eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kostrzyn nad Odrą › "Świadczenie usług ratownictwa wodnego w obiekcie Pływalni Krytej w Kostrzynie nad Odrą"



Ogłoszenie z dnia 2024-06-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Świadczenie usług ratownictwa wodnego w obiekcie Pływalni Krytej w Kostrzynie nad Odrą”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI OŚRODEK SPORTU I REKREACJI

1.3.) Oddział zamawiającego: mosir

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210601613

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Niepodległości 11

1.5.2.) Miejscowość: Kostrzyn nad Odrą

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-470

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.7.) Numer telefonu: 957278147

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@kostrzyn.um.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.mosir-kostrzyn.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Świadczenie usług ratownictwa wodnego w obiekcie Pływalni Krytej w Kostrzynie nad Odrą”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dab01be0-297d-11ef-86d2-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00365870

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00365664/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 „Świadczenie usług ratownictwa wodnego w obiekcie Pływalni Krytej w Kostrzynie nad Odrą”

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/kostrzyn_nad_odra

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/kostrzyn_nad_odra

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prowadzone jest w
języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem
https://platformazakupowa.pl/pn/kostrzyn_nad_odra . Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w formie
elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany
terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której
zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za
pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy. Wymagania techniczne i organizacyjne sporządzania, wysyłania
i odbierania korespondencji elektronicznej, zostały opisane w regulaminie internetowej platformy zakupowej
https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuję, że:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Dyrektor Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kostrzynie nad Odrą, ul. Niepodległości 11, 66-470 Kostrzyn nad Odrą, tel. 95-752-37-16, adres e-mail: mosir-kostrzyn@post.pl
b)inspektorem ochrony danych osobowych w Mieście Kostrzyn nad Odrą jest Pan Zbigniew Miszczak, kontakt: adres e-mail: inspektor@cbi24.pl;
Pozostałe informacje zawarto w rozdziale XX SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zawarto w rozdziale XX SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: MOSIR.271.1.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 555000 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest organizacja i świadczenie usług ratownictwa wodnego na obiekcie Pływalni Krytej w Kostrzynie nad Odrą przy ul. Fabrycznej 7.
2. Przedmiot Zamówienia obejmuje:
a) zapewnienie bezpieczeństwa osób korzystających z obiektu pływalni,
b) kontