Ogłoszenie z dnia 2022-09-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wynajem basenu dla uczniów klas III i IV szkół podstawowych prowadzonych przez gminę Śrem w celu organizacji nauki pływania wrzesień-grudzień 2022 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: gmina Śrem
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258135
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pl. 20 Października 1
1.5.2.) Miejscowość: Śrem
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-100
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@srem.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.srem.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wynajem basenu dla uczniów klas III i IV szkół podstawowych prowadzonych przez gminę Śrem w celu organizacji nauki pływania wrzesień-grudzień 2022 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f737ede4-0e55-11ed-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00365319
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00018395/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Wynajem basenu dla uczniów klas III i IV szkół podstawowych prowadzonych przez gminę Śrem w celu organizacji nauki pływania wrzesień-grudzień 2022 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00324302/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli dostawy, usługi lub roboty budowlane mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze jeżeli nie istnieje rozsądne rozwiązanie alternatywne lub rozwiązanie zastępcze, a brak konkurencji nie jest wynikiem celowego zawężenia parametrów zamówienia.
Zadanie będzie realizowane na obiekcie basenowym spółki Śremski Sport, który to jest dysponentem jedynego basenu na terenie Powiatu Śremskiego. Realizacja zadania związanego z nauką pływania wiąże się m. in. z dowiezieniem uczniów na basen i odwiezieniem ich do szkoły, w której niejednokrotnie realizowane są dalsze zajęcia dydaktyczne. Dowożenie uczniów poza granice powiatu śremskiego zwiększy udział środków finansowych w realizacji zadania a także wydłuży czas przebywania dzieci w autobusie, co może mieć wpływ na realizację przez nich podstawy programowej.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BP.271.42.2022.BS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Wykonawca zobowiązany jest do:
a) udostępnienia 1 toru dużego basenu oraz małego basenu, mieszczącego się na ul. Staszica 1a na potrzeby realizacji zajęć nauki pływania, które odbywać się będą raz w tygodniu w wymiarze 45 min dla każdej grupy szkolnej, w okresie wrzesień-grudzień 2022r. w dniach i godzinach zaplanowanych w zatwierdzonym arkuszu organizacji pracy szkoły, dla wszystkich uczniów klas III i IV ze szkół podstawowych prowadzonych przez gminę Śrem,
b) utrzymania basenu w dobrym stanie technicznym i gotowości do użytku, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
c) zapewnienia szatni grupie szkolnej,
d) zapewnienia higienicznych i bezpiecznych warunków przebywania uczniów na terenie basenu, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
e) zapewnienia instruktorów nauki pływania dla uczniów ze Szkół Podstawowych w Bodzyniewie i Pyszącej, posiadających kwalifikacje do prowadzenia zajęć nauki pływania,
f) zapewnienie opieki ratownika dla wszystkich dzieci przebywających
w wodzie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
92600000-7 - Usługi sportowe
92620000-3 - Usługi w zakresie sportu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 146100,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 146100,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 146100,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Śremski Sport Sp. z o.o. w Śremie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7851762630
7.3.3) Ulica: Staszica
7.3.4) Miejscowość: Śrem
7.3.5) Kod pocztowy: 63-100
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 146100,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-09-02 do 2022-12-228.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ŚREMU
- Bieżące dostawy środków dezynfekcyjnych dla Szpitala Powiatowego im. Tadeusza Malińskiego w Śremie sp. z o. o.
- Dostawa mięsa i wędlin do Przedszkola nr 7 Janka Wędrowniczka w Śremie w 2025 r.
- Konserwacja oświetlenia ulicznego i parkowego, stanowiącego majątek gminy Śrem
- Dostawa świeżych mięs i wędlin do Domu Pomocy Społecznej w Psarskim w 2025 r.
więcej: przetargi w Śremie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywne świadczenie usług w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia doradztwa zawodowego, szkoleń i kursów dla uczniów i nauczycieli przedmiotów zawodowych"
- Prowadzenie zajęć nauki pływania "Powszechna nauka pływania klas trzecich" na Krytej Pływalni "TROCLIK" ul. gen. K. Sosnkowskiego 14 w B-B oraz Krytej Pływalni przy BSOGKK ul. J. Lompy 7 w B-B
- Świadczenie usł. dost. do obiektów sport.-rekr. w ramach miesięcznych abonamentów dofinansowanych przez Pracodawcę dla pracowników CUW DPS i CRO DPS oraz osób towarzyszących i dzieci na rok 2025.
- Świadczenie usług sportowo-rekreacyjnych dla pracowników Kancelarii Senatu.
- Usługa dostępu do obiektów i zajęć sportowo-rekreacyjnych dla pracowników Filharmonii Łódzkiej w Łodzi oraz ich dzieci i osób towarzyszących
- Świadczenie usługi dostępu do obiektów sportowo-rekreacyjnych i prowadzonych w nich zajęć dla osób zatrudnionych w AMW TBS "KWATERA" Sp. z o.o. oraz dla członków ich rodzin lub partnerów
więcej: Usługi edukacji młodzieży »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.