Ogłoszenie z dnia 2024-06-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00284060/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-12
- 2024/BZP 00300591/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Sprzątanie lokalu biurowego przy ul. Święty Marcin 57 w Poznaniu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Poznań - Urząd Miasta Poznania
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631257822
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Kolegiacki 17
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-841
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zpb@um.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.poznan.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/poznan1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sprzątanie lokalu biurowego przy ul. Święty Marcin 57 w Poznaniu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-84f77400-f8c1-11ee-8d01-6607a228ef1b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00364926
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00049162/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.48 Sprzątanie lokalu biurowego przy ul. Święty Marcin 57 w Poznaniu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt „Wielkopolskie Centrum Ekonomii Solidarnej” w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021-2027 (FEW) współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+).2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00284060
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPb-II.271.37.2024.MR
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 144176,67 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi sprzątania Pracowni Ekonomii Społecznej Ładne Rzeczy, mieszczącej się w Poznaniu, przy ul. Św. Marcin 57, o powierzchni 80 m2 polegającej na sprzątaniu w szczególności:
a) parterowego lokalu biurowego z antresolą o łącznej powierzchni 80 m², znajdującego się w Poznaniu przy ul. św. Marcin 57. Na powierzchnię lokalu składa się:
pomieszczenie główne – 40m²;
zaplecze socjalne z aneksem kuchennym oraz toaletą – 18 m²;
antresola – 22m².
b) opróżnianiu pojemników na odpady znajdujące się na zapleczu socjalnym
z aneksem kuchennym, toalecie oraz pomieszczeniu głównym, a także uzupełnianie worków na śmieci.
c) odkurzaniu oraz umycie podłóg – płytki, wykładzina (pomieszczenie główne oraz zaplecze socjalne, dokładne sprzątanie także za meblami).
d) odkurzaniu wykładziny znajdującej się w antresoli.
e) ścieraniu kurzy z blatów, biurek, szaf, mebli, w tym wszystkich mebli kuchennych.
f) myciu toalety (wielkość 1,5 m²) – sedes, zlew, płytki, podłoga, urządzenia
w łazience, lustro.
g) praniu ręczników bawełnianych.
h) bieżącym uzupełnianiu brakujących artykułów sanitarnych (mydło, papier toaletowy, ręczniki papierowe – dostosowane rozmiarem do podajników zamontowanych w łazience itp.)
i) myciu okien witrynowych oraz drzwi wejściowych wraz z elewacją zewnętrzną (elewacja wokół okien do poziomu ich wysokości) o łącznej powierzchni 17m², myciu drzwi wewnętrznych i lamp, lodówki.
2) Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określony został we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ.
3) Szczegółowy wykaz powierzchni wraz z ilością metrów kwadratowych, określony został w Szczegółowym wykazie powierzchni, stanowiącym Załącznik nr 1 do wzoru umowy.
4) Szczegółowy zakres czynności, wynikający z usług sprzątania oraz częstotliwość ich wykonywania, określony został w Szczegółowym zakresie czynności, stanowiącym Załącznik nr 2 do wzoru umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 109433,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 177750,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 109433,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA "POZNANIANKA"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9721243335
7.3.3) Ulica: ul. OSIEDLE POWSTAŃCÓW WARSZAWY, nr 5D
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-656
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA "POZNANIANKA"
jakie przetargi wygrała firma
SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA "POZNANIANKA"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 109433,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2028-09-30INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Zakup i dostawa środków higienicznych dla Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla zadania: "Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 443 Jarocin - Tuliszków na odcinku Gizałki - granica gmin Gizałki/Grodziec etap II"
- NSZ-3/PP/2025 Remont i naprawa izolacji balkonów/loggii/tarasów z odświeżeniem kolorystyki budynków mieszkalnych przy ul.: Folwarczna, Bobrzańska, Milczańska w Poznaniu.
- Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do laboratoriów w ramach projektu "Czas zawodowców dla Wielkopolski" nr FEWP.06.06-IZ.00-0001/23 współfinansowanego ze środków UE w ramach EFS Plus (EFS+)
- Dostawę wyposażenia dydaktycznego tj. sprzętu komputerowego i urządzeń multimedialnych do dwóch ośrodków wychowania przedszkolnego na terenie Poznania
- Budowa ścieżki pieszo-rowerowej na DK11 w m. Tarnowo.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług utrzymania czystości i porządku w budynkach, na terenach zewnętrznych utwardzonych oraz na terenach zielonych będących w zarządzie Miejskiego Zarządu Lokalami w Radomiu.
- Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń w nieruchomościach Krajowego Centrum Hodowli Zwierząt
- Utrzymanie czystości i porządku na terenie Gminy Wolanów
- Obsługa leśnego pensjonatu w Ośrodku Hodowli Zwierzyny Nadleśnictwa Trzebielino w miejscowości Wiatrołom 9 wraz z przygotowaniem i podawaniem posiłków w sezonie łowieckim 2025/26
- Wykonanie usługi polegającej na utrzymaniu porządku i czystości powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych Domów Studenckich oraz budynków mieszkalnych Osiedla "Przyjaźń
- Wykonywanie usług w zakresie sprzątania pomieszczeń i obejść budynków mieszkalnych i użytkowych, stanowiących własność gminy Knurów, zarządzanych przez MZGLiA w Knurowie
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.