Ogłoszenie z dnia 2023-08-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00309385/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Dowóz dzieci z terenu Gminy Głowno do szkół i przedszkoli łącznie z zapewnieniem opieki nad dziećmi w czasie przewozów”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GŁOWNO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057767
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jana Kilińskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Głowno
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-015
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gmina-glowno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.gmina-glowno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0cd3ee83-171d-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dowóz dzieci z terenu Gminy Głowno do szkół i przedszkoli łącznie z zapewnieniem opieki nad dziećmi w czasie przewozów”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0cd3ee83-171d-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00365514
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00004430/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Dowóz dzieci z terenu Gminy Głowno do szkół i przedszkoli łącznie z zapewnieniem opieki nad dziećmi w czasie przewozów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00309385
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GWI.271.1.13.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przewozowych autobusami dzieci z miejsca zamieszkania do szkół i przedszkoli wraz z odwozem, z zapewnieniem opieki nad dziećmi w czasie przewozów do szkół i przedszkoli położonych na terenie Gminy Głowno oraz do Szkoły Specjalnej Nr 5 w Głownie. Adresy placówek:
• Zespół Szkolno-Przedszkolny w Lubiankowie, Lubianków 45, 95-015 Głowno;
• Zespół Szkolno-Przedszkolny w Mąkolicach, Mąkolice 96, 95-015 Głowno;
• Zespół Szkolno-Przedszkolny w Popowie Głowieńskim, Popów Głowieński 25, 95-015 Głowno;
• Zespół Szkół Specjalnych, ul. Kopernika 26a, 95-015 Głowno.
4.2. Dowóz odbywa się w dni nauki szkolnej na trasach zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 8 do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia. Godziny dowozu i odwozu uczniów będą dostosowane do rozkładu zajęć szkolnych. Szczegółowe godziny przejazdów autobusów (dojazd i powrót), zostaną przekazane Wykonawcy po podpisaniu umowy. W przypadku odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz dzieci zgodnie z rozkładem jazdy ustalonym przez Zamawiającego.
4.3. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpieczeństwa uczniów w czasie dowozu do szkół i przedszkoli oraz w drodze powrotnej. W każdym autobusie dowożącym i odwożącym uczniów musi być obecny opiekun zatrudniony przez Wykonawcę, który zapewni opiekę nad dziećmi w czasie przejazdów. Funkcje opiekuna może sprawować osoba pełnoletnia. Osoba pełniąca funkcję opiekuna zobowiązana jest w szczególności do: zapewnienia bezpieczeństwa w trakcie przewozu do przedszkoli i szkół, zapewnienia bezpiecznego wsiadania do pojazdu i wysiadania dzieci z pojazdu, zapewnienia opieki podczas przejścia uczniów z autobusu na teren szkoły, opieki i zwracania uwagi na właściwe zachowanie się dzieci w czasie przejazdu.
4.4. W przypadku awarii autobusu Wykonawca podstawi niezwłocznie autobus zastępczy spełniający właściwe wymagania techniczne w ruchu drogowym. W przypadku niemożliwości zrealizowania przewozu Wykonawca pokryje dodatkowe koszty przewozu wynikłe z wykonania usługi przez podmiot zastępczy wybrany przez Zamawiającego.
4.5. Pojazdy muszą posiadać wystarczającą liczbę miejsc na określoną trasę. Dowozy mają być wykonywane autobusami, którymi dysponuje Przewoźnik w ilości minimum 4 autobusy o liczbie miejsc:
• 1 autobus o minimum 55 miejsc;
• 1 autobus o minimum 61 miejsc;
• 2 autobusy o minimum 50 miejsc każdy.
4.6. Wiek pojazdów nie może przekroczyć 15 lat w całym wymaganym terminie wykonania zamówienia, autobusy muszą być sprawne technicznie z aktualnymi przeglądami technicznymi oraz ubezpieczone.
4.7. Wykonawca ubezpiecza pojazdy i pasażerów od wszelkich szkód powstałych podczas przewozu i pozostających w związku z przewozem.
4.8. Szacunkowa średnia ilość km do przejechania w ciągu jednego dnia wynosi 864 km - dane na podstawie wykonanych przewozów w roku szkolnym 2022/2023. Orientacyjna liczba dni nauki w roku szkolnym 2023/2024 w okresie zamówienia wynosi 186 dni.
Warunki realizacji Umowy i jej zakres przedmiotowy określa wzór umowy - Załącznik Nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 811555,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1036540,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 811555,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2) Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Skierniewicach Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 750819498
7.3.3) Ulica: Jana III Sobieskiego 79
7.3.4) Miejscowość: Skierniewice
7.3.5) Kod pocztowy: 96-100
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNIKACJI SAMOCHODOWEJ W SKIERNIEWICACH SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 811555,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-09-04 do 2024-06-21INNE PRZETARGI Z GŁOWNA
- Prowadzenie bankowej obsługi budżetu miasta Głowna w latach 2025-2026
- "Dostawa wyposażenia informatycznego" w ramach projektu pn.: "Dobry zawód gwarancją sukcesu zawodowego"
więcej: przetargi w Głownie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa stałego przewozu osób niepełnosprawnych - uczestników Warsztatów Terapii Zajęciowej w Wolsztynie
- Dowóz uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Purda do placówek oświatowych zlokalizowanych na terenie Olsztyna
- Świadczenie usług transportu na rzecz Szpitala Wojewózkiego im. dr Ludwika Rydygiera w Suwałkach
- Dowóz uczniów z terenu gminy Wojsławice do/z Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Wojsławicach-Kolonii w roku 2025
- Zakup biletów miesięcznych dla uczniów z terenu miasta i gminy Ćmielów w okresie styczeń- czerwiec w roku szkolnych 2024/2025 oraz w okresie wrzesień- grudzień w roku szkolnym 2025/2026
- Świadczenie usługi w zakresie transportu sanitarnego dla pacjentów leczonych w oddziałach szpitalnych Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o.o.
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.