Ogłoszenie z dnia 2024-06-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00467063/01 - Wynik z dnia 2024-08-22
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wykonywanie okresowych przeglądów serwisowych pogwarancyjnych aparatury i sprzętu medycznego 105 Kresowego Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Żarach.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: 105. Kresowy Szpital Wojskowy z Przychodnią Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970327974
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Domańskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Żary
1.5.3.) Kod pocztowy: 68-200
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@105szpital.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.105szpital.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonywanie okresowych przeglądów serwisowych pogwarancyjnych aparatury i sprzętu medycznego 105 Kresowego Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Żarach.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cc1c3029-2970-11ef-b373-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00365570
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00092457/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Wykonanie okresowych przeglądów serwisowych aparatury i sprzętu medycznego 105. Kresowego SzWzP SPZOZ w Żarach
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cc1c3029-2970-11ef-b373-0e435a8a43bc3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między
Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem
https://ezamowienia.gov.pl, a w przypadku a w przypadku awarii Platformy za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres:
przetargi@105szpital.pl.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.
Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa
Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w
zakładce „Centrum Pomocy”
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://ezamowienia.gov.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest 105. Kresowy Szpital Wojskowy z
Przychodnią Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Żarach ul. Domańskiego 2, 68-200 Żary.
2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w 105. Kresowym Szpitalu Wojskowym z Przychodnią SP ZOZ jest możliwy pod adresem
pocztowym: 105. Kresowy Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ 68-200 Żary ul. Domańskiego 2 z dopiskiem „Inspektor
Ochrony Danych Osobowych”, lub na adres e-mail: iodo@105szpital.pl.
3. Pani /Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO a -czyli w celu wykonania obowiązku
prawnego ciążącego na Administratorze, oraz na podstawie ustawa Pzp w celu związanym z postępowaniem o udzieleniu
zamówienia publicznego.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie
przepisów prawa oraz podmioty mające w tym interes prawny w przypadku firm zgłaszających sprzeciw.
5. Ponadto postępowanie przetargowe jest ustawowo procedurą jawną i każdy może zapoznać się z jej treścią, z wyjątkiem danych,
o których mowa w art. 9 ust. 1 rozporządzenia 2016/679 (tzw. szczególne kategorie danych). Oferent ma prawo utajnić swoją ofertę
w części dotyczącej tajemnicy przedsiębiorstwa.
6. Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres zgodny z przepisami dotyczącymi archiwizacji dokumentów
przetargowych, a jeżeli czas trwania umowy przekracza przepisowy okres przechowywania dokumentacji przetargowej wówczas
dokumentacja będzie przechowywana przez czas trwania umowy.
7. Obowiązek podania przez Panią /Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Prawa
Zamówień Publicznych.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1. Posiada Pani/Pan prawo do:
a) żądania od administratora dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących ,
b) sprostowania Pani/Pana danych osobowych ,
c) ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust.2 RODO ,
d) wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych
Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
2. Nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
3. Pani/Pana dane nie będą poddawane profilowaniu ani zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 105.KSzWzPSPZOZ-DZP-2612-16/K/2024/MT
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 13
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1: Okresowy przegląd serwisowy zestawu artroskopowego.
Zakres przedmiotu zamówienia do wykonania obejmuje:
1) Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania prac serwisowych w stosunku do aparatury i sprzętu medycznego, należącego do Zamawiającego.
2) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisujący potrzeby Zamawiającego został zawarty w Opisie Przedmiotu Zamówienia - formularzach asortymentowo-cenowych stanowiących Załączniki nr 7 – 19 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Zamawiający zastrzega możliwość skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1. ustawy Pzp, poprzez zwiększenie w okresie obowiązywania umowy szacunkowych ilości serwisowanego sprzętu, jednakże niepowodującego wzrostu wartości umowy więcej niż o 10% w stosunku do wartości określonej pierwotnie w umowie, w przypadku zwiększenia bieżących potrzeb Zamawiającego, nie modyfikujących ogólnego charakteru umowy.2. Zamawiający może skorzystać z prawa opcji w przypadku:
a) zwiększenia ilości aparatury i sprzętu medycznego,
b) zmian w strukturze organizacyjnej Zamawiającego,
c) przeprowadzenia dodatkowych zadań realizowanych przez Zamawiającego, skutkujących wprowadzeniem do użytku dodatkowej aparatury i sprzętu.
