Og³oszenie z dnia 2024-06-13
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00404898/01 - Wynik z dnia 2024-07-10
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug przewozowych dzieci i m³odzie¿y do szkó³ Gminy Kartuzy.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: URZ¡D MIEJSKI W KARTUZACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000527546
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Gen. Józefa Hallera 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kartuzy
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-300
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdañski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@poczta.kartuzy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.kartuzy.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie us³ug przewozowych dzieci i m³odzie¿y do szkó³ Gminy Kartuzy.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-e804925b-2954-11ef-b091-ce35ef079555
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00365245
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-06-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00049985/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.1 ¦wiadczenie us³ug przewozowych dzieci i m³odzie¿y do szkó³ gminy Kartuzy – bilety miesiêczne
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9397303.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1)Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym i Wykonawc± odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± za po¶rednictwem bezp³atnego dla Wykonawców narzêdzia platformazakupowa.pl (dalej Platforma zakupowa), dostêpnego pod linkiem: https://platformazakupowa.pl/pn/kartuzy w zak³adce dedykowanej niniejszemu postêpowaniu;
2) Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym i Wykonawc± odbywa siê przy u¿yciu formularza "Wy¶lij wiadomo¶æ" dostêpnego po klikniêciu na link do Platformy zakupowej;
3) W sytuacjach awaryjnych np. w przypadku przerwy w funkcjonowaniu lub awarii lub niedzia³ania Platformy zakupowej zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê z wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej, na adres zamowieniapubliczne@poczta.kartuzy.pl , z zastrze¿eniem ¿e Ofertê (w szczególno¶ci Formularz oferty) Wykonawca mo¿e z³o¿yæ wy³±cznie za po¶rednictwem Platformy zakupowej, zgodnie z opisem w Dzia³u VI SWZ;
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1) Wymagania techniczne i organizacyjne dot. Platformy zakupowej, zosta³y przedstawione w § 3 ust. 3 Regulaminu Internetowej Platformy zakupowej platformazakupowa.pl dostêpnego na stronie internetowej Platformy;
2) Dokumenty elektroniczne, o¶wiadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adane s± przez wykonawcê za po¶rednictwem Formularza do komunikacji jako za³±czniki;
3) Za datê przekazania o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich dorêczenia za po¶rednictwem formularza Platformy zakupowej;
4) Dokumenty sporz±dza siê pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej (z podpisem kwalifikowanym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym (za pomoc± profilu zaufanego) lub podpisem osobistym (z u¿yciem e-dowodu).
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e w stosunku do Wykonawców bêd±cymi osobami fizycznymi jak równie¿ w stosunku do osób fizycznych reprezentuj±cych Wykonawców bêd±cych osobami prawnymi lub jednostkami nieposiadaj±cymi osobowo¶ci prawnej, którym ustawa przyznaje zdolno¶æ prawn±, jak te¿ w stosunku do wszelkich osób fizycznych, których dane osobowe Wykonawca podaje w ofercie lub jej za³±cznikach – zwanymi dalej ³±cznie „osobami fizycznymi”:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Burmistrz Kartuz z siedzib±: Urz±d Miejski w Kartuzach, ul. gen. Józefa Hallera 1,83-300 Kartuzy;
2) dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych powo³anego przez Zamawiaj±cego: adres e-mail: inspektor@cbi24.pl *;
3) dane osobowe osób fizycznych przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych;
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.18.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug przewozowych dzieci do szkó³ zlokalizowanych na terenie Gminy Kartuzy w roku szkolnym 2024/2025 na podstawie zakupionych biletów miesiêcznych.
2. Transport dzieci odbywaæ siê bêdzie w godzinach 6:30 - 18:00 w dni nauki szkolnej oraz w czasie ferii zimowych.
3. Szczegó³owy harmonogram przewozów na poszczególnych trasach zostanie ustalony z Wykonawc± po utworzeniu planów zajêæ lekcyjnych w szko³ach Gminy Kartuzy. Dzieci powinny byæ dowiezione do szko³y na min. 10 minut przed rozpoczêciem zajêæ lekcyjnych.
4. Harmonogram bêdzie zawiera³ wykaz wskazanych przez Zamawiaj±cego przystanków pocz±tkowych, po¶rednich i koñcowych oraz godziny przyjazdów i odjazdów pojazdów ze wskazanych przystanków.
5. Harmonogram bêdzie podlega³ nowelizacji ka¿dorazowo po zmianie planów zajêæ lekcyjnych.
6. ¦rodki transportu powinny byæ dyspozycyjne we wszystkie dni ¶wiadczenia us³ugi przewozowej.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 60112000-6 - Us³ugi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
34980000-0 - Bilety przewozowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-09-01 do 2025-06-30
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert okre¶lono w Dziale XIII SWZ.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Emisja gazów cieplarnianych
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mo¿e ubiegaæ siê Wykonawca, który spe³nia ³±cznie nastêpuj±ce warunki:1) nie podlega wykluczeniu na podstawie:
a) art. 108 ust. 1 ustawy Pzp, z uwzglêdnieniem postanowieñ art. 110 tej ustawy,
b) art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach
w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835),
2) spe³nia warunki, o których mowa w art. 112 ust. 2 Pzp, okre¶lone w pkt 2.
2. Warunki udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 Pzp dotycz±ce:
1) Zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie precyzuje warunku w tym zakresie.
2) Uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Warunek zostanie spe³niony, je¿eli w z³o¿onych dokumentach i o¶wiadczeniach Wykonawca jednoznacznie wyka¿e, ¿e posiada w³a¶ciwe, co do dzia³alno¶ci i zakresu terytorialnego, uprawnienia do wykonywania krajowego transportu drogowego osób, zgodnie z ustaw± z dnia 06.09.2001 r. o Transporcie drogowym (t.j. Dz. U z 2024 roku poz. 728, z pó¼n. zm.).
