Ogłoszenie z dnia 2022-09-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00308632/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa artykułów żywnościowych do stołówek szkolnych w placówkach oświatowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Kłoczew w roku szkolnym 2022/2023”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Usług Wspólnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 710374461
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Długa 67/4
1.5.2.) Miejscowość: Kłoczew
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-550
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cuw@kloczew.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kloczew.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7546f525-1e1e-11ed-acbd-46d0480cd9c41.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa artykułów żywnościowych do stołówek szkolnych w placówkach oświatowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Kłoczew w roku szkolnym 2022/2023”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7546f525-1e1e-11ed-acbd-46d0480cd9c4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00365205
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00266908/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa artykułów żywnościowych do stołówek szkolnych w placówkach oświatowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Kłoczew w roku szkolnym 2022/2023
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CUW.271.4.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówek w placówkach oświatowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Kłoczew:2 Szkoła Podstawowa im. Orła Białego z oddziałami przedszkolnymi w Czernicu, Czernic 95,
08-550 Kłoczew;
3 Szkoła Podstawowa im. Henryka Sienkiewicza z oddziałami przedszkolnymi
w Goździe, Gózd 109A, 08-550 Kłoczew;
4 Szkoła Podstawowa im. Polskich Noblistów z oddziałami przedszkolnymi
w Kłoczewie, ul. Długa 69, 08-550 Kłoczew;
5 Przedszkole Samorządowe w Kłoczewie, ul. Długa 69, 08-550 Kłoczew.
6 Przedmiot zamówienia podzielono na 2 części:
Część I – Mięsa i wędliny
7 Szczegółowy zakres zamówienia określony jest w Załączniku nr 1 do SWZ – Formularz asortymentowo-cenowy.
8 Podane w Załączniku nr 1 do SWZ ilości artykułów są wielkościami szacunkowymi i mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy. Ostateczne ilości zamawianych produktów będą wynikać z faktycznych potrzeb Zamawiającego. Zmniejszenie ilości zamówionych produktów nie spowoduje obniżenia wartości zamówienia o więcej niż 50% zaoferowanej kwoty. Nie wyczerpanie kwoty umownej w okresie obowiązywania umowy pozostaje bez jakichkolwiek roszczeń odszkodowawczych ze strony Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03000000-1 - Produkty rolnictwa, hodowli, rybołówstwa, leśnictwa i podobne
4.5.5.) Wartość części: 222500,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówek w placówkach oświatowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Kłoczew:2 Szkoła Podstawowa im. Orła Białego z oddziałami przedszkolnymi w Czernicu, Czernic 95,
08-550 Kłoczew;
3 Szkoła Podstawowa im. Henryka Sienkiewicza z oddziałami przedszkolnymi
w Goździe, Gózd 109A, 08-550 Kłoczew;
4 Szkoła Podstawowa im. Polskich Noblistów z oddziałami przedszkolnymi
w Kłoczewie, ul. Długa 69, 08-550 Kłoczew;
5 Przedszkole Samorządowe w Kłoczewie, ul. Długa 69, 08-550 Kłoczew.
6 Przedmiot zamówienia podzielono na 2 części:
Część II – Mrożonki i ryby
7 Szczegółowy zakres zamówienia określony jest w Załączniku nr 1 do SWZ – Formularz asortymentowo-cenowy.
8 Podane w Załączniku nr 1 do SWZ ilości artykułów są wielkościami szacunkowymi i mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy. Ostateczne ilości zamawianych produktów będą wynikać z faktycznych potrzeb Zamawiającego. Zmniejszenie ilości zamówionych produktów nie spowoduje obniżenia wartości zamówienia o więcej niż 50% zaoferowanej kwoty. Nie wyczerpanie kwoty umownej w okresie obowiązywania umowy pozostaje bez jakichkolwiek roszczeń odszkodowawczych ze strony Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03000000-1 - Produkty rolnictwa, hodowli, rybołówstwa, leśnictwa i podobne
4.5.5.) Wartość części: 81000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 241833,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 241833,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 241833,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Masarnia Ubojnia ZEMAT Zdzisław Trościańczyk i S-ka Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5381004002
7.3.3) Ulica: ul. Łąkowa 1
7.3.4) Miejscowość: Wohyń
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
MASARNIA UBOJNIA "ZEMAT" ZDZISŁAW TROŚCIAŃCZYK I S-KA SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 241833,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-09-14 do 2023-08-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuj, że w ww. postępowaniu odrzucił ofertę Wykonawcy – Hurtownia mrożonek Art. Spożywczych Daniel Owczarczyk, ul. Swatowska 1, 08-500 Ryki. Oferta została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp, złożona oferta nie została sporządzona lub przekazana w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez zamawiającego.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.