3. Wartość zamówienia opcjonalnego będzie odnoszona każdorazowo do wartości umowy na dzień zawarcia umowy, niezależnie od zmian i aktualizacji tej wartości w toku obowiązywania umowy. W wyniku zastosowania prawa opcji ceny jednostkowe netto dostarczanego asortymentu nie ulegną zmianie.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona oceny ofert osobno dla każdej części, w oparciu o ustalone kryteria oceny.
2. Punkty w poszczególnych kryteriach obliczane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
3. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która przedstawi najkorzystniejszy bilans ceny i innych kryteriów odnoszących
się do przedmiotu zamówienia publicznego jeżeli zostały określone przez Zamawiającego.
4. Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert w ocenianej części
przedstawi taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2: Okresowy przegląd serwisowy myjni dezynfekcyjnej.
Zakres przedmiotu zamówienia do wykonania obejmuje:
1) Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania prac serwisowych w stosunku do aparatury i sprzętu medycznego, należącego do Zamawiającego.
2) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisujący potrzeby Zamawiającego został zawarty w Opisie Przedmiotu Zamówienia - formularzach asortymentowo-cenowych stanowiących Załączniki nr 7 – 19 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Zamawiający zastrzega możliwość skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1. ustawy Pzp, poprzez zwiększenie w okresie obowiązywania umowy szacunkowych ilości serwisowanego sprzętu, jednakże niepowodującego wzrostu wartości umowy więcej niż o 10% w stosunku do wartości określonej pierwotnie w umowie, w przypadku zwiększenia bieżących potrzeb Zamawiającego, nie modyfikujących ogólnego charakteru umowy.2. Zamawiający może skorzystać z prawa opcji w przypadku:
a) zwiększenia ilości aparatury i sprzętu medycznego,
b) zmian w strukturze organizacyjnej Zamawiającego,
c) przeprowadzenia dodatkowych zadań realizowanych przez Zamawiającego, skutkujących wprowadzeniem do użytku dodatkowej aparatury i sprzętu.
3. Wartość zamówienia opcjonalnego będzie odnoszona każdorazowo do wartości umowy na dzień zawarcia umowy, niezależnie od zmian i aktualizacji tej wartości w toku obowiązywania umowy. W wyniku zastosowania prawa opcji ceny jednostkowe netto dostarczanego asortymentu nie ulegną zmianie.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona oceny ofert osobno dla każdej części, w oparciu o ustalone kryteria oceny.
2. Punkty w poszczególnych kryteriach obliczane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
3. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która przedstawi najkorzystniejszy bilans ceny i innych kryteriów odnoszących
się do przedmiotu zamówienia publicznego jeżeli zostały określone przez Zamawiającego.
4. Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert w ocenianej części
przedstawi taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 3: Okresowy przegląd serwisowy sprężarki.
Zakres przedmiotu zamówienia do wykonania obejmuje:
1) Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania prac serwisowych w stosunku do aparatury i sprzętu medycznego, należącego do Zamawiającego.
2) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisujący potrzeby Zamawiającego został zawarty w Opisie Przedmiotu Zamówienia - formularzach asortymentowo-cenowych stanowiących Załączniki nr 7 – 19 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Zamawiający zastrzega możliwość skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1. ustawy Pzp, poprzez zwiększenie w okresie obowiązywania umowy szacunkowych ilości serwisowanego sprzętu, jednakże niepowodującego wzrostu wartości umowy więcej niż o 10% w stosunku do wartości określonej pierwotnie w umowie, w przypadku zwiększenia bieżących potrzeb Zamawiającego, nie modyfikujących ogólnego charakteru umowy.2. Zamawiający może skorzystać z prawa opcji w przypadku:
a) zwiększenia ilości aparatury i sprzętu medycznego,
b) zmian w strukturze organizacyjnej Zamawiającego,
c) przeprowadzenia dodatkowych zadań realizowanych przez Zamawiającego, skutkujących wprowadzeniem do użytku dodatkowej aparatury i sprzętu.
3. Wartość zamówienia opcjonalnego będzie odnoszona każdorazowo do wartości umowy na dzień zawarcia umowy, niezależnie od zmian i aktualizacji tej wartości w toku obowiązywania umowy. W wyniku zastosowania prawa opcji ceny jednostkowe netto dostarczanego asortymentu nie ulegną zmianie.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona oceny ofert osobno dla każdej części, w oparciu o ustalone kryteria oceny.
