eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TrzebielinoModernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Toczek



Ogłoszenie z dnia 2023-08-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Toczek

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA TRZEBIELINO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979565

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wiejska 15

1.5.2.) Miejscowość: Trzebielino

1.5.3.) Kod pocztowy: 77-235

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@trzebielino.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.trzebielino.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/trzebielino

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Toczek

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-10be3f48-1fe1-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00365262

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00004772/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Toczek

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PNOŚ.271.22.2023.2

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej pełniącej funkcję drogi dojazdowej do gruntów rolnych z istniejącą nawierzchnią utwardzoną tłuczniem. Dokonywane zabiegi utrzymaniowe, wykonywane w okresach wiosennych są krótkotrwałe i niewystarczające. Tworzą się nierówności oraz zastoiska wodne co powoduje, że użytkowanie drogi staje się niebezpieczne oraz zagraża uszkodzeniem pojazdów. Planuje się na odcinku o długości 560mb tj. od km 0+000 do 0+560 wykonanie nowej nawierzchni szer. 2,75m z płyt IOMB o wymiarach 100x75x12,5 typu C ułożonych śladowo 2x1,0 m z pasem dzielącym o szerokości 0,75 m z KŁSM 0/31,5 gr. 12 cm oraz na łukach o promieniach mniejszych od R=60m, płyty należy ułożyć na szerokości jezdni równej 3,0m. Planuje się także obustronne pobocza szer. 1,0 m, utwardzone KŁSM 0/31,5 gr. 10 cm. Przewiduje się także przebudowę istniejących zjazdów i oczyszczenie istniejących rowów odwadniających oraz wykonanie nowych, w sposób zgodny z założeniami PT.
2. LOKALIZACJA:
Gmina Trzebielino, powiat Bytowski, na działkach ew. nr 123/7, 124/6, 125/16, 125/11, 635/1 obręb Trzebielino
3. ZAKRES PRAC OBEJMUJE:
1) Geodezyjne wytyczenie projektowanej drogi.
2) Karczowanie pni i ewentualnych zarośli znajdujących się w pasie drogowym, kolidujących z robotami.
3) Wykonanie wykopów i nasypów zgodnie z założeniami PT i wbudowaniem stosownego materiału w nasyp pozwalający uzyskać na podłożu pod konstrukcję nawierzchni wymagany min. wskaźnik wynoszący 1,0, w tym wykonanie badań geologicznych.
4) Wykonanie nawierzchni z płyt zbrojonych typu IOMB typ C o wymiarach 100x75x12,5 ułożonych śladowo 2x1,0 m z pasem pomiędzy płytami o szerokości 0,75 m. Na łukach o promieniach mniejszych od R=60m, płyty należy ułożyć na szerokości jezdni równej 3,0m, na zagęszczonej podsypce z kruszywa naturalnego gr. 10 cm – zgodnie z PT.
5) Uzupełnienie pasa pomiędzy płytami KŁSM 0/31,5 z zagęszczeniem.
6) Wykonanie poboczy szer. 1,0m z KŁSM 0/31,5 gr. 10 cm.
7) Przebudowa istniejących zjazdów na posesje o nawierzchni z płyt IOMB typ C, zgodnie z zestawieniem zjazdów w załączniku nr 2 PT.
8) Pogłębienie i oczyszczenie istniejących rowów oraz wykonanie nowego, w sposób doprowadzający do kształtów wskazanych w załączonym PT, przy zachowaniu spadków podłużnych, zapewniających prawidłowe odprowadzenie wód opadowych.
9) Wykonanie kpl. dokumentacji geodezyjnej powykonawczej z potwierdzeniem o zgłoszeniu do zasobów geodezyjnych Starostwa Powiatowego.
10) Po wykonaniu wszystkich robót budowlanych uprzątnięcie terenu budowy i doprowadzenie do stanu pierwotnego naruszonych i zdegradowanych terenów, przyległych do pasa drogowego i mających związek z prowadzonymi robotami budowlanymi.
11) Po wykonaniu wszystkich robót sporządzenie kosztorysu powykonawczego, niezbędnego do rozliczenia się z instytucją dofinansowującą zadanie.
12) Wykonanie i ustawienie tablicy informacyjnej o wymiarach 120x80 cm, zgodnie ze wzorem wskazanym przez Inwestora.
Realizacja inwestycji winna zapewnić poszanowanie występujących w obszarze placu budowy uzasadnionych interesów osób trzecich, w tym zapewnienie dostępu do drogi publicznej.
Zamawiający informuje, że wprowadził listę załączników do SWZ w postaci dokumentacji technicznej.
Szczegółowy zakres prac określa Dokumentacja projektowa opracowana na zlecenie Zamawiającego stanowiąca integralną część SWZ, wymieniona w załączniku nr 7 do SWZ.
4. W celu przygotowania Oferty można posiłkować się przedmiarem robót, które stanowią materiał pomocniczy i opisuje wymagany zakres zamówienia. Przedmiar robót nie stanowi podstawy do określenia przedmiotu zamówienia. ( załącznik nr 7 do SWZ)

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233226-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 260224,79 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 297546,28 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 260224,79 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Danuta Frymark

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8421002609

7.3.4) Miejscowość: Wierszyno

7.3.5) Kod pocztowy: 77-140

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 260224,79 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.