Ogłoszenie z dnia 2024-06-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00252663/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-20
- 2024/BZP 00259422/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-26
- 2024/BZP 00263505/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
JEDNORAZOWE ARTYKUŁY MEDYCZNE (niesterylne)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KUTNOWSKI SZPITAL SAMORZĄDOWY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 100974785
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 52
1.5.2.) Miejscowość: Kutno
1.5.3.) Kod pocztowy: 99-300
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.7.) Numer telefonu: 24 3880202
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: nzoz.kss@szpital.kutno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.kutno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9036031.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
JEDNORAZOWE ARTYKUŁY MEDYCZNE (niesterylne)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c5ad762b-e2c8-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00364747
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00252663
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/8/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 424663,79 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet Nr 1 –WKŁADY WORKOWE DO SSAKA1. Filtr przciwbakteryjny jednorazowy z końcówkami umożliwiającymi bezpośredni montaż na zbiorniku zabezpieczającym do ssaka Basic-Medela Vacum Extractor szt.- 15
2. Wkład jednorazowy na wydzielinę do ssaka 1,5 l kompatybilny ze zbiornikami firmy Medela szt.- 25
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141610-9 - Torby do gromadzenia płynów ustrojowych
4.5.5.) Wartość części: 771,34 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 2 – Etykiety do metkownicy typu Blitz1 . Etykiety podwójnie przylepne ze wskaźnikiem proc. ster.par. (trzyścieżkowa - kompatybilne z metkownicą typu BLITZ) ROLKA - 200 szt
4.5.3.) Główny kod CPV: 30192800-9 - Etykiety samoprzylepne
4.5.5.) Wartość części: 5400,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet Nr 3 – TESTY CHEMICZNE I BIOLOGICZNE DO STERYLIZACJI ZGODNE Z NORMĄ PN/EN ISO 116071. Testy chemiczne do sterylizacji parowej ,klasy V.
Test wieloparametrowy.ZINTEGROWANY WSKAŹNIK CHEMICZNY
TYP 5 DO PARY - 400szt. w opakowaniu - 24 op.
2. Test kontroli mycia maszynowego w myjniach dezynfektorach.
Op. 100 szt. - 4 op.
3. Pakiet testowy jednorazowego użytku TYPU BOWIE & DICK
- Op. 20 szt. - 20 op.
4. Biologiczny zestaw testowy do sterylizacji parowej - Op. 50 szt. - 12 op.
5. Taśmy wskaźnikowe do sterylizacji parowej. Szer.25 mm – 50m w rolce
200 rolek.
6. Wskażnik chemiczny paskowy do sterylizacji parowej klasy VI. WSKAŹNIK
CHEMICZNY TYPU 6 PARA - Op. 400 szt. - 16 op.
7. Przyrząd testowy do zintegrowanego testu do kontroli wsadu w parze wodnej
plus testy - Op. 1 przyrząd plus 250 testów - 2 op.
8. Sprawdzian poprawności zgrzewu do opakowań foliowo- papierowych.
TEST ZGRZEWU - Op. 250 szt. - 2 op.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33124131-2 - Paski odczynnikowe
4.5.5.) Wartość części: 35346,24 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet Nr 4 – PREPARATPreparat do manualnej konserwacji narzędzi chirurgicznych, na bazie oleju parafinowego ze środkiem konserwującym, bez węglowodorów fluorowanych, stosowany przed procesem sterylizacji. Wyrób medyczny -opak. 400 ml- 10 op.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 564,54 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet Nr 5 – Rękawy papier-folia1. Krepowany papier zielony:
50x50 opak. 500 -10 op.
60x60 opak. 500 -15 op.
75x75 opak. 250 -70 op.
90x90 opak. 250 -80 op.
100x100 opak. 250 -40 op.
120x120 op.250 -20 op.
