eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LeżajskBudowa budynku wielofunkcyjnego w Wierzawicach - żłobek oraz klub seniora



Ogłoszenie z dnia 2024-06-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa budynku wielofunkcyjnego w Wierzawicach – żłobek oraz klub seniora

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LEŻAJSK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581732

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Łukasza Opalińskiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Leżajsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-300

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: 17 240 62 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@poczta.gminalezajsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://samorzad.gov.pl/web/gmina-lezajsk

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f1bcd3f9-edbd-11ee-b4e0-4ac387c144e3

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa budynku wielofunkcyjnego w Wierzawicach – żłobek oraz klub seniora

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f1bcd3f9-edbd-11ee-b4e0-4ac387c144e3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00365710

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00041192/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Budowa budynku wielofunkcyjnego w Wierzawicach – żłobek oraz klub seniora

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027 pn. Program rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „MALUCH+” 2022-2029 współfinansowany z Krajowego Planu na rzecz Odbudowy i Zwiększenia Odporności

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00277820

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.11.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 4112686,38 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: „Budowa budynku wielofunkcyjnego w Wierzawicach – żłobek oraz klub seniora” w systemie „zaprojektuj i wybuduj”.
2. Zakres prac w ramach wyżej wymienionego zadania obejmuje w szczególności:
1) opracowanie dokumentacji projektowej na budowę budynku żłobka oraz klubu seniora wraz z niezbędną infrastrukturą w szczególności: projekt budowalny, projekt wykonawczy obejmujący wszystkie branże,
2) przygotowanie dokumentów potrzebnych do uzyskania pozwolenia na budowę wraz z uzyskaniem prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę.
Wykonawca w ciągu 7 dni od dnia uzyskania decyzji pozwolenia na budowę przekaże Zamawiającemu komplet dokumentacji projektowej w szczególności:
 projekt budowalny w tym: projekt zagospodarowania terenu oraz projekt architektoniczno-budowalny (oryginał lub kserokopię opieczętowanej przez starostwo powiatowe w leżajsku dokumentacji projektowej), projekt techniczny,
 projekt wykonawczy,
3) zarejestrowanie dziennika budowy,
4) wykonanie robót, w tym:
a) roboty ogólnobudowlane:
 roboty przygotowawcze i ziemne,
 roboty betonowe,
 roboty murowe z pustaków ceramicznych/betonu komórkowego,
 konstrukcja i pokrycie dachu,
 izolacje,
 posadzki, warstwy podbudowy,
 tynki wewnętrzne i okładziny,
 stolarka okienna i drzwiowa,
 roboty pozostałe,
 montaż dźwigu osobowego
 elewacja,
 zagospodarowanie terenu,
b) roboty przyłączeniowe:
 przyłącze wodociągowe,
 przyłącze kanalizacji sanitarnej
c) instalacje sanitarne:
 instalacja wody zimnej i ciepłej z cyrkulacją,
 instalacja kanalizacji sanitarnej,
 odprowadzenie wód opadowych z połaci dachu oraz terenu utwardzonego do kanalizacji deszczowej,
 instalacja centralnego ogrzewania,
 instalacja p.poż. (o ile wymagana),
 instalacja wentylacji mechanicznej z rekuperacją (osobna instalacja dla każdej kondygnacji),
 instalacja chłodzenia (osobna instalacja dla każdej kondygnacji),
 instalacja solarna,
 instalacja gazowa, kotłownia gazowa, detekcja gazu (o ile wymagane),
d) instalacje elektryczne:
 instalacja elektryczna oświetleniowa wewnętrznego i zewnętrznego, gniazd wtykowych, oświetlenie ewakuacyjne i awaryjne,
 instalacja teletechniczna/multimedialna (rzutnik z ekranem, sieć internetowa lan),
 instalacja odgromowa,
 instalacja fotowoltaiczna,
 instalacja połączeń wyrównawczych,
 instalacja video domofonowa,
 instalacja antywłamaniowa,
 instalacja monitoringu wizyjnego,
