Ogłoszenie z dnia 2024-06-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00299332/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa stanicy wędkarskiej w Janikowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA JANIKOWO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350760
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Przemysłowa 6
1.5.2.) Miejscowość: Janikowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-160
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: +48523514 411
1.5.8.) Numer faksu: +48523513519
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@janikowo.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.janikowo.bipgmina.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9161591.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa stanicy wędkarskiej w Janikowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9e8dd808-fcb5-11ee-b81b-aebd110f5279
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00364699
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00047286/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.10 Budowa stanicy wędkarskiej w Janikowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Poddziałanie 19.2 „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” objętego PROW na lata 2014–2020. Zakres tematyczny operacji: 2.1.1 Budowa lub przebudowa infrastruktury turystycznej i rekreacyjnej na obszarze LSR do 2023 r.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00299332
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIT.ZP.271.6.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 591086,42 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia stanowi: Budowa stanicy wędkarskiej w Janikowie
Przedmiotem zamówienia publicznego jest budowa budynku stanicy wędkarskiej, stanowiącej bazę dla działalności Koła nr 91 PZW w Janikowie. Budynek będzie użytkowany zgodnie z jego przeznaczeniem.
Projektowany obiekt to budynek stanicy wędkarskiej o jednej kondygnacji nadziemnej, jednobryłowy, na rzucie prostokąta, o konstrukcji murowej z dachem dwuspadowym o kącie nachylenia połaci 40º, pokrytym blachodachówką. Kolorystyka wg uznania inwestora.
1. Charakterystyczne parametry obiektu
Powierzchnia zabudowy m2 75,60
Powierzchnia użytkowa m2 57,05
Wysokość m 6,90
Długość m 12,20
Szerokość m 6,20
Kubatura m3 408,20
Liczba kondygnacji nadziemnych 1
Odległość od najbliższego budynku mieszkalnego 280 m.
2. Instalacje
Budynek wyposażony będzie w instalację wodociągową, kanalizacyjną, elektryczną oraz wentylację grawitacyjną nawiewno-wywiewną.
Ogrzewanie budynku – dwufunkcyjny kocioł gazowy zasilany z instalacji zbiornikowej LPG.
Wywiew - kratki wentylacyjne o przekroju min. 400 cm2 zamontowane w przewodach wentylacyjnych z ceramicznych kształtek wentylacyjnych 19/19.
Nawiew – otworami zlokalizowanymi w dolnej części drzwi wewnętrznych.
Wody opadowe odprowadzone będą powierzchniowo na teren działki.
3. Dane konstrukcyjno-materiałowe
1) KONSTRUKCJA – tradycyjna, murowana;
2) FUNDAMENTY
• Ławy fundamentowe istniejące - żelbetowe z betonu B20,
• Podbeton gr. 10 cm,
• Ściany fundamentowe z bloczków betonowych na zaprawie cementowej.
3) ŚCIANY ZEWNĘTRZNE I WEWNĘTRZNE murowane z betonu komórkowego gr. 24 cm, ścianki działowe z betonu komórkowego 12 cm. Ścianki działowe łączyć ze ścianami nośnymi na strzępia zazębiające się lub na kotwy stalowe.
4) WIEŃCE – projektuje się wieńce żelbetowe z betonu C20/25, zbrojone stalą A-IIIN (RB500).
5) NADPROŻA – nad oknami i drzwiami żelbetowe, prefabrykowane SBN 120/120 o długościach podanych na rysunkach konstrukcyjnych.
6) KOMINY – przewody wentylacyjne z kształtek ceramicznych 19/19, przewody wentylacyjne wyposażyć w otwory wyciorowe i rewizyjne, zamykane drzwiczkami.
7) DACH
• Konstrukcja drewniana z prefabrykowanych Dźwigarów kratowych wg projektu i wytycznych zakładu prefabrykacji. Elementy drewniane izolować na styku z murem lub wieńcem przekładką z papy izolacyjnej. Dźwigary mocować do wieńców za pomocą systemowych kotew perforowanych. Wszystkie elementy drewniane należy zabezpieczyć środkami ochronnymi przed działaniem grzybów, szkodników i ognia.
• Pokrycie – blachodachówka.
8) IZOLACJA przeciwwilgociowa
• ścian fundamentowych: pionowa – powłokowa Abizol R+P, pozioma – papa zgrzewalna,
• podłogi na gruncie – papa zgrzewalna
• w poziomie sufitu podwieszanego – folia paroszczelna,
• izolacja pod pokryciem dachowym – folia paroprzepuszczalna.
