Ogłoszenie z dnia 2024-06-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00293381/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-19
- 2024/BZP 00303536/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług czynnej ochrony w Pomorskim Zespole Parków Krajobrazowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Pomorskie - Pomorski Zespoł Parków Krajobrazowych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 221037680
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Poniatowskiego 4A
1.5.2.) Miejscowość: Słupsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.7.) Numer telefonu: 59 84 29 829
1.5.8.) Numer faksu: 59 84 29 829
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@pomorskieparki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pomorskieparki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/pzpk1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług czynnej ochrony w Pomorskim Zespole Parków Krajobrazowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-25694412-fe23-11ee-b81b-aebd110f5279
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00365630
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00046528/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 „Świadczenie usług czynnej ochrony w Pomorskim Zespole Parków Krajobrazowych”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00293381
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZPK.DAO.251.4.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cześć 1 – Działania ochrony czynnej na terenie Trójmiejskiego Parku Krajobrazowego - koszenie łąk.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie działań ochrony czynnej polegających na koszeniu łąk (ręcznym albo mechanicznym). Pokos zostanie usunięty z powierzchni objętych działaniami. Łącznie wszystkie zabiegi obejmują powierzchnię ok. 7,38 ha.
2. Działania ochronne będą realizowane na terenie Trójmiejskiego Parku Krajobrazowego w obszarach
w obszarach:
a) Dolina Samborowo – działka nr 588 obręb 012 Miasto Gdańsk (grunty Miasta Gdańska), powierzchnia ok. 3 ha, koszona corocznie, ostatni zabieg w 2023 r.
b) użytek ekologiczny „Dolina Czystej Wody” – fragmenty działek nr 55, 57/3 i 57/4 obręb 010 Miasto Gdańsk (grunty Miasta Gdańska), powierzchnia ok. 0,86 ha, koszona corocznie, ostatni zabieg w 2023 r.
c) użytek ekologiczny „Szuwary Jeziora Wyspowskiego” – oddział 178j leśnictwo Wyspowo (grunty Nadleśnictwa Gdańsk), powierzchnia ok. 0,53 ha, koszona corocznie, ostatni zabieg w 2023 r.,
d) użytek ekologiczny „Okuniewskie Łąki” – oddział 265p i 265o leśnictwo Kamień (grunty Nadleśnictwa Gdańsk), powierzchnia ok. 0,89 ha, ostatni zabieg w 2023 r.,
e) użytek ekologiczny „Łąka nad Zagórską Strugą” – oddział 149m oraz 149d leśnictwo Rogulewo, oddział 294j leśnictwo Kamień (grunty Nadleśnictwa Gdańsk), powierzchnia maksymalna ok. 0,9 ha, ostatni zabieg w 2023 r.
f) rezerwat przyrody „Łęg nad Swelinią” – oddział 239i oraz 239d leśnictwo Sopot, powierzchnia koszenia ok. 0,8 ha; ostatni zabieg na części powierzchni w 2023 r.
g) Dolina Radości - oddział 126f leśnictwo Matemblewo (grunty Nadleśnictwa Gdańsk), powierzchnia ok. 0,4 ha, ostatni zabieg w 2023 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90721100-8 - Usługi ochrony krajobrazu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77100000-1 - Usługi rolnicze
77300000-3 - Usługi ogrodnicze
77231000-8 - Usługi gospodarki leśnej
4.5.5.) Wartość części: 73800,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 - Działania czynnej ochrony na terenie Zaborskiego Parku Krajobrazowego - odkrzaczanie na cmentarzysku kurhanowym w Leśnie1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie działania ochrony czynnej w celu odsłonięcia powierzchni wieńców kamiennych i kurhanów na stanowisku archeologicznym w Leśnie polegające na wykaszaniu nalotów i odrośli drzew i krzewów z wygrabianiem i usuwaniem biomasy na powierzchni łącznie ok. 0,3 ha oraz usunięciu roślinności zielnej w otoczeniu obstawy kamiennej na obwodzie kręgów i wieńców – ręcznego pielenia.
2. Działaniami czynnej ochrony objętych będzie 11 kręgów kamiennych, w tym 6 z obstawą kamienną oraz 11 wieńców, wszystkie z obstawę kamienną.
