eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ManowoBudowa podwójnej kancelarii dla leśnictwa Kościernica i Mokre - II postępowanie



Ogłoszenie z dnia 2024-06-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa podwójnej kancelarii dla leśnictwa Kościernica i Mokre – II postępowanie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Nadleśnictwo Manowo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330044105

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Koszalińska 35

1.5.2.) Miejscowość: Manowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-015

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: manowo@szczecinek.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://manowo.szczecinek.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-270b792c-0eb4-11ef-b4f6-06f4b0c1d0b5

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Gospodarka leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa podwójnej kancelarii dla leśnictwa Kościernica i Mokre – II postępowanie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-270b792c-0eb4-11ef-b4f6-06f4b0c1d0b5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00364951

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00319014

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.16.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 603444,30 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót polegających na budowie podwójnej kancelarii wraz z zagospodarowaniem
terenu oraz niezbędną infrastrukturą techniczną dla leśnictwa Kościernica i Mokre. Obiekt zlokalizowany w miejscowości
Mokre, gmina Sianów obręb ewidencyjny Mokre, działkach ewidencyjnych nr 30/5, 30/6.
Projektowany budynek o prostej konstrukcji w technologii drewnianej szkieletowej z wykończeniem od zewnątrz tynkiem
cienkowarstwowym z deskami elewacyjnymi o zwartej bryle, parterowy, niepodpiwniczony z dachem konstrukcji drewnianej
krokwiowo – jętkowej, dwuspadowy kryty dachówką.
Zamówienie obejmuje w szczególności: roboty ogólnobudowlane, instalacje sanitarne wewnętrzne, instalacje elektryczne
wewnętrzne, instalacja odgromowa, przyłącza do budynku (enerigia elektyczna z instalacji zalicznikowej, woda z sieci
wodociągowej, kanalizacja – do projektowanego zbiornik bezodpływowego o poj. 10 m3 instalacja ogrzewcza – maty
elektryczne), zagospodarowanie terenu przy budynku (dojścia, schody na gruncie, pochylnia, podjazd dla osób
niepełnosprawnych, opaska przy budynku dojazdy, miejsca postojowe, ogrodzenie terenu, miejsce gromadzenia odpadów),
wykonanie instalacji fotowoltaicznej o mocy do 6,48 kW na dachu budynku, dokumentacja powykonawcza (geodezja
powykonawcza, audyt energetyczny, protokoły odbiorowe kominiarskie, elektryczne, wodociągowe wraz z badaniem wody,
wniosek o przyłączenie instalacji fotowoltaicznej do sieci, przedłożenie kompletnego wniosku o pozwolenie na użytkowanie
obiektu budowlanego wraz z niezbędnymi załącznikami).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45213150-9 - Roboty budowlane w zakresie biurowców

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45321000-3 - Izolacja cieplna

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45410000-4 - Tynkowanie

45442110-1 - Malowanie budynków

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 718563,21 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 718563,21 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 718563,21 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2) Building Service Michał Sobański

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 4990571814

7.3.3) Ulica: Jedności Narodowej 13/4

7.3.4) Miejscowość: Bobolice

7.3.5) Kod pocztowy: 76-020

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 718563,21 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.