Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-07-14
Gryfino: Dostawa zaopatrzenia apteki Szpitala Powiatowego w Gryfinie Sp. z o.o.
Numer ogłoszenia: 200364 - 2011; data zamieszczenia: 14.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Powiatowy w Gryfinie sp. z o.o. , ul. Parkowa 5, 74-100 Gryfino, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4162109, faks 091 4162109.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-gryfino.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa zaopatrzenia apteki Szpitala Powiatowego w Gryfinie Sp. z o.o..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych dla Szpitala Powiatowego w Gryfinie Sp. z o.o. Szczegółowy opis zamówienia zawarty został w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia - pakiety od nr 1 do nr 7.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Do 50 % wartości zamówienia podstawowego
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający spełni ten warunek dostarczając wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane należycie. Należy wykazać się trzema dostawami. Za dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia uznaje się dostawy zaopatrujące apteki o wartości nie mniejszej niż wartość składanej przez Wykonawcę oferty w niniejszym postępowaniu. Dokumentami potwierdzającymi, że dostawy zostały wykonane należycie są referencje wystawione przez odbiorców. Informację o zrealizowanych dostawach należy sporządzić w układzie: - nazwa, adres, nr telefonu odbiorcy, na rzecz którego zrealizowano zamówienie; - przedmiot dostawy; - wartość brutto zamówienia; - data wykonania zamówienia;
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile nie wynika to z innych dokumentów
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.gryfino.powiat.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekretariat Prezesa Szpitala Powiatowego w Gryfinie Sp. z o.o., ul. Niepodległości 39.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.07.2011 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat Prezesa Szpitala Powiatowego w Gryfinie Sp. z o.o., ul. Niepodległości 39.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jednorazowe higieniczne podkłady chłonne 33 x 55, 33 x 50 (w rolkach) - 150 szt. Zestaw transportowy z podłożem żelowym sterylny (szt.) - 300 szt. Osłonki medyczne (prezerwatywy)144 sztuk w opakowaniu (możliwość przeliczenia) (ilość opakowań) - 15 szt. Wzierniki sterylne XXS, XS, M, L (100 sztuk w opakowaniu) - 25 szt. Patyczki drewniane sterylne długości 15 cm do pobierania rozmazów (pakowane pojedynczo) - ilość szt. - 150 szt. Szczotka medyczna cytologiczna (szt.) - 150 szt. Szkiełka mikroskopowe dedykowane do cytologii - 50 sztuk w opakowaniu (opakowania) - 10 szt. Papier do USG UPP 110 MG (10 szt. W opakowaniu) - 10 szt. Pokrowce foliowe niebieskie z gumką na łóżka i stoły operacyjne (10 szt. w opakowaniu) - 300 szt. Podkład chłonny nieprzemakalny 60 cm x 90 cm (25 szt. w opakowaniu) - 50 szt. Podkład chłonny nieprzemakalny 150 cm x 70 cm (1 szt. w opakowaniu) - 12 szt. Podkład chigieniczny jednorazowy niejałowy (210 cm x 80 cm) (1 szt. w opakowaniu) - 12 szt. Higieniczny jednorazowy podkład w beli 51 cm x 160 cm (rolki) - 10 szt. Maski chigieniczne jednorazowe z gumką i troczkami (50 sztuk w opakowaniu) - 20 szt. Pokrowce foliowe na luty (50 pokrowców w opakowaniu) - 10 szt. Czepki pielęgniarskie z gumką typu beret (100 szt. w opakowaniu) - 20 szt. Czepki lekarskie niejałowe (100 sztuk w opakowaniu) - 15 szt. Szczotki jednorazowe do mycia rąk jałowe (25 sztuk w opakowaniu) - 50 szt. Pojemniki na mocz niesterylne 100 ml (sztuk) - 1000 szt. Pojemniki na mocz jałowe - 100 szt. Folia operacyjna 45 x 28 cm sterylna (10 sztuk w opakowaniu) - 10 szt. Komplet pościeli jednorazowy z włókniny (1 sztuka w opakowaniu) - 50 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do laporatomii jednorazowy z obłożeniem stolików instrumentariuszki plus stolik MAJ - 100 szt. Zestaw serwet uniwersalny jednorazowy do obłożenia stolików instrumentariuszki plus stolik MAJ - 300 szt. Zestaw serwet do operacji ginekologicznych jednorazowy z obłożeniem stolików instrumentariuszki z możliwością przyklejenia pola operacyjnego plus stolik MAJ - 100 szt. Zestaw do cesarskiego cięcia jednorazowy z obłożeniem stolików instrumentariuszki plus stolik MAJ - 300 szt. Zestaw do operacji tarczycy jednorazowy z obłożeniem stolików instrumentariuszki plus stolik MAJ - 20 szt. Sukienki operacyjne - 400 szt. Fartuchfizelinowe