Ogłoszenie z dnia 2024-06-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00368812/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-17
- 2024/BZP 00371534/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-18
- 2024/BZP 00376275/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-20
- 2024/BZP 00442583/01 - Wynik z dnia 2024-08-02
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
MATERIAŁY ELEKTRYCZNE, HYDRAULICZNE, ŚLUSARSKIE I REMONTOWO BUDOWLANE
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: KUTNOWSKI SZPITAL SAMORZĄDOWY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 100974785
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 52
1.5.2.) Miejscowość: Kutno
1.5.3.) Kod pocztowy: 99-300
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.7.) Numer telefonu: +48 24 3880202
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: nzoz.kss@szpital.kutno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.kutno.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
MATERIAŁY ELEKTRYCZNE, HYDRAULICZNE, ŚLUSARSKIE I REMONTOWO BUDOWLANE
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1e72dcfb-28aa-11ef-a458-c2a7c3d67e03
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00365532
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
: https://platformazakupowa.pl/transakcja/9399763.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/939976
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim, przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl (zwanej dalej jako
„Platforma”) pod adresem: : https://platformazakupowa.pl/transakcja/939976
2. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne.
3. Komunikacja w postępowaniu między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym składanie ofert, oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji, odbywa się za pośrednictwem Platformy i formularza „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”.
4. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem Platformy poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że
wiadomość została wysłana do Zamawiającego.
5. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje za pośrednictwem Platformy Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana za pośrednictwem Platformy do konkretnego Wykonawcy.
6. Wykonawca ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na Platformie przesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.
7. Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji
elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie zamieszcza wymagania dotyczące specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych za pośrednictwem
Platformy, tj.:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
4) włączona obsługa JavaScript,
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
6) Platforma działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
7) Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
8. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
1) akceptuje warunki korzystania z Platformy określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin oraz uznaje go za wiążący,
2) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-
instrukcje
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o
ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez Wykonawcę będą
przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.
2. Zamawiający informuje, że:
1) administratorem danych osobowych Wykonawcy jest „Kutnowski Szpital Samorządowy” Spółka z o.o., reprezentowany przez
Prezesa Zarządu, tel. 24 3880 200, adres e-mail: nzoz.kss@szpital.kutno.pl
2) w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, za
pośrednictwem adresu e-mail: iod@szpital.kutno.pl
3) dane osobowe Wykonawcy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.;MATERIAŁY ELEKTRYCZNE, HYDRAULICZNE, ŚLUSARSKIE I REMONTOWO – BUDOWLANE , Nr postępowania: ZP/16/24 oraz w celu archiwizacji dokumentacji dotyczącej tego postępowania;
4) odbiorcami przekazanych przez Wykonawcę danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp;
5) dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata,
okres przechowywania obejmuje cały okres obowiązywania umowy.
