eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaOpracowanie programu funkcjonalno - użytkowego dotyczącego zaprojektowania, wybudowania i uruchomienia biogazowni



Ogłoszenie z dnia 2024-06-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie programu funkcjonalno - użytkowego dotyczącego zaprojektowania, wybudowania i uruchomienia biogazowni

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO OCZYSZCZANIA W M. ST. WARSZAWIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015314451

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Obozowa 43

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-161

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 223910100

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@mpo.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpo.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://mpowarszawa.ezamawiajacy.pl/pn/mpowarszawa/demand/149598/notice/public/details

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Usługi komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opracowanie programu funkcjonalno - użytkowego dotyczącego zaprojektowania, wybudowania i uruchomienia biogazowni

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d40ee3b6-d62a-11ee-a3b5-e25d731b0da9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00365702

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00246167

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RZP.27.04.2024.KD

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie Programu funkcjonalno-użytkowego oraz: opracowanie dokumentacji geologiczno-inżynierskiej wraz z opinią geotechniczną dla terenu przeznaczonego pod realizację Instalacji*, określenie szacunkowej wartości zamówienia polegającego na zaprojektowaniu, wybudowaniu, uruchomieniu i przeprowadzeniu wstępnej eksploatacji Instalacji, weryfikacja i aktualizacja modelu finansowego dla Przedsięwzięcia** posiadanego przez Zamawiającego lub stworzenie nowego modelu finansowego dla Przedsięwzięcia, opracowaniu propozycji warunków udziału w postępowaniu i kryteriów oceny ofert dla Procedury wyboru Wykonawcy Robót. Opracowane dokumenty zostaną wykorzystane do przeprowadzenia postępowania przetargowego na zasadach Prawa zamówień publicznych na zaprojektowanie, wybudowanie, uruchomienie i przeprowadzenie wstępnej eksploatacji instalacji recyklingu organicznego poprzez fermentację bioodpadów z produkcją biometanu przy ul. Zabranieckiej 4 w Warszawie, które będzie realizowane w formule Zaprojektuj – Wybuduj w oparciu o tzw. „żółty FIDIC”.
Głównym celem Przedsięwzięcia jest zwiększenie poziomów recyklingu odpadów komunalnych pochodzących z m. st. Warszawy oraz zmniejszenie masy odpadów komunalnych podlegających składowaniu.
Cel główny zostanie spełniony poprzez wykonanie szeregu czynności, dzięki którym osiągnięte zostaną również następujące cele szczegółowe:
1) zwiększenie ilości energii produkowanej ze źródeł odnawialnych;
2) wzrost świadomości mieszkańców dotyczącej gospodarowania odpadami, w tym głównie w zakresie selektywnego zbierania i recyklingu odpadów biodegradowalnych;
3) poprawa jakości środowiska naturalnego oraz życia mieszkańców w regionie, poprzez zmniejszenie ilości odpadów na składowiskach.
Instalacja ma przetwarzać selektywnie zbierane biodegradowalne odpady komunalne oraz inne odpady w ilościach do 100 000 Mg/rok.
Szczegółowe wymagania związane z opisem i realizacją zamówienia zostały określone w Części II SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia.

* Instalacja – instalacja recyklingu organicznego poprzez fermentację bioodpadów z produkcją biometanu wraz z infrastrukturą towarzyszącą.
**Przedsięwzięcie – wszelkie działania związane z realizacją Instalacji recyklingu organicznego poprzez fermentację bioodpadów z produkcją biometanu przy ul. Zabranieckiej 4 w Warszawie, w tym projektowanie, budowa, uruchomienie i wstępna eksploatacja;

4.5.3.) Główny kod CPV: 71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

71400000-2 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu

71621000-7 - Usługi w zakresie analizy lub konsultacji technicznej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 389910,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 725700,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 389910,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: proGEO sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8970009201

7.3.3) Ulica: Al. Armii Krajowej 45

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-541

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

DS CONSULTING Sp. z o. o.
- weryfikacja i aktualizacja modelu finansowego dla Przedsięwzięcia posiadanego przez Zamawiającego lub stworzenie nowego modelu finansowego dla Przedsięwzięcia;
- opracowanie propozycji warunków udziału w postępowaniu.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 389910,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

II. Termin realizacji przedmiotu zamówienia
Zamawiający przewiduje termin 6 miesięcy od dnia zawarcia Umowy na przygotowanie dokumentacji wchodzącej w podstawowy zakres zamówienia.
Na realizację prac objętych prawem opcji, Zamawiający przewiduje maksymalnie okres 10 miesięcy licząc od dnia wskazanego w piśmie z wezwaniem do przystąpienia do ich realizacji.
Łączny okres realizacji Umowy nie przekroczy 20 miesięcy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.