eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ustrońdostarczenie i uruchomienie w Centrum Reumatologii Sp. z o.o. systemu parkingowego, postępowanie drugie



Ogłoszenie z dnia 2024-06-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
dostarczenie i uruchomienie w Centrum Reumatologii Sp. z o.o. systemu parkingowego, postępowanie drugie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Śląskie Centrum Reumatologii, Ortopedii i Rehabilitacji w Ustroniu Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 243693791

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Szpitalna 11

1.5.2.) Miejscowość: Ustroń

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-450

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.7.) Numer telefonu: 338545493

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zaopatrzenie@reumatologiczny.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.reumatologiczny.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

dostarczenie i uruchomienie w Centrum Reumatologii Sp. z o.o. systemu parkingowego, postępowanie drugie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ca4f1e3b-295b-11ef-b091-ce35ef079555

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00365180

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ca4f1e3b-295b-11ef-b091-ce35ef079555

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: głównym źródłem komunikacji z Wykonawcami jest platforma eZamówienia. Każda ze
stron postępowania będzie odbierała korespondencję na swoim koncie, na platformie w zakładce komunikacja
https://ezamowienia.gov.pl
Zamawiający dopuszcza komunikację przy użyciu poczty elektronicznej (adres Zamawiającego: zaopatrzenie@reumatologiczny.pl):
1) dla składania przez Wykonawcę wniosków o wyjaśnienie treści SWZ lub
2) w sytuacji jeśli komunikacja poprzez platformę będzie niemożliwa, do przekazywania innych dokumentów, za wyjątkiem oferty i
załączników do niej.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Dokumenty sporządzone w formie
elektronicznej muszą być zgodne z zapisami Rozporządzenia w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz
wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie
Dokumenty w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w
formatach doc. docx. rtf. xls. xlsx. odt. pdf. itp. oraz składa się na całym etapie postępowania, pod rygorem nieważności, w postaci
elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, chyba że w treści
SWZ dla danego dokumentu postanowiono inaczej.
W przypadku, kiedy pełnomocnictwo do złożenia oferty zostało wystawione w formie pisemnej, do oferty należy dołączyć jego
cyfrowe odwzorowanie poświadczone za zgodność przez mocodawcę lub podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym
przez notariusza.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zawarto w rozdziale XXIV SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 11/TP/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W ramach zamówienia zostaną dostarczone i zainstalowane urządzenia dla dwóch lokalizacji. Pierwsza lokalizacja dotyczy parkingu znajdującego się przed wejściem głównym posiadająca osobno drogę wjazdu i wyjazdu (P1), druga natomiast przed Izbą Przyjęć, gdzie droga wjazdu jest jednocześnie drogą wyjazdu (P2). Zamówienie będzie realizowane na terenie należącym do Centrum Reumatologii Sp. z o.o. w Ustroniu, przy ulicy Szpitalnej 11. Z parkingu będzie można korzystać zarówno jako klient rotacyjny (na podstawie biletu parkingowego) jak i klient abonamentowy oraz klient VIP.

4.2.6.) Główny kod CPV: 34996300-8 - Parkingowe urządzenia kontrolne, bezpieczeństwa lub sygnalizacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

34926000-4 - Sprzęt do kontroli parkingów samochodowych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający oceniał będzie oferty Wykonawców nie podlegających wykluczeniu z postępowania.
Oferty podlegające odrzuceniu nie będą oceniane.
Uzyskane we wskazanych kryteriach punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.
Zamawiający wybierze ofertę która we wskazanych kryteriach oceny ofert uzyska największą ilość punktów.
Zamawiający będzie oceniał oferty w kryteriach cena 100%.
sposób wyliczenia punktów - cena oferty najtańszej/cena oferty badanej*100

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

warunki dotyczące zdolności technicznej i zawodowej:
w postępowaniu może wziąć udział Wykonawca który w okresie ostatnich pięciu lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie należycie wykonał co najmniej dwie roboty polegające na wykonaniu systemu parkingowego obejmującego dostawę i montaż terminali, szlabanów i instalację systemu do rozpoznawania tablic LPR, uruchomienie całego systemu oraz dostarczenie oprogramowania do zarządzania tym systemem o wartości co najmniej 200 000 zł każdy

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenie Wykonawcy

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykaz wykonanych robót z dowodami, że zostały one wykonane należycie

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1) zestawienie oferowanych parametrów – przygotowane zgodnie z treścią załącznika nr 3 – zestawienie oferowanych urządzeń;
2) katalogi, opisy lub foldery potwierdzające zaoferowanie urządzeń o wszystkich parametrach wskazanych w zestawieniu (dla terminali, szlabanów, kamer). Jeśli producent nie zawarł w swoich materiałach informacji o wszystkich parametrach, Zamawiający przyjmie jako równoważny dokument w którym producent lub jego autoryzowany przedstawiciel potwierdzi zaoferowane parametry urządzenia.
3) certyfikaty dla oferowanych urządzeń (terminale, szlabany, kamery).

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

katalogi, opisy lub foldery potwierdzające zaoferowanie urządzeń o wszystkich parametrach wskazanych w zestawieniu (dla terminali, szlabanów, kamer). Jeśli producent nie zawarł w swoich materiałach informacji o wszystkich parametrach, Zamawiający przyjmie jako równoważny dokument w którym producent lub jego autoryzowany przedstawiciel potwierdzi zaoferowane parametry urządzenia.
certyfikaty dla oferowanych urządzeń (terminale, szlabany, kamery).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie wykonawcy według załącznika nr 4 do SWZ składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za jego prawidłową realizację.
6. Składający ofertę jako spółka cywilna będzie traktowany jak Wykonawcy wspólnie składający ofertę.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

zawarto w załączniku nr 2 do SWZ - wzór umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-03 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: platforma eZamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-03 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.