2. Rękawy jednostronnie przezroczyste (papierowo-foliowe) bez fałdy: rolki
50mm x 200m - 10 rolek
75mm x 200m -25 rolek
100mm x 200m -100 rolek
150mm x 200m -100 rolek
200mm x 200m -75 rolek
250mm x 200m -30 rolek
300mm x 200m -8 rolek
400mm x 200m -4 rolek
3. Rękawy jednostronnie przezroczyste (papierowo-foliowe) z fałdą: rolki
100mm x 50mm x 100m -100 rolek
150mm x 50mm x 100m -100 rolek
200mm x 50mm x 100m -80 rolek
250mm x65mm x 100 -30rolek
300mm x 65mm x 100m -7rolek
400-420mm x 65-90mm x 100m - 3rolki
Włóknina SMS do sterylizacji
Jednorazowe opakowanie do sterylizacji wszystkimi metodami, o wysokiej wytrzymałości mechanicznej, odporne na alkohole i tłuszcze. Dająca barierę bakteriologiczną ,stosuje się do przygotowywania pakietów sterylizacyjnych z narzędziami i akcesoriami medycznymi
50x50 op.500szt -10 op.
60x60 op.500szt -15 op.
75x75 op.250szt -80 op.
90x90 op.250szt -80 op.
100x100 op.250szt -50 op.
120x120 op.250szt -20 op.
4.5.3.) Główny kod CPV: 19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych
4.5.5.) Wartość części: 201795,94 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet Nr 6 – GOLARKI MEDYCZNEGolarka medyczna jednorazowego użytku. Pojedyncze ostrze wykonane ze stali nierdzewnej, pokrytej platyną lub teflonem. Karbowany uchwyt zapewnia stabilizację ze specjalnym wycięciem umożliwiającym widok golonego obszaru. Op. 40 szt. - op. 150
4.5.3.) Główny kod CPV: 33721000-0 - Golarki
4.5.5.) Wartość części: 11291,40 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet Nr 7 - Maszynka do golenia jednorazowaMaszynka jednorazowego użytku posiada 2 trwałe chromowane ostrza. Ma pasek nawilżający Lubrastrip, który zapewnia gładki poślig. Opakowanie po 24szt. - op. 100
4.5.3.) Główny kod CPV: 33721200-2 - Maszynki do golenia
4.5.5.) Wartość części: 5082,48 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet Nr 8 – MASKI CHIRURGICZNE1. Maski chirurgiczne wiązane na troki oraz/lub na gumki, zgodne z normą EN14683 Typ I. (op. 50 szt.) - op. 300
2. Maski chirurgiczne wiązane na troki, zgodne z normą EN14683,Typ II. (op.50szt.) - op. 60
3 .Maski chirurgiczne wiązane na troki z przyłbicą zgodne z normą EN 14683, Typ II. (op.50szt.).- op.5
4.5.3.) Główny kod CPV: 19732000-6 - Polipropylen
4.5.5.) Wartość części: 5340,71 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet Nr 9 – WIESZAK DO WORKÓW NA MOCZ1. Wieszak do standardowych worków na mocz metalowy lub plastikowy. Wyrób medyczny - szt. 1 000
4.5.3.) Główny kod CPV: 33192320-1 - Uchwyty do butelek na mocz
4.5.5.) Wartość części: 1252,80 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet Nr 10– ŁĄCZNIKI DO DRENÓW1. Łączniki do drenów – schodkowe – proste o średnicy:
6-15-6 mm. -szt. 30
4-4 mm. - szt. 30
7-7 mm. - szt. 30
10-10 mm. - szt. 30
4-7 mm. - szt. 60
4-10 mm. - szt. 30
7-10 mm. - szt. 30
13-13 mm. - szt. 30
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141642-2 - Akcesoria do drenażu
4.5.5.) Wartość części: 605,23 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet Nr 11 – ŻEL DO DEFIBRYLATORÓW1. Żel do defibrylatorów but. /500ml - 30 szt
4.5.3.) Główny kod CPV: 33124130-5 - Wyroby diagnostyczne
4.5.5.) Wartość części: 705,67 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet Nr 12 – PRZEŚCIERADŁA, FARTUCHY, SERWETY1. Prześcieradła jednorazowe niesterylne na leżankę rozm. ok. 200/80cm - szt 30 000
2. Prześcieradła jednorazowe niesterylne, podfoliowane, rozm. ok.80/210 - szt. 5 000
3. Fartuchy jednorazowe higieniczne niejałowe - szt. 20 000
4. Serwety z włókniny celulozowej laminowanej folią – niejałowe 90/75cm - szt. 15 000
5. Serwety z włókniny polipropylenowej podfoliowane na stół operacyjny rozm.100/220c m- szt.500
4.5.3.) Główny kod CPV: 39512100-5 - Prześcieradła
4.5.5.) Wartość części: 72532,80 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet Nr 13 – Piżamy, Koszule1. Piżama (bluza + spodnie w gumkę lub na pasek) z włókniny SMS. Ubrania pakowane pojedynczo,opakowanie foliowe, sposób pakowania umożliwiający indywidualny dobór rozmiaru rozm. - szt. 1 200
