Ogłoszenie z dnia 2022-09-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00244195/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Modernizacja systemu kontroli dostępu w obiekcie NBP przy ul. Siedmiogrodzkiej 5A
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: NARODOWY BANK POLSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000002223
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Świętokrzyska 11/21
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-919
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: DKRZ-WPO2@nbp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nbp.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-zamowienia.nbp.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Polityka pieniężna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja systemu kontroli dostępu w obiekcie NBP przy ul. Siedmiogrodzkiej 5A2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-47bd460e-f6b6-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00365122
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00244195/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SEZ/DKRZ-WPO2-TN-241-0266/DB/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem Umowy jest modernizacja SKD obejmująca:
1) dostawę fabrycznie nowych elementów SKD, wolnych od wad prawnych i fizycznych, celem wymiany wyeksploatowanych elementów, obecnie funkcjonujących w SKD, w ilości, na zasadach i zgodnie z wymaganiami określonymi w OPU, wraz z oprogramowaniem i udzieleniem licencji na korzystanie z tego oprogramowania,
2) wymianę (demontaż i montaż) i konfigurację dostarczonych przez Wykonawcę elementów SKD, a następnie uruchomienie zmodernizowanego SKD, zgodnie z wymaganiami określonymi w OPU, w tym - w razie potrzeby - aktualizację Oprogramowania AUTEC wraz z udzieleniem licencji (sublicencji) na korzystanie z aktualizacji Oprogramowania AUTEC,
3) wykonanie dokumentacji powykonawczej modernizacji SKD, zwanej dalej „Dokumentacją powykonawczą” wraz z przeniesieniem autorskich praw majątkowych oraz praw zależnych do tej Dokumentacji,
4) udzielenie gwarancji jakości i rękojmi za wady.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42961100-1 - System kontroli dostępu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 179317,58 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 179317,58 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 179317,58 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DFE SECURITY Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5242666768
7.3.3) Ulica: Polska 25
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-703
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
PKE Polska Sp. z o.o.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 179317,58 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-09-07 do 2022-12-12INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu, zagospodarowania odpadów przemysłowych niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne oraz dzierżawy kontenerów.
- Usługa organizacji i obsługi jednodniowej konferencji pt. "X Sejmik Senioralny Województwa Mazowieckiego".
- Remont drogi wojewódzkiej nr 805 na odcinku od km 13+995 do km 16+430 na terenie gminy Pilawa, powiat garwoliński, województwo mazowieckie - nr postępowania 072/25
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej w zakresie projektu budowlanego, STWiORB, przedmiarów i kosztorysów inwestorskich na przebudowy komunalnych lokali mieszkalnych
- remont pustostanów lokali mieszkalnych, stanowiących własność m. st. Warszawy, administrowanych przez ZGN Wola m. st. Warszawy na terenie TZOM Nowolipki (6 lokali).
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: al. Wyzwolenia 9 m 128, część nr 2: al. Wyzwolenia 10 m 47 i 181
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa urządzeń i oprogramowania w ramach Projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa wraz z montażem instalacji systemu kontroli dostępu KD wraz z integracją systemów teletechnicznych w budynku Białostockich Prokuratur Rejonowych ul. Adama Mickiewicza 103 - etap II i III
- Modernizacja sieci strukturalnych w budynku Oddziału ZUS we Wrocławiu przy ul. Pretficza.
więcej: System kontroli dostępu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.