Ogłoszenie z dnia 2022-09-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00311191/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-18
- 2022/BZP 00329798/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-01
- 2022/BZP 00350463/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-15
- 2022/BZP 00359635/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-22
- 2023/BZP 00008083/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-04
- 2022/BZP 00420934/01 - Wynik z dnia 2022-11-03
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w mieście Łaskarzew
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Miasto Łaskarzew
1.2.) Oddział zamawiającego: Miasto Łaskarzew
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582180
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Rynek Duży im. J. Piłsudskiego 32
1.4.2.) Miejscowość: Łaskarzew
1.4.3.) Kod pocztowy: 08-450
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.4.7.) Numer telefonu: (+48 25) 684-52-50
1.4.8.) Numer faksu: : (+48 25) 684-50-97
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@miastolaskarzew.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.miastolaskarzew.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00365571
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-09-27
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00311191/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
IV.1. Przedmiotem zamówienia realizacja zadania pod nazwą „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w mieście Łaskarzew”.
Zadanie nr 1
Roboty budowlane polegające na budowie sieci i przyłączy kanalizacji sanitarnej w ul. Chopina i ul. Jabłońskiego w Łaskarzewie.
Zadanie nr 2
Roboty budowlane polegające na budowie sieci kanalizacji sanitarnej w rejonie ulic Kolejowa, Kościuszki, Klonowa, Przychodnia, Żytnia oraz budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w rejonie ul. Błotnej i Tabelowej w Łaskarzewie.
Zadanie nr 3
Roboty budowlane polegające na budowie sieci i przyłączy kanalizacji sanitarnej w rejonie ulic Kusocińskiego, Malinowa, Grzybowa, Miodowa, Agrestowa, Kwiatowa, Jaśminowa, Różana w Łaskarzewie
Zadanie nr 4
Roboty budowlane polegające na budowie i przebudowie sieciowej przepompowni ścieków
ul. Andersa (dz. ew. nr 4126) w Łaskarzewie.
Zadanie nr 5
Budowa sieci kanalizacyjnej w ul. Warszawskiej, ul. Fabrycznej w oparciu o opracowany Program Funkcjonalno Użytkowy na zasadzie zaprojektuj i wybuduj oraz w oparciu o dokumentację projektową.
Zadanie nr 6
Zakup sprzętu i wyposażenia dla potrzeb prowadzenia gospodarki wodno-ściekowej w Łaskarzewie.
Zadanie nr 7
Roboty budowlane polegające na budowie sieci kanalizacji sanitarnej w
ul. Warszawskiej i ul. Chopina w Łaskarzewie.
Zadanie nr 8
Roboty budowlane polegające na przebudowie odcina sieci kanalizacyjnej w ulicy Fabrycznej w Łaskarzewie.
Zadanie nr 9
Roboty budowlane polegające na budowie sieci sieć kanalizacji sanitarnej w ul. Kolejowej od studni S164 do studni S61 oraz w ul. Przychodniej od studni S127 do studni S139 i przyłącza w ul. Kolejowej, Klonowej, Żytniej i Przychodniej (oprócz przyłącza do działki nr 1695).
Inwestycja będzie realizowana w ramach programu: Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
Wniosek o dofinansowanie z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
Celem projektu jest odprowadzenie ścieków z posesji zlokalizowanych w miejscowości Łaskarzew
Projekt obejmuje realizację kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej DN, kanalizacji tłocznej DN oraz trzech przepompowni ścieków wraz z infrastrukturą towarzyszącą (zasilaniem elektroenergetycznym) oraz przyłączy kanalizacyjnych do posesji przyległych.
Ścieki z przedmiotowego obszaru, systemem grawitacyjno – pompowym zostaną sprowadzone do już istniejącej kanalizacji sanitarnej. Następnie za pomocą istniejącego systemu grawitacyjnego zostaną sprowadzone do istniejącej oczyszczalni ścieków.
UWAGA: W tabeli kosztowej – zał. nr 1A do SWZ należy uwzględnić koszty wszystkich robót i inne koszty niezbędne do wykonania poszczególnych zadań.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w w/w dokumentacji projektowej budowlano – wykonawczej i STW i OR stanowiącej wraz z zał. Nr 8a,8b,8c,8d,8e,8f,8g,8h,8i, 8j do SWZ, która jest podstawą do wyceny oferty.
UWAGA: Załączone „Przedmiary robót” są elementem pomocniczym, nie mogą być podstawą wyceny robót.
Uwaga: Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV,2, Warunki i wymagania dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia:
1. Roboty będą prowadzone przy zachowaniu ruchu drogowego.
2. Wszelkie ewentualne spory między stronami umowy dotyczące np. robót dodatkowych, zamiennych itp. będą rozstrzygane po zakończeniu i odbiorze robót i nie mogą być podstawą do przerwania robót przez Wykonawcę.