2. Koszulka z włókniny SMS wiązana z boku lub z tyłu. Ubrania pakowane pojedynczo, opakowanie foliowe, sposób pakowania umożliwiający indywidualny dobór rozmiaru. Rozm: M ,L, XL, XXL. - szt. 800
4.5.3.) Główny kod CPV: 19732000-6 - Polipropylen
4.5.5.) Wartość części: 12113,28 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet Nr 14 – SZKIEŁKA LABORATORYJNE1. Szkiełka labolatoryjne podstawowe z możliwością oznaczenia - szt. 150
4.5.3.) Główny kod CPV: 33793000-5 - Laboratoryjne wyroby szklane
4.5.5.) Wartość części: 2117,34 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet Nr 15 – Sprzęt endoskopowy kompatybilny z posiadanym torem typu Fujinon typ ED530XT1. Zestaw do wprowadzenia protez 8,5Fr,10Fr( w zależności od zapotrzebowania. Pakowane po 1 szt. - szt. 30
2. Proteza jednorazowa z polietylenu śr. 7Fr, 8,5 Fr, 10fR, DLUGOŚC od 3cm do 15cm ( co 1cm). Pakowane po 1szt. - szt. 30
3. Koszyk do ekstracji.Pakowany pojedynczo - szt. 10
4. Koszyk do litotrypsji 4ramienny.Pakowany pojedynczo - szt. 10
5. Koszyk do litotrypsji 6ramienny.Pakowany pojedynczo - szt. 10
6. Chwytak jednoramienny aligator/ząb szczura 2,3/2300mm. Pakowany po 10szt. - op. 10
7. Sfinkterotom igłowy jednorazowy 3-kanałowy. - szt. 15
4.5.3.) Główny kod CPV: 33168000-5 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii
4.5.5.) Wartość części: 35096,13 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet Nr 16 – PROWADNICA WIELORAZOWA DO TRUDNYCH INTUBACJI TYPU BOUGIE1. 15 długość 60cm - szt. 3
2. 15 długość 70cm - szt. 3
4.5.3.) Główny kod CPV: 33171000-9 - Przyrządy do anestezji i resuscytacji
4.5.5.) Wartość części: 2258,15 PLN
Część 17
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet Nr 17 - ZESTAW SYMPHONY DO LAKTATORA1. Zestaw osobisty do odciągania pokarmu kobiecego do laktatora SYMPHONY jednodniowego użytku lub 8 użyć, sterylny, z 5 letnim terminem gwarancji; obie daty nadrukowane na każdym pojedynczym opakowaniu, wykonany z polipropylenu nie zawierającego Bisphenolu A ani ftalanów. Membrana zintegrowana z drenem z nakrętką kompatybilną ze wszystkimi butlkami o standardowym gwincie, rozm. Lejka 24mm, 27mm, 30mm - szt. 150
2. Butelki szpitalne jednokrotnego użytku typu REASY-50-USE dostępne w wersji 80ml. Czysta mikrobiologicznie, termin ważności 3 lata, wyk z polipropylenu nie zawiera Bisphenolu A i ftalanów. Skala co 10ml; odporna na ścieranie z nakrętką na gwint standardowy - szt. 400
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141620-2 - Zestawy medyczne
4.5.5.) Wartość części: 6073,92 PLN
Część 18
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet Nr 18 - NÓŻ Z RĄCZKĄ1. Nóż (ostrze) jednorazowe z rączką. Opakowanie po 10szt. - op. 5
4.5.3.) Główny kod CPV: 39241000-3 - Noże i nożyczki
4.5.5.) Wartość części: 216,00 PLN
Część 19
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet Nr 19 -OSPRZĘT DO ENDOSKOPÓW1. Pętla diatermiczna do polipektomii, jednorazowa na stałe połączona z rączką i osłonką z portem do płukania, owalna, śr. pętli 20mm, 25mm, 35mm, śr.osłonki 2,3mm ,długość 230cm. Opakowanie po 10szt. - szt. 50
2. Sfinkterom łukowy,jednorazowyy, na prowadnik 0,035cala, dwukanałowy z funkcjonalnością trójkanałowego (możliwość podania kontrastu podczas pracy z prowadnikiem), dł.cięciwy 25mm, końcówka dystalna temperowana ze śr. 2,2mm do 1,8mm. - szt. 50
3. Prowadnica jednorazowego użytku 0,035cala, giętka końcówka 5mm, dł450cm.Pakowana w okrągłe, plastikowe opakowanie z portem do płukania. - szt. 20
4. Prowadnica jednorazowego użytku 0,025cala, giętka końcówka 5mm, dł.450cm, pakowana w okrągłe, plastikowe opakowanie z portem do płukania. - szt. 20
5. Kleszczyki jednorazowego użytku do biopsji, łyżeczki owalne z okienkiem, rękojeść z tworzywa sztucznego trwale połączona ze spiralą kleszczy za pomocą gumowego przegubu. Pełny szlif na odcinku 20cm od końca dystalnego, śr.2,5mm, dł. robocza 230cm. Pakowane po 10 szt. - szt. 100
6. Balon do ekstracji. Pakowany po 1szt. - szt. 20