3. Działania ochronne będą realizowane na terenie Zaborskiego Parku Krajobrazowego – na gruntach Skarbu Państwa w zarządzie Państwowego Gospodarstwa Leśnego Lasy Państwowe Nadleśnictwo Przymuszewo na fragmentach wydzieleń 12-12-1-07-24-c-00, 12-12-1-07-25-d-00.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90721100-8 - Usługi ochrony krajobrazu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77100000-1 - Usługi rolnicze
77300000-3 - Usługi ogrodnicze
77231000-8 - Usługi gospodarki leśnej
4.5.5.) Wartość części: 12250,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3Działania czynnej ochrony na terenie Zaborskiego Parku Krajobrazowego
- ręczne koszenie i odkrzaczanie siedliska w dolinie Kulawy
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie działania ochrony czynnej w celu zachowania siedliska torfowiskowego, polegającego na koszeniu roślinności zielnej, nalotów i odrośli drzew i krzewów z wygrabianiem i usuwaniem biomasy (pokosu) na powierzchni łącznie ok. 0,5 ha.
2. Działania ochronne będą realizowane na terenie Zaborskiego Parku Krajobrazowego – na gruntach Skarbu Państwa w zarządzie Państwowego Gospodarstwa Leśnego Lasy Państwowe Nadleśnictwo Przymuszewo na fragmencie wydzielenia 12-12-2-11-210-j-00.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90721100-8 - Usługi ochrony krajobrazu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77100000-1 - Usługi rolnicze
77300000-3 - Usługi ogrodnicze
77231000-8 - Usługi gospodarki leśnej
4.5.5.) Wartość części: 9000,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 - Działania ochrony czynnej na terenie Trójmiejskiego Parku Krajobrazowego - ręczne usuwanie gatunków inwazyjnych1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie działań ochrony czynnej polegających na usunięciu gatunków inwazyjnych – rdestowców Reynoutria, w tym rdestowca pośredniego Reynoutria xbohemica.
2. Działania ochronne będą realizowane na terenie Trójmiejskiego Parku Krajobrazowego, w obszarach:
a) użytek ekologiczny „Dolina Czystej Wody” – fragmenty działek nr 55, 57/3 i 57/4 obręb 010 Miasto Gdańsk (grunty Miasta Gdańska), powierzchnia ok. 400 m2, ostatni zabieg w 2023 r.
b) stanowisko przy Jez. Wyspowo, leśnictwo Wyspowo, oddz. 177 a (część) i b (część), ogółem powierzchnia ok. 370 m2
4.5.3.) Główny kod CPV: 90721100-8 - Usługi ochrony krajobrazu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77100000-1 - Usługi rolnicze
77300000-3 - Usługi ogrodnicze
77231000-8 - Usługi gospodarki leśnej
4.5.5.) Wartość części: 10000,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5 - Działania ochrony czynnej na terenie otuliny Parku Krajobrazowego Dolina Słupi - ochrona siedliska przyrodniczego 7230 w granicach rezerwatu przyrody ,,Gogolewko”.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie działań ochrony czynnej, w granicach rezerwatu przyrody ,,Gogolewko”, w celu zachowania torfowiska alkalicznego - chronionego siedliska przyrodniczego 7230. Działania polegają na wykoszeniu trzech powierzchni torfowiska alkalicznego z silną ekspansją trzciny pospolitej - w tym usunięciu nalotu i odrośli drzew i krzewów - z wyniesieniem/wywiezieniem biomasy (pokosu) i zagospodarowaniem jej we własnym zakresie oraz fragmentu o charakterze półnaturalnej łąki wilgotnej .
2. Działania ochronne będą realizowane w granicach rezerwatu przyrody ,,Gogolewko”, na terenie północnej części otuliny Parku Krajobrazowego ,,Dolina Słupi”, w obrębie dz. 161/2 i 192, obręb Gogolewko, gm. Dębnica Kaszubska.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90721100-8 - Usługi ochrony krajobrazu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77100000-1 - Usługi rolnicze
77300000-3 - Usługi ogrodnicze
77231000-8 - Usługi gospodarki leśnej
4.5.5.) Wartość części: 93247,07 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 6 - Działania ochrony czynnej na terenie Trójmiejskiego Parku Krajobrazowego - Usuwanie nalotów drzew i krzewów z torfowiska w rezerwacie przyrody "Lewice.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie działań ochrony czynnej w celu zachowania we właściwym stanie ochrony siedlisk torfowiskowych znajdujących się na terenie rezerwatu przyrody „Lewice”. Działania obejmują usunięcie nalotu i odrośli drzew i krzewów z wyniesieniem biomasy na powierzchni łącznej ok. 1,5 ha.
