Og³oszenie z dnia 2022-09-27
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00410501/01 - Wynik z dnia 2022-10-26
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Pojemniki na zu¿yte ig³y i strzykawki.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓ£ OPIEKI ZDROWOTNEJ W BRZESKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000304355
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Ko¶ciuszki 68
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Brzesko
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-800
1.5.4.) Województwo: ma³opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@spzoz-brzesko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.spzoz-brzesko.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pojemniki na zu¿yte ig³y i strzykawki.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-c1a8f2e1-3e3f-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00365558
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-09-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00009676/20/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.40 Pojemniki na zurzyte ig³y i strzykawki
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://spzoz-brzesko.pl/zamowienia-publiczne/przetargi-2022/3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: : W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacj± pomiêdzy
Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu miniPortalu, który dostêpny jest pod adresem:
https://miniportal.uzp.gov.pl/,ePUAPu,dostêpnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal, oraz poczty elektronicznej:
przetargi@spzoz-brzesko.pl. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do nastêpuj±cych formularzy: „Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów
elektronicznych,elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w
Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP).
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Samodzielny Publiczny Zespó³ Opieki Zdrowotnej w Brzesku, ul. Ko¶ciuszki 68, 32-800 Brzesko.
inspektorem ochrony danych osobowych w SP ZOZ w Brzesku jest Pani Monika Miko³ajek – Burek, e-mail: m.burek@spzoz-brzesko.pl, tel. (14) 66 21 270.
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego numer DZP-271-59/22 prowadzonego w trybie podstawowym bez negocjacji zgodnie z art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (tj. Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 z pó¼.zm), zwan± dalej ustaw± Pzp, warto¶æ zamówienia nie przekracza kwot, okre¶lonych w art. 3 ustawy PZP, na dostawê „Pojemników na zu¿yte ig³y i strzykawki.”
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp;
Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych1;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO2 ;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DZP-271-59/22
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa „ Pojemników na zu¿yte ig³y i strzykawki ” dla Samodzielnego Publicznego Zespo³u Opieki Zdrowotnej w Brzesku.
2.Wszystkie pojemniki musz± byæ wykonane z tworzywa uniemo¿liwiaj±cego przemakanie oraz przek³ucie.
Pojemniki musza siê sk³adaæ z :pojemnika ,wieka szczelnie zatrzaskiwanego na pojemniku(zakrêcane lub idealnie dopasowane z mo¿liwo¶ci± ³atwego za³o¿enia bez mo¿liwo¶ci spadniêcia ),otworu wrzutowego oraz przykrywki do przymkniêcia przymocowanej do pojemnika w sposób trwa³y.
Na zewn±trz pojemnika winna znajdowaæ siê naklejka i miejsce na opisanie pojemnika z oznaczeniem materia³u ska¿onego –kodem:18.01.03,dat± i godzin± otwarcia ,miejsce pochodzenia odpadu, data , godzina zamkniêcia ,podpis osoby zamykaj±cej.
Wszystkie pojemniki z pozycji 1-6 maj± byæ koloru czerwonego
3.Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi za³±cznik nr 1 niniejszej SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 44619000-2 - Inne pojemniki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena – C maksymalna liczba punktów do zdobycia w tym kryterium –100.
C = ( Cmin/Cof ) x 100
gdzie: C- razem ilo¶æ punktów uzyskana przez ofertê badan±
- Cmin - najni¿sza cena spo¶ród wszystkich ofert
- Cof - cena oferty badanej
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy:1) spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
a) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku udzia³u w postêpowaniu w powy¿szym zakresie,
b) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile nie wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku udzia³u w postêpowaniu w powy¿szym zakresie,
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku udzia³u w postêpowaniu w powy¿szym zakresie,
d) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku udzia³u w postêpowaniu w powy¿szym zakresie,
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Za³±cznik Nr 3 do niniejszej SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy nie wymaga
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
nale¿y do³±czyæ prospekt z opisem oferowanych pojemników.5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
nale¿y do³±czyæ prospekt z opisem oferowanych pojemników.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawca, podwykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie nie mog± podlegaæ wykluczeniu z powodu niespe³nienia warunków, o których mowa w art. 108 ust 1 ustawy Pzp, art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. z 2022 r., poz. 835):1) w przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie (Za³±cznik Nr 3 do SWZ) sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie,
2) w przypadku realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców, o¶wiadczenie (Za³±cznik Nr 3a do SWZ) sk³ada tak¿e ka¿dy podwykonawca.
5.3 Wykluczenie Wykonawcy nastêpuje zgodnie z art. 111 ustawy Pzp.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Istotne postanowienia umowy okre¶la wzór umowy stanowi±cy Za³±cznik Nr 4 do niniejszej SWZ.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-10-05 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poprzez platformê ePUAP/miniPortal, pod rygorem nie rozpatrzenia oferty wniesionej po tym terminie, bez wzglêdu na przyczyny opó¼nienia. Oferta z³o¿ona przez Wykonawcê powinna zostaæ zaszyfrowana przez aplikacjê do szyfrowania dostêpn± w serwisie miniPort
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-10-05 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-11-03
INNE PRZETARGI Z BRZESKA
- "¦wiadczenie us³ug w zakresie odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych" dla Samodzielnego Publicznego Zespo³u Opieki Zdrowotnej w Brzesku,
- Ochrona mienia, budynku i osób w S±dzie Rejonowym w Brzesku wraz z monitorowaniem sygna³ów alarmowych
- Inspektor nadzoru nad robotami budowlanymi pn. "Modernizacja Oddzia³u Urologii w Samodzielnym Publicznym Zespole Opieki Zdrowotnej w Brzesku"
- Szwy chirurgiczne
- "Remont drogi powiatowej nr 1436K Brzesko - Okocim - Jadowniki."
wiêcej: przetargi w Brzesku »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.