7. Balon do poszerzania. Pakowany pojedynczo. - szt. 20
8. Pompka do balonów, zakres ciśnień 0-440 PSI, zawór trójdrożny z portami L-L - szt.2
4.5.3.) Główny kod CPV: 33168000-5 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii
4.5.5.) Wartość części: 59872,93 PLN
Część 20
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet Nr 20 - Utrwalacz cytologiczny1. Utrwalacz cytologiczny ,,Cytofix". Pakowane po 1szt. - szt. 10
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 199,80 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 838,62 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 838,62 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 838,62 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MEDICAVERA Sp. z o.o. Dahlhausen Group
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 852-26-06-088
7.3.3) Ulica: Majowa 2
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 71-374
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MEDICAVERA SP. Z O.O. DAHLHAUSEN GROUP
jakie przetargi wygrała firma
MEDICAVERA SP. Z O.O. DAHLHAUSEN GROUP
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 838,62 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-01-24Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4644,48 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4644,48 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4644,48 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Krajowe Towarzystwo Gospodarcze Semigat S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 526-03-02-999
7.3.3) Ulica: Ratuszowa 11 lok. 318
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-450
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KRAJOWE TOWARZYSTWO GOSPODARCZE SEMIGAT S.A. W WARSZAWIE
jakie przetargi wygrała firma
KRAJOWE TOWARZYSTWO GOSPODARCZE SEMIGAT S.A. W WARSZAWIE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4644,48 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-01-24Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39294,56 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39294,56 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39294,56 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MEDILAB Firma Wytwórczo-Usługowa Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 542-02-02-664
7.3.3) Ulica: Niedźwiedzia 60
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-531
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"MEDILAB" FIRMA WYTWÓRCZO USŁUGOWA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"MEDILAB" FIRMA WYTWÓRCZO USŁUGOWA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39294,56 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-01-24Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty dla Pakietu Nr 4.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 202192,44 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 255085,05 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 202192,44 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Citonet Łódź Sp. z o.o. - lider konsorcjum
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych S.A. - członek konsorcjum
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 729-27-03-219
7.3.3) Ulica: Świętojańska 5/9
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 93-493
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 202192,44 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-01-24Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1744,42 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7840,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1744,42 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bialmed Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 849-00-00-039
7.3.3) Ulica: Kazimierzowska 46/48/35
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-546
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1744,42 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-01-24Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty dla Pakietu Nr 7.
