eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WąsoszUdzielenie i obsługa kredytu w rachunku bieżącym dla Gminy Wąsosz



Ogłoszenie z dnia 2024-06-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Udzielenie i obsługa kredytu w rachunku bieżącym dla Gminy Wąsosz

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wąsosz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050617

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 17

1.5.2.) Miejscowość: Wąsosz

1.5.3.) Kod pocztowy: 56-210

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.7.) Numer telefonu: (65) 54 37 850

1.5.8.) Numer faksu: (65) 54 37 708

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@wasosz.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wasosz.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

Postępowanie prowadzone jest za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem platformazakupowa.pl/pn/wasosz

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Udzielenie i obsługa kredytu w rachunku bieżącym dla Gminy Wąsosz

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b1e8c4c6-1db6-11ef-a7c1-72acb4a2af8f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00365446

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00345764

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BI.271.12.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 18646,03 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu w rachunku bieżącym w kwocie 500 000,00 PLN z przeznaczeniem na sfinansowanie przejściowego deficytu budżetowego.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1) okres kredytowania: od dnia podpisania umowy kredytowej do 31.12.2024 r.;
2) wykonawca postawi do dyspozycji Zamawiającego środki w walucie polskiej, w dniu podpisania umowy;
3) zabezpieczenie: weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową, poręczenie według prawa cywilnego do wysokości kwoty kredytu tj. 500 000,00 PLN;
4) oprocentowanie kredytu będzie liczone w oparciu o WIBOR 1M;
5) harmonogram spłat kapitału – na bieżąco w ramach posiadanych środków na rachunku (spłata będzie następowała bez odrębnych dyspozycji Kredytobiorcy z pierwszych wpływów na rachunek bieżący);
6) odsetki od wykorzystanego kredytu płatne w dniu zakończenia okresu obrachunkowego, za który zostały naliczone.
7) Wykonawca nie będzie naliczał odsetek od kwoty niewykorzystanego kredytu;
8) całkowita spłata kredytu dokonana zostanie w ostatnim dniu kredytowania;
9) Zamawiającemu przysługuje prawo wykorzystania kredytu w kwocie niższej niż kwota 500 000 PLN, bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych kosztów (opłat, prowizji itp.);
10) Zamawiającemu przysługuje prawo przedterminowej spłaty kredytu w całości lub części, bez dodatkowych kosztów (opłat, prowizji itp.). Oprocentowanie liczone będzie wówczas za okres faktycznego korzystania z kredytu;
11) wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w walucie polskiej (PLN);
12) Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
13) Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert częściowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18646,03 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18646,03 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18646,03 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski Spółka Akcyjna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5250007738

7.3.3) Ulica: ul. Puławska 15

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-515

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18646,03 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.