Ogłoszenie z dnia 2023-08-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00244835/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-02
- 2023/BZP 00262610/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-16
- 2023/BZP 00268739/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa remizy strażackiej OSP Boruszowice wraz z instalacją gazu płynnego na działce nr 882/33 znajdującej się w Boruszowicach przy ul. Szkolnej
– III etap
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Tworóg
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258374
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zamkowa 16
1.5.2.) Miejscowość: Tworóg
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-690
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gospodarka@ug.tworog.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://tworog.pl/aktualnosci
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/7757071.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa remizy strażackiej OSP Boruszowice wraz z instalacją gazu płynnego na działce nr 882/33 znajdującej się w Boruszowicach przy ul. Szkolnej– III etap
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b97a4dee-0122-11ee-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00365794
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00065461/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Budowa remizy strażackiej OSP Boruszowice wraz z instalacją gazu płynnego na działce nr 882/33 znajdującej się w Boruszowicach przy ul. Szkolnej – III etap
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00244835
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Grp.I.271.5.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiot zamówienia „Budowa remizy strażackiej OSP Boruszowice wraz z instalacją gazu płynnego na działce nr 882/33 znajdującej się w Boruszowicach przy ul. Szkolnej – III etap” obejmuje wykonanie robót ogólnobudowlanych i instalacyjnych, w tym:
a) Posadzki;
b) Ściany zewnętrzne SZ1, SZ2;
c) Ściany wewnętrzne SW1, SW2, SW3, SW4, HPL;
d) Nadproża;
e) Stolarka okienna i drzwiowa;
f) Konstrukcja oraz pokrycie dachowe;
g) Roboty wykończeniowe;
h) Zagospodarowanie terenu – utwardzony plac, chodnik, zieleń oraz ławki przed budynkiem;
i) Instalacje elektryczne;
j) Przyłącze gazowe, wodociągowe, instalacja kanalizacji sanitarnej, instalacja kanalizacji deszczowej, zabezpieczenie ppoż.;
k) Wykonanie kotłowni gazowej, instalacji c.o., instalacji c.t., instalacji gazu, instalacji wentylacji, instalacji klimatyzacji, instalacji wod.-kan.
2) Budynek OSP po wykonaniu zamówienia ma stanowić całość funkcjonalno-techniczną i być gotowym do użytkowania. Niniejsze zamówienie stanowi kontynuację wcześniej wykonanych robót budowlanych.
a) Dotychczas wykonano:
b) w zakresie części garażowej: fundamenty i płytę fundamentową, ścianki szkieletowe, konstrukcję dachu, obudowę dachu płytami warstwowymi, obróbki dachowe, orynnowanie, z wyjątkiem bramy i wykończenia;
c) w zakresie części socjalnej budynku: fundamenty oraz płytę fundamentową.
3) Dane charakterystyczne budynku:
a) Kubatura budynku: 2197 m3;
b) Powierzchnia zabudowy: 460,7 m2;
c) Liczba kondygnacji: 1.
4) Przedmiot zamówienia, w tym warunki realizacji zamówienia, określają:
a) Dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót;
b) Projektowane postanowienia umowy.
c) Zamawiający udostępnia kompletny projekt budowlany, z zastrzeżeniem, że przedmiot zamówienia obejmuje wyłącznie jego część w odniesieniu do robót opisanych powyżej.
5) Przedmiar robót pomocniczo określa zakres zamówienia, z zastrzeżeniem, że roboty niewyspecyfikowane co do ilości lub zakresu, a wynikające z projektu budowlanego, w celu należytego wykonania robót budowlanych określonych przedmiarze stanowią zakres zamówienia.
6) Jeżeli w dokumentach zamówienia zostały wskazane znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródła lub szczególne procesy, charakteryzujące produkty, materiały, rozwiązania lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, producenta, lub normy oraz inne odniesienia, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 lub ust. 3 ustawy, należy traktować je jako przykładowe, natomiast Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych.
Za równoważne uważa się materiały, urządzenia lub rozwiązania o parametrach nie gorszych od wymaganych, a jeżeli parametry minimalne nie zostały określone, należy przez to rozumieć materiały, urządzenia lub rozwiązania o parametrach zbliżonych, nadające się do zapotrzebowanego zastosowania, w tym pod względem tożsamości funkcji, rodzaju i jakości materiałów oraz danych technicznych.
7) Zamawiający nie wymaga składania przedmiotowych środków dowodowych.
8) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
9) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy.
10) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45111290-7 - Roboty przygotowawcze do świadczenia usług
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych
45236000-0 - Wyrównywanie terenu
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten
45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45323000-7 - Roboty w zakresie izolacji dźwiękoszczelnych
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45441000-0 - Roboty szklarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1936929,03 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1968608,85 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1936929,03 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Tiger-Bud Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Tiger-Bud S.C. Rafał Lisoń, Mariusz Just
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5751904816
7.3.3) Ulica: ul. Szpakowa 35
7.3.4) Miejscowość: Rusinowice
7.3.5) Kod pocztowy: 42-700
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1936929,03 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej oczyszczalni i przepompowni ścieków, ujęć wody, budynków Urzędu Gminy w Gniewoszowie oraz Zespołu Szkolno-Przedszkolnego
- Termomodernizacja sali wiejskiej
- Remont łazienek w budynku internatu Zespołu Szkół im A. Mickiewicza w Objezierzu
- Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj inwestycji pn. "Dobudowa dźwigu towarowo-osobowego do elewacji budynku "A" CBMiM PAN"
- Remont wnętrza parteru budynku biurowego - kopii spichlerza ze Skandawy w Muzeum Budownictwa Ludowego - Parku Etnograficznym w Olsztynku
- "Pomocna Dłoń dla mieszkańców gminy Kowary - usługi społeczne dla osób wymagających wsparcia w codziennym funkcjonowaniu - mieszkanie wspomagane z wyposażeniem oraz wyposażenie dziennego domu pomocy"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.