niejałowe ochronne XL, XXL - 1000 szt. Obłożeniestolika operacyjnego MAJ - 100 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serwety operacyjne jałowe2 warstwy z włókniną absorbującą 50 cm x 60 cm - 400 szt. Serwety operacyjne jałowe2 warstwy z włókniną absorbującą 45 cm x 45 cm - 200 szt. Serwety operacyjne jałowe2 warstwy z włókniną absorbującą 75 cm x 80 cm - 400 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Torba do irygacji jest przeznaczona do zbierania płynów, wody i krwi podczas zabiegu operacyjnego. Wykonana jest z przezroczystego polietylenu (folii PE). Rozmiary torby do irygacji: 50 cm x 60 cm. W części górnej torba wyposażona jest w warstwę przylepną umożliwiającą stabilizację torby w dowolnym miejscu obłożenia. (szt.) - 100 szt. Organizator przewodów o wymiarach 13,3 cm x 3,8 cm jest białym przylepcem z ruchomą częścią w środkowej części umożliwiającą swobodne wielokrotne przyklejanie i odklejanie. Organizator pozwala na przyklejenie do obłożenia serwety czy fartucha itp.. drenów, kabli i przewodów. Organizator może być przyklejony do każdego typu materiału, z którego wykonane są obłożenia, fartuchy czy serwety operacyjne. (szt.) - 100 szt. Serweta pod pośladki, wykonana z materiału z włukien sztucznych (polietylen) bez zawartości włókien wiskozowych i celulozowych, materiał niepylący, wymiary: 86 cm x 108 cm, długość części podpośladkowej - 28 cm, w przedniej części - sztywnik umożliający ukształtowanie kieszeni na płyny, gramatura materiału 60g/m2, bez zawartości lateksu - 200 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pojemniki histopatologiczne 120 ml (szt.) - 40 szt. Pojemniki histopatologiczne 70 ml (szt.) - 40 szt. Pojemniki histopatologiczne 1 l (szt.) - 40 szt. Pojemniki histopatologiczne 2 l (szt.) - 40 szt. Pojemniki na odpady medyczne 10 l (szt.) - 700 szt. Pojemniki na odpady medyczne 20 l (szt.) - 700 szt. Maty podłogowe samoprzylepne antybakteryjne (115 x 45 x 30 warstwowe) (szt.) - 12 szt. Maty podłogowe samoprzylepne antybakteryjne (115 x 60 x 30 warstwowe) (szt.) - 12 szt. Foliowa osłona przewodów i urządzeń medycznych 15 cm x 250 cm z folii polietylenowej sterylizowanej radiacyjnie, zaopatrzona w kolorową taśmę samoprzylepną i kartonik z wycięciami (szt.) - 100 szt. Sonda Sengstakena (szt.) - 10 szt. Maska do tlenu jednorazowa dla dorosłych (szt.) - 200 szt. Ostrza chirurgiczne nr 20, nr 11, nr 10, nr 24, nr 18 (100 sztuk w opakowaniu) - 25 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet 6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dreny Redona nr 18/70 - 100 szt. Dreny Redona nr 14/70 - 100 szt. Dreny Redona nr 16/70 - 100 szt. Dreny Redona nr 12/70 - 100 szt. Butelki Redona 250 ml - 500 szt Cewniki foleya 14 - 22 mm (5 szt. w op.) - 100 op. Dreny Pezzer 18 - 32 (1 op. - 5 szt.) - 100 op. Zestaw do odsysania pola operacyjnego dł. 3,00 cmkontrola ssania (100 szt. w opakowaniu) - 20 op. Szyna kramera 10 cm szer x 150 cm - 100 szt. Szyny palcowe 230 x 20 - 50 szt Szyny palcowe 250 x 20 - 50 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet 7.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Układy oddechowe do aparatu do znieczulenia ogólnego jednorazowego użytku dla dorosłych. Biologicznie czysty długość rur głównych mini. 1,6 m - 2,0 m. Średnica 22mm. - 200 szt. Maska oddechowaanestetyczna z pompowanym mankietem jednorazowego użytku - 500 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GRYFINA
- Budowa wewnętrznej instalacji gazowej w lokalach komunalnych
- Dostawa bloków betonowych typu LEGO do Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych Sp. z o. o. w Gryfinie
- Koszenie traw w pasie drogowym na sieci dróg powiatowych na terenie powiatu gryfińskiego w latach 2025 -2026 z podziałem na 4 zadania
więcej: przetargi w Gryfinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Na dostawę obłożeń, fartuchów i serwet chirurgicznych na potrzeby Głogowskiego Szpitala Powiatowego sp. z o.o.
- Dostawa drobnego sprzetu medycznego, nebulizatorów, pisaków laboratoryjnych
- "Sukcesywne dostawy odzieży jednorazowej, prześcieradeł, serwet włókninowych i sterylnych obłożeń chirurgicznych"
- Dostawa materiałów jednorazowego użytku
- dostawa akcesoriów do aparatów oraz drobnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku .
- Dostawa jednorazowego sprzętu medycznego ogólnego zastosowania, papierów rejestrujących i elektrod EKG dla SPZOZ w Krotoszynie
więcej: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.