 instalacja oddymiania (o ile wymagana),
 instalacja telewizyjna DVB-T, DVB-S,
5) złożenie zawiadomienia o zamierzonym terminie rozpoczęcia robót budowlanych do powiatowego inspektoratu nadzoru budowlanego,
6) przygotowanie dokumentacji niezbędnej do zakończenia budowy,
7) uzyskanie w imieniu zamawiającego decyzji pozwolenia na użytkowanie/zgłoszenia zakończenia budowy.
3. Przystosowanie budynku dla potrzeb osób niepełnosprawnych.
Budynek powinien być przystosowany dla osób z niepełnosprawnościami różnego rodzaju, z uwzględnieniem potrzeb wynikających z poszczególnych rodzajów niepełnosprawności.
W budynku należy zapewnić dostęp do budynku dla osób niepełnosprawnych wejściem głównym bezpośrednio z poziomu terenu przyległego do budynku, bezprogowe przechodzenie pomiędzy pomieszczeniami, toaletę dla osób niepełnosprawnych, zamontowanie drzwi do pomieszczeń ogólnodostępnych o szerokości min. 90 cm w świetle skrzydła otwartego. W budynku zostanie zamontowany dźwig osobowy, aby umożliwić osoba niepełnosprawnym przemieszczenia się pomiędzy kondygnacjami.
4. Wymagania w zakresie udogodnień dla osób niepełnosprawnych:
• wokół głównego wejścia należy umożliwić swobodę poruszania się osobom z niepełnosprawnościami, czyli zapewnić przed i po wejściu miejsce na pole manewru o wymiarach co najmniej 150 x 150 cm,
• nawierzchnia przed wejściem głównym powinna być utwardzona i wypłaszczona, a jej nachylenie podłużne nie może być większe niż 5%,
• progi montować o maksymalnej wysokości do 2 cm, ze ściętym klinem,
• podczas montażu drzwi zachować co najmniej 9 cm wolnej przestrzeni od strony zawiasów,
• detale drzwi wejściowych:
 górną krawędź klamki, zamka oraz dzwonka montować nie wyżej niż 120 cm od poziomu podłogi,
 szklane drzwi (zewnętrzne i wewnętrzne) muszą być oznaczone kontrastowym elementem - minimalnie w formie żółtego pasa szerokości około 20 cm, naklejonego na całej szerokości skrzydła drzwi na wysokości około 160 cm,
• zamontować plan tyflograficzny przedstawiający ogólny plan budynku z zaznaczeniem punktu „tu jesteś” z tworzywa sztucznego - 1 kpl.,
• przy każdym wejściu do pomieszczenia zamontować opis tj. nr i jego funkcja z zastosowaniem dużych i kontrastowych znaków oraz z opisem pismem Braille’a,
• kolorystykę płytek ciągów komunikacyjnych wykonać w taki sposób aby podkreślić główne kierunki poruszania się z zaznaczeniem różnych obszarów funkcjonalnych,
• nawierzchnie ciągów pieszych wykonać z materiałów antypoślizgowych,
• kolorystykę powierzchni ścian i podłóg należy ze sobą skontrastować, a jeżeli to niemożliwe, zamontować listwy przypodłogowe lub cokoły w kontrastowym kolorze. Należy ograniczyć stosowanie wzorów poprzecznych do kierunku poruszania się.
• drzwi ewakuacyjne oznakować kontrastowym elementem - minimalnie w formie żółtego pasa,
• stanowiska postojowe dla samochodów osób z niepełnosprawnościami wykonać z kostki betonowej o niefazowanych krawędziach o spadku podłużnym i poprzecznym, stanowisko postojowe dla osób z niepełnosprawnościami musi mieć połączenie z najbliższym chodnikiem,
• oznakowanie stanowisk przeznaczonych do parkowania pojazdów przewożących osoby z niepełnosprawnościami należy wykonać w następujący sposób:
 znak pionowy nazywany kopertą (D-18a z tabliczką T-29 oraz znakiem poziomym P-20 z symbolem P-24 i niebieską nawierzchnią),
• nachylenie trasy odniesione do jej długości (pochylenie podłużne chodnika) lub samodzielnego ciągu pieszego nie powinno przekraczać 5%.
5. Szczegółowy zakres robót poza opisem przedmiotu zamówienia określa:
 Załącznik nr 10: Program funkcjonalno użytkowy;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45214200-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem

45214100-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4920000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7501563,36 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4920000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REMBISZ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180941540

7.3.3) Ulica: 39A

7.3.4) Miejscowość: Zielonka

7.3.5) Kod pocztowy: 36-130

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4920000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.