Ogłoszenie z dnia 2023-08-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00290746/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zagospodarowanie terenów, farmy owocowo-warzywne, zielone ściany, renaturyzacja rowu, ogrody deszczowe w Piastowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Piastów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269350
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 11 Listopada 2
1.5.2.) Miejscowość: Piastów
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-820
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@piastow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.piastow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-95492e65-1b0d-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zagospodarowanie terenów, farmy owocowo-warzywne, zielone ściany, renaturyzacja rowu, ogrody deszczowe w Piastowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-95492e65-1b0d-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00365832
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00034459/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa i montaż ogrodów deszczowych w pojemnikach ze stali corten oraz farm owocowo warzywnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt współfinansowany w ramach Programu Operacyjnego pn.: „Środowisko, Energia i Zmiany Klimatu” ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego 2014-20212.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00290746
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.19.2013
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: Zagospodarowanie terenu patio przy Szkole Podstawowej nr 3 przy Al. Tysiąclecia, dz. Nr ew. 664 obręb 02.Przedmiotem zamówienia części 1 jest likwidacja zasklepień i uszczelnień gruntu na terenie Patio w Szkole Podstawowej nr 3 przy Al. Tysiąclecia 5 w Piastowie; wymiana istniejącej nawierzchni betonowej na nawierzchnię mineralną, przepuszczalną dla wody opadowej; oczyszczenie istniejących murków oporowych oraz schodów terenowych; budowa siedziska z drewna na istniejących ławkach betonowych oraz zagospodarowanie terenu nasadzeniem roślin. Pełny zakres przedmiotu zamówienia określony jest w dokumentacji projektowej, we wzorze umowy oraz w przedmiarze robót. W/w dokumentacja techniczna tj. dokumentacja projektowo – kosztorysowa, STWiORB stanowią załączniki do niniejszej SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
45223110-0 - Instalowanie konstrukcji metalowych
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
77300000-3 - Usługi ogrodnicze
4.5.5.) Wartość części: 315107,24 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: Zagospodarowanie terenu przy filii Świetlicy Środowiskowo Integracyjnej przy ul. Sułkowskiego, dz. Nr ew. 262/2 obręb 01; 3) Przedmiotem zamówienia części 2 jest przygotowanie terenu pod nowe nasadzenia oraz założenie nowych trawników; wykonanie ogrodu owocowo - warzywnego ze stali corten; wykonanie nawierzchni bezpiecznej z piasku warstwa 15-20cm. pod istniejącym placem zabaw; naprawa istniejących ławek - wymiana drewnianego siedziska; zagospodarowanie terenu nasadzeniem roślin4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45223110-0 - Instalowanie konstrukcji metalowych
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
77300000-3 - Usługi ogrodnicze
4.5.5.) Wartość części: 117104,36 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3: Zakładanie systemu zielonych ścian na terenie miasta Piastów, budowa zielonej ściany przy ekranach wzdłuż linii kolejowej przy ul. Szarych Szeregów, renowacja i rozbudowa pergoli przy ul. Lwowskiej oraz budowa zielonej ściany na budynku Szkoły Podstawowej Nr 3 przy Al. Tysiąclecia 5.Przedmiotem zamówienia części 3 jest: Część 3 A: Budowa zielonej ściany przy ekranach wzdłuż linii kolejowej przy ul. Szarych Szeregów w tym; przygotowanie terenu pod nasadzenia roślin wieloletnich; wymiana gruntu na głębokości 10cm.; budowa zielonej ściany na ekranie akustycznym wzdłuż linii kolejowej przy ul. Szarych Szeregów; ekran akustyczny należy obsadzić roślinnością pnącą; teren przylegający do ekranu należy obsadzić krzewami, bylinami oraz trawami ozdobnymi oraz pielęgnacja w okresie gwarancyjnym.