2. Działania ochronne będą realizowane na terenie Trójmiejskiego Parku Krajobrazowego, w obrębie rezerwatu przyrody „Lewice”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90721100-8 - Usługi ochrony krajobrazu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77100000-1 - Usługi rolnicze
77300000-3 - Usługi ogrodnicze
77231000-8 - Usługi gospodarki leśnej
4.5.5.) Wartość części: 15000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 73440,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 167400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 73440,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Raf-Pol Handel Usług Rafał Łuziński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5591912562
7.3.4) Miejscowość: Warlubie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
RAF-POL Handel Usługi Rafał Łuziński
jakie przetargi wygrała firma
RAF-POL Handel Usługi Rafał Łuziński
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 73440,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-07-01 do 2024-09-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9720,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9720,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gospodarstwo Leśne Polskie Lasy Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1182227507
7.3.4) Miejscowość: Izabelin
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO LEŚNE POLSKIE LASY SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO LEŚNE POLSKIE LASY SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9720,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-06-03 do 2024-06-24Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8640,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8640,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „Prace Wysokościowe” Tomasz Bąkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9680827305
7.3.4) Miejscowość: Kalisz
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"Prace Wysokościowe" Tomasz Bąkowski
jakie przetargi wygrała firma
"Prace Wysokościowe" Tomasz Bąkowski
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-02 do 2024-09-23Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10324,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10324,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Raf-Pol Handel Usługi Rafał Łuziński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5591912562
7.3.4) Miejscowość: Warlubie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
RAF-POL Handel Usługi Rafał Łuziński
jakie przetargi wygrała firma
RAF-POL Handel Usługi Rafał Łuziński
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10324,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-06-03 do 2024-09-30Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 54000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 102351,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 54000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „Prace Wysokościowe” Tomasz Bąkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9680827305
7.3.4) Miejscowość: Kalisz
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"Prace Wysokościowe" Tomasz Bąkowski
jakie przetargi wygrała firma
"Prace Wysokościowe" Tomasz Bąkowski
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 54000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-06-03 do 2024-08-15Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8640,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 86400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8640,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „Prace Wysokościowe” Tomasz Bąkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9680827305
7.3.4) Miejscowość: Kalisz
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"Prace Wysokościowe" Tomasz Bąkowski
jakie przetargi wygrała firma
"Prace Wysokościowe" Tomasz Bąkowski
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8640,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-02 do 2024-10-14INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Przeglądy i naprawy aparatury do hemodializy i terapii nerkozastępczej - 41/TP/2025
- Dostawa wyrobów medycznych - 37/TP/2025
- Dostawa akcesoriów okulistycznych jednorazowego użytku - 40-TP-2025
- Budowa kompleksu sportowego Orlik 2024 w formule zaprojektuj i wybuduj oraz wykonanie dokumentacji projektowej na zagospodarowanie terenu sportowego w Siemianicach
- Dostawa, w formie leasingu operacyjnego, fabrycznie nowego samochodu osobowego
- PODN.ZP.321.9.2025 przygotowanie i dostarczenie posiłków w formie grilla dla 500 uczestników Festynu edukacyjnego
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- BUDOWA WIEŻY WIDOKOWEJ Z INFRASTRUKTURĄ PRZY ŚCIEŻCE W KORONACH DRZEW W CIĘŻKOWICACH
- Świadczenie usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości na nieruchomościach będących w zasobach i zarządzie Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej MZGM Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim.
- Podlewanie drzew na terenie dzielnicy Ursynów.
- Usługa koszenia i zwalczania roślin inwazyjnych na obszarze Magurskiego Parku Narodowego.
- Aktywny Fyrtel w Parku Puchalskiego (Miejsce do gry w piłkę, podwójna tyrolka, sieć do wspinaczki, zjeżdżalnia) - projekt wybrany do realizacji w ramach Budżetu Obywatelskiego Śremu - II części
- Usługi ogrodnicze
więcej: Usługi rolnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.