3. Wykonawca jest zobowiązany, w związku z udziałem w przedmiotowym postępowaniu, do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych wymaganych przez RODO i związanych z udziałem w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Do obowiązków tych należą:
1) obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te Wykonawca bezpośrednio pozyskał i przekazał Zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na
żądanie Zamawiającego;
2) obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane Wykonawca pozyskał w sposób pośredni, a które to dane Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie
Zamawiającego.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiający informuje, że;
1) udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO (dane osobowe dotyczące wyroków skazujących i czynów zabronionych) w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do upływu terminu na ich wniesienie;
2) udostępnianie protokołu i załączników do protokołu ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem tych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tj. danych osobowych ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne,
przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych oraz przetwarzania danych genetycznych, danych biometrycznych w celu jednoznacznego zidentyfikowania osoby fizycznej lub danych dotyczących zdrowia, seksualności lub orientacji seksualnej tej osoby), zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia;
3) w przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez Zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO (związanych z prawem Wykonawcy do uzyskania od administratora potwierdzenia, czy przetwarzane są dane osobowe jego dotyczące, prawem Wykonawcy do bycia poinformowanym o odpowiednich zabezpieczeniach, o których mowa w art. 46 RODO, związanych z przekazaniem jego danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji
międzynarodowej oraz prawem otrzymania przez Wykonawcę od administratora kopii danych osobowych podlegających przetwarzaniu), Zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu
sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia;
4) skorzystanie przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane, z uprawnienia, o którym mowa w art. 16 RODO (uprawnienie do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych), nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników;
5) w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania;
6) w przypadku, gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w
art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/16/24
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 5
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PAKIET NR I - MATERIAŁY ELEKTRYCZNE
1. Bezpiecznik B16 - Szt. 20
2. Bezpiecznik B20 - Szt . 25
3. Bezpiecznik B25 - Szt. 25
4. Elektrozaczep EZ-4009 - Szt. 10
5. F/UTP 4x2x23 - Szt. 900
6. Gniazdo komputerowe podwójne 2xRJ45 białe - Szt. 10
7. Gniazdo podwójne z uziemieniem białe natynkowe - Szt. 150
8. Gniazdo podwójne z uziemieniem białe podtynkowe IP44 - Szt. 200
9. Gniazdo poj. z uziemieniem IP44 białe - Szt. 500
10. Gniazdo telefoniczne pojedyncze - Szt. 45
11. Izolacja - Szt. 100
12. Kasownik K-120-20 - Szt. 11
13. Kasownik p/t on/off 24V - Szt. 6
14. Korytko 25x15 - Mb 100
15. Kostka halogenowa GU-10 - Szt. 160
16. Lampa sygnalizacyjna n/t - Szt. 20
17. Łącznik do lampki - Szt. 150
18. Nasuwka N6.3-2.5 żeńska - Szt. 150
19. Obudowa rozdzielni 12 - Szt. 1
20. Opaska "trytytka"(różne długości) - Szt. 500
21. Oprawa 1x120cm hermetyka - Szt. 30
22. Oprawa 2x120 pusta - Szt. 70
23. Oprawa do świetlówki G13 - Szt. 500
