Ogłoszenie z dnia 2022-09-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00237520/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-04
- 2022/BZP 00268231/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-20
- 2022/BZP 00272761/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja budynku Żelbet Wydziału Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej - etap II wraz z dostawą i montażem mebli
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Gdańska
1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001620
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: G. Narutowicza 11/12
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-233
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szp.wilis@pg.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pg.edu.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/pg_edu/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja budynku Żelbet Wydziału Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej - etap II wraz z dostawą i montażem mebli2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ff9875c3-fb80-11ec-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00364842
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00237520/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP 22/WILiŚ/2022, CRZP 185/002/R/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 11649634,99 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z II etapem prac modernizacyjnych części budynku Żelbet Wydziału Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej, zlokalizowanego na terenie kampusu w Gdańsku – Wrzeszczu, pomiędzy ulicami Siedlicką i Traugutta (działka nr 403, obręb 55), znajdującego się w obrębie zespołu zabudowy Politechniki Gdańskiej wpisanego do rejestru zabytków decyzją Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Gdańsku pod numerem 969 oraz wykonanie, dostawa i montaż mebli biurowych (w tym krzeseł) i laboratoryjnych w wyremontowanych pomieszczeniach.
2. Zakres prac obejmuje roboty budowlane, wraz ze wszystkimi branżami, związane z II etapem remontu części zabytkowego budynku. Modernizacja budynku Żelbet ma dostosować go do aktualnych potrzeb Wydziału Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej. W remontowanym i przebudowywanym budynku znajdują się laboratoria, pomieszczenia biurowo – administracyjne, dydaktyczne, magazynowe oraz sanitarne. Obiekt zostanie wyposażony m.in. w instalacje sieci światłowodowej, wewnętrzną sieć strukturalną, kontrolę dostępu, klimatyzację, wentylację mechaniczną i windę. Wyremontowane pomieszczenia zostaną wyposażone w meble biurowe, laboratoryjne i krzesła.
3. Realizacja przedmiotu zamówienia będzie odbywać się w czynnym, użytkowanym obiekcie, budynek na czas realizacji zamówienia nie zostanie zamknięty i będzie funkcjonował w normalnym trybie.
Roboty budowlane należy prowadzić w sposób powodujący jak najmniejsze utrudnienia dla użytkowników budynku. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia pomieszczeń celem ograniczenia zapylenia i zanieczyszczenia budynku.
Utrudnienia z tym związane Wykonawca powinien wliczyć w cenę oferty.
4. Zakres prac objętych przedmiotem zamówienia dotyczy:
1) Poziom przyziemia – pomieszczenia w osiach: od osi 10 do 18
2) Poziomy: parter, I i II piętro – pomieszczenia w osiach: od osi 7 do 18
3) Elewacji: od osi 10 do 18 oraz od osi I do N
4) Okien:
w elewacji południowo – wschodniej:
na kondygnacji 0 – w osiach 8 – 18
na kondygnacji 1 – w osiach 10 – 18
na kondygnacji 2 – w osiach 7 – 18
w elewacji zachodniej – wszystkie okna
w elewacji północno – zachodniej:
na kondygnacji przyziemia – w osiach 10 – L
na kondygnacji 0 – w osich 8 – L
na kondygnacji 1 – w osich 10 – M
na kondygnacji 2 – w osiach 7 – 11
w elewacji północnej:
na kondygnacji 0 – w osiach 16 – 18
na kondygnacji 1 – w osiach 12 – 18
na kondygnacji 2 – w osiach 12 – 18
w elewacji wschodniej:
na kondygnacji przyziemia – oznaczone symbolem O12 na rysunku WE5 architektury
na kondygnacji 0 – w osiach I – M
na kondygnacji 1 – w osiach I – M
na kondygnacji 2 – w osiach I - M
Okna należy wykonać wg wytycznych znajdujących się w zestawieniu stolarki okiennej drewnianej stanowiącej rysunek WZSO (stolarka drewniana) architektury.
5) Bezpośredniego otoczenia budynku tj. studnie doświetlające, balustrady, mur oporowy przy wjeździe do hali L1D.
5. Dokumentacja projektowa i STWiORB, stanowiące załączniki do SWZ, określają i obejmują w całości przedmiot zamówienia, dając Wykonawcom pełną wiedzę o zamówieniu i umożliwiając złożenie kompletnej oferty.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w rozdziale V SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45214000-0 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych z edukacją i badaniami
45214400-4 - Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem wyższym
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego
45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych
45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21219373,29 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21219373,29 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21219373,29 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): ENLISTO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: MULTI MCG Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 222061610 NIP: 9571073014
7.3.3) Ulica: Konrada Korzeniowskiego 1 lok. 1
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-508
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonanie i montaż mebli - Firma Stolarska STOLBET Grzegorz Betkier
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HUSARIA DEVELOPMENT SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
HUSARIA DEVELOPMENT SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21219373,29 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Przedszkole nr 39 w Gdańsku z podziałem na 7 części"
- Usługa dobrowolnej opieki medycznej dla pracowników Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego i członków ich rodzin
- Dostawa trzech samochodów osobowych do Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego im. prof. Tadeusza Bilikiewicza w Gdańsku - znak sprawy Adm 19A/2024
- Usługi weterynaryjne, sterylizacji,kastracji kotów wolno bytujących w obrębie dzielnicy Nowy Port oraz Śródmieścia w ramach B. Obywat. M. Gdańska w 2025 pod nadzorem Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt
- Dostawa zatapiarek dla Copernicus PL Sp. z o.o. w Gdańsku.
- Dostawa urządzeń służących do celów naukowo - badawczych realizowanych w ramach projektu naukowego OPUS-25
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Budowa gospodarczego obiektu budowlanego przeznaczonego na cele gospodarki leśnej - wieża dla nietoperzy na dz. ew. nr 4200/11 obręb Jasionka
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.