eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LęborkZAKUP NOWEGO LEKKIEGO SAMOCHODU ROZPOZNAWCZO - RATOWNICZEGO TYPU SLR DLA OCHOTNICZEJ STRAŻY POŻARNEJ W LĘBORKU



Ogłoszenie z dnia 2024-06-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
ZAKUP NOWEGO LEKKIEGO SAMOCHODU ROZPOZNAWCZO – RATOWNICZEGO TYPU SLR DLA OCHOTNICZEJ STRAŻY POŻARNEJ
W LĘBORKU

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: OCHOTNICZA STRAŻ POŻARNA W LĘBORKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770968202

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wojska Polskiego 37

1.5.2.) Miejscowość: Lębork

1.5.3.) Kod pocztowy: 84-300

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: osplebork112@gmail.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.facebook.com/OSPLeborkk/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://umlebork.ezamawiajacy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Stowarzyszenie - Ddziałanie na rzecz ochrony życia, zdrowia i mienia przed pożarami, klęskami żywiołowymi i zagrożeniami ekologicznymi lub innymi miejscowymi zagrożeniami,

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZAKUP NOWEGO LEKKIEGO SAMOCHODU ROZPOZNAWCZO – RATOWNICZEGO TYPU SLR DLA OCHOTNICZEJ STRAŻY POŻARNEJ
W LĘBORKU

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a570b03f-1746-11ef-a7c1-72acb4a2af8f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00365359

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00333407

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OSP.ZP.271.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 285000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa obejmująca zakup lekkiego samochodu specjalistycznego rozpoznawczo – ratowniczego typu SLRr na potrzeby Ochotniczej Straży Pożarnej (zwanej dalej OSP) w Lęborku na zasadach określonych w niniejszej specyfikacji warunków zamówienia ( zwanej dalej SWZ).
2) Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę fabrycznie nowego, lekkiego samochodu specjalnego rozpoznawczo - ratowniczego na podwoziu z napędem 4x4 dla OSP w Lęborku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 1 do SWZ.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w :
• Opisie Przedmiotu Zamówienia – załącznik nr 1do SWZ
• projektowanych postanowieniach umowy stanowiący załącznik nr 4 do SWZ.
4) Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej
z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
5) Nazwy i kody według Wspólnego słownika Zamówień:
• 34144210 - 3 Wozy strażackie
6) Wszelkie koszty wykonania zamówienia ponosi Wykonawca.
7) Zamawiający wymaga udzielenia minimum 36 miesięcznego okresu gwarancji na przedmiot zamówienia liczony od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia bez uwag (Uwaga: okres gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert – rozdz. III pkt. 5 SWZ).
8) Zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy PZP, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne.
a) Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, należy to traktować jedynie jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia.
b) Respektując zapisy ustawy Prawo zamówień publicznych w kwestii dotyczącej zasad opisu przedmiotu zamówienia Zamawiający oświadcza, że w przypadku odniesienia w dokumentach zamówienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych
i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 PZP, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Zaoferowany element przedmiotu zamówienia musi spełniać min. parametry techniczno-użytkowe określone w dokumentach zamówienia Ewentualne użycie w opisie przedmiotu zamówienia określeń i nazw własnych ma jedynie charakter przykładowy i służy określeniu klasy i jakości przeznaczonych do wbudowania materiałów. Zamawiający wymaga aby użyte materiały, o ile są inne, posiadały parametry jakościowe, techniczne i eksploatacyjne nie gorsze niż określone
w dokumentacji projektowej. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany będzie udowodnić w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104–107 PZP, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. W takim przypadku, Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami. W przypadku wątpliwości dotyczących równoważności oferowanych produktów, Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia we wskazanym terminie wyjaśnień dotyczących treści oferty.
c) Podane w opisach przedmiotu zamówienia nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 99 i art. 16 pkt 1 ustawy Pzp, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych Zamawiającego.
9) Gwarancja i rękojmi
Wykonawca udzieli na dostarczone urządzenia gwarancji i rękojmi, liczonej od dnia podpisania przez Strony bez uwag protokołu odbioru zdawczo – odbiorczego:
• Wymagany minimalny okres gwarancji na fabrycznie nowy pojazd –36 miesięcy
• Wymagany minimalny okres rękojmi na fabrycznie nowy pojazd – 36 miesięcy.
• Wymagany minimalny okres gwarancji na elementy zabudowy pojazdu –24 miesięcy
• Wymagany minimalny okres rękojmi na na elementy zabudowy pojazdu – 24 miesięcy

10) Szczegółowe warunki gwarancji zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia/ Projekt umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34144210-3 - Wozy strażackie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 279786,99 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 279786,99 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 279786,99 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ANRO-TRADE sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5890007492

7.3.3) Ulica: Oliwska 58

7.3.4) Miejscowość: Chwaszczyno

7.3.5) Kod pocztowy: 80-209

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 279786,99 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-08-14

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.