Ogłoszenie z dnia 2023-08-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00317599/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-20
- 2023/BZP 00317706/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont podłóg w Liceum Ogólnokształcącym nr XV Aleja Dygasińskiego 15 w Krakowie-postępowanie nr 2
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: XV Liceum Ogólnokształcące
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000719406
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Dygasińskiego 15
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-820
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lo15@mjo.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.xvlo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b8a3bd80-26c7-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont podłóg w Liceum Ogólnokształcącym nr XV Aleja Dygasińskiego 15 w Krakowie-postępowanie nr 22.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b8a3bd80-26c7-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00364954
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00096461/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Remont podłóg w Liceum Ogólnokształcącym nr XV Aleja Dygasińskiego 15 w Krakowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00317599
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: XVLO/ZP/3/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 48770,31 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu podłóg w trzech salach w siedzibie Zamawiającego. Zakres prac obejmuje w szczególności:
▪ zabezpieczenie stolarki zewnętrznej przez zniszczeniem i zabrudzeniem w czasie remontu
▪ usunięcie cokołów wraz z wyrównaniem ubytków
▪ usunięcie posadzki, usunięcie warstwy kleju, oczyszczenie posadzki do warstwy betonu, neutralizacja powłok bitumicznych (Subit) i wyrównanie poziomu za pomocą masy wyrównującej
▪ miejscowe naprawy tynku ścian po demontażu cokołów w miejscach ubytków, spękań i odspojeń
▪ ułożenie wykładziny PCV oraz wywinięcie cokołów 15cm
▪ montaż listew aluminiowych w granicy łączenia wykonczeń posadzki w drzwiach
▪ posprzątanie po wykonanych prac
2.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie realizacji i odbioru robót określają w szczególności:
1) Rozdział II SWZ
2) Załącznik nr 2- Przedmiar
3) Załącznik nr 3- Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych ( dalej STWiORB),
4) Załącznik nr 4 – Wzór umowy
5) Obowiązujące przepisy prawa w zakresie odnoszącym się do przedmiotu zamówienia (w szczególności przepisy prawa budowlanego)
W przypadku rozbieżności pomiędzy zapisami STWiORB a treścią wzoru umowy, jako obowiązujące należy przyjąć zapisy wzoru umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45432120-1 - Instalowanie nawierzchni podłogowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59699,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 59699,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59699,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKSPOL KRAKÓW SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 945-19-37-699
7.3.3) Ulica: UL. MIESZKA I-GO 2
7.3.4) Miejscowość: KRAKÓW
7.3.5) Kod pocztowy: 31-432
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59699,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Oświetlenie ulicy Nazaretańskiej w Krakowie
- Świadczenie usług transmisji alarmów pożarowych w obiektach Izby Administracji Skarbowej w Krakowie
- Dostawa licencji oprogramowania Adobe Creative Cloud All Apps (Level 4) lub oprogramowania graficznego równoważnego.
- Dostawa i montaż mebli laboratoryjnych dla WIMiR, lab.04(B-2) DE-dzp.272-072/25
- "Dostawa licencji/usług w ramach programów: Microsoft Enrollment for Education Solutions (EES)"
- Wykonywanie usług ślusarskich na terenie nieruchomości zarządzanych przez Zarząd Budynków Komunalnych w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja sali wiejskiej
- Remont łazienek w budynku internatu Zespołu Szkół im A. Mickiewicza w Objezierzu
- Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj inwestycji pn. "Dobudowa dźwigu towarowo-osobowego do elewacji budynku "A" CBMiM PAN"
- "Pomocna Dłoń dla mieszkańców gminy Kowary - usługi społeczne dla osób wymagających wsparcia w codziennym funkcjonowaniu - mieszkanie wspomagane z wyposażeniem oraz wyposażenie dziennego domu pomocy"
- Wykonanie zmian w oznakowaniu poziomym na obszarze SPPN w m.st. Warszawa dla: Cz. 1 - obszar wg załącznika mapowego nr 1.1 Cz. 2 - obszar wg załącznika mapowego nr 1.2
- Wykonanie remontu odświeżającego w budynku biurowym Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy w Gdańsku przy Al. Grunwaldzkiej nr 311 - nr postępowania PWK.ZP.2710.01.2025.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.