Ogłoszenie z dnia 2023-08-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00289636/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-05
- 2023/BZP 00293206/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-06
- 2023/BZP 00300221/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa 41 mobilnych monitorów interaktywnych do szkół
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Powiatu Toruńskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118684
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Towarowa 4-6
1.5.2.) Miejscowość: Toruń
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiattorunski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.powiattorunski.pl/7096,zamowienia-publiczne
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://powiattorunski.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa 41 mobilnych monitorów interaktywnych do szkół2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5eba6407-1a55-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00365529
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00040292/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Dostawa 41 mobilnych monitorów interaktywnych do szkół
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
"EU-geniusz w świecie 3D”, nr RPKP.10.02.02-0001/18, realizowanym w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020, Poddziałanie 10.2.2 Kształcenie ogólne.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00289636
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.1.6.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 546345,68 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa monitorów interaktywnych w ilości 41 sztuk o poniższych parametrach:
Przekątna matrycy -75 cali
Rozdzielczość ekranu - 4K/UHD (3840×2160)
Podświetlenie - DLED
Wielkość piksela - Maksymalnie 0.15 × 0.45 mm lub 0.45mm x 0.45 mm
Jasność - 400 cd/m²
Głębia kolorów - 10 bit
Kontrast - typowy na poziomie 1200:1 lub dynamiczny na poziomie 5000:1
Czas reakcji - Maksymalnie 6 ms
Kąty widoczności pion/poziom - Min 178 stopni;
Procesor - 2 procesory, z których przynajmniej jeden musi osiągać w teście SYSMark Overal Rating wynik 600 pkt
Pamięć operacyjna - 8 GB
Pamięć na dane - 160 GB
Grafika - Musi osiągać w teście PC Mark 10 Digital Content Creation wynik 1100 pkt
Karta dźwiękowa - HD audio 5.1.
Karta sieciowa - 1GbE;
Typ dotyku – IR
Szyba - Antyodblaskowa
Punkty dotyku - 20 punktowy wielodotyk
Czas reakcji dotyku - Maksymalnie 10 ms
Wbudowane głośniki - 2 x 15W;
Porty - 4 x HDMI, 1 x RS 232, 1 x RJ45 1 GbE, 8 x USB, z czego:
- 2 porty USB na przednim panelu monitora
- 4 porty USB 3.0;
- 1 x wyjście i 1 x wejście liniowe audio,
Pobór prądu podczas pracy - Maksymalnie 400W;
System operacyjny - Musi spełniać następujące wymagania poprzez wbudowane mechanizmy, bez użycia dodatkowych aplikacji:
1. Dostępne dwa rodzaje graficznego interfejsu użytkownika:
a) Klasyczny, umożliwiający obsługę przy pomocy klawiatury i myszy,
b) Dotykowy umożliwiający sterowanie dotykiem na urządzeniach typu tablet lub monitorach dotykowych
2. Funkcje związane z obsługą komputerów typu tablet, z wbudowanym modułem „uczenia się” pisma użytkownika – obsługa języka polskiego
3. Interfejs użytkownika dostępny w języku polskim i angielskim
4. Możliwość tworzenia pulpitów wirtualnych, przenoszenia aplikacji pomiędzy pulpitami i przełączanie się pomiędzy pulpitami za pomocą skrótów klawiaturowych lub GUI.
5. Wbudowane w system operacyjny minimum dwie przeglądarki Internetowe
6. Zintegrowany z systemem moduł wyszukiwania informacji (plików różnego typu, tekstów, metadanych) dostępny z poziomów: menu, otwartego okna systemu operacyjnego;
7. System wyszukiwania oparty na konfigurowalnym przez użytkownika module indeksacji zasobów lokalnych,
8. Zlokalizowane w języku polskim, co najmniej następujące elementy: menu, pomoc, komunikaty systemowe, menedżer plików.
9. Graficzne środowisko instalacji i konfiguracji w języku polskim
10. Wbudowany system pomocy w języku polskim.
11. Możliwość przystosowania stanowiska dla osób niepełnosprawnych (np. słabo widzących).
12. Możliwość dokonywania aktualizacji i poprawek systemu poprzez mechanizm zarządzany przez administratora Zamawiającego.
13. Możliwość dostarczania poprawek do systemu operacyjnego w modelu peer-to-peer.
14. Możliwość sterowania czasem dostarczania nowych wersji systemu operacyjnego, w tym możliwość centralnego opóźniania dostarczania nowej wersji o minimum 4 miesiące.
15. Zabezpieczony hasłem hierarchiczny dostęp do systemu;
16. Konta i profile użytkowników zarządzane zdalnie;
17. Praca systemu w trybie ochrony kont użytkowników.
18. Możliwość dołączenia systemu do usługi katalogowej on-premise lub w chmurze;
19. Molliwość zablokowania urządzenia w ramach danego konta tylko do uruchamiania wybranej aplikacji - tryb "kiosk".
20. Możliwość automatycznej synchronizacji plików i folderów roboczych znajdujących się na serwerze plików z prywatnym urządzeniem, bez konieczności łączenia się z siecią VPN z poziomu folderu użytkownika
21. Zdalna pomoc i współdzielenie aplikacji – możliwość zdalnego przejęcia sesji zalogowanego użytkownika celem rozwiązania problemu z komputerem.