2. Punkty w poszczególnych kryteriach obliczane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
3. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która przedstawi najkorzystniejszy bilans ceny i innych kryteriów odnoszących
się do przedmiotu zamówienia publicznego jeżeli zostały określone przez Zamawiającego.
4. Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert w ocenianej części
przedstawi taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 4: Okresowy przegląd serwisowy monitora nerwów krtaniowych.
Zakres przedmiotu zamówienia do wykonania obejmuje:
1) Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania prac serwisowych w stosunku do aparatury i sprzętu medycznego, należącego do Zamawiającego.
2) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisujący potrzeby Zamawiającego został zawarty w Opisie Przedmiotu Zamówienia - formularzach asortymentowo-cenowych stanowiących Załączniki nr 7 – 19 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Zamawiający zastrzega możliwość skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1. ustawy Pzp, poprzez zwiększenie w okresie obowiązywania umowy szacunkowych ilości serwisowanego sprzętu, jednakże niepowodującego wzrostu wartości umowy więcej niż o 10% w stosunku do wartości określonej pierwotnie w umowie, w przypadku zwiększenia bieżących potrzeb Zamawiającego, nie modyfikujących ogólnego charakteru umowy.2. Zamawiający może skorzystać z prawa opcji w przypadku:
a) zwiększenia ilości aparatury i sprzętu medycznego,
b) zmian w strukturze organizacyjnej Zamawiającego,
c) przeprowadzenia dodatkowych zadań realizowanych przez Zamawiającego, skutkujących wprowadzeniem do użytku dodatkowej aparatury i sprzętu.
3. Wartość zamówienia opcjonalnego będzie odnoszona każdorazowo do wartości umowy na dzień zawarcia umowy, niezależnie od zmian i aktualizacji tej wartości w toku obowiązywania umowy. W wyniku zastosowania prawa opcji ceny jednostkowe netto dostarczanego asortymentu nie ulegną zmianie.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona oceny ofert osobno dla każdej części, w oparciu o ustalone kryteria oceny.
2. Punkty w poszczególnych kryteriach obliczane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
3. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która przedstawi najkorzystniejszy bilans ceny i innych kryteriów odnoszących
się do przedmiotu zamówienia publicznego jeżeli zostały określone przez Zamawiającego.
4. Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert w ocenianej części
przedstawi taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 5: Okresowy przegląd serwisowy aparatury i sprzętu endoskopowego firmy Olympus.
Zakres przedmiotu zamówienia do wykonania obejmuje:
1) Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania prac serwisowych w stosunku do aparatury i sprzętu medycznego, należącego do Zamawiającego.
2) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisujący potrzeby Zamawiającego został zawarty w Opisie Przedmiotu Zamówienia - formularzach asortymentowo-cenowych stanowiących Załączniki nr 7 – 19 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Zamawiający zastrzega możliwość skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1. ustawy Pzp, poprzez zwiększenie w okresie obowiązywania umowy szacunkowych ilości serwisowanego sprzętu, jednakże niepowodującego wzrostu wartości umowy więcej niż o 10% w stosunku do wartości określonej pierwotnie w umowie, w przypadku zwiększenia bieżących potrzeb Zamawiającego, nie modyfikujących ogólnego charakteru umowy.2. Zamawiający może skorzystać z prawa opcji w przypadku:
a) zwiększenia ilości aparatury i sprzętu medycznego,
b) zmian w strukturze organizacyjnej Zamawiającego,
c) przeprowadzenia dodatkowych zadań realizowanych przez Zamawiającego, skutkujących wprowadzeniem do użytku dodatkowej aparatury i sprzętu.
3. Wartość zamówienia opcjonalnego będzie odnoszona każdorazowo do wartości umowy na dzień zawarcia umowy, niezależnie od zmian i aktualizacji tej wartości w toku obowiązywania umowy. W wyniku zastosowania prawa opcji ceny jednostkowe netto dostarczanego asortymentu nie ulegną zmianie.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona oceny ofert osobno dla każdej części, w oparciu o ustalone kryteria oceny.
2. Punkty w poszczególnych kryteriach obliczane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
3. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która przedstawi najkorzystniejszy bilans ceny i innych kryteriów odnoszących
się do przedmiotu zamówienia publicznego jeżeli zostały określone przez Zamawiającego.
4. Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert w ocenianej części
przedstawi taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 6: Okresowy przegląd serwisowy aparatury i sprzętu medycznego firmy STRYKER
Zakres przedmiotu zamówienia do wykonania obejmuje:
1) Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania prac serwisowych w stosunku do aparatury i sprzętu medycznego, należącego do Zamawiającego.
2) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisujący potrzeby Zamawiającego został zawarty w Opisie Przedmiotu Zamówienia - formularzach asortymentowo-cenowych stanowiących Załączniki nr 7 – 19 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Zamawiający zastrzega możliwość skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1. ustawy Pzp, poprzez zwiększenie w okresie obowiązywania umowy szacunkowych ilości serwisowanego sprzętu, jednakże niepowodującego wzrostu wartości umowy więcej niż o 10% w stosunku do wartości określonej pierwotnie w umowie, w przypadku zwiększenia bieżących potrzeb Zamawiającego, nie modyfikujących ogólnego charakteru umowy.2. Zamawiający może skorzystać z prawa opcji w przypadku:
a) zwiększenia ilości aparatury i sprzętu medycznego,
b) zmian w strukturze organizacyjnej Zamawiającego,
c) przeprowadzenia dodatkowych zadań realizowanych przez Zamawiającego, skutkujących wprowadzeniem do użytku dodatkowej aparatury i sprzętu.
3. Wartość zamówienia opcjonalnego będzie odnoszona każdorazowo do wartości umowy na dzień zawarcia umowy, niezależnie od zmian i aktualizacji tej wartości w toku obowiązywania umowy. W wyniku zastosowania prawa opcji ceny jednostkowe netto dostarczanego asortymentu nie ulegną zmianie.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona oceny ofert osobno dla każdej części, w oparciu o ustalone kryteria oceny.
2. Punkty w poszczególnych kryteriach obliczane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
3. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która przedstawi najkorzystniejszy bilans ceny i innych kryteriów odnoszących
się do przedmiotu zamówienia publicznego jeżeli zostały określone przez Zamawiającego.
4. Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert w ocenianej części
przedstawi taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 7: Okresowy przegląd serwisowy ekstraktora laboratoryjnego.
Zakres przedmiotu zamówienia do wykonania obejmuje:
1) Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania prac serwisowych w stosunku do aparatury i sprzętu medycznego, należącego do Zamawiającego.
2) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisujący potrzeby Zamawiającego został zawarty w Opisie Przedmiotu Zamówienia - formularzach asortymentowo-cenowych stanowiących Załączniki nr 7 – 19 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Zamawiający zastrzega możliwość skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1. ustawy Pzp, poprzez zwiększenie w okresie obowiązywania umowy szacunkowych ilości serwisowanego sprzętu, jednakże niepowodującego wzrostu wartości umowy więcej niż o 10% w stosunku do wartości określonej pierwotnie w umowie, w przypadku zwiększenia bieżących potrzeb Zamawiającego, nie modyfikujących ogólnego charakteru umowy.2. Zamawiający może skorzystać z prawa opcji w przypadku:
a) zwiększenia ilości aparatury i sprzętu medycznego,
b) zmian w strukturze organizacyjnej Zamawiającego,
c) przeprowadzenia dodatkowych zadań realizowanych przez Zamawiającego, skutkujących wprowadzeniem do użytku dodatkowej aparatury i sprzętu.
3. Wartość zamówienia opcjonalnego będzie odnoszona każdorazowo do wartości umowy na dzień zawarcia umowy, niezależnie od zmian i aktualizacji tej wartości w toku obowiązywania umowy. W wyniku zastosowania prawa opcji ceny jednostkowe netto dostarczanego asortymentu nie ulegną zmianie.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona oceny ofert osobno dla każdej części, w oparciu o ustalone kryteria oceny.
2. Punkty w poszczególnych kryteriach obliczane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
3. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która przedstawi najkorzystniejszy bilans ceny i innych kryteriów odnoszących
się do przedmiotu zamówienia publicznego jeżeli zostały określone przez Zamawiającego.
4. Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert w ocenianej części
przedstawi taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 8: Okresowy przegląd serwisowy ureterorenoskopu.
Zakres przedmiotu zamówienia do wykonania obejmuje:
1) Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania prac serwisowych w stosunku do aparatury i sprzętu medycznego, należącego do Zamawiającego.
2) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisujący potrzeby Zamawiającego został zawarty w Opisie Przedmiotu Zamówienia - formularzach asortymentowo-cenowych stanowiących Załączniki nr 7 – 19 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Zamawiający zastrzega możliwość skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1. ustawy Pzp, poprzez zwiększenie w okresie obowiązywania umowy szacunkowych ilości serwisowanego sprzętu, jednakże niepowodującego wzrostu wartości umowy więcej niż o 10% w stosunku do wartości określonej pierwotnie w umowie, w przypadku zwiększenia bieżących potrzeb Zamawiającego, nie modyfikujących ogólnego charakteru umowy.2. Zamawiający może skorzystać z prawa opcji w przypadku:
a) zwiększenia ilości aparatury i sprzętu medycznego,
b) zmian w strukturze organizacyjnej Zamawiającego,
c) przeprowadzenia dodatkowych zadań realizowanych przez Zamawiającego, skutkujących wprowadzeniem do użytku dodatkowej aparatury i sprzętu.
3. Wartość zamówienia opcjonalnego będzie odnoszona każdorazowo do wartości umowy na dzień zawarcia umowy, niezależnie od zmian i aktualizacji tej wartości w toku obowiązywania umowy. W wyniku zastosowania prawa opcji ceny jednostkowe netto dostarczanego asortymentu nie ulegną zmianie.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona oceny ofert osobno dla każdej części, w oparciu o ustalone kryteria oceny.
2. Punkty w poszczególnych kryteriach obliczane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
3. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która przedstawi najkorzystniejszy bilans ceny i innych kryteriów odnoszących
się do przedmiotu zamówienia publicznego jeżeli zostały określone przez Zamawiającego.
4. Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert w ocenianej części
przedstawi taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 9: Okresowy przegląd serwisowy napędu ortopedycznego.
Zakres przedmiotu zamówienia do wykonania obejmuje:
1) Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania prac serwisowych w stosunku do aparatury i sprzętu medycznego, należącego do Zamawiającego.
2) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisujący potrzeby Zamawiającego został zawarty w Opisie Przedmiotu Zamówienia - formularzach asortymentowo-cenowych stanowiących Załączniki nr 7 – 19 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Zamawiający zastrzega możliwość skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1. ustawy Pzp, poprzez zwiększenie w okresie obowiązywania umowy szacunkowych ilości serwisowanego sprzętu, jednakże niepowodującego wzrostu wartości umowy więcej niż o 10% w stosunku do wartości określonej pierwotnie w umowie, w przypadku zwiększenia bieżących potrzeb Zamawiającego, nie modyfikujących ogólnego charakteru umowy.2. Zamawiający może skorzystać z prawa opcji w przypadku:
a) zwiększenia ilości aparatury i sprzętu medycznego,
b) zmian w strukturze organizacyjnej Zamawiającego,
c) przeprowadzenia dodatkowych zadań realizowanych przez Zamawiającego, skutkujących wprowadzeniem do użytku dodatkowej aparatury i sprzętu.
3. Wartość zamówienia opcjonalnego będzie odnoszona każdorazowo do wartości umowy na dzień zawarcia umowy, niezależnie od zmian i aktualizacji tej wartości w toku obowiązywania umowy. W wyniku zastosowania prawa opcji ceny jednostkowe netto dostarczanego asortymentu nie ulegną zmianie.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona oceny ofert osobno dla każdej części, w oparciu o ustalone kryteria oceny.
2. Punkty w poszczególnych kryteriach obliczane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
3. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która przedstawi najkorzystniejszy bilans ceny i innych kryteriów odnoszących
się do przedmiotu zamówienia publicznego jeżeli zostały określone przez Zamawiającego.
4. Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert w ocenianej części
przedstawi taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 10
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 10: Okresowy przegląd serwisowy kardiostymulatorów inwazyjnych
Zakres przedmiotu zamówienia do wykonania obejmuje:
1) Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania prac serwisowych w stosunku do aparatury i sprzętu medycznego, należącego do Zamawiającego.
2) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisujący potrzeby Zamawiającego został zawarty w Opisie Przedmiotu Zamówienia - formularzach asortymentowo-cenowych stanowiących Załączniki nr 7 – 19 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Zamawiający zastrzega możliwość skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1. ustawy Pzp, poprzez zwiększenie w okresie obowiązywania umowy szacunkowych ilości serwisowanego sprzętu, jednakże niepowodującego wzrostu wartości umowy więcej niż o 10% w stosunku do wartości określonej pierwotnie w umowie, w przypadku zwiększenia bieżących potrzeb Zamawiającego, nie modyfikujących ogólnego charakteru umowy.2. Zamawiający może skorzystać z prawa opcji w przypadku:
a) zwiększenia ilości aparatury i sprzętu medycznego,
b) zmian w strukturze organizacyjnej Zamawiającego,
c) przeprowadzenia dodatkowych zadań realizowanych przez Zamawiającego, skutkujących wprowadzeniem do użytku dodatkowej aparatury i sprzętu.
3. Wartość zamówienia opcjonalnego będzie odnoszona każdorazowo do wartości umowy na dzień zawarcia umowy, niezależnie od zmian i aktualizacji tej wartości w toku obowiązywania umowy. W wyniku zastosowania prawa opcji ceny jednostkowe netto dostarczanego asortymentu nie ulegną zmianie.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona oceny ofert osobno dla każdej części, w oparciu o ustalone kryteria oceny.
2. Punkty w poszczególnych kryteriach obliczane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
3. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która przedstawi najkorzystniejszy bilans ceny i innych kryteriów odnoszących
się do przedmiotu zamówienia publicznego jeżeli zostały określone przez Zamawiającego.
4. Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert w ocenianej części
przedstawi taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 11
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 11: Okresowy przegląd serwisowy detektora gazu.
Zakres przedmiotu zamówienia do wykonania obejmuje:
1) Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania prac serwisowych w stosunku do aparatury i sprzętu medycznego, należącego do Zamawiającego.
2) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisujący potrzeby Zamawiającego został zawarty w Opisie Przedmiotu Zamówienia - formularzach asortymentowo-cenowych stanowiących Załączniki nr 7 – 19 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Zamawiający zastrzega możliwość skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1. ustawy Pzp, poprzez zwiększenie w okresie obowiązywania umowy szacunkowych ilości serwisowanego sprzętu, jednakże niepowodującego wzrostu wartości umowy więcej niż o 10% w stosunku do wartości określonej pierwotnie w umowie, w przypadku zwiększenia bieżących potrzeb Zamawiającego, nie modyfikujących ogólnego charakteru umowy.2. Zamawiający może skorzystać z prawa opcji w przypadku:
a) zwiększenia ilości aparatury i sprzętu medycznego,
b) zmian w strukturze organizacyjnej Zamawiającego,
c) przeprowadzenia dodatkowych zadań realizowanych przez Zamawiającego, skutkujących wprowadzeniem do użytku dodatkowej aparatury i sprzętu.
3. Wartość zamówienia opcjonalnego będzie odnoszona każdorazowo do wartości umowy na dzień zawarcia umowy, niezależnie od zmian i aktualizacji tej wartości w toku obowiązywania umowy. W wyniku zastosowania prawa opcji ceny jednostkowe netto dostarczanego asortymentu nie ulegną zmianie.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona oceny ofert osobno dla każdej części, w oparciu o ustalone kryteria oceny.
2. Punkty w poszczególnych kryteriach obliczane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
3. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która przedstawi najkorzystniejszy bilans ceny i innych kryteriów odnoszących
się do przedmiotu zamówienia publicznego jeżeli zostały określone przez Zamawiającego.
4. Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert w ocenianej części
przedstawi taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 12
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 12: Okresowy przegląd serwisowy stacji uzdatniania wody.
Zakres przedmiotu zamówienia do wykonania obejmuje:
1) Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania prac serwisowych w stosunku do aparatury i sprzętu medycznego, należącego do Zamawiającego.
2) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisujący potrzeby Zamawiającego został zawarty w Opisie Przedmiotu Zamówienia - formularzach asortymentowo-cenowych stanowiących Załączniki nr 7 – 19 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Zamawiający zastrzega możliwość skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1. ustawy Pzp, poprzez zwiększenie w okresie obowiązywania umowy szacunkowych ilości serwisowanego sprzętu, jednakże niepowodującego wzrostu wartości umowy więcej niż o 10% w stosunku do wartości określonej pierwotnie w umowie, w przypadku zwiększenia bieżących potrzeb Zamawiającego, nie modyfikujących ogólnego charakteru umowy.2. Zamawiający może skorzystać z prawa opcji w przypadku:
a) zwiększenia ilości aparatury i sprzętu medycznego,
b) zmian w strukturze organizacyjnej Zamawiającego,
c) przeprowadzenia dodatkowych zadań realizowanych przez Zamawiającego, skutkujących wprowadzeniem do użytku dodatkowej aparatury i sprzętu.
