Ogłoszenie z dnia 2023-08-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00298807/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pamiętajmy o ogrodach-tworzymy zieloną przestrzeń w sercu Białośliwia
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Białośliwie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791170
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Księdza Kordeckiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Białośliwie
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-340
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.7.) Numer telefonu: 672876910
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@bialosliwie.net
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialosliwie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/bialosliwie1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pamiętajmy o ogrodach-tworzymy zieloną przestrzeń w sercu Białośliwia2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0028cf25-1f16-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00365297
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00026964/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Pamiętajmy o ogrodach - tworzymy zieloną przestrzeń w sercu Białośliwia
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RR.271.6.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 141661,11 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn: „Pamiętajmy o ogrodach – tworzymy zieloną przestrzeń w sercu Białośliwia” .
Zamawiający informuje, że przedmiot zamówienia jest realizowany z dofinansowaniem ze środków Województwa Wielkopolskiego w ramach Programu pn. „Błękitno - zielone inicjatywy dla Wielkopolski”.
Zakres zamówienia obejmuje:
1) Prace agrotechniczne:
- usunięcie darniny, przekopanie powierzchni gleby i jej wyrównanie,
- wyścielenie miejsc nasadzeń geowłókniną,
- wykonanie wyściółki rabat (kora lub zrąbki).
2) Wykonanie nasadzeń drzew liściastych, krzewów liściastych i iglastych, róż oraz bylin – z pełnym zaprawieniem dołów:
- drzew liściastych – 14 szt.,
- krzewów liściastych – 133 szt.,
- krzewów iglastych – 236 szt.,
- róż – 264 szt.,
- bylin – 339 szt.,
3) Założenie trawnika z rolki wraz z przygotowaniem podłoża oraz ułożeniem siatki na krety – ok. 700 m2.
4) Montaż obrzeży trawnikowych.
5) Montaż automatycznego systemu nawadniania całego terenu inwestycji.
6) Odmłodzenie i redukcja wysokości starego żywopłotu.
7) Miejscowa korekta zapadnięć nawierzchni z kostki granitowej.
8) Montaż krawężników granitowych łupanych na ławie betonowej (w miejscu istniejącego ogrodzenia metalowego, które zostanie rozebrane przez Zamawiającego) oraz montaż słupków granitowych odzyskanych z terenu inwestycji w linii krawężnika.
Szczegółowo opis przedmiotu zamówienia został zawarty w dokumentacji projektowej, na która składa się: Projekt zagospodarowania terenów zieleni na dz. nr 359/2 w Białośliwiu wraz ze specyfikacjami technicznymi, oraz pomocniczo w przedmiarze robót/prac, stanowiących załączniki do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77300000-3 - Usługi ogrodnicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 139869,72 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 190983,96 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 139869,72 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gospodarstwo Szkółkarskie Henryk Hinca
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7641245874
7.3.3) Ulica: Baśniowa 1
7.3.4) Miejscowość: Dobrzyca
7.3.5) Kod pocztowy: 64-930
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 139869,72 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą zewnętrzną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Adama Asnyka w Strzelcach Krajeńskich
- Pielęgnacja, konserwacja, bieżące utrzymanie zieleni w Parku Natury w Odolanowie w 2025 r.
- Wykonanie usługi sprzątania pomieszczeń w: SR w Szamotułach, OK nr 1 przy SR w Sz-łach, VI ZWKW w Międzychodzie oraz utrzymania czystości na terenie zewn. SR w Sz-łach od 01.01.2025 do 30.06.2026
- Budowa boiska do piłki nożnej wraz z infrastrukturą towarzyszącą w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Wesołówka, gmina Stanin
- Remont części płyty postojowej na terenie lotniska AEROKLUBU SZCZECIŃSKIEGO w trybie "ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.