3. Ewentualne użycie w dokumentacji projektowej nazw własnych ma na celu uszczegółowienie parametrów technicznych i eksploatacyjnych przyjętych w obliczeniach. Każde takie wskazanie należy odczytywać z dopiskiem „lub równoważne”. Wykonawca może zastosować równoważne rozwiązania zamienne zaakceptowane przez projektanta i inspektora nadzoru.
4. Wykonawca nie może uzupełniać Tabeli kosztowej o dodatkowe pozycje ani też pomijać w wycenie robót części pozycji. Wycenę robót, które zdaniem Wykonawcy nie są ujęte w przedmiarach lub są ujęte w niewłaściwych zakresach, a są niezbędne do prawidłowego wykonania zadania inwestycyjnego należy ująć w odpowiednich pozycjach załączonej Tabeli kosztowej tj. zadaniach.
5. Przed zamówieniem poszczególnych materiałów, urządzeń i wyposażenia Wykonawca powinien uzyskać od Inspektora Nadzoru ostateczną akceptację ich parametrów użytkowych, wyglądu, koloru itp., szczególnie gdy nie były one wystarczająco określone w dokumentacji projektowej.
6. Wykonawca ma obowiązek przed rozpoczęciem robót zabezpieczyć istniejące na terenie krzewy i drzewa w sposób wskazany przez inspektora nadzoru.
7. Wykonawca nie może powoływać się na ewentualne pominięcie niektórych robót w dostarczonych przez Zamawiającego przedmiarach robót, które mają jedynie charakter pomocniczy, a ich treść nie może być podstawą jakichkolwiek roszczeń. Podstawą wyceny zamówienia jest dokumentacja projektowa i pozostałe dokumenty tworzące SWZ. Wykonawca jest zobowiązany zaplanować i wycenić wszystkie czynności niezbędne dla realizacji zamówienia zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami, uwzględniając przyjęte technologie i warunki wykonywania robót bez względu na to, czy czynności te (prace) są odrębnie wymienione w jakimkolwiek dokumencie. Wykonawca powinien wycenić w ofercie również wszelkie prace czasowe i pomocnicze niezbędne do wykonania zamówienia jak np. drogi dojazdowe, wytyczenia i inwentaryzacje geodezyjne, odtworzenie stanu istniejącego terenu, zabezpieczenie drzew itp. Zaleca się wykonanie wizji w terenie przed złożeniem oferty (dostęp do terenu nie jest ograniczony). Przyjmuje się, że zestawienie planowanych prac, na podstawie którego zostało ustalone wynagrodzenie sporządził Wykonawca.
8. Wykonawca sporządzi inwentaryzację fotograficzną terenu polegającą w szczególności na uwidocznieniu stanu placu budowy przed rozpoczęciem robot. Inwentaryzacje Wykonawca przekaże Zamawiającemu w wersji elektronicznej na nośniku danych CD w terminie 5 dni od dnia przekazania placu budowy. Dokumentacja fotograficzna będzie stanowiła podstawę do rozstrzygania ewentualnych sporów;
9. Wykonawca zapewni ciągłą obecności na budowie kierownika budowy w dniach prowadzenia robót w godzinach od 8:00 do 16:00 lub uprawnionego zastępcy posiadającego równoważne uprawnienia budowlane
Po zmianie:
IV.1. Przedmiotem zamówienia realizacja zadania pod nazwą „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w mieście Łaskarzew”.
Zadanie nr 1
Roboty budowlane polegające na budowie sieci i przyłączy kanalizacji sanitarnej w ul. Chopina i ul. Jabłońskiego w Łaskarzewie.
Zadanie nr 2
Roboty budowlane polegające na budowie sieci kanalizacji sanitarnej w rejonie ulic Kolejowa, Kościuszki, Klonowa, Przychodnia, Żytnia oraz budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w rejonie ul. Błotnej i Tabelowej w Łaskarzewie.
Zadanie nr 3
Roboty budowlane polegające na budowie sieci i przyłączy kanalizacji sanitarnej w rejonie ulic Kusocińskiego, Malinowa, Grzybowa, Miodowa, Agrestowa, Kwiatowa, Jaśminowa, Różana w Łaskarzewie
Zadanie nr 4
Roboty budowlane polegające na budowie i przebudowie sieciowej przepompowni ścieków
ul. Andersa (dz. ew. nr 4126) w Łaskarzewie.
Zadanie nr 5
Budowa sieci kanalizacyjnej w ul. Warszawskiej, ul. Fabrycznej w oparciu o opracowany Program Funkcjonalno Użytkowy na zasadzie zaprojektuj i wybuduj oraz w oparciu o dokumentację projektową.
