eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChoroszczRoboty budowlane w zabytkowym budynku przy ul. Sienkiewicza 29 w Choroszczy (w tym kontynuacja prac)



Ogłoszenie z dnia 2024-06-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty budowlane w zabytkowym budynku przy ul. Sienkiewicza 29 w Choroszczy (w tym kontynuacja prac)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CHOROSZCZ

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Miejski w Choroszczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659020

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Dominikańska 2

1.5.2.) Miejscowość: Choroszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-070

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@choroszcz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://choroszcz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e2ae151e-dd47-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roboty budowlane w zabytkowym budynku przy ul. Sienkiewicza 29 w Choroszczy (w tym kontynuacja prac)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e2ae151e-dd47-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00364806

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00049508/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Roboty budowlane w zabytkowym budynku przy ul. Sienkiewicza 29 w Choroszczy zad nr 1

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00237837

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WI – III.271.09.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zakres rzeczowy zadnia pn.: Roboty budowlane w zabytkowym budynku przy
ul. Sienkiewicza 29 w Choroszczy (w tym kontynuacja prac).

Planowane do realizacji zadanie obejmuje tylko część prac budowlanych i instalacyjnych ujętych w pozwoleniu na budowę i dokumentacji technicznej.

Roboty budowlane zostaną przeprowadzone w następujących pomieszczeniach:

na parterze budynku (kondygnacja I):
0.14 – sala baletowa/teatralna
0.13 – korytarz
0.9, 0.10, 0.11, 0.12 – pomieszczenia sanitarne
0.5 – hala/galeria
na piętrze budynku (kondygnacja II):
1.1 – WC męski
1.2 – WC damski
1.3 - pomieszczenie gospodarcze
1.4 – pomieszczenie socjalne
1.5 – pracownia fotograficzna
1.11 – korytarz

Ponadto roboty budowlane zostaną przeprowadzone w pomieszczeniu 1.15 – klatka schodowa oraz na poddaszu – pomieszczenie - 2.1

Zostaną przeprowadzone następujące prace:
• roboty rozbiórkowe – rozebranie ścian działowych, sufitów podwieszanych (pełnych) skucie tynków i posadzek oraz podłóg na gruncie;
• roboty demontażowe – demontaż stolarki okiennej wewnętrznej (świetliki przy suficie) i drzwiowej wewnętrznej;
• wykonanie podłóg na gruncie oraz na istniejącym stropie – wraz z posadzkami;
• roboty murarskie – wykonanie ścian działowych;
• roboty izolacyjne – wykonanie izolacji akustycznych ścian i stropów oraz termicznych dla podłóg na gruncie;
• roboty wykończeniowe – wyrównanie poziomów posadzek, wykonanie tynków i okładzin wewnętrznych – stosownie do funkcji pomieszczeń;
• roboty montażowe – montaż stolarki drzwiowej wewnętrznej, montaż elementów armatury sanitarnej i wyposażenia toalet;
• roboty renowacyjne – renowacja stolarki drzwiowej;
• instalacje elektryczne – wykonanie instalacji oświetleniowej i gniazd wtykowych oraz instalacji teletechnicznych w ustalonym zakresie, wraz z wyposażeniem;
• instalacje sanitarne – wymiana/przebudowa instalacji wod-kan, remont instalacji c.o., wentylacja mechaniczna - w ustalonym zakresie;
• instalacje teletechniczne – wykonanie systemu oddymiania, instalacja sieci logicznej i monitoringu przemysłowego CCTV - w ustalonym zakresie.
2 Wymagania szczegółowe realizacji rzeczowej zadania:
 Roboty budowlane będą wykonywane w czynnym obiekcie Miejsko Gminnego Centrum Kultury i Sportu wobec czego należy uzgadniać z dyrektor obiektu kolejność robót na styku z użytkowaną częścią budynku.
3. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawarty jest w:
a) projektach budowalnych i projektach wykonawczych stanowiących Załącznik Nr 9 do SWZ,
b) Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót (SSTWiOR) (stanowiących Załącznik Nr 10 do SWZ).
c) Przedmiarach robót (stanowiących Załącznik Nr 11 do SWZ).
d) w opisie przedmiotu zamówienia (stanowiącym Załącznik Nr 12 do SWZ)

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1697400,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1912910,72 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1697400,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DYNAMIK Mariusz Pawłowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 542-104-79-70

7.3.3) Ulica: ul. Warszawska 9 lok. 6

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.5) Kod pocztowy: 15-062

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

dostawa i montaż stolarki, roboty instalacyjne branży sanitarnej, roboty instalacyjne branży elektrycznej


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1697400,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.