Ogłoszenie z dnia 2024-06-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00215681/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług wspierających dla wychowanków przebywających w pieczy zastępczej, usamodzielnianych wychowanków oraz rodziców zastępczych i kandydatów na rodziny zastępcze.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Turku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311022966
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Łąkowa
1.5.2.) Miejscowość: Turek
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-700
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.7.) Numer telefonu: 632892406
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pcpr.turek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr.turek.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-22cbb0a1-d17f-11ee-a3b5-e25d731b0da91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Wsparcie systemu pieczy zastępczej
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług wspierających dla wychowanków przebywających w pieczy zastępczej, usamodzielnianych wychowanków oraz rodziców zastępczych i kandydatów na rodziny zastępcze.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-22cbb0a1-d17f-11ee-a3b5-e25d731b0da9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00365579
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00062168/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługa psychologiczna wspierająca rozwój i kompensująca opóźnienia dla dzieci i młodzieży przebywającej w pieczy zastępczej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
. „Wsparcie deinstytucjonalizacji pieczy zastępczej w podregionie konińskim” nr FEWP.06.15-IZ.00-001/23, Priorytet 6, Działanie 6.15 Wsparcie rodziny i systemu pieczy zastępczej realizowanego przez Samorząd Województwa Wielkopolskiego / Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Poznaniu w partnerstwie z Powiatem Tureckim w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Wielkopolski na lata 2021 – 20272.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00215681
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PCPR.OP.271.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługi wspierające rozwój, kompensujące opóźnienia (np. edukacyjne, społeczne) dzieci i młodzieży przebywającej w pieczy zastępczej dla 15 osób w wymiarze 160 godzin.Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia indywidualnego poradnictwa, konsultacji i wsparcia dla dzieci i młodzieży przebywającej w pieczy zastępczej – Psycholog spełniający minimalne wymagania: ma ukończone jednolite studia magisterskie lub studia pierwszego i drugiego stopnia na kierunku psychologia oraz posiada udokumentowane doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą, rodziną jako psycholog przez okres co najmniej 5 lat.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 48000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługi wspierające rozwój, kompensujące opóźnienia (np. edukacyjne, społeczne) dzieci i młodzieży przebywającej w pieczy zastępczej dla 10 osób w wymiarze 140 godzin.Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia indywidualnego poradnictwa, konsultacji i wsparcia dla dzieci i młodzieży przebywającej w pieczy zastępczej – Logopeda spełniający minimalne wymagania: ma ukończone jednolite studia magisterskie lub studia pierwszego lub drugiego stopnia z zakresu logopedii albo studia magisterskie lub studia pierwszego i drugiego stopnia na kierunku pedagogika / psychologia uzupełnione studiami podyplomowymi w zakresie logopedii / neurologopedii oraz posiada udokumentowane doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą jako logopeda przez okres co najmniej 5 lat.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
4.5.5.) Wartość części: 42000 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługi wspierające rozwój, kompensujące opóźnienia (np. edukacyjne, społeczne) dzieci i młodzieży przebywającej w pieczy zastępczej dla 5 osób w wymiarze 120 godzin.Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia indywidualnego poradnictwa, konsultacji i wsparcia dla dzieci i młodzieży przebywającej w pieczy zastępczej – Terapeuta Integracji Sensorycznej minimalne wymagania: ma ukończone jednolite studia magisterskie lub studia pierwszego i drugiego stopnia w zakresie pedagogiki lub psychologii lub logopedii oraz studia podyplomowe z zakresu Integracji Sensorycznej lub ukończony kurs (szkolenie) I i II stopnia (dwustopniowego kursu / szkolenia) potwierdzony certyfikatem do diagnozy oraz posiada udokumentowanie doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą jako terapeuta przez okres co najmniej 5 lat.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
4.5.5.) Wartość części: 36000 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługi wsparcia w procesie usamodzielniania wychowanków pieczy zastępczej dla 5 osób w wymiarze 15 godzin.Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia warsztatów dla wychowanków pieczy zastępczej będących w procesie usamodzielniania – Doradca finansowy spełniający minimalne wymagania: wykształcenie wyższe na kierunkach ekonomicznych oraz posiada udokumentowane doświadczenie w pracy z młodzieżą jako doradca finansowy przez okres co najmniej 5 lat.
Warsztaty zostaną przeprowadzone dla 5 usamodzielnianych wychowanków
w wymiarze 15 godzin – 3 warsztaty po 5 godzin każdy.
Tematyka warsztatów powinna dotyczyć takich kwestii jak: poprawne planowanie i zarządzanie swoim budżetem; kontrolowanie wydatków; oszczędzanie; przykładowy budżet domowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85312320-8 - Usługi doradztwa
4.5.5.) Wartość części: 4500 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługi wsparcia w procesie usamodzielniania wychowanków pieczy zastępczej dla 5 osób w wymiarze 15 godzin.Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia warsztatów dla wychowanków pieczy zastępczej będących w procesie usamodzielniania – Doradca zawodowy spełniający minimalne wymagania: ma wykształcenie wyższe na kierunku pedagogika
o specjalizacji doradztwo zawodowe oraz posiada udokumentowane doświadczenie
w pracy z dziećmi i młodzieżą jako doradca zawodowy przez okres co najmniej 5 lat.
Warsztaty zostaną przeprowadzone dla 5 usamodzielnianych wychowanków
w wymiarze 15 godzin – 3 warsztaty po 5 godzin każdy.