Część 3 B: Renowacja i rozbudowa pergoli przy ul. Lwowskiej w tym: demontaż istniejących elementów pergoli i wykonanie nowych elementów z drewna klejonego warstwowo impregnowanego ciśnieniowo, czterostronnie strugane, krawędzie; fazowane. Elementy drewniane należy pomalować trzykrotnie impregnatem ochronnym do drewna; wykonanie przestrzennej zielonej ściany z gabionów ogrodzeniowych oraz instalacja stalowych kratek pod pnącza wraz z przygotowaniem terenu pod nasadzenia; zagospodarowanie terenu nasadzeniem roślin oraz pielęgnacja w okresie gwarancyjnym. Część 3 C: Budowa zielonej ściany na budynku Szkoły Podstawowej nr 3 przy Al. Tysiąclecia 5 w tym: przygotowanie terenu pod nasadzenia roślin wieloletnich; budowa zielonej ściany na podporach stalowych; zagospodarowanie terenu nasadzeniem roślin oraz pielęgnacja w okresie gwarancyjnym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
45223110-0 - Instalowanie konstrukcji metalowych
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
77300000-3 - Usługi ogrodnicze
4.5.5.) Wartość części: 409884,22 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4: Renaturyzacja rowu w parku przy ul. Św. Stanisława Kostki w Piastowie; Przedmiotem zamówienia części 4 jest przygotowanie terenu oraz wykonanie nasadzeń roślin hydrofitowych na terenie rowu w parku przy ul. Św. Stanisława Kostki w Piastowie, w celu zmniejszenia spływu powierzchniowego wód opadowych; wprowadzenie głazów narzutowych 50-70 cm.; pielęgnacja w okresie gwarancyjnym.4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45223110-0 - Instalowanie konstrukcji metalowych
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
77300000-3 - Usługi ogrodnicze
4.5.5.) Wartość części: 145457,09 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5: Zakładanie ogrodów deszczowych, wprowadzenie systemu zapobiegającego marnotrawieniu żywności w mieście, utworzenie farm owocowo warzywnych na terenie Szkoły Podstawowej Nr 2, Szkoły Podstawowej Nr 3 oraz Szkoły Podstawowej Nr 4 w Piastowie.Przedmiotem zamówienia części 5 jest: Część 5 A: Budowa ogrodów deszczowych na terenie miasta Piastów w następujących lokalizacjach:
dz.nr ew.49 obręb. 05, ul. 11 Listopada 8, 05-820 Piastów (Urząd Stanu Cywilnego) montaż ogrodów deszczowych w pojemnikach ze stali corten:
a) wymiary: 0,8 m x 1 m wys. 0,6m - 4 szt. b)wymiary: 0,8 m x 24m wys.0,4m -1 szt. dz. nr ew. 44/1 obręb 05, ul. 11 Listopada 2, 05-820 Piastów (Urząd Miejski) montaż ogrodów deszczowych w pojemnikach ze stali corten :
wymiary: 0,6m x 10 m wys. 0,5m - 1 szt. wymiary: 0,6m x 8 m wys. 0,5m - 1 szt. wymiary: 0,4m x 5,5 m wys. 0,5m - 1 szt. wymiary: 0,6m x 11,5 m wys. 0,5m - 1 szt. wymiary: 0,6m x 9,5 +1,1 m wys. 0,5m - 1 szt. kształt litery "L"
dz. nr ew. 44/1 obręb 05, ul. Al. Tysiąclecia 1, 05-820 Piastów (MOSiR):
montaż ogrodów deszczowych w pojemnikach ze stali corten : wymiary: 1 m x 4 m wys. 0,5m - 1 szt. wymiary: 1,5 m x 10,5 m wys. 0,5m - 1 szt. wymiary: 1 m x 3,6m+3,6 m wys. 0,5m - 1 szt. Kształt litery "L" dz. nr ew. 664 obręb 02, ul. Al. Krakowska 20, 05-820 Piastów (Szkoła Podstawowa nr 2) budowa ogrodu deszczowych infiltracyjnego w gruncie rodzimym 30,2m2 dz. nr ew. 156 obręb 05, ul. Al. Tysiąclecia 5, 05-820 Piastów (Szkoła Podstawowa nr 3)
budowa ogrodu deszczowych infiltracyjnego w gruncie rodzimym 33 m2.
dz. nr ew. 46/1 obręb 01, ul. Żbikowska 25, 05-820 Piastów (Szkoła Podstawowa nr 4) montaż ogrodów deszczowych w pojemnikach ze stali corten: wymiary: 1 m x 4 m wys. 0,5m - 1szt. dz. nr ew. 262/2 obręb 01, ul. Sułkowskiego 29A, 05-820 Piastów (Filia Świetlicy Środowiskowo Integracyjnej) montaż ogrodów deszczowych w pojemnikach ze stali corten - wymiary: 0,6 m x 7 m wys. 0,5m - 1szt. dz. nr ew. 11/17 obręb 01, ul. Sułkowskiego 29B, 05-820 Piastów (Osiedle Socjalne) budowa ogrodu deszczowych uszczelnionego membraną 61,7 m2 + 57 m2 dz. nr ew. 278/18 obręb 04 ul. Lwowska, 05-820 Piastów (Fontanna przy Dworcu PKP)
nasadzenia w istniejącym pojemniku.- 1szt. dz. nr ew. 127/11 obręb 04 ul. Lwowska 6, 05-820 Piastów montaż ogrodów deszczowych w pojemnikach ze stali corten: wymiary: 0,6 m x 7 m wys. 0,5m - 1szt. Część 5 B: Wprowadzenie systemu zapobiegającego marnotrawieniu żywności w mieście; utworzenie farm owocowo-warzywnych na terenie Szkoły Podstawowej nr 2 w Piastowie; montaż drewnianych donic o wymiarach 1,5 m x 1 m wys. 0,4 - 2 szt. Część 5 C: Wprowadzenie systemu zapobiegającego marnotrawieniu żywności w mieście. Utworzenie farm owocowo-warzywnych na terenie Szkoły Podstawowej nr 3 w Piastowie; montaż drewnianych donic o wymiarach 1,5 m x 1 m wys. 0,4 - 2 szt. Część 5 D: Wprowadzenie systemu zapobiegającego marnotrawieniu żywności w mieście. Utworzenie farm owocowo-warzywnych na terenie Szkoły Podstawowej nr 4 w Piastowie; montaż drewnianych donic o wymiarach 1,5 m x 1 m wys. 0,4 - 2 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