24. Oprawa E-27 - Szt. 65
25. Oprawa ewa-aw, 1W, 3h, n/t- Szt .8
26. Oprawa ewa-aw, 1W, 3h, p/t - Szt. 3
27. Oprawka metalowa E-27 bez kołnierza - Szt. 65
28. Oprawka remontowa z przewodem - Szt. 50
29. Panel LED 40W 400K 3200Im 60x60 - Szt. 60
30. Przedłużacz 5 gniazdkowy 3m - Szt. 20
31. Przedłużacz 5 gniazdkowy 5m - Szt. 20
32. Przedwód H05w-f OW 3x1,5 - m. 50
33. Przewód alarmowy YTDY 6x0,5 - m. 350
34. Przewód instalacyjny 40x40 - m. 150
35. Przewód instalacyjny DY 0,5 biały - m. 20
36. Przewód instalacyjny OWY 5x0,75- m. 50
37. Przewód instalacyjny YDYp 5x2,5 - m. 16
38. Przewód LGY 16cm2 - 10 mb - Szt.18
39. Przewód OMY 4x0,75 - m. 80
40. Przewód płaski YDYp 3x2,5 750V - m. 300
41. Przewód YDY 3x1,5 750V - m 1000
42. Przewód YDY 3X4 750V - mb 200
43. Puszka do nidy z wkrętem - Szt. 45
44. Puszka instalacyjna ze złączką - szt .30
45. Puszka natynkowa biała pojedyncza -szt. 60
46. Puszka podtynkowa - szt. 40
47. Puszka potrójna głęboka - szt. 40
48. Ramka pojedyncza biała - szt. 120
49. Szybkozłączka transparentna 5x0,2-4mm - szt. 300
50. Szybkozłączka WAGO - szt. 300
51. Szybkozłączka WAGO 2 - szt. 300
52. Szybkozłączka WAGO 3 - szt. 300
53. Świeczka 4W E-27 zimna - szt. 50
54. Świeczka e14 4w ciepła - szt 50
55. świeczka e14 6w ciepła - szt.5 0
56. Świeczka e14 8W neutralna -szt. 60
57. Świetlówka 16W zimna - Szt. 40
58. Świetlówka 18W - szt. 170
59. Świetlówka 18W neutralna - szt. 220
60. Świetlówka 36W - szt. 220
61. Świetlówka 8W - szt. 30
62. Świetlówka 9W neutralna - szt. 140
63. Świetlówka LED 18W neutralna - szt. 15
64. Wkładka topikowa 10A - Szt. 300
65. Wkładka topikowa 16A - Szt. 600
66. Wkładka topikowa 20A - Szt. 300
67. Włącznik pociągany do WC - Szt. 10
68. Wtyczka kątowa z uziemieniem - Szt. 50
69. Wyłącznik podwójny biały podtynkowy - Szt .50
70. Wyłącznik pojedynczy biały podtynkowy - Szt. 200
71. Wyłącznik rózn-prąd 40A/30mA - Szt . 4
72. Wyłącznik różn-prąd 100/4 TS35 - Szt. 4
73. Wyłącznik schodowy biały podtynkowy - Szt. 20
74. Wyświetlacz do pkt pilęgn. - Szt. 1
75. Zapłonnik 4-22W - Szt. 300
76. Zapłonnik 4-65W - Szt. 300
77. Zapłonnik 4-80W - Szt. 300
78. Zegar astronomiczny - Szt .5
79. Żaróweczka do WOS 1W - Szt. 13
80. Żarówka GLS E-27 10W - Szt. 500
81. Żarówka GLS E-27 13W- Szt. 100
82. Żarówka GLS E-27 15W- Szt. 10
83. Żarówka GLS E-27 9W - Szt. 400
84. Żarówka gu10 6W - Szt. 100
85. Żarówka LED SMD 3 W GU10 - Szt. 100
4.2.6.) Główny kod CPV: 44190000-8 - Różne materiały budowlane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria, stanowić będzie końcową ocenę danej oferty.
Ogólna ocena oferty = ocena oferty X + termin dostawy oferty X
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PAKIET NR II - MATERIAŁY HYDRAULICZNE
1. Umywalka 50 mocowana do ściany - szt. 10
2. Deska do sedesu - szt. 40
3. Bateria umywalkowa ścienna - szt. 16
4. Syfon umywalkowy - szt. 40
5. Wylewka górna 1/2 cala 150 mm - szt. 50
6. Głowica baterii - szt. 200
7. Zawór kątowy do spłuczki - szt. 16
8. Wąż natryskowy 1700mm - szt. 40
9. Wkład do spłuczki- zawór spustowy - szt. 10
10. Zawór napełniający do spłuczki 1/2 cala - szt. 50
11. Zawór napełniający do spłuczki 3/8 cala - szt. 50
12. Pokrętło baterii - szt. 100
13. Redukcja gumowa 65/32- szt. 30
14. Redukcja gumowa 50/25 - szt.10
15. Zawór kulowy 50 - szt. 10
16. Zawór kulowy 40 - szt. 10
17. Zawór grzejnika 3/8 cala - szt.1 2
18. Rura kanalizacyjna PCV50x2m - szt. 10
19. Rura kanalizacyjna PCV50x1m - szt. 10
20. Rura kanalizacyjna 50x50 cm - szt. 10
i inne.
4.2.6.) Główny kod CPV: 44190000-8 - Różne materiały budowlane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria, stanowić będzie końcową ocenę danej oferty.