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1823,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2039,26 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1823,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZARYS INTERNATIONAL GROUP Sp. z o.o. Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 648-19-97-718
7.3.3) Ulica: Pod Borem 18
7.3.4) Miejscowość: Zabrze
7.3.5) Kod pocztowy: 41-808
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1823,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-01-24Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 464,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1209,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 464,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bialmed Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 849-00-00-039
7.3.3) Ulica: Kazimierzowska 46/48/35
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-546
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 464,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-01-24Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty dla Pakietu Nr 10.
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 171,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 178,85 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 171,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bialmed Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 849-00-00-039
7.3.3) Ulica: Kazimierzowska 46/48/35
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-546
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 171,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-01-24Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52039,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 151632,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 52039,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Neomed Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 123-12-84-133
7.3.3) Ulica: Orężna 6a
7.3.4) Miejscowość: Piaseczno
7.3.5) Kod pocztowy: 05-501
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 52039,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-01-24Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5552,06 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9793,44 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5552,06 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZARYS INTERNATIONAL GROUP Sp. z o.o. Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 648-19-97-718
7.3.3) Ulica: Pod Borem 18
7.3.4) Miejscowość: Zabrze
7.3.5) Kod pocztowy: 41-808
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5552,06 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-01-24Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9,72 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1237,05 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9,72 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZARYS INTERNATIONAL GROUP Sp. z o.o. Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 648-19-97-718
7.3.3) Ulica: Pod Borem 18
7.3.4) Miejscowość: Zabrze
7.3.5) Kod pocztowy: 41-808
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9,72 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-01-24Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25380,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35532,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25380,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 15)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MEDITECH X-RAY
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 777-32-89-638
7.3.3) Ulica: Wirowska 6
7.3.4) Miejscowość: Komorniki
7.3.5) Kod pocztowy: 62-052
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 15)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25380,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-01-24Część 16
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 16)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 550,09 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 550,09 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 550,09 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 16)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bailmed Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 849-00-00-039
7.3.3) Ulica: Kazimierzowska 46/48/35
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-546
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 16)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 550,09 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-01-24Część 17
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty dla Pakietu Nr 17.
Część 18
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 18)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25,16 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 129,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25,16 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 18)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bialmed Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 849-00-00-039
7.3.3) Ulica: Kazimierzowska 46/48/35
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-546
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 18)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25,16 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-01-24Część 19
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 19)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 19)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44118,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 60858,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 44118,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 19)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SUN-MED s.c. Dominik Siekierski, Sławomir Naparty
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 726-26-53-907
7.3.3) Ulica: Franciszkańska 104/112
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 91-845
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 19)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 44118,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-01-24Część 20
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 20)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 20)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 131,76 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 133,92 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 131,76 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 20)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZARYS INTERNATIONAL GROUP Sp. z o.o. Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 648-19-97-718
7.3.3) Ulica: Pod Borem 18
7.3.4) Miejscowość: Zabrze
7.3.5) Kod pocztowy: 41-808
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 20)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 131,76 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-01-24INNE PRZETARGI Z KUTNA
- Ubezpieczenie majatku i innych interesów Miasta Kutno
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej do Domu Pomocy Społecznej w Kutnie, ul. Oporowska 27 od 01 stycznia 2025 roku do 31 grudnia 2025 roku
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Starostwa Powiatowego w Kutnie
- Remont nawierzchni utwardzonej w miejscowości Leszno, gmina Kutno
więcej: przetargi w Kutnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 38/2024 Sukcesywne dostarczanie preparatów dezynfekcyjnych do Miejskiego Centrum Medycznego im. dr. Karola Jonschera w Łodzi
- DOSTAWA ODCZYNNIKÓW DO APARATU QUANTUM BLUE READER OZNACZAJĄCEGO KALPROTEKTYNĘ I POZIOM LEKU INFLIXIMAB
- DOSTAWA KRĄŻKÓW Z ANTYBIOTYKAMI, TESTÓW DO WYKRYWANIA MECHANIZMÓW OPORNOŚCI ORAZ PASKÓW Z GRADIENTEM ANTYBIOTYKU DO OZNACZANIA MIC
- Zakup i dostawa produktów do sterylizacji wyrobów medycznych
- Sukcesywna dostawa środków czystości i higienicznych do Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu
- EOP.332.42.24 Dostawa materiałów medycznych i środków dezynfekcyjnych do SP ZOZ WSPR w Białymstoku
więcej: Produkty z tworzyw sztucznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.