22. Transakcyjny system plików pozwalający na stosowanie przydziałów (ang. quota) na dysku dla użytkowników oraz zapewniający większą niezawodność i pozwalający tworzyć kopie zapasowe.
23. Oprogramowanie dla tworzenia kopii zapasowych (Backup);
24. Automatyczne wykonywanie kopii plików z możliwością automatycznego przywrócenia wersji wcześniejszej.
25. Możliwość przywracania obrazu plików systemowych do uprzednio zapisanej postaci.
26. Możliwość przywracania systemu operacyjnego do stanu początkowego z pozostawieniem plików użytkownika.
27. Możliwość blokowania lub dopuszczania dowolnych urządzeń peryferyjnych za pomocą polityk grupowych (np. przy użyciu numerów identyfikacyjnych sprzętu);
28. Wbudowana możliwość zdalnego dostępu do systemu i pracy zdalnej z wykorzystaniem interfejsu graficznego.
29. Bezpłatne biuletyny bezpieczeństwa związane z działaniem systemu operacyjnego.
30. Zintegrowana z systemem konsola do zarządzania ustawieniami zapory i regułami IP v4 i v6.
31. Identyfikacja sieci komputerowych, do których jest podłączony system operacyjny;
32. Blokowanie bezpośredniego kopiowania treści między aplikacjami zarządzanymi i niezarządzanymi.
33. Wbudowany system uwierzytelnienia dwuskładnikowego oparty o certyfikat lub klucz prywatny oraz PIN lub uwierzytelnienie biometryczne;
34. Wbudowany system szyfrowania dysku twardego ze wsparciem modułu TPM
35. Możliwość tworzenia i przechowywania kopii zapasowych kluczy odzyskiwania do szyfrowania dysku w usługach katalogowych;
36. Wsparcie dla firmware UEFI i funkcji bezpiecznego rozruchu (Secure Boot)
37. Wsparcie dla IPSEC oparte na politykach;
38. Wdrażanie IPSEC oparte na zestawach reguł definiujących ustawienia zarządzanych w sposób centralny;
39. Mechanizmy logowania w oparciu o:
a) Login i hasło,
b) Karty inteligentne i certyfikaty (smartcard),
c) Wirtualne karty inteligentne i certyfikaty chronione poprzez moduł TPM;
40. Tematyczne grupowanie powiadomień;
41. Grupowanie alertów według priorytetów;
42. Uruchamianie na zdalnych wyświetlaczach;
43. Obsługa obrazu w obrazie wideo (PIP);
44. Obsługa autouzupełniania w formularzach;
45. Obsługa bluetooth 5;
46. Obsługa ikon w standardzie Unicode 10;
47. Pobieranie aktualizacji sytemu na partycję systemową;
48. Musi posiadać wbudowany system automatycznej naprawy;
49. Możliwość wykorzystania technologii HDR+ lub równoważnej;
50. Dostęp z poziomu paska nawigacyjnego do funkcji ułatwień dostępu, takich jak powiększenie;
51. Ikony adaptacyjne;
52. Ekran otoczenia;
53. Instalacja aplikacji poprzez pliki APK;
54. Możliwość odkładania powiadomień na później;
55. Wyskakujące okienka z tekstem opisowym dla widoków i elementów menu;
56. Asystent wifi;
Oprogramowanie zabezpieczające –
1. Musi umożliwiać identyfikowanie zagrożeń i nadawanie priorytetów, a także zmniejszanie podatności urządzeń na ataki i naruszenia zabezpieczeń, zanim do nich dojdzie;
2. Blokowanie zaawansowanych, zautomatyzowanych i ukierunkowanych ataków, za pomocą oprogramowania ransomware, wykorzystującego podatności w zabezpieczeniach i ataki bez plikowe;
3. Musi bazować na sztucznej inteligencji;
4. Rozwiązanie chmurowe chroniące urządzenia końcowe;
5. Zarządzanie z poziomu jednej konsoli zintegrowanej z urządzeniami końcowymi;
6. Wykorzystywanie danych pochodzących od społeczności internetowej w celu zapobiegania atakom typu zero-day;
7. Automatyczne wdrażanie poprawek bezpieczeństwa dla systemu operacyjnego i oprogramowania firm trzecich;
8. Ochrona przed złośliwym. oprogramowaniem, końmi trojańskimi i atakami typu backdoor;
9. Bazująca na chmurze analiza zagrożeń, obsługiwana przez mechanizmy big data i uczenie maszynowe;
10. Identyfikowanie ataków typu zero-day za pomocą analizy heurystycznej i behawioralnej;
11. Blokada dostępu do złośliwych i phishingowych witryn, ograniczająca kontakt ze szkodliwą treścią;
12. Pobieranie informacji o reputacji witryn internetowych i plików, zawierające co najmniej: adresy IP, słowa kluczowe w adresach URL zachowanie skryptów na stronie www.;
13. Ochrona przeglądania na poziomie sieci, niezalezna od rodzaju używanej przeglądarki;
14. Wielosilnikowa ochrona przed malware;
