Og³oszenie z dnia 2023-08-24
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00262914/01 - Og³oszenie z dnia 2023-06-16
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug przeprowadzenia kontroli antydopingowej moczu i krwi
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: POLSKA AGENCJA ANTYDOPINGOWA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367498955
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Fabryczna 5a
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-446
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@antydoping.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.antydoping.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4b1ac489-0c26-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inny zamawiaj±cy
Pañstwowa Osoba Prawna
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
Sport
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie us³ug przeprowadzenia kontroli antydopingowej moczu i krwi2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-4b1ac489-0c26-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00365398
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-08-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00063605/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.2 ¦wiadczenie us³ug przeprowadzenia kontroli antydopingowej moczu i krwi
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00262914
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 4/us³./2023
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.3.) Warto¶æ zamówienia: 300000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
Czê¶æ 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ I – us³ugi ¶wiadczone przez kontrolera nr 1 Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia wraz ze sposobem realizacji zosta³ okre¶lony w Za³±czniku nr 1 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostan± wprowadzone do tre¶ci tej umowy.4.5.3.) G³ówny kod CPV: 85121200-5 - Specjalistyczne us³ugi medyczne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 30000 PLN
Czê¶æ 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ II – us³ugi ¶wiadczone przez kontrolera nr 2 Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia wraz ze sposobem realizacji zosta³ okre¶lony w Za³±czniku nr 1 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostan± wprowadzone do tre¶ci tej umowy.4.5.3.) G³ówny kod CPV: 85121200-5 - Specjalistyczne us³ugi medyczne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 30000 PLN
Czê¶æ 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ III – us³ugi ¶wiadczone przez kontrolera nr 3 Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia wraz ze sposobem realizacji zosta³ okre¶lony w Za³±czniku nr 1 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostan± wprowadzone do tre¶ci tej umowy.4.5.3.) G³ówny kod CPV: 85121200-5 - Specjalistyczne us³ugi medyczne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 30000 PLN
Czê¶æ 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ IV – us³ugi ¶wiadczone przez kontrolera nr 4 Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia wraz ze sposobem realizacji zosta³ okre¶lony w Za³±czniku nr 1 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostan± wprowadzone do tre¶ci tej umowy.4.5.3.) G³ówny kod CPV: 85121200-5 - Specjalistyczne us³ugi medyczne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 30000 PLN
Czê¶æ 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ V – us³ugi ¶wiadczone przez kontrolera nr 5 Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia wraz ze sposobem realizacji zosta³ okre¶lony w Za³±czniku nr 1 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostan± wprowadzone do tre¶ci tej umowy.4.5.3.) G³ówny kod CPV: 85121200-5 - Specjalistyczne us³ugi medyczne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 30000 PLN
Czê¶æ 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ VI – us³ugi ¶wiadczone przez kontrolera nr 6 Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia wraz ze sposobem realizacji zosta³ okre¶lony w Za³±czniku nr 1 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostan± wprowadzone do tre¶ci tej umowy.4.5.3.) G³ówny kod CPV: 85121200-5 - Specjalistyczne us³ugi medyczne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 30000 PLN
Czê¶æ 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ VII – us³ugi ¶wiadczone przez kontrolera nr 7 Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia wraz ze sposobem realizacji zosta³ okre¶lony w Za³±czniku nr 1 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostan± wprowadzone do tre¶ci tej umowy.4.5.3.) G³ówny kod CPV: 85121200-5 - Specjalistyczne us³ugi medyczne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 30000 PLN
Czê¶æ 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ VIII – us³ugi ¶wiadczone przez kontrolera nr 8 Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia wraz ze sposobem realizacji zosta³ okre¶lony w Za³±czniku nr 1 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostan± wprowadzone do tre¶ci tej umowy.4.5.3.) G³ówny kod CPV: 85121200-5 - Specjalistyczne us³ugi medyczne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 30000 PLN
Czê¶æ 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ IX – us³ugi ¶wiadczone przez kontrolera nr 9 Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia wraz ze sposobem realizacji zosta³ okre¶lony w Za³±czniku nr 1 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostan± wprowadzone do tre¶ci tej umowy.4.5.3.) G³ówny kod CPV: 85121200-5 - Specjalistyczne us³ugi medyczne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 30000 PLN
Czê¶æ 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ X – us³ugi ¶wiadczone przez kontrolera nr 10 Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia wraz ze sposobem realizacji zosta³ okre¶lony w Za³±czniku nr 1 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostan± wprowadzone do tre¶ci tej umowy.4.5.3.) G³ówny kod CPV: 85121200-5 - Specjalistyczne us³ugi medyczne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 30000 PLN
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
Czê¶æ 1
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 475 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 475 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 475 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 1)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aleksandra Grabowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: nie dotyczy
7.3.3) Ulica: Mi³a 2-219
7.3.4) Miejscowo¶æ: Z±bki
7.3.5) Kod pocztowy: 05-091
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-06
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 30000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31Czê¶æ 2
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem
5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:
Nie z³o¿ono ¿adnej oferty.