Ogólna ocena oferty = ocena oferty X + termin dostawy oferty X
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PAKIET NR III - MATERIAŁY ŚLUSARSKIE
1. Tarcza do cięcia metalu125x1 - Szt. 100
2. Brzeszczot - Szt. 100
3. Zamek drzwiowy na wkładkę 72x60 - Szt. 40
4. Zamek drzwiowy na zwykły klucz 72x60 -Szt. 40
5. Zamek drzwiowy na wkładkę 90x50 -Szt. 40
6. Zamek drzwiowy na zwykły klucz 90x50 -Szt. 40
7. Zamek wierzchni zasuwkowy bębenkowy 50mm -Szt. 20
8. Zamek drzwiowy zasuwkowy bębenkowy 60mm -Szt. 20
9. Zamek meblowy ZMB 1 - Szt. 50
10. Zamek meblowy ZMB 4 - Szt. 50
11. Wkładka zamka 30/35 - Szt. 50
12. Elektrody spawalnicze 3,2 mm - kg 5
13. Klamka drzwiowa z szyldem biała - Szt. 50
14. Szyld do zamka pod wkładkę - Szt. 20
15. Szyld do zamka pod zwykły klucz - Szt. 50
16. Śruby do mocowania szyldów klamka/zamek - Szt. 50
17. Kołek rozporowy 8x50 - Szt. 300
18. Kołek rozporowy 8x40 - Szt. 300
19. Kołek rozporowy 8x80 - Szt. 300
20. Kołek rozporowy 10x50 -Szt. 300
21. Kołek rozporowy 10x60 -Szt. 300
22. Kołek rozporowy 10x80 -Szt. 300
23. Kołek rozporowy 6x50 -Szt. 300
24. Kołek rozporowy 6x60 -Szt. 300
25. Kołek rozporowy 8x80 -Szt. 300
26. Kołek rozporowy 12x 70 -Szt. 300
27. ŚrubaM6 x25 -Kg. 5
28. ŚrubaM6 x 50 -Kg. 5
29. ŚrubaM8 x 30 -Kg .8
30. ŚrubaM8 x 50 -Kg .8
31. ŚrubaM8 x 100 -Kg .6
32. ŚrubaM10 x 50 -Kg. 6
33. ŚrubaM10 x 80 -Kg. 4
34. ŚrubaM10 x 100 -Kg. 5
35. ŚrubaM12 x 100 -Kg. 8
36. Nakrętka M 6 -Kg. 6
37. Nakrętka M 8 -Kg. 6
38. Nakrętka M 10 -Kg. 6
39. Podkładka płaska M 6 -Kg. 4
40. Podkładka płaska M 8 -Kg. 4
41. Podkładka płaska M 10 -Kg. 4
42. Zawias meblowy do drzwi puszkowy 90mm -Szt. 40
43. Zawias meblowy bolcowy 70mm -Szt. 30
44. Nakrętka m4 - kg 4
45. Podkładka płaska M4 -Szt. 4
46. Kłódka duża - Szt. 10
47. Kłódka mała - Szt. 10
48. WD 40 - Szt. 20
49. Papier ścierny 60 -Szt. 40
50. Papier ścierny 80 -Szt. 40
51. Papier ścierny 100 -Szt. 40
52. Gwóźdź stalowy 0,5 cala -kg 2
53. Gwóźdź stalowy 1 cal -Kg 2
54. Klej do drewna WIKOL -Szt .3
55. Wkręt do nidy 35x3,5 -Kg 2
56. Wkręt do nidy 45x3,5 -Kg 2
57. Wkręt do nidy 55x3,5 -Kg 2
58. Wkręt do nidy 70x3,5 -Kg 2
59. Zamek meblowy ZMB3 -Szt. 80
60. Wkładka bębenkowa 30x30 - Szt .10
61. Wkładka bębenkowa 30x35 - Szt. 10
62. Wkładka bębenkowa 30x40 - Szt. 30
63. Wkładka bębenkowa 30x50 - Szt. 10
64. Wkładka bębenkowa 30x60 - Szt. 10
65. Wkręt do nidy 25x3,5 -Kg 2
66. Nit zrywalny alum. 2mm - Szt .200
67. Nit zrywalny alum. 3mm - Szt. 200
68. Nit zrywalny alum. 4mm - Szt. 200
69. Blachowkręt 30x3mm - Szt. 200
70. Blachowkręt 30x4mm - Szt. 200
71. Wiertła do metalu -Kpl. 5
72. Wiertła do betonu SDS -Kpl. 5
73. Wkręt FARMER - Szt. 200
74. Tarcza do cięcia metalu 230 -Szt. 10
75. Tarcza diamentowado cięcia betonu 125 - Szt. 10
76. Tarcza diamentowa do cięcia betonu 230 - Szt. 10
77. Bity do wkrętarki - Kpl. 5
4.2.6.) Główny kod CPV: 44190000-8 - Różne materiały budowlane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria, stanowić będzie końcową ocenę danej oferty.
