eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biała Podlaska"Przebudowa i rozbudowa kwatery nr II składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w Białej Podlaskiej"



Ogłoszenie z dnia 2024-06-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Przebudowa i rozbudowa kwatery nr II składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w Białej Podlaskiej”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Bialskie Wodociągi i Kanalizacja "WOD-KAN" Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030107507

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Narutowicza

1.5.2.) Miejscowość: Biała Podlaska

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-500

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@bwikwodkan.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bwikwodkan.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa i rozbudowa kwatery nr II składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w Białej Podlaskiej”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b4f20583-295a-11ef-b091-ce35ef079555

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00365179

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

platformazakupowa.pl/pn/bwikwodkan

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: platformazakupowa.pl/pn/bwikwodkan

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Powyższe informacje zawarte są w SWZ udostępnionej na stronie platformazakupowa.pl/pn/bwikwodkan

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SO-1/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie robót budowlanych dotyczących przebudowy i rozbudowy kwatery nr II składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz komunikacyjną w Białej Podlaskiej, przy ul. Ekologicznej 1 w zakresie określonym w dokumentacji projektowej. Należy wykonać następujące roboty i obiekty:
podwyższenie skarp kwatery II składowiska odpadów (ich nadbudowa), likwidacja otwartego zbiornika na odcieki z kwatery I i II składowiska odpadów zlokalizowanego w bezpośrednim sąsiedztwie kwatery I i II składowiska odpadów, budowa dwóch zbiorników retencyjnych, zamkniętych na odcieki (podziemnych, poza obszarem kwatery), likwidacja eksploatowanej pompowni odcieków zlokalizowanej w sąsiedztwie otwartego zbiornika na odcieki, budowa nowej pompowni odcieków zlokalizowanej poza obszarem kwatery II, budowa niezbędnej infrastruktury dla eksploatacji przebudowanego obiektu składowania odpadów (kwatery I i II).

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45222110-3 - Roboty budowlane w zakresie składowisk odpadów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze i ocenie ofert zamawiający kierować się będzie następującymi kryteriami:
a. Cena - 60 punktów,
b. Termin realizacji zamówienia - 40 punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1) zdolność do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że jest wpisany do rejestru prowadzonego dla podmiotów prowadzących działalność gospodarczą odnośnie prowadzenia działalności zbieżnej z przedmiotem zamówienia.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca musi posiadać stosowne środki ekonomiczne lub finansowe by wykonać przedmiot zamówienia w sposób zgodny z umową (należycie). Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
- posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości równoważnej z kwotą oczekiwanego wynagrodzenia wskazaną przez Wykonawcę w złożonej ofercie oraz,
- jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż kwota oczekiwanego wynagrodzenia wskazana przez Wykonawcę w złożonej ofercie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca musi posiadać wiedzę i doświadczenie, dysponować personelem zapewniającymi wykonanie przedmiotu zamówienia w sposób zgodny z umową (należycie). Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
a) wykonał należycie co najmniej dwie roboty budowlane w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, które w swoim zakresie obejmowały:
• roboty inżynieryjno – budowlane, roboty ziemne, budowa skarp i obwałowań, roboty związane z montażem zbiorników i obiektów budowlanych,
• roboty branży sanitarnej związane z w/w inwestycją,
• roboty branży elektrycznej związanej z w/w inwestycją
z których każda była o wartości nie mniejszej, nie niższej niż kwota oczekiwanego wynagrodzenia wskazana przez Wykonawcę w złożonej ofercie.
b) dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami biorącymi udział w realizacji niniejszego zamówienia, posiadającymi odpowiednie kwalifikacje zawodowe i uprawnienia budowlane do pełnienia funkcji:
- Kierownik budowy – osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalizacji konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniejszych przepisów. Posiadającym co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji kierownika budowy po uzyskaniu w/w uprawnień,
- Kierownik robót instalacyjnych sanitarnych - osoba posiadająca uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń oraz co najmniej 3-Ietnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji kierownika robót sanitarnych po uzyskaniu w/w uprawnień.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: - Oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o braku podstaw do wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego,
- oświadczenie podmiotu na którego zasobach polega gdy Wykonawca polega na zdolnościach podmiotu trzeciego,
- oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
- wykaz robót budowlanych,
- wykaz osób,
- dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia i posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości równoważnej z kwotą złożonej oferty .

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu,
- zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby,
- odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 28 000,00 zł (słownie: dwadzieścia osiem tysięcy złotych 00/100).
Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert,
Wadium może być wniesione w następujących formach:
1) w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:
BNP PARIBAS BP S.A. numer 06 2030 0045 1110 0000 0008 8170
z dopiskiem:
Wadium do przetargu na „Przebudowa i rozbudowa kwatery nr II składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w Białej Podlaskiej” Znak sprawy SO-1/2024
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2023 r., poz. 462 z późn. zm.).

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1, 2, 3 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

- Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ustaleń zawartej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w szczególności w następującym zakresie i okolicznościach określonych w umowie do SWZ art. 22,
- w przypadku zmiany umowy powodującej zmianę zakresu przedmiotu umowy w szczególności zakresu robót budowlanych, zmiana wynagrodzenia zostanie dokonana w oparciu o ceny jednostkowe z Kosztorysu ofertowego Wykonawcy lub poprzez interpolację danych z tego kosztorysu,
- warunkiem dokonania zmiany, której mowa w ust. 2 jest złożenie uzasadnionego wniosku przez stronę inicjującą zmianę lub sporządzenie przez strony stosownego protokołu konieczności,
- w razie wątpliwości, przyjmuje się, że nie stanowią zmiany Umowy następujące zmiany:
--danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy,
--danych teleadresowych,
-- danych rejestrowych,
-- będące następstwem sukcesji uniwersalnej po jednej ze stron Umowy,
-- zmiany wysokości wynagrodzenia brutto w przypadku zmiany obowiązującej wysokości stawki podatku VAT (zmiana dotyczyć może jedynie robót nie zafakturowanych).

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-06-28 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: platformazakupowa.pl/pn/bwikwodkan

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-06-28 10:20

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.