Czê¶æ 3
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 3)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem
5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:
Nie z³o¿ono ¿adnej oferty.
Czê¶æ 4
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 4)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem
5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 4 ustawy
5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:
W postêpowaniu oferty z³o¿yli Wykonawcy Justyna £ukaszyk i Karolina Grzenkowicz-Pek. Obie oferty przedstawia³y taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert (tj. Do¶wiadczenie dedykowanego do wykonania zamówienia kontrolera w realizacji kontroli antydopingowej) oraz nie mo¿liwe by³o wybranie oferty na podstawie najwy¿szej oceny w kryterium o najwy¿szej wadze lub najni¿szej ceny. Zamawiaj±cy wzywa³ wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w terminie okre¶lonym przez zamawiaj±cego ofert dodatkowych zawieraj±cych now± cenê lub koszt. Jeden Wykonawca z³o¿y³ ofertê dodatkow± z cen± wy¿sz± ni¿ oferta podstawowa, drugi wykonawca nie z³o¿y³o oferty dodatkowej.
Oferta wykonawcy, który z³o¿y³ ofertê dodatkow± z cen± wy¿sz± ni¿ oferta podstawowa podlega odrzuceniu na podstawie art. 251 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych - Wykonawcy, sk³adaj±c oferty dodatkowe, nie mog± oferowaæ cen lub kosztów wy¿szych ni¿ zaoferowane w uprzednio z³o¿onych przez nich ofertach, a tym samym podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo zamówieñ publicznych (
jest niezgodna z przepisami ustawy).
Zgodnie z art. 255 pkt 4 w przypadkach, o których mowa w art. 248 ust. 3, art. 249 i art. 250 ust. 2, zosta³y z³o¿one oferty dodatkowe o takiej samej cenie lub koszcie.
Czê¶æ 5
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 5)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem
5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:
Nie z³o¿ono ¿adnej oferty.
Czê¶æ 6
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 6)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 475 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 475 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 475 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 6)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Julia Trojan
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: nie dotyczy
7.3.3) Ulica: Prymulki 25
7.3.4) Miejscowo¶æ: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 04-879
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-13
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 30000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31Czê¶æ 7
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 7)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 475 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 475 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 475 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 7)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PAMA Pawe³ Jagliñski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5341380064
7.3.3) Ulica: Twarda15/2
7.3.4) Miejscowo¶æ: Pruszków
7.3.5) Kod pocztowy: 05-800
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-07
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 30000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31Czê¶æ 8
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 8)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem
5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:
Nie z³o¿ono ¿adnej oferty.
Czê¶æ 9
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 9)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 475 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 475 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 475 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 9)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NOsupport Kontrole Antydopingowe Anna Witczak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5241301504
7.3.3) Ulica: Picassa 13/45
7.3.4) Miejscowo¶æ: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-126
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-07
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 30000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31Czê¶æ 10
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 10)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 475 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 475 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 475 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 10)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ma³gorzata Krasuska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 1182191258
7.3.3) Ulica: Poznañska 127/49
7.3.4) Miejscowo¶æ: O¿arów Mazowiecki
7.3.5) Kod pocztowy: 05-850
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-06
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 30000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ¦WIADCZENIE US£UG PROWADZENIA KAMPANII REKLAMOWYCH DLA SZKO£Y BIZNESU POLITECHNIKI WARSZAWSKIEJ PRZEZ OKRES 24 MIESIÊCY
- ¦wiadczenie us³ug cateringowych na eventach i zjazdach programów Szko³y Biznesu Politechniki Warszawskiej (w wiêkszo¶ci poza budynkiem Szko³y Biznesu Politechniki Warszawskiej).
- "Pe³nienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: "Rozbudowa DW nr 719 od km 22+531 do km 23+274 w miejscowo¶ci Nowa Wie¶ na terenie gminy Micha³owice." - nr postêpowania 054/25
- "Budowa sygnalizacji ¶wietlnej na skrzy¿owaniu drogi wojewódzkiej nr 724 z ul. Mickiewicza w m. Konstancin Jeziorna." - nr postêpowania 068/25
- Wewnêtrzne roboty remontowo-budowlane w Teatrze Narodowym w Warszawie.
- Zakup wraz z sukcesywn± dostaw± artyku³ów biurowych i papieru biurowego (numer postêpowania UD-IX-ZP-12-2025)
wiêcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Us³ugi z zakresu wsparcia rodziny i systemu pieczy zastêpczej.
- Sporz±dzenie diagnoz psychofizycznych dzieci przebywaj±cych w pieczy zastêpczej na terenie powiatu poznañskiego
- ¦wiadczenie us³ug ochrony zdrowia w ramach projektu: "Zdrowie jest najwa¿niejsze - ochrona zdrowia i profilaktyka w okresie po-covidowym na Litwie i w Polsce"
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.