Ogólna ocena oferty = ocena oferty X + termin dostawy oferty X
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PAKIET NR IV - MATERIAŁY REMONTOWE
1. Emulsja akrylowa - litry 600
2. Emulsja olejno - ftalowa - litry 300
3. Emulsja ceramiczna lub lateksowa - litry 300
4. Rozcieńczalnik uniwersalny - litry 100
5. Benzyna ekstrakcyjna - litry 50
6. Pigment - Szt. 100
7. Wałek malarski do emulsji szer.25 cm - Szt. 20
8. Wałek malarski do emulsji szer. 10 cm - Szt. 30
10. Wałek malarski do farby olejnej szer. 15 cm - Szt. 30
11. Wałek malarski do farby olejnej szer. 7cm - Szt. 30
12. Wałek malarski do farby olejnej szer. 10 cm - Szt. 30
13. Pędzel do malowania - ławkowiec - Szt. 15
14. Pędzel do malowania –płaski szer.20mm - Szt. 20
15. Pędzel do malowania –płaski szer.50mm - Szt. 20
16. Pędzel do malowania –płaski szer.63mm - Szt. 20
17. Pędzel do malowania grzejników 36mm - Szt. 20
18. Pędzel do malowania grzejników 50mm - Szt. 20
19. Pędzel do malowania pierścieniowy 50mm - Szt. 20
20. Pędzel do malowania pierścieniowy 30mm - Szt. 20
21. Pędzel do malowania pierścieniowy 60mm - Szt. 20
22. Szpachelka 15 cm - Szt. 20
23. Paca metalowa 25 cm - Szt. 20
24. Farba do metalu typu HAMMERITE, lub inna równoważna - litry 80
25. Szpachla gotowa gładź - Kg 500
26. Masa akrylowa - kg 20
27. Taśma do odcinania - Szt. 200
28. Nóż tapeciak - Szt. 30
29. Ostrze do tapeciaka - Szt. 500
30. Kostka do docierania 80 - Szt. 50
31. Kostka do docierania 100 - Szt. 50
32. Mieszadło - Szt. 5
33. Folia malarska - Szt. 30
4.2.6.) Główny kod CPV: 44190000-8 - Różne materiały budowlane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria, stanowić będzie końcową ocenę danej oferty.
Ogólna ocena oferty = ocena oferty X + termin dostawy oferty X
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PAKIET NR V - MATERIAŁY NAPRAWCZE
1. Gładź szpachlowa - kg 500
2. Zaprawa tynkarska - Kg 200
3. Zaprawa samopoziomująca - Kg 100
4. Klej do glazury mrozoodporny - Kg 200
5. Fuga do glazury - Kg 30
6. Płyta kartonowo – gipsowa wodoodporna - Szt. 20
7. Płyta kartonowo gipsowa - Szt. 30
8. Unigrunt - litry 200
9. Papier ścierny na płótnie 100 - Szt. 200
10. Papier ścierny na płótnie 80 - Szt. 200
11. Papier ścierny na płótnie 120 - Szt. 200
14. Zaprawa szybkowiążąca Szt. - 100
19. Kratka wentylacyjna fi 100 15x15 - Szt. 100
20. Piana uszczelniająca 750 ml - Szt. 20
21. Silikon wodoodporny biały - Szt. 20
22. Silikon wodoodporny bezbarwny - Szt. 20
23. Masa dekarska - Szt. 5
24. Silikon dekarski - szt. 15
25. Taśma dekarska 15 cm - szt. 10
26. Narożnik aluminiowy do KG - Szt. 50
27. Taśma do łączenia KG - Szt. 20
28. Akryl biały - Szt. 20
29. Rękawice ochronne - Para 500
30. Papa termozgrzewalna - Rolka 50
4.2.6.) Główny kod CPV: 44190000-8 - Różne materiały budowlane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria, stanowić będzie końcową ocenę danej oferty.
