Ogłoszenie z dnia 2023-08-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00328021/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zakup praw do korzystania z usług subskrypcji serwisów umożliwiających testowanie CST/CST2021 z chmury publicznej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MINISTERSTWO FUNDUSZY I POLITYKI REGIONALNEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140315583
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wspólna 2/4
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-926
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mfipr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zamowienia.mfipr.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.mfipr.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup praw do korzystania z usług subskrypcji serwisów umożliwiających testowanie CST/CST2021 z chmury publicznej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8078b601-2c59-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00365139
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00090264/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Zakup praw do korzystania z usług subskrypcji serwisów umożliwiających testowanie CST z chmury publicznej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie jest wspófinansowane ze środków Unii Europejskiej z Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014-2020 oraz z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach programu Pomoc Techniczna dla Funduszy Europejskich 2021-20272.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00328021
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BDG-V.2611.32.2023.KK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 528020,71 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część I zamówienia - zakup praw do korzystania z subskrypcji OpenText / MicroFocus Fortify on Demand lub równoważnej, w liczbie 48 Assessment Units, do wykorzystania w ciągu 12 miesięcy4.5.3.) Główny kod CPV: 72416000-9 - Dostawcy usług aplikacyjnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72260000-5 - Usługi w zakresie oprogramowania
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.5.) Wartość części: 290852,38 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część II zamówienia - zakup praw do korzystania z subskrypcji OpenText / MicroFocus LoadRunner Cloud on SaaS lub równoważnej w liczbie 36.000 GUI VUH (Virtual Users Hours for UI), do wykorzystania w ciągu 12 miesięcy4.5.3.) Główny kod CPV: 72416000-9 - Dostawcy usług aplikacyjnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72260000-5 - Usługi w zakresie oprogramowania
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.5.) Wartość części: 237168,33 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 322848,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 322848,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 322848,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Betacom S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5271022097
7.3.3) Ulica: Połczyńska 31a
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-377
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 322848,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 270360,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 270360,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 270360,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Betacom S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5271022097
7.3.3) Ulica: Połczyńska 31a
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-377
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 270360,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1) Dla części I zamówienia – Wykonawca zobowiązany jest udostępnić przedmiot Zamówienia, o którym mowa w pkt 3.1a)
SWZ, począwszy od dnia 13 grudnia 2023 roku oraz w terminie do 15 dni roboczych od dnia podpisania Umowy przekazać
Zamawiającemu dokument potwierdzający nabycie przez Zamawiającego praw do niego.
2) W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji dla części I - Wykonawca zobowiązany jest udostępnić
przedmiot Zamówienia, o którym mowa w pkt 3.7 SWZ na podstawie Zlecenia, w formie pisemnej lub elektronicznej
(kwalifikowany podpis elektroniczny) przesłanego, maksymalnie do końca 10 (dziesiątego) miesiąca od podpisania Umowy,
do Wykonawcy, na co najmniej 30 dni przed uruchomieniem dodatkowej liczby Assessment Units.
3) Dla części II zamówienia – Wykonawca zobowiązany jest udostępnić przedmiot Zamówienia, o którym mowa w pkt 3.1b)
SWZ, począwszy od dnia 1 grudnia 2023 roku oraz w terminie do 15 dni roboczych od dnia podpisania Umowy przekazać
Zamawiającemu dokument potwierdzający nabycie przez Zamawiającego praw do niego.
4) W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji dla części II - Wykonawca zobowiązany jest udostępnić
przedmiot Zamówienia, o którym mowa w pkt 3.8 SWZ na podstawie Zlecenia w formie pisemnej lub elektronicznej
(kwalifikowany podpis elektroniczny), przesłanego maksymalnie do końca 10 (dziesiątego) miesiąca od podpisania Umowy,
do Wykonawcy, na co najmniej 30 dni przed uruchomieniem dodatkowej liczby GUI VUH (Virtual Users Hours for UI).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Zakup i sukcesywna dostawa materiałów kancelaryjno-biurowych - numer sprawy: 9/ZP/2025
- Dostawa wraz z montażem urządzeń do Teatru Wysokich Napięć w Centrum Nauki Kopernik
- Opracowanie dokumentacji projektowej obejmującej remont elewacji i balkonów budynków mieszkalnych przy ul. Pawiej 71 i ul. Żytniej 61 w Warszawie.
- Wykonanie usługi geodezyjnej
- Zakup samochodu osobowego na potrzeby Kuratorium Oświaty w Warszawie
- "Remont drogi wojewódzkiej nr 618 od km 47+111 do km 47+544 na terenie m. Wyszków, gmina Wyszków, powiat wyszkowski" - nr postępowania 074/25
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu związana z realizacją projektu w ramach grantu "Cyberbezpieczny Samorząd - Cyberbezpieczna Gmina Trzebiechów"
- Sukcesywna dostawa licencji na oprogramowanie Adobe Creative Cloud dla jednostek organizacyjnych Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie
- Dostawa sprzętu IT podnoszącego poziom cyberbezpieczeństwa Gminy Tarnówka wraz z usługami z zakresu cyberbezpieczeństwa
- Dostawa sprzetu komputerowego
- Zakup i dostawa zestawu systemu do zarządzania infrastrukturą IT oraz systemu DLP dotycząca realizacji konkursu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd" o numerze FERC.02.02-CS.01-001/23
- Odnowienie subskrypcji licencji pakietu biurowego w ramach pakietu Innowacyjna Edukacja
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.