3. Wartość zamówienia opcjonalnego będzie odnoszona każdorazowo do wartości umowy na dzień zawarcia umowy, niezależnie od zmian i aktualizacji tej wartości w toku obowiązywania umowy. W wyniku zastosowania prawa opcji ceny jednostkowe netto dostarczanego asortymentu nie ulegną zmianie.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona oceny ofert osobno dla każdej części, w oparciu o ustalone kryteria oceny.
2. Punkty w poszczególnych kryteriach obliczane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
3. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która przedstawi najkorzystniejszy bilans ceny i innych kryteriów odnoszących
się do przedmiotu zamówienia publicznego jeżeli zostały określone przez Zamawiającego.
4. Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert w ocenianej części
przedstawi taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 13
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 13: Okresowy przegląd serwisowy sprzętu do sterylizacji.
Zakres przedmiotu zamówienia do wykonania obejmuje:
1) Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania prac serwisowych w stosunku do aparatury i sprzętu medycznego, należącego do Zamawiającego.
2) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisujący potrzeby Zamawiającego został zawarty w Opisie Przedmiotu Zamówienia - formularzach asortymentowo-cenowych stanowiących Załączniki nr 7 – 19 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Zamawiający zastrzega możliwość skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1. ustawy Pzp, poprzez zwiększenie w okresie obowiązywania umowy szacunkowych ilości serwisowanego sprzętu, jednakże niepowodującego wzrostu wartości umowy więcej niż o 10% w stosunku do wartości określonej pierwotnie w umowie, w przypadku zwiększenia bieżących potrzeb Zamawiającego, nie modyfikujących ogólnego charakteru umowy.2. Zamawiający może skorzystać z prawa opcji w przypadku:
a) zwiększenia ilości aparatury i sprzętu medycznego,
b) zmian w strukturze organizacyjnej Zamawiającego,
c) przeprowadzenia dodatkowych zadań realizowanych przez Zamawiającego, skutkujących wprowadzeniem do użytku dodatkowej aparatury i sprzętu.
3. Wartość zamówienia opcjonalnego będzie odnoszona każdorazowo do wartości umowy na dzień zawarcia umowy, niezależnie od zmian i aktualizacji tej wartości w toku obowiązywania umowy. W wyniku zastosowania prawa opcji ceny jednostkowe netto dostarczanego asortymentu nie ulegną zmianie.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona oceny ofert osobno dla każdej części, w oparciu o ustalone kryteria oceny.
2. Punkty w poszczególnych kryteriach obliczane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
3. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która przedstawi najkorzystniejszy bilans ceny i innych kryteriów odnoszących
się do przedmiotu zamówienia publicznego jeżeli zostały określone przez Zamawiającego.
4. Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert w ocenianej części
przedstawi taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1.
Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą, aktualnego na dzień składania ofert, oświadczenia, o którym mowa w art. 125. ust. 1.
ustawy Pzp uwzględniające przesłanki wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania
wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (dalej: „Oświadczenie wstępne”). Wzór
Oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SWZ.
2. Oświadczenie wstępne, stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia, spełnianie warunków udziału w postępowaniu,
odpowiednio na dzień składania ofert.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców Oświadczenie wstępne, składa każdy z wykonawców.
Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim
każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
4. Wykonawca może wykorzystać oświadczenie w odrębnym postępowaniu o udzielenie zamówienia, jeżeli potwierdzi, że informacje
w nim zawarte pozostają prawidłowe.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.
Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą, aktualnego na dzień składania ofert, oświadczenia, o którym mowa w art. 125. ust. 1.
ustawy Pzp uwzględniające przesłanki wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania
wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (dalej: „Oświadczenie wstępne”). Wzór
Oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SWZ.
2. Oświadczenie wstępne, stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia, spełnianie warunków udziału w postępowaniu,
odpowiednio na dzień składania ofert.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców Oświadczenie wstępne, składa każdy z wykonawców.
Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim
każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
4. Wykonawca może wykorzystać oświadczenie w odrębnym postępowaniu o udzielenie zamówienia, jeżeli potwierdzi, że informacje
w nim zawarte pozostają prawidłowe.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1. Zamawiający nie żąda złożenia, wraz z ofertą, przedmiotowych środków dowodowych – na potwierdzenie zgodnościoferowanych usług z wymaganiami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia lub/i opisie kryteriów oceny ofert.
2. Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne stosownie do dyspozycji art. 101 ust. 5 ustawy PZP jest
obowiązany udowodnić w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w
art. 106 ustawy PZP, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie
przedmiotu zamówienia.
3. W sytuacjach budzących wątpliwości Zamawiającego, co do zgodności zaoferowanego asortymentu z wymogami
zawartymi w SWZ, Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania od Wykonawcy przedłożenia kart katalogowych
potwierdzających zgodność zaoferowanego sprzętu z wymaganiami SWZ.
4. Jeżeli wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są
niekompletne, Zamawiający wzywa do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
5. Zamawiający akceptuje równoważne przedmiotowe środki dowodowe, jeżeli potwierdzają, że oferowane dostawy
spełniają określone przez Zamawiającego wymagania.
6. Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Dowody równoważności5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1) formularz ofertowy, udostępniony przez Zamawiającego na Platformie e-Zamówienia i zamieszczony w podglądziepostępowania w zakładce „Informacje podstawowe” przygotowany zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SWZ;
2) oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, przygotowane zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ (uwaga,
patrz pkt. V.3 i V.4 SWZ);
3) formularz asortymentowo-cenowy, właściwy dla części na jaką zostaje złożona oferta zgodnie z załącznikiem nr 7-53 do
SWZ;
4) pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;
5) pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
(jeżeli dotyczy);
6) oświadczenie, z którego wynika, które dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (jeżeli dotyczy)
przygotowane zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ;
7) uzasadnienie zastrzeżenia informacji jako Tajemnicy przedsiębiorstwa, o ile zastrzeżenie takie zostało złożone.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści umowy(dalej: „umowa”) zostały zawarte w: Załączniku nr 4 do SWZ.
2. Umowa zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści dokumentów postępowania oraz danych
zawartych w ofercie Wykonawcy wybranego w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
3. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
4. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie
uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp oraz wskazanym w Projektowanych Postanowieniach Umowy.
5. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-06-21 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca przygotowuje ofertę przy pomocy interaktywnego „Formularza ofertowego” udostępnionego przez Zamawiającego na Platformie e-Zamówienia i zamieszczonego w podglądzie postępowania w zakładce „Informacje podstawowe”.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-06-21 10:10
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-07-20
INNE PRZETARGI Z ŻAR
- Sukcesywna dostawa materiałów medycznych i sprzętu medycznego jednorazowego użytku
- Programów Funkcjonalno-Użytkowych dla zadania inwestycyjnego, polegającego na zaprojektowaniu i wykonaniu robót budowlanych dla inwestycji w zakresie rozwoju ambulatoryjnej opieki specjalistycznej
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1171F- ul. Księdza Tytusa Korczyka w zakresie budowy chodnika w m. Jasień.
- Inżynier kontraktu dla zadania pn. "Budowa instalacji recyklingu organicznego poprzez fermentację bioodpadów na terenie ŁCR w formule zaprojektuj i wybuduj"
więcej: przetargi w Żarach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełna, autoryzowana obsługa serwisowa i utrzymanie w ruchu: mammografu MAMMOMAT Revelation wraz z wyposażeniem w okresie 36 miesięcy w Zakładzie Radiologii WSZ w Elblągu
- "Konserwacja, bieżące utrzymanie i naprawy aparatów do hemodializ , stacji uzdatniania wody, oraz innego sprzętu będącego na stanie w Stacji Dializ w SPZOZ_ZZ w Makowie Mazowieckim".
- Usługi w zakresie okresowych przeglądów techniczno - eksploatacyjnych oraz napraw i niezbędnych modyfikacji TK.
- Świadczenie usługi serwisowania angiografu AZURION 7M20 produkcji Philips w zakresie przeprowadzenia przeglądów technicznych i napraw wraz z zapewnieniem części zamiennych
- Realizacja usługi przeglądów urządzeń PCR różnych producentów w 4 pakietach w okresie 36 miesięcy
- ŚWIADCZENIE USŁUGI PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH APARATURY MEDYCZNEJ WG 49 PAKIETÓW
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.