eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaBudowa przyłącza wodociągowego i odcinka kanału kanalizacyjnego oraz przyłącza kanalizacyjnego do budynku przy ul. Postępu 16A - siedziby Urzędu Skarbowego Warszawa Mokotów



Ogłoszenie z dnia 2024-06-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa przyłącza wodociągowego i odcinka kanału kanalizacyjnego oraz przyłącza kanalizacyjnego do budynku przy ul. Postępu 16A – siedziby Urzędu Skarbowego Warszawa Mokotów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Warszawie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001021100

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Felińskiego 2b

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-513

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.ias.warszawa@mf.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.mazowieckie.kas.gov.pl/izba-administracji-skarbowej-w-warszawie

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa przyłącza wodociągowego i odcinka kanału kanalizacyjnego oraz przyłącza kanalizacyjnego do budynku przy ul. Postępu 16A – siedziby Urzędu Skarbowego Warszawa Mokotów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b95f0a0d-289b-11ef-a458-c2a7c3d67e03

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00365804

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00068269/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Budowa przyłącza wodociągowego i odcinka kanalizacyjnego do budynku przy ul. Postępu 16A - siedziby US Warszawa Mokotów

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ias-warszawa.ezamawiajacy.pl/pn/iaswarszawa/demand/162423/notice/public/details

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ias-warszawa.ezamawiajacy.pl/pn/iaswarszawa/demand/162423/notice/public/details

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Niezbędne wymagania sprzętowo –
aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:
Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
Komputer klasy PC lub MAC spełniający wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego
oraz wymagania używanej przeglądarki internetowej;
Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa w wersji wspieranej przez producenta obsługująca TLS 1.2, Włączona obsługa JavaScript;
Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie pdf. Informacje dotyczące odpowiedniego przygotowania stanowiska znajdują się na stronie: https://oneplace.marketplanet.pl/przygotujstanowisko-
pc-wykonujac-ponizsze-kroki.
Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 2 GB w txt, rtf, pdf, xps, odt, ods, odp, doc,
xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz,
gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.
Kodowanie i czas odbioru danych:
Plik załączony i zapisany przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format
kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu
otwarcia ofert.
Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego
serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu – zegarem Głównego Urzędu Miar.
Informacje dodatkowe:
Ofertę należy sporządzić w języku polskim pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej
kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Dokumenty w formacie „pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES;
Jeżeli w wyniku podpisywania pliku kwalifikowanym podpisem elektronicznym zostanie utworzony dodatkowy plik z podpisem,
Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu oba pliki (plik podpisywany i plik z podpisem);
W przypadku przekazywania w postępowaniu dokumentu elektronicznego w formacie poddającym dane kompresji, opatrzenie pliku
zawierającego skompresowane dokumenty kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym
jest równoznaczne z opatrzeniem wszystkich dokumentów zawartych w tym pliku odpowiednio kwalifikowanym podpisem
elektronicznym;
Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca
winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego „Platforma zakupowa” tel. +48 22 257 22 23 (infolinia dostępna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00) e-mail: oneplace@marketplanet.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje zawiera Rozdział 21 SWZ - Ochrona danych osobowych osób fizycznych i klauzula informacyjna.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/15/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest budowa przyłącza wodociągowego i odcinka kanału kanalizacyjnego oraz przyłącza kanalizacyjnego do budynku przy ul. Postępu 16A – siedziby Urzędu Skarbowego Warszawa Mokotów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres prac oraz wymagania dotyczące wykonania
i odbioru przedmiotu zamówienia został ujęty w:
1. Załączniku nr 1 do SWZ – dokumentacja projektowa, na którą składa się: projekt budowlano-wykonawczy, informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, STWiORB.
2. Załączniku nr 2 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy (wzór umowy)

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy ocenie i wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający będzie kierował się wyłącznie kryterium ceny. Cena „oferty brutto” C za realizację zamówienia podstawowego – waga kryterium – 100%.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że:
a) w okresie ostatnich pięciu lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał w sposób należyty co najmniej 2 roboty budowlane zawierające w swoim zakresie budowę przyłączy wodno-kanalizacyjnych lub sieci wodno-kanalizacyjnych o łącznej wartości robót nie niższej niż 500 000, 00 zl zł brutto.
b) Dysponuje lub będzie dysponował osobą przeznaczoną do pełnienia obowiązków kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, należącą do właściwej izby samorządu zawodowego, posiadającą co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenie o aktualności informacji zawartych w złożonym w postępowaniu oświadczeniu,
o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania określonych przez Zamawiającego w Rozdziale 5 SWZ, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1-6
i art. 109 ust. 1 pkt 7, 8 i 10 Ustawy Pzp oraz w zakresie art. 7 ust. 1 ustawy UKR

