eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MiłoradzBUDOWA DRÓG WEWNĘTRZYCH GMINNYCH W KOŃCZEWICACH I W MIŁORADZU



Ogłoszenie z dnia 2022-09-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
BUDOWA DRÓG WEWNĘTRZYCH GMINNYCH W KOŃCZEWICACH I W MIŁORADZU

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIŁORADZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170747916

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Żuławska 9

1.5.2.) Miejscowość: Miłoradz

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-213

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.7.) Numer telefonu: 552711531

1.5.8.) Numer faksu: 552711565 wew.16

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: projekty@miloradz.malbork.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.miloradz.biuletyn.net

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/miloradz

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

BUDOWA DRÓG WEWNĘTRZYCH GMINNYCH W KOŃCZEWICACH I W MIŁORADZU

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-09b22250-1df7-11ed-b950-8227d40187e8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00365275

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00016783/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Budowa dróg wewnętrznych gminnych w Kończewicach i w Miłoradzu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00307968/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: R.271.25.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 230425,32 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ I – BUDOWA DROGI WEWNĘTRZNEJ GMINNEJ O DŁUGOŚCI 220 M W KOŃCZEWICACH
W ramach zamówienia znajduje się budowa drogi wewnętrznej w miejscowości Kończewice na działce nr 363/18 o długości 220 m.
a. Utwardzenie istniejącej nawierzchni drogi z kruszywa w postaci dwóch śladów (pasów) z prefabrykowanych żelbetowych płyt wielootworowych typu YOMB o szerokości 1 metra każdy odsuniętych od siebie o 1,0 m z wypełnieniem wolnych przestrzeni i otworów piaskiem z obustronnymi poboczami utwardzonymi kruszywem łamanym o szerokości 0,5 m.
b. Na początku i na końcu opracowania oraz w miejscu utwardzenia zjazdów dodatkowe wypełnienie pasa między płytami z prefabrykowanych żelbetowych płyt wielootworowych typu YOMB o szerokości 1 metra płytą YOMB - w miejscach zaznaczonych na rysunku planu sytuacyjnego.
c. Utwardzenie nawierzchni istniejących zjazdów kruszywem.
d. Montaż oznakowania pionowego.
e. Zagospodarowanie terenów zielonych w granicach pasa drogowego.

Parametry techniczne drogi wewnętrznej:
 długość jezdni: 220 m,
 szerokość jezdni: 3,0 m,
 szerokość pasa ruchu: 4,0 m,
 szerokość poboczy jezdni: 2 x 0,5 m,
 szerokość zjazdów 4,0 m,
 szerokość poboczy zjazdów: 2 x 0,5 m.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.5.) Wartość części: 85278,16 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ II – BUDOWA DROGI WEWNĘTRZNEJ GMINNEJ O DŁUGOŚCI 193 M W KOŃCZEWICACH
W ramach zamówienia znajduje się budowa drogi wewnętrznej w miejscowości Kończewice na działkach nr 15/1, 21/3 o długości 193 m.
a. Utwardzenie istniejącej nawierzchni drogi wewnętrznej na całym odcinku w nawierzchni w postaci dwuśladu z prefabrykowanych płyt żelbetowych wielootworowych typu YOMB o szerokości 1 metra każdy odsunięty od siebie o 1,0 m z wypełnieniem wolnych przestrzeni i otworów piaskiem z obustronnymi poboczami utwardzonymi kruszywem łamanym o szerokości 0,5 m.
b. Wykonanie zjazdów: szerokość 3,5 m + obustronne pobocza 2 x 0,5 m, skosy min. 1,5 m, a nawierzchnia zjazdów utwardzona z kruszywa łamanego,
c. Wykonanie pobocza: dla jezdni i zjazdów o szerokości 0,5 m obustronne utwardzone z kruszywa pochodzącego z korytowania istniejącej nawierzchni drogi,
d. Montaż oznakowania pionowego
e. Na całej długości projektowanego odcinka drogi po obu stronach poboczy należy po wykonaniu prac umocnić powierzchnie zielone poprzez humusowanie wraz z obsianiem trawą.
Parametry techniczne drogi wewnętrznej:
 długość jezdni: 193 m,
 szerokość jezdni: 3,0 m,
 szerokość pasa ruchu: 4,0 m,
 szerokość poboczy jezdni: 2 x 0,5 m,
 szerokość zjazdów 3,5 m,
 szerokość poboczy zjazdów: 2 x 0,5 m.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.5.) Wartość części: 95191,84 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ III – BUDOWA DROGI WEWNĘTRZNEJ GMINNEJ O DŁUGOŚCI 137 M W MIŁORADZU
W ramach zamówienia znajduje się budowa drogi wewnętrznej gminnej w miejscowości Miłoradz na działce nr 76 o długości 137 m.
a. Utwardzenie istniejącej nawierzchni drogi z kruszywa w postaci dwóch śladów (pasów) z prefabrykowanych żelbetowych płyt wielootworowych typu YOMB o szerokości 1 metra każdy odsuniętych od siebie o 1,0 m z wypełnieniem wolnych przestrzeni i otworów piaskiem z obustronnymi poboczami utwardzonymi kruszywem.
b. Na początku i na końcu opracowania oraz w miejscu utwardzenia zjazdów dodatkowe wypełnienie pasa między płytami z prefabrykowanych żelbetowych płyt wielootworowych typu YOMB o szerokości 1 metra płytą YOMB - w miejscach zaznaczonych na rysunku planu sytuacyjnego.
c. Utwardzenie nawierzchni istniejącego zjazdu płytami YOMB.
d. Utwardzenie nawierzchni istniejących zjazdów kruszywem.
e. Montaż oznakowania pionowego.
f. Zagospodarowanie terenów zielonych w granicach pasa drogowego.

Parametry techniczne drogi wewnętrznej:
 długość jezdni: 137 m,
 szerokość jezdni: 3,0 m,
 szerokość pasa ruchu: 4,0 m,
 szerokość poboczy jezdni: 2 x 0,5 m,
 szerokość zjazdów z kruszywa: 3,5 m,
 szerokość zjazdu z płyt YOMB: 4,5 m,
 szerokość poboczy zjazdów: 2 x 0,5 m.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.5.) Wartość części: 49955,32 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 134070,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 134070,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 134070,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPUH KEWAR Krzysztof Warczak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 593-000-71-28

7.3.3) Ulica: Ropuchy 19

7.3.4) Miejscowość: Pelplin

7.3.5) Kod pocztowy: 83-130

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 134070,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-10-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 130380,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 130380,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 130380,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPUH KEWAR Krzysztof Warczak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 593-000-71-28

7.3.3) Ulica: Ropuchy 19

7.3.4) Miejscowość: Pelplin

7.3.5) Kod pocztowy: 83-130

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 130380,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-10-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 72939,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 72939,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 72939,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPUH KEWAR Krzysztof Warczak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 593-000-71-28

7.3.3) Ulica: Ropuchy 19

7.3.4) Miejscowość: Pelplin

7.3.5) Kod pocztowy: 83-130

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 72939,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-10-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.