Ogłoszenie z dnia 2023-08-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00310238/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-17
- 2023/BZP 00321780/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
ŚR. CZ.: PREP. DO PROF.KON. I PIEL.POW.WODOOD., WYKŁ. PCV, LINOL. W P.I ORAZ MYDŁO W PŁ.ANTYBAK., PŁ. DO MY. NACZ., ŚCIER. PODŁ. Z WIS.,ŚCIER. Z MIKRO.,PŁ. UNI. DO MY. PODŁ. W P.II DLA DZ. HIG. SZ.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Opieki Zdrowotnej w Dębicy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851643503
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krakowska 91
1.5.2.) Miejscowość: Dębica
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-200
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bogumila.wilczynska@zoz-debica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zoz-debica.pl/pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zoz-debica.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ŚR. CZ.: PREP. DO PROF.KON. I PIEL.POW.WODOOD., WYKŁ. PCV, LINOL. W P.I ORAZ MYDŁO W PŁ.ANTYBAK., PŁ. DO MY. NACZ., ŚCIER. PODŁ. Z WIS.,ŚCIER. Z MIKRO.,PŁ. UNI. DO MY. PODŁ. W P.II DLA DZ. HIG. SZ.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-93950744-248d-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00365406
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00055789/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.29 PREPARAT DO PROFESJONALNEJ KONSERWACJI I PIELĘGNACJI POWIERZCHNI WODOODPORNYCH
1.2.33 ŚRODKI CZYSTOŚCI: MYDŁO W PŁYNIE, PŁYN DO MYCIA NACZYŃ, ŚCIERKI, ŚCIERKI WISKOZOWE
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00310238
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-TP-20/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 74920,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PAKIET I – PREPARAT DO PROFESJONALNEJ KONSERWACJI I PIELĘGNACJI POWIERZCHNI WODOODPORNYCH, WYKŁADZIN PCV, LINOLEUM DLA DZIAŁU HIGIENY SZPITALNEJ - poz. 1 - 2 (według Części XII A SWZ)4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące
4.5.5.) Wartość części: 56920,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PAKIET II - ŚRODKI CZYSZCZĄCE: PREPARATY DO PROFESJONALNEJ KONSERWACJI I PIELĘGNACJI POWIERZCHNI WODOODPORNYCH, WYKŁADZIN PCV,LINOLEUM, MYDŁO W PŁYNIE ANTYBAKTERYJNE, PŁYN DO MYCIA NACZYŃ, ŚCIERKI PODŁOGOWE Z WISKOZY, ŚCIERKI Z MIKROFIBRY DLA DZIAŁU HIGIENY SZPITALNEJ - poz. 1- 5 (według Części XII A SWZ)
4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące
4.5.5.) Wartość części: 23600,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
UNIEWAŻNIE POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO na podstawie art. 255 pkt 3 uPzp, w Pakiecie I, gdyż ceny złożonych ofert przewyższają kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie w/w zamówienia tj.:
• Oferta Nr 1 „HENRY KRUSE” Sp. z o.o., z siedzibą w Kobierzycach – o kwotę 239 109,70 zł.
• Oferta Nr 2 „GRICARD – POLSKA” Sp. z o.o., z siedzibą w Lublinie – o kwotę 257 449,00 zł.
• Oferta Nr 3 „S4K” Sp. z o.o., z siedzibą w Kielcach – o kwotę 173 513,80 zł
I tak:
1) Zamawiający zamierzał przeznaczyć w Pakiecie I na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia kwotę: = 70 100,00zł.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 243613,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 327549,00 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17275,35 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20362,65 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17275,35 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Tak
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRICARD-POLSKA Sp.z.o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9462461935
7.3.3) Ulica: ul.Garbarska 16
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-340
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17275,35 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z DĘBICY
- SOCZEWKI WEWNĄTRZGAŁKOWE (WRAZ Z UTWORZENIEM DEPOZYTU W ODDZIALE) DLA ODDZIAŁU OKULISTYCZNEGO W ZESPOLE OPIEKI ZDROWOTNEJ W DĘBICY
- Zakup samochodu osobowego na potrzeby Urzędu Miejskiego w Dębicy
- MYDŁO W PIANCE WRAZ Z DZIER. DOZOW. W P. I DLA DZIAŁU HIGIENY SZPIT. ORAZ RĘCZNIKI PAPIEROWE BIAŁE Z DZIER. DOZOW. W P. II DO GABINETÓW ZABIEGOWYCH BL. OPER. Z CENT. STERYL. W ZOZ W D-CY
- Usługi w zakresie zimowego utrzymania chodników przy drogach powiatowych w sezonie 2024/2025 na terenie działania Zarządu Dróg Powiatowych w Dębicy
- "Dostawa lekkiego samochodu rozpoznawczo- ratowniczego, SLRr" dla Komendy Powiatowej PSP w Dębicy
- Dostawa konserw do Zakładu Karnego w Dębicy .
więcej: przetargi w Dębicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Środki czyszczące i polerujące, artykuły gospodarstwa domowego
- Dostawa środków czystościowych dla SPZZOZ w Przasnyszu
- Dostawa środków czystości w 2025 roku
- Dostawa chemii profesjonalnej do Domu Pomocy Społecznej w Nowej Wsi Ełckiej
- Sukcesywna dostawa środków czystości oraz sprzętu gospodarczego dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Sukcesywne dostawy środków czystości na 2025 rok
więcej: Środki czyszczące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.