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Wykaz robót budowlanych w zakresie wskazanym w rozdziale 6 ust. 2 pkt a) SWZ, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem zakresu wykonanych robót, wartości, dat, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których robota ta została wykonana, z załączeniem dowodów określających czy robota budowlana została wykonana należycie (dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty).
b) Wykaz osób, (kierownika budowy), który zostanie skierowany do realizacji przedmiotowego zamówienia (przy bezpośredniej realizacji zamówienia) wraz z informacjami na temat jego kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia c, a także zakresu wykonywanych przez niego czynności oraz informacji o podstawie do dysponowania tą osobą.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (Wykonawcy występujący wspólnie, w rozumieniu art. 58 ustawy Pzp) są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika, do:
 reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia,
albo
 do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Pełnomocnictwo powinno zostać załączone do oferty, zgodnie z wymaganiami określonymi w Rozdziale 7 część 2 pkt 2 ppkt 2 lit. d) SWZ.
3. Wykonawcy występujący wspólnie składają jedną ofertę, przy czym:
a) oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale 7 część 2 pkt 2 ppkt 2 lit. a) SWZ, składa każdy
z Wykonawców oddzielnie. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw do wykluczenia oraz warunki udziału w postępowaniu w zakresie określonym przez Zamawiającego;
b) pozostałe oświadczenia i dokumenty wskazane w Rozdziale 7 część 2 pkt 2 SWZ, składają wszyscy Wykonawcy wspólnie, z wyjątkiem dokumentu opisanego w Rozdziale 7 część 2 pkt 2 ppkt 2 lit c), który każdy z Wykonawców składa oddzielnie.
4. Ofertę składa i podpisuje w imieniu wszystkich Wykonawców – Pełnomocnik lub wszyscy Wykonawcy, składający ofertę wspólną.
5. Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z Pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w formularzu ofertowym.
6. Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający, przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której
dokonano wyboru Wykonawcy. Rodzaj i zakres zmian oraz warunki wprowadzenia zmian wskazane są we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-06-28 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ias-warszawa.ezamawiajacy.pl/pn/iaswarszawa/demand/162423/notice/public/details

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-06-28 08:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-07-27

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Wykonawca zapewni, na okres od dnia przekazania terenu budowy do dnia (terminu) Odbioru Końcowego Robót ubezpieczenie budowy, które będzie obejmować swoim zakresem między innymi:
a) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej z tytułu zniszczenia wszelkiej własności na kwotę 1,5 mln zł (ubezpieczenie za szkody rzeczowe i majątkowe),
b) ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej na wypadek śmierci, kalectwa lub uszkodzenia ciała na kwotę 1,5 mln zł (ubezpieczenie za szkody osobowe)
w odniesieniu do:
- osób upoważnionych do przebywania na placu budowy- osób trzecich, które nie są upoważnione do przebywania na placu budowy.
c) ubezpieczenie od zniszczeń robót, materiałów i sprzętu oraz innego mienia objętych Umową (ubezpieczenie od działalności budowlanej), włączając koszty rozbiórki, usunięcia pozostałości po rozbiórce i wynagrodzeniem rzeczoznawców, na kwotę nie mniejszą niż 120% kwoty wynagrodzenia określonego w §12 ust.2 Umowy (brutto).
2. Wykonawca udziela Zamawiającemu 5-co letniej gwarancji jakości na wykonane roboty, usługi, dostawy, urządzenia oraz instalacje objęte przedmiotem umowy. icząc od daty Odbioru Końcowego Robót.
3. Zamawiającemu przysługują uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne wykonanych robót na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym, z tym że okres trwania rękojmi wynosi 5 lat licząc od daty Odbioru Końcowego Robót - zgodnie z przepisami KC ( ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r., Dz.U.2023.1610 t.j.I).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.