15. Ochrona ruchu internetowego;
16. Ochrona przed phishingiem z aplikacji społecznościowych;
17. Blokowanie złośliwego oprogramowania;
18. Analiza bezpieczeństwa i danych w czasie rzeczywistym;
19. Procesy pochłaniające duże ilości zasobów muszą być realizowane w chmurze;
20. Mobilna sieć VPN umożliwiająca automatyczne szyfrowanie ruchu przychodzącego i wychodzącego z urządzenia;
21. Musi zapobiegać przechwytywaniu sesji przeglądarki oraz korzystaniu z usług online przez atakujących, a także zapewniać bezpieczeństwo połączeń HTTPS;
22. Musi zapobiegać atakom typu Man-in-the-Middle;
Integracja z rozwiązaniami klasy MDM, w tym co najmniej: AirWatch, IBM MaaS360, Google MDM, Microsoft Device Manager;
Gwarancja - 2 lata, naprawa w miejscu instalacji;
Certyfikaty - Monitor musi być wyprodukowany zgodnie z normami ISO 9001 oraz ISO 14001 – załączyć do oferty certyfikaty dla producenta;
Serwis musi być świadczony zgodnie z normami ISO 9001 i ISO 27001– załączyć do oferty certyfikaty dla oferenta na serwis rozwiązań informatycznych;
Monitor musi pochodzić z autoryzowanego kanału dystrybucji na terenie Polski lub UE – załączyć do oferty oświadczenie producenta;
Głośność zestawu w oferowanej konfiguracji mierzona zgodnie z normą ISO 7779 oraz wykazana zgodnie z normą ISO 9296 w pozycji operatora w trybie pracy dysku twardego (WORK) wynosząca maksymalnie 22 dB – załączyć raport/sprawozdanie z badania przeprowadzonego przez niezależną, akredytowaną jednostkę badawczą;
Stojak:
• 4 kółka z czego 2 z możliwością blokowania;
• Obsługa standardu VESA;
• Nośność - 100 kg.
• Podstawa 1000 x 500 mm;
• Półka na sprzęt 600 x 250 mm;
• Uchwyt na monitor z regulacją wysokości;
• Wysokość całkowita – 1700 mm.;
Wymagania dodatkowe:
• WIFI 2.4G/5G Dual band+Bluetooth,
• Miracast;
• Optical bonding;b
• Bluetooth low Energy 5.0;
• Musi umożliwiać nanoszenie adnotacji na ekranie i udostępnianie ich za pomocą kodu QR;
• Rama z profili aluminiowych oraz niezbędne okablowanie zasilające, USB i HDMI;
Montaż w miejscach wskazanych przez zamawiającego;
Wykonawca zrealizuje dostawę i instalację przedmiotu zamówienia na koszt własny i na własne ryzyko do szkół, których adresy znajdują się w załączniku nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32322000-6 - Urządzenia multimedialne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32321000-9 - Telewizyjny sprzęt projekcyjny
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 558825,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 558825,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 558825,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Techsource Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 146009798
7.3.3) Ulica: Kordeckiego
7.3.4) Miejscowość: Legionowo
7.3.5) Kod pocztowy: 05-120
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 558825,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Ubezpieczenie mienia Wojewódzkiego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych "Dziekanka" im. Aleksandra Piotrowskiego w Gnieźnie
- Dostawa pojemników i koszy na odpady i śmieci
- Dostawa sprzętu elektronicznego do Szkoły Podstawowej nr 12 w Toruniu.
- Usługa archiwizacji dokumentacji medycznej dla Specjalistycznego Szpitala Miejskiego w Toruniu
- Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej - TBS Sp. z o.o. w Płocku
- Dostawa wraz z wdrożeniem urządzeń do wykonywania kopii bezpieczeństwa i oprogramowania zabezpieczającego w ramach programu ,,Cyberbezpieczny Samorząd''
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i wdrożenie systemu do wykonywania kopii zapasowych
- Dostawa wyposażenia na potrzeby funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w Malinowie - sprzęt komputerowy
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
- Dostawa sprzętu komputerowego do siedzib jednostek Powiatu Częstochowskiego oraz Starostwa Powiatowego w Częstochowie - 2 części
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia do placówek przedszkolnych na terenie Gminy Linia
- Dostawa projektorów multimedialnych dla Jednostek Organizacyjnych PBŚ
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.