45223110-0 - Instalowanie konstrukcji metalowych
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
77300000-3 - Usługi ogrodnicze
4.5.5.) Wartość części: 446248,06 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 310944,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 310944,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 310944,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GORDO Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5342568410
7.3.3) Ulica: Al. Tysiąclecia 1
7.3.4) Miejscowość: Piastów
7.3.5) Kod pocztowy: 05-820
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 310944,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 120540,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 120540,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 120540,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GORDO Sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5342568410
7.3.3) Ulica: Al. Tysiąclecia 1
7.3.4) Miejscowość: Piastów
7.3.5) Kod pocztowy: 05-820
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 120540,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu dla części 3 – Zakładanie systemu zielonych ścian na terenie miasta Piastów, budowa zielonej ściany przy ekranach wzdłuż linii kolejowej przy ul. Szarych Szeregów, renowacja i rozbudowa pergoli przy ul. Lwowskiej oraz budowa zielonej ściany na budynku Szkoły Podstawowej Nr 3 przy Al. Tysiąclecia 5 wpłynęła jedna oferta. Oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 10 ustawy Pzp, tj. „Oferta zawiera błędy w obliczeniu ceny”. Wykonawca w złożonej ofercie dokonał błędnego wyliczenia ceny w zakresie stawki podatku vat. Zgodnie ze stanowiskiem KIO, jeżeli Zamawiający opisując w SWZ sposób obliczenia ceny nie zawarł żadnych wskazań dot. stawki vat, wówczas oferta zawierająca stawkę podatku vat niezgodną z obowiązującymi przepisami podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 10 ustawy. Na Wykonawcach spoczywa obowiązek ustalenia prawidłowej stawki. Zgodnie z ugruntowanym orzecznictwem błędne podanie stawki vat stanowi błąd w obliczeniu ceny, który nie podlega poprawie i skutkuje koniecznością odrzucenia oferty. Postępowanie dla części 3 – Zakładanie systemu zielonych ścian na terenie miasta Piastów, budowa zielonej ściany przy ekranach wzdłuż linii kolejowej przy ul. Szarych Szeregów, renowacja i rozbudowa pergoli przy ul. Lwowskiej oraz budowa zielonej ściany na budynku Szkoły Podstawowej Nr 3 przy Al. Tysiąclecia 5 zostało unieważnione na podstawie art. 255 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu (..)”
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 152520,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 152520,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 152520,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GORDO Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5342568410
7.3.3) Ulica: Al. Tysiąclecia 1
7.3.4) Miejscowość: Piastów
7.3.5) Kod pocztowy: 05-820
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 152520,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 453870,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 453870,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 453870,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GORDO Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5342568410
7.3.3) Ulica: Al. Tysiąclecia 1
7.3.4) Miejscowość: Piastów
7.3.5) Kod pocztowy: 05-820
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 453870,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
INNE PRZETARGI Z PIASTOWA
więcej: przetargi w Piastowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa budynku Przychodni Specjalistycznej wraz z infrastrukturą techniczną Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Leżajsku
- Utrzymanie terenów zieleni na terenie miasta Lędziny w 2025 roku
- PRZEBUDOWA POMIESZCZEŃ ZAKŁADU DIAGNOSTYKI LABORATORYJNEJ ORAZ PRZEBUDOWA CZĘŚCI POMIESZCZEŃ BUDYNKU SZPITALA NA POTRZEBY PRACOWNI ENDOSKOPOWEJ
- Modernizacja i dostosowanie infrastruktury ZSzN Sp. z o.o. w celu popr.dostępności do świadczeń pielęgnacyjnych i opiekuńczych w ZOL oraz rozszerzenie zakresu świadcz. dla pacjentów wentylowanych mech
- Modernizacja strefy sportowej w Szkole Podstawowej przy ul. Bohaterów 41
- Utrzymanie i zagospodarowanie terenów zielonych oraz porządkowanie terenów przyległych utwardzonych na obszarze nieruchomości Politechniki Bydgoskiej im. Jana i Jędrzeja Śniadeckich
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.