Ogłoszenie z dnia 2024-06-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00214705/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa świetlicy wiejskiej w Lesiakach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Cewice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979750
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: W. Witosa 16
1.5.2.) Miejscowość: Cewice
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-312
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@cewcie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cewice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://cewice.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa świetlicy wiejskiej w Lesiakach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-908718f0-d16c-11ee-a3b5-e25d731b0da9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00365212
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00043839/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.11 Budow świetlicy wiejskiej w Lesiakach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00214705
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-ZIR.271.4.2024.
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 809985,26 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje budowę świetlicy wiejskiej w miejscowości Lesiaki. Inwestycja obejmuje swym zasięgiem działkę nr 15/1 obręb Lesiaki. Na terenie inwestycji znajduje się wiata rekreacyjna oraz inny budynek. Dla zadania została wydana decyzja nr 88/23 z dnia 2023-03-27 Starosty Lęborskiego w sprawie udzielenia pozwolenia na budowę
Inwestycja została dofinansowana ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych.
Zakres przedmiotu zamówienia
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje budowę świetlicy wiejskiej o konstrukcji drewnianej w miejscowości Lesiaki w Gminie Cewice. Budynek zaprojektowano na planie prostokąta o wymiarach ok 11,0m x 7m i wysokości 5,48m, jest to budynek jednokondygnacyjny bez podpiwniczenia. Zaprojektowany budynek świetlicy wiejskiej składa się z jednego głównego pomieszczenia świetlicy z aneksem kuchennym oraz z zaplecza gospodarczego, na które składają się kolejno: szatnia, toalety (męska, damska + dla osób niepełnosprawnych). Całość zwieńczona dachem dwuspadowym symetrycznym o kącie nachylenia połaci 280. Całkowita powierzchnia użytkowa budynku wynosi 66,32m2, zaś kubatura 338,14 m3.
Strefy wejściowe do budynku zaprojektowane zostały z uwzględnieniem wymagań dostępności dla osób niepełnosprawnych: wszystkie dojścia do budynku zostały zaprojektowane o nachyleniu nie przekraczającym 5% spadku. W drzwiach nie zastosowano progów, uniemożliwiających dostęp do budynku przez osoby niepełnosprawne poruszające się na wózkach. Osoby niepełnosprawne oraz poruszające się na wózkach inwalidzkich mają zapewniony dostęp do całego budynku, w tym do sanitariatu przystosowanego dla osób niepełnosprawnych.
W zakresie przedmiotu zamówienia mieści się także wykonanie instalacji wewnętrznych, zgodnie z projektami branżowymi.
Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto wykonanie zagospodarowania terenu wokół świetlicy. Projektuje się zjazd na działkę i parking. Chodniki i dojścia do budynku powinny zostać wykonane z kostki betonowej o min gr. 8cm. Projekt przewiduje budowę 7 miejsc postojowych, w tym jedno miejsce postojowe dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych. Wymiary pojedynczego miejsca postojowego wynoszą 2,5m x 5m.
Teren jest uzbrojony w media: a) Sieć elektroenergetyczna; b) Sieć wodociągowa;. Przyłącze elektryczne należy wykonać zgodnie z warunkami przyłączenia EOP/WP/5/2023/01/004971. Przyłącze wodociągowe powinno ono zostać włączone do istniejącej sieci wodociągowej w dz. 15/1 obr. Lesiaki za pomocą trójnika oraz zasuwy. Sieć kanalizacji sanitarnej. Instalacja zostanie wykonana jako grawitacyjna. Ścieki odprowadzane będą poprzez podejścia kanalizacyjne i piony do przewodów poziomych i dalej na zewnątrz budynku do zbiornika bezodpływowego (pojemność 8m3, gotowy montowany na miejscu). Wody opadowe z dachu budynku oraz utwardzeń odprowadzone zostaną na teren inwestycji – na przyległe trawniki. W ramach inwestycji nie planuje się przebudowy istniejących mediów.
Śmietnik odpadów komunalnych zaprojektowano jako wydzielony plac na kontenery
o wymiarach ca 2,5 x 3m przy istniejącej drodze wewnętrznej po zachodniej stronie działki..
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia został opisany w dokumentacji dołączonej do dokumentów zamówienia.
1. W przypadku rozbieżności pomiędzy dokumentacją projektową, a przedmiarem
w pierwszej kolejności rozpatrywać należy zapisy dokumentacji projektowej,
a następnie przedmiaru robót.
2. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązanie równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać na etapie składania oferty, że oferowane przez niego roboty, materiały, itp. spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w odniesieniu do przedmiotu zamówienia. Zamawiający oceniając równoważność będzie kierował się takimi elementami, jak funkcjonalność i wytrzymałość, które w zaproponowanych rozwiązaniach równoważnych nie powinny być mniejsze od opisanych w dokumentach postępowania dla danego rozwiązania, materiału, czy funkcji. Dokumenty mające na celu wykazanie równoważności stanowią element oferty opisujący oferowany przedmiot, a zatem nie podlegają uzupełnieniu. Opis zaproponowanych rozwiązań równoważnych powinien być na tyle szczegółowy, żeby Zamawiający przy ocenie ofert mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących ich parametrów technicznych oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane rozwiązania są równoważne.
3. Zamawiający wymaga aby Wykonawca udzielił na wykonany przedmiot zamówienia co najmniej 36 miesięcy rękojmi za wady i 36 miesięcy gwarancji jakościowej. Zrównuje się oba okresy. Jednocześnie wydłużenie tych okresów jest możliwe. W takim przypadku zadeklarowanie dłuższego okresu będzie powodować odpowiednią punktację w kryteriach oceny ofert
4. Zmawiający nie wymaga osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań dotyczących robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia.
5. Katalogi elektroniczne – Zamawiający nie wymaga złożenia oferty w postaci katalogów elektronicznych
6. Ponadto Zamawiający wymaga, aby rury spustowe i powierzchnie przed wejściem wykonane zostały w sposób umożliwiający korzystanie z obiektu przez osoby niepełnosprawne i osoby z ograniczeniami poruszania się oraz nie spowodowały ograniczeń dla osób niepełnosprawnych.
Wymagania związane z zatrudnieniem na podstawie stosunku pracy
1. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu aktualnych przepisów Kodeksu Pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia:
• Roboty ziemne, brukarskie, bitumiczne i ogrodnicze
• Roboty betoniarskie, izolacyjne, malarskie, murarskie, posadzkarskie, stolarskie, tynkarskie, zbrojeniowe
• Roboty w zakresie instalacji i montażu urządzeń wod.-kan
• Roboty w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych, okablowania elektrycznego i oświetlenia
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 839270,82 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 898252,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 839270,82 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PBHU OBIEKT Sp z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5891975064
7.3.3) Ulica: Dolna 7a
7.3.4) Miejscowość: Kiełpino
7.3.5) Kod pocztowy: 83-307
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 839270,82 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- "Podłączenie wykonanej instalacji fotowoltaicznej do budynku Szkoły Podstawowej w Stróży "budynek stary " ul. Akacjowa 2A, 23-206 Stróża Kolonia, Dz. 175/4 (.....)"
- Remont pomieszczeń Domu Studenta Nr 2 Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu przy ul. Wspólnej 11.
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku" - II postępowanie
- Rozbudowa systemu wentylacji i klimatyzacji Ambulatorium Chemioterapii
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.