Zadanie nr 6
Zakup sprzętu i wyposażenia dla potrzeb prowadzenia gospodarki wodno-ściekowej w Łaskarzewie.
Zadanie nr 7
Roboty budowlane polegające na budowie sieci kanalizacji sanitarnej w
ul. Warszawskiej i ul. Chopina w Łaskarzewie.
Zadanie nr 8
Roboty budowlane polegające na przebudowie odcina sieci kanalizacyjnej w ulicy Fabrycznej w Łaskarzewie.
Zadanie nr 9
Roboty budowlane polegające na budowie sieci sieć kanalizacji sanitarnej w ul. Kolejowej od studni S164 do studni S61 oraz w ul. Przychodniej od studni S127 do studni S139 i przyłącza w ul. Kolejowej, Klonowej, Żytniej i Przychodniej (oprócz przyłącza do działki nr 1695).
Inwestycja będzie realizowana w ramach programu: Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
Wniosek o dofinansowanie z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
Celem projektu jest odprowadzenie ścieków z posesji zlokalizowanych w miejscowości Łaskarzew
Projekt obejmuje realizację kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej DN, kanalizacji tłocznej DN oraz trzech przepompowni ścieków wraz z infrastrukturą towarzyszącą (zasilaniem elektroenergetycznym) oraz przyłączy kanalizacyjnych do posesji przyległych.
Ścieki z przedmiotowego obszaru, systemem grawitacyjno – pompowym zostaną sprowadzone do już istniejącej kanalizacji sanitarnej. Następnie za pomocą istniejącego systemu grawitacyjnego zostaną sprowadzone do istniejącej oczyszczalni ścieków.
UWAGA: W tabeli kosztowej – zał. nr 1A do SWZ należy uwzględnić koszty wszystkich robót i inne koszty niezbędne do wykonania poszczególnych zadań.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w w/w dokumentacji projektowej budowlano – wykonawczej i STW i OR stanowiącej wraz z zał. Nr 8a,8b,8c,8d,8e,8f,8g,8h,8i, 8j do SWZ, która jest podstawą do wyceny oferty.
UWAGA: Załączone „Przedmiary robót” są elementem pomocniczym, nie mogą być podstawą wyceny robót.
Uwaga: Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV,2, Warunki i wymagania dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia:
1. Roboty będą prowadzone przy zachowaniu ruchu drogowego.
2. Wszelkie ewentualne spory między stronami umowy dotyczące np. robót dodatkowych, zamiennych itp. będą rozstrzygane po zakończeniu i odbiorze robót i nie mogą być podstawą do przerwania robót przez Wykonawcę.
3. Ewentualne użycie w dokumentacji projektowej nazw własnych ma na celu uszczegółowienie parametrów technicznych i eksploatacyjnych przyjętych w obliczeniach. Każde takie wskazanie należy odczytywać z dopiskiem „lub równoważne”. Wykonawca może zastosować równoważne rozwiązania zamienne zaakceptowane przez projektanta i inspektora nadzoru.
4. Wykonawca nie może uzupełniać Tabeli kosztowej o dodatkowe pozycje ani też pomijać w wycenie robót części pozycji. Wycenę robót, które zdaniem Wykonawcy nie są ujęte w przedmiarach lub są ujęte w niewłaściwych zakresach, a są niezbędne do prawidłowego wykonania zadania inwestycyjnego należy ująć w odpowiednich pozycjach załączonej Tabeli kosztowej tj. zadaniach.
5. Przed zamówieniem poszczególnych materiałów, urządzeń i wyposażenia Wykonawca powinien uzyskać od Inspektora Nadzoru ostateczną akceptację ich parametrów użytkowych, wyglądu, koloru itp., szczególnie gdy nie były one wystarczająco określone w dokumentacji projektowej.
6. Wykonawca ma obowiązek przed rozpoczęciem robót zabezpieczyć istniejące na terenie krzewy i drzewa w sposób wskazany przez inspektora nadzoru.
7. Wykonawca nie może powoływać się na ewentualne pominięcie niektórych robót w dostarczonych przez Zamawiającego przedmiarach robót, które mają jedynie charakter pomocniczy, a ich treść nie może być podstawą jakichkolwiek roszczeń. Podstawą wyceny zamówienia jest dokumentacja projektowa i pozostałe dokumenty tworzące SWZ. Wykonawca jest zobowiązany zaplanować i wycenić wszystkie czynności niezbędne dla realizacji zamówienia zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami, uwzględniając przyjęte technologie i warunki wykonywania robót bez względu na to, czy czynności te (prace) są odrębnie wymienione w jakimkolwiek dokumencie. Wykonawca powinien wycenić w ofercie również wszelkie prace czasowe i pomocnicze niezbędne do wykonania zamówienia jak np. drogi dojazdowe, wytyczenia i inwentaryzacje geodezyjne, odtworzenie stanu istniejącego terenu, zabezpieczenie drzew itp. Zaleca się wykonanie wizji w terenie przed złożeniem oferty (dostęp do terenu nie jest ograniczony). Przyjmuje się, że zestawienie planowanych prac, na podstawie którego zostało ustalone wynagrodzenie sporządził Wykonawca.
8. Wykonawca sporządzi inwentaryzację fotograficzną terenu polegającą w szczególności na uwidocznieniu stanu placu budowy przed rozpoczęciem robot. Inwentaryzacje Wykonawca przekaże Zamawiającemu w wersji elektronicznej na nośniku danych CD w terminie 5 dni od dnia przekazania placu budowy. Dokumentacja fotograficzna będzie stanowiła podstawę do rozstrzygania ewentualnych sporów;
9. Wykonawca zapewni ciągłą obecności na budowie kierownika budowy w dniach prowadzenia robót w godzinach od 8:00 do 16:00 lub uprawnionego zastępcy posiadającego równoważne uprawnienia budowlane.
Inwestycja będzie realizowana w ramach programu: Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych. Wniosek o dofinansowanie z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych. Dotyczy Zadania nr 1, Zadania nr 3, Zadania nr 4, Zadania nr 5, Zadania nr 6, Zadania nr 7, Zadania nr 8, Zadania nr 9.
Inwestycja ponadto jest współfinasowana ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 (Dz.U. z 2020 r. poz. 217,300,695 i 1440) w ramach realizacji operacji typu „Gospodarka wodno-ściekowa”, w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszeniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energie odnawialną i w oszczędzanie energii” – nazwa operacji „ Budowa kanalizacji sanitarnej w Łaskarzewie, ul. Kolejowa, ul. Klonowa, ul. Przychodnia i ul. Żytnia. Dotyczy Zadania nr 2.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
Inwestycja będzie realizowana w ramach programu: Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
Wniosek o dofinansowanie z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
Termin zakończenia realizacji zamówienia wynosi 12 miesięcy od daty podpisania umowy. Termin zakończenia realizacji
zamówienia rozumiany jest jako data podpisania protokołu odbioru końcowego.
2.Termin zakończenia robót budowlanych ustala się na 21 dni przed terminem realizacji zamówienia. Termin zakończenia
robót budowlanych rozumiany jest jako data zgłoszenia Zamawiającemu gotowości do odbioru końcowego wraz z
kompletną dokumentacją odbiorową potwierdzoną przez Inspektora nadzoru.
1. Od wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, wymagane będzie wniesienie, przed zawarciem
umowy, zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny całkowitej (brutto) podanej w ofercie za
wykonanie określonej części przedmiotu zamówienia. Zabezpieczenie służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub
nienależytego wykonania umowy.
Po zmianie:
Inwestycja będzie realizowana w ramach programu: Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych. Wniosek o dofinansowanie z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych. Dotyczy Zadania nr 1, Zadania nr 3, Zadania nr 4, Zadania nr 5, Zadania nr 6, Zadania nr 7, Zadania nr 8, Zadania nr 9.
Inwestycja ponadto jest współfinasowana ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 (Dz.U. z 2020 r. poz. 217,300,695 i 1440) w ramach realizacji operacji typu „Gospodarka wodno-ściekowa”, w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszeniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energie odnawialną i w oszczędzanie energii” – nazwa operacji „ Budowa kanalizacji sanitarnej w Łaskarzewie, ul. Kolejowa, ul. Klonowa, ul. Przychodnia i ul. Żytnia. Dotyczy Zadania nr 2.
Termin zakończenia realizacji zamówienia wynosi 24 miesiące od daty podpisania umowy. Termin zakończenia realizacji
zamówienia rozumiany jest jako data podpisania protokołu odbioru końcowego.
2.Termin zakończenia robót budowlanych ustala się na 21 dni przed terminem realizacji zamówienia. Termin zakończenia
robót budowlanych rozumiany jest jako data zgłoszenia Zamawiającemu gotowości do odbioru końcowego wraz z
kompletną dokumentacją odbiorową potwierdzoną przez Inspektora nadzoru.
1. Od wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, wymagane będzie wniesienie, przed zawarciem
umowy, zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny całkowitej (brutto) podanej w ofercie za
wykonanie określonej części przedmiotu zamówienia. Zabezpieczenie służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub
nienależytego wykonania umowy.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie modernizacji rozdzielni nn oraz stacji transformatorowej w budynkach - o ruchu ciągłym
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Budowa składnicy drewna nr 1 w leśnictwie Gaj
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.