Ogłoszenie z dnia 2022-09-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00273330/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-22
- 2022/BZP 00294119/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-05
- 2023/BZP 00497607/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa Klubu Aktywności Mieszkańców w miejscowości Marysin
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Jastków
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019744
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Chmielowa 3
1.5.2.) Miejscowość: Jastków
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-002
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 81 50 20 425
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@jastkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jastkow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa Klubu Aktywności Mieszkańców w miejscowości Marysin2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0966b61e-09b5-11ed-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00365445
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00039522/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Budowa parkingu i boiska przy Klubie Aktywności Mieszkańców w m.Marysin
1.1.7 Klub Aktywności Mieszkańców w miejscowości Marysin
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00273330/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IN.271.12.2022.CT
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1011299,83 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót związanych z budową budynku użyteczności publicznej pod nazwą Klub Aktywności Mieszkańców w Marysinie, Gmina Jastków, działka nr 84, na podstawie pozwolenia na budowę. Zamówienie obejmuje wykonanie instalacji elektrycznej (w tym: oświetlenie, osprzęt instalacyjny, instalacji uziemiającej i odgromowej), instalacji c.o. wraz z instalacją gazu, instalacji c.w.u., instalacji wentylacyjnej, instalacji kanalizacyjnej, posadzek i podłóg, okładzin, tynków, malowania, izolacji, stolarki, ślusarki, elewacji, montaż barier śniegowych, robót rozbiórkowych, zewnętrznego utwardzenia (opaska, taras, pochylnie, dojścia i dojazdy, parking, wjazd), terenów zielonych.
Do zakresu Wykonawcy wchodzi również:
- uruchomienie i przekazanie wszelkich urządzeń, instalacji do użytkowania wraz z niezbędną dokumentacją,
- uczestniczenie podczas odbioru przez właściwe organy zgodnie z obowiązującymi przepisami.
- monitoring wizyjny procesu inwestycji (kamera IP 2K szt. 2 lokalizacja uzgodniona z Zamawiającym. Kamera odporna na warunki atmosferyczne, nie wymaga zewnętrznego zasilania - rozdzielczość minimalna materiału wizyjnego FullHD
- zgrywanie materiały wideo (ok. 10 TB)
- obróbka i montaż comiesięcznego materiału – ujęcie z drona raz w miesiącu
- tworzenie materiału promocyjnego w technologii timelapse, buildlapse w postaci comiesięcznych postępów budowy i jednego filmu promocyjnego do 2min podsumowującego inwestycję
Budynek jest murowany w technologii tradycyjnej, wolnostojący niepodpiwniczony z dwiema nadziemnymi kondygnacjami użytkowymi, kryty jest dachem stromym dwuspadowym konstrukcji drewnianej. Wybudowany w stanie „surowym” wraz z zewnętrzną instalacją gazową, wodno-kanalizacyjną oraz wewnętrzną elektryczną linią zasilającą w 2021r. Teren objęty robotami jest ogrodzony.
Szczegółowy zakres robót zawarty został w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz dokumentacji projektowej. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Z uwagi na ryczałtowy charakter wynagrodzenia wskazanego w ofercie przez wykonawcę przy wycenie należy opierać się na zakresie wskazanym w dokumentacji projektowej oraz STWIOR. Wystąpienie w trakcie realizacji umowy robót nieujętych w przedmiarze lub robót w większej ilości w stosunku do przyjętej w przedmiarze nie będzie uprawniało wykonawcy do żądania dodatkowego wynagrodzenia - jeżeli roboty te ujęte były w dokumentacji projektowej lub STWIOR.
Szczegółowy harmonogram rzeczowo-finansowy Wykonawca przedstawi do uzgodnienia z Zamawiającym po wyłonieniu najkorzystniejszej oferty. Należy uwzględnić realizację robót w 2022r w ilości 40% zakresu prac (roboty zewnętrzne- elewacja, nawierzchnie z kostki betonowej) (+/- 5%) oraz w 2023r w ilości 60% (+/- 5%) zakresu prac (pozostałe prace, w tym wewnętrzne w budynku, wykończeniowe).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45262300-4 - Betonowanie
45262310-7 - Zbrojenie
45262520-2 - Roboty murowe
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45410000-4 - Tynkowanie
45421131-1 - Instalowanie drzwi
45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych
45421132-8 - Instalowanie okien
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1223997,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1470014,57 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1223997,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VIRTUS s.c. Paweł Buliński, Paweł Ciężki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7123295491
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
VIRTUS S.C. PAWEŁ BULIŃSKI PAWEŁ CIĘŻKI
jakie przetargi wygrała firma
VIRTUS S.C. PAWEŁ BULIŃSKI PAWEŁ CIĘŻKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1223997,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku magazynowego na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 3 im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Koninie
- Prace budowlane związane z wykonaniem posadzek cementowych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym z zastosowaniem agregatu posadzkarskiego (miksokreta)."
- "Rozwój infrastruktury szpitala ,,Pro-Medica'' w Ełku Sp. z o.o. poprzez budowę budynku wraz z wyposażeniem i infrastrukturą techniczną, z przeznaczeniem na opiekę długoterminową"
- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych emulsją asfaltową i grysami na terenie Powiatu Proszowickiego
- "Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Gorzowie Wielkopolskim - V etap." Część I pn.: "Termomodernizacja 2 budynków Zespołu Szkół Specjalnych nr 14".
- Remont łazienek w budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Kartuzach
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.