Ogólna ocena oferty = ocena oferty X + termin dostawy oferty X
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Oświadczenie wykonawcy w sprawie grupy kapitałowej:
Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U.2023.1689 t.j. z dnia 2023.08.24) z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik nr 4 do SWZ.
2. Odpis lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Pełnomocnictwo - jeżeli osoba/osoby podpisująca(e) ofertę działa/działają na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo musi zostać załączone do oferty. Z treści dokumentu pełnomocnictwa winno wynikać uprawnienie do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu.2. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum), do oferty powinno zostać załączone pełnomocnictwo dla Osoby Uprawnionej do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.2. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty i powinno ono zawierać w szczególności wskazanie:
1) postępowania o udzielenie zamówienie publicznego, którego dotyczy;
2) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia;
3) ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, dokument ”Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu”, o którym mowa w Rozdziale VIII ust. 1 pkt 1) SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z § 4 i 5 projektu umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-06-21 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/939976
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-06-21 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-07-20
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Ponadto Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, wobec którego zachodzą podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U.2022.835 z dnia 2022.04.15).2. Wykluczenie, o którym mowa w ust. 6 następuje na okres trwania określonych w nim okoliczności.
3. W przypadku wykonawcy lub uczestnika konkursu wykluczonego na podstawie ust. 6, Zamawiający odrzuca wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielnie zamówienia publicznego lub ofertę takiego wykonawcy lub uczestnika
konkursu, nie zaprasza go do złożenia oferty wstępnej, oferty podlegającej negocjacjom, oferty dodatkowej, oferty lub oferty ostatecznej, nie zaprasza go do negocjacji lub dialogu, a także nie prowadzi z takim wykonawcą negocjacji lub dialogu,
odrzuca wniosek o dopuszczenie do udziału w konkursie, nie zaprasza do złożenia pracy konkursowej lub nie przeprowadza oceny pracy konkursowej, odpowiednio do trybu stosowanego do udzielenia zamówienia publicznego oraz etapu prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
4. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 7 ust. 6-7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U.2022.835 z dnia 2022.04.15) osoba lub podmiot podlegające wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 tej ustawy, które w okresie tego wykluczenia ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego lub biorą udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego podlegają karze pieniężnej. Karę pieniężną, o której mowa w ust. 6 tej ustawy, nakłada Prezes Urzędu Zamówień Publicznych, w drodze decyzji, w wysokości do 20 000 000 zł.
5. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 7 ust. 5 ustawy, o której mowa w ust. 11, przez ubieganie się o udzielenie zamówienia publicznego rozumie się złożenie oferty.
W przypadku wykonawcy lub uczestnika konkursu wykluczonego na podstawie okoliczności, o których mowa powyżej, Zamawiający odrzuca ofertę. Zaistnienie przesłanki wykluczenia będzie weryfikowane na podstawie ogólnodostępnych baz
danych zgodnie z informacją podaną przez Urząd Zamówień Publicznych
INNE PRZETARGI Z KUTNA
- Ubezpieczenie majatku i innych interesów Miasta Kutno
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej do Domu Pomocy Społecznej w Kutnie, ul. Oporowska 27 od 01 stycznia 2025 roku do 31 grudnia 2025 roku
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Starostwa Powiatowego w Kutnie
- Remont nawierzchni utwardzonej w miejscowości Leszno, gmina Kutno
więcej: przetargi w Kutnie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.