9) IZOLACJA CIEPLNA
• podłogi na gruncie – styropian eps 100-038 gr. 10 cm,
• izolacja podsufitki – wełna mineralna rozprężna gr. 20 cm,
• ściana fundamentowa – styropian eps 80-036 gr 10 cm,
• ściana zewnętrzna – styropian eps 80-036 gr 15 cm.
10) WYKOŃCZENIE WEWNĘTRZNE
• posadzki – ceramiczne,
• tynki – cementowo-wapienne lub gipsowe.
• podsufitki – podwieszane systemowe z płyty G-K 12,5 mm na stelaży stalowym mocowanym do wiązarów dachowych,
• podokienniki z konglomeratu lub PCV.
11) WYKOŃCZENIE ZEWNĘTRZNE
• stolarka zewnętrzna – drzwi stalowe z blachy powlekanej, okna PCV,
• tynki zewnętrzne – strukturalne na siatce z tworzywa sztucznego,
• rynny i rury spustowe z blachy stalowej powlekanej,
• podokienniki z blachy stalowej powlekanej.
4. Zagospodarowanie terenu
Na terenie działki zlokalizowano:
- zbiornik na paliwo gazowe LPG wraz z instalacją doprowadzającą do budynku,
- plac zabaw z piaskownicą integracyjną, urządzeniami zabawowymi i ławkami inteligentnymi,
- lampy oświetleniowe parkowe solarne z panelem fotowoltaicznym typu LED,
- na drzewach zamontowano „hotele dla owadów”,
- klomb z roślinami,
- ścieżki dla osób niewidomych z płytami z wypustkami,
- podjazd dla osób z niepełnosprawnościami,
- tablice informacyjne pismem braille’a,
- furka wejściowa o szerokości 120 cm przystosowana dla osób z niepełnosprawnością.
Zamówienie jest dofinansowane w ramach działania "Wsparcie dla rozwoju lokalnego w ramach inicjatywy LEADER" objętego Programem w zakresie rozwoju ogólnodostępnej i niekomercyjnej infrastruktury turystycznej lub rekreacyjnej, lub kulturalnej. Poddziałanie 19.2 „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” objętego PROW na lata 2014–2020. Zakres tematyczny operacji: 2.1.1 Budowa lub przebudowa infrastruktury turystycznej i rekreacyjnej na obszarze LSR do 2023 r.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
- Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Dokumentacja projektowa i Specyfikacja techniczna stanowiące Załącznik nr 7 do SWZ oraz przedmiar robót (element pomocniczy) stanowiący Załącznik nr 6 do SWZ,
- wzór umowy – Załącznik nr 5 do SWZ.
Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
Gwarancja i rękojmia
Wymagany okres gwarancji na wykonany przedmiot umowy – minimum 36 miesięcy.
Wykonawca może zaproponować dłuższy okres, maksymalnie przedłużając okres minimalny o dodatkowe 24 miesiące, co będzie uwzględnione podczas oceny i badania ofert na zasadach określonych w Rozdziale III podrozdziale 5 SWZ.
Informacja, czy w odniesieniu do przedmiotu zamówienia Zamawiający:
a) uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy.
Projekt przewiduje dostosowanie infrastruktury do potrzeb osób niepełnosprawnych.
b) określił wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności, zgodnie z art. 101 ust. 1 pkt 1 ustawy
Nie dotyczy
c) żąda określonej etykiety lub wskazuje mające zastosowanie wymagania określonej etykiety, zgodnie z art. 104 ustawy
Nie dotyczy
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 736037,99 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 802988,38 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 736037,99 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ERSO SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5562800352
7.3.3) Ulica: Poznańska 4
7.3.4) Miejscowość: Inowrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 88-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Część dotycząca ścian, przyziemia, dachu oraz stolarki. Zakład Ogólno-Budowlany Paweł Wiechecki Ściborze 45, 88-111 Rojewo
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 736037,99 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-06-218.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przyłącza kablowego SN15kV wraz z bramką pomiarową do zasilania farmy fotowoltaicznej na działce 428 w miejscowości Łózki gmina Drelów
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- "Demontaż istniejącej platformy do przewozu osób niepełnosprawnych, dostawa i montaż nowej platformy do przewozu osób niepełnosprawnych wewnątrz budynku ODT Światowid."
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.