W przypadku wspólnego ubiegania siê Wykonawców o udzielenie zamówienia objêtego niniejszym postêpowaniem, ka¿dy z Wykonawców odrêbnie musi spe³niaæ powy¿szy warunek.
3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie precyzuje warunku w tym zakresie.
4) Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Warunek zostanie spe³niony, je¿eli w z³o¿onych dokumentach i o¶wiadczeniach Wykonawca jednoznacznie wyka¿e, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ w celu realizacji zamówienia:
a) co najmniej 12 osobami posiadaj±cymi uprawnienia oraz spe³niaj±cymi wymogi dla kierowcy pojazdów do przewozu drogowego osób okre¶lone w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym oraz posiadaj±cymi co najmniej roczne do¶wiadczenie w prowadzeniu takich pojazdów,
b) co najmniej 12 pojazdami dopuszczonymi w oparciu o aktualnie obowi±zuj±ce przepisy do transportu drogowego osób, w tym odpowiednio:
• min. 8 pojazdów, ka¿dy o ilo¶ci miejsc siedz±cych min. 40,
• min. 4 pojazdy, ka¿dy o ³±cznej ilo¶ci miejsc siedz±cych i stoj±cych
min. 60.
Pojazdy te musz± posiadaæ dowody rejestracyjne z aktualnymi badaniami technicznymi dopuszczaj±cymi do ruchu, aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej OC oraz od nastêpstw nieszczê¶liwych wypadków NNW.
Ocena spe³nienia przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, zostanie dokonana na podstawie z³o¿onych przez Wykonawcê dokumentów, o których mowa w pkt 4 ppkt 2) Dzia³u V SWZ.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Podmiotowe ¶rodki dowodowe w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu:
a) o¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia
16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r.
poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz
z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej (za³±cznik nr 5 do SWZ);
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Podmiotowe ¶rodki dowodowe w celu w celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu okre¶lonych w pkt 2 Dzia³u IV SWZ:
a) koncesjê, zezwolenie, licencjê koncesjê lub dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów dzia³alno¶ci regulowanej je¿eli ich posiadanie jest niezbêdne do ¶wiadczenia okre¶lonych us³ug w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania – w celu potwierdzenia spe³nienia warunku okre¶lonego w pkt 2 ppkt 2) Dzia³u IV SWZ;
b) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami (zgodnie z tre¶ci± wskazan± w za³±czniku nr 7 do SWZ)
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Wraz z oferta Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ:1) aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu,
2) Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, sk³ada, wraz z ofert±, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji tego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów. Przyk³adowy wzór zobowi±zania podmiotu trzeciego okre¶lono w za³±czniku nr 3 do SWZ.
3) wykaz narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu lub urz±dzeñ technicznych dostêpnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami (zgodnie z tre¶ci± wskazan± w za³±czniku nr 6 do SWZ); Dokument nie podlega uzupe³nieniu. W przypadku nie z³o¿enia wraz z ofert± przedmiotowego dokumentu, Zamawiaj±cy przyzna Wykonawcy 0 pkt w kryterium oceny ofert dot. emisji gazów cieplarnianych, o którym mowa w pkt 5 ppkt 2) Dzia³u XIII SWZ
4) orygina³ dokumentu potwierdzaj±cego wniesienie wadium - w przypadku, gdy wadium wnoszone jest w formach niepieniê¿nych okre¶lonych w Dziale XI SWZ,
5) ewentualne pe³nomocnictwo.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
Wadium w wysoko¶ci 3.000 z³ (s³ownie: trzy tysi±ce z³otych), Wykonawca wnosi w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:1) pieni±dzu,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia okre¶lono w §11 wzoru umowy (za³±cznik nr 4 do SWZ).7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-06-21 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ na platformie zakupowej zamawiaj±cego, dostêpnej pod linkiem https://platformazakupowa.pl/pn/kartuzy w zak³adce dotycz±cej przedmiotowego postêpowania.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-06-21 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-07-20
INNE PRZETARGI Z KARTUZ
- Oczyszczanie nawierzchni ulic, chodników, parkingów, zatoczek, przystanków autobusowych i ¶cie¿ek rowerowych na terenie gminy Kartuzy w roku 2025
- Odbiór odpadów z publicznych pojemników zlokalizowanych na terenie miasta i gminy Kartuzy.
- Transport w okresie od 1 stycznia 2025 roku do 31 grudnia 2025 roku
- Utrzymanie zieleni na terenie miasta Kartuzy w 2025 roku.
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Starostwa Powiatowego w Kartuzach w 2025 roku
- Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Kartuzy w sezonie zimowym 2024-2025.
wiêcej: przetargi w Kartuzach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ¦wiadczenie us³ug komunikacyjnych polegaj±cych na wykonywaniu odp³atnych sta³ych przewozów uczniów do jednostek o¶wiatowych na terenie Gminy Moszczenica w okresie styczeñ - czerwiec 2025 r.
- Przewóz seniorów - uczestników Klubu Senior+ oraz Dziennego Domu Senior + w Æmielowie
- REGULARNY PRZEWÓZ OSÓB W PUBLICZNYM TRANSPORCIE ZBIOROWYM - OBSZAR ¯O£YNIA
- Dowozy szkolne do placówek o¶wiatowych
- REGULARNY PRZEWÓZ OSÓB W PUBLICZNYM TRANSPORCIE ZBIOROWYM - OBSZAR BIA£OBRZEGI
- ¦wiadczenie us³ug przewozowych dla uczniów do szkó³ podstawowych z terenu gminy Pieñsk.
wiêcej: Bilety przewozowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.