Tematyka warsztatów powinna dotyczyć takich kwestii jak: przekazanie wiedzy o zawodach i branżach; predyspozycje zawodowe; mechanizmy rządzące rynkiem pracy; elementy CV, rozmowa kwalifikacyjna.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85312310-5 - Usługi dozoru
4.5.5.) Wartość części: 4500 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługi wsparcia rodziców zastępczych i kandydatów na rodziny zastępcze dla30 osób w wymiarze 36 godzin.
Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia szkolenia dla osób sprawujących rodzinną pieczę zastępczą i kandydatów na rodziny zastępcze celem nabycia i / lub podnoszenia kompetencji wychowawczych dla 30 osób w wymiarze 36 godzin.
Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia usługi wsparcia przez specjalistę posiadającego odpowiednie kwalifikacje zawodowe, tj.: ma ukończone studia magisterskie na kierunku psychologia / socjologia oraz posiada udokumentowane doświadczenie jako trener w przedmiocie szkolenia przez okres co najmniej 5 lat.
Szkolenia zostaną przeprowadzone dla 30 osób wymiarze 36 godzin w 3 grupach po 10 osób po 12 godzin dla każdej grupy w formie dwóch dni szkoleniowych, zgodnie z poniższymi wytycznymi:
• I półrocze 2024r. – pn. „Jak radzić sobie z trudnymi zachowaniami dzieci
i młodzieży?” (przyczyny zachowań opozycyjno – buntowniczych u dzieci
w wieku szkolnym; znaczenie środowiska domowego dla kształtowania
się umiejętności społecznych dziecka; znaczenie jasnego systemu kar i nagród
w wychowaniu; nauka radzenia sobie z trudnymi emocjami i rozładowywania ich w społecznie akceptowany sposób) – 3 grupy x 10 osób x 6 godzin dnia szkoleniowego;
• II półrocze 2024r. pn. „Słowa mają moc – jak rozmawiać by zadbać
o relacje z dzieckiem” (Każdego dnia wypowiadamy i słuchamy tysięcy słów. Ile słów wypowiadanych do dzieci jest przez nie słyszanych? A ile słów wypowiadanych przez dzieci, tak naprawdę słuchają rodzice? Co tak naprawdę dzieci chcą przekazać, co kryje się pod wypowiadanymi słowami. Właściwa komunikacja pomiędzy dzieckiem a rodzicem buduje dobrą relacje pomiędzy nimi. Kształtuje również umiejętności komunikacyjne dziecka. Będzie je ono wykorzystywało przez resztę swojego życia) – 3 grupy x 10 osób x 6 godzin dnia szkoleniowego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 10800 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługi wsparcia rodziców zastępczych i kandydatów na rodziny zastępcze dla10 osób w wymiarze 18 godzin.
Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia superwizji dla rodziców zastępczych i kandydatów na rodziny zastępcze dla 10 osób w wymiarze 18 godzin.
Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia usługi wsparcia – Superwizor spełniający minimalne wymagania: ma ukończone szkolenie dla superwizorów pracy socjalnej, przystąpiła do egzaminu, zdała egzamin i uzyskała certyfikat superwizora pracy socjalnej oraz posiada udokumentowane doświadczenie jako superwizor przez okres
co najmniej 5 lat.
Superwizja zostanie przeprowadzona dla 10 osób wymiarze 18 godzin w 2 grupach po 5 osób – 9 godzin dla każdej grupy w formie trzech dni szkoleniowych, gdzie jeden dzień szkoleniowy trwa 3 godziny.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 5400 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługi wsparcia rodziców zastępczych i kandydatów na rodziny zastępcze dla15 osób w wymiarze 100 godzin.
Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia indywidualnego poradnictwa, konsultacji i wsparcia rodziców zastępczych i kandydatów na rodziny zastępcze – Psycholog spełniający minimalne wymagania: ma ukończone jednolite studia magisterskie lub studia pierwszego i drugiego stopnia na kierunku psychologia oraz posiada udokumentowane doświadczenie w pracy z osobami dorosłymi, rodziną jako psycholog przez okres co najmniej 5 lat.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 30000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza odstąpił od podpisania umowy.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza odstąpił od podpisania umowy.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza odstąpił od podpisania umowy.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza odstąpił od podpisania umowy.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta.
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza odstąpił od podpisania umowy.
INNE PRZETARGI Z TURKU
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby SP ZOZ w Turku.
- ZAKUP I DOSTAWA SAMOCHODU (8-MIO OSOBOWEGO) PRZYSTOSOWANEGO DO TRANSPORTU JEDNEJ OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ PORUSZAJĄCEJ SIĘ NA WÓZKU INWALIDZKIM
więcej: przetargi w Turku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie diagnoz specjalistycznych dla Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w ramach realizacji projektu pn. "Piecza zastępcza w Powiecie Olsztyńskim. PROFESJA Z MISJĄ" w podziale na 7 części.
- "Świadczenie usług związanych z organizacją i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" w roku 2025".
- Przeprowadzenie kursu - wózki widłowe (jezdniowe)
- Organizacja i przeprowadzenie studium "Innowacyjne usługi społeczne na rzecz rodziny i dziecka"
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w roku 2025 na terenie gminy Sulechów
- Świadczenie usług związanych z organizacją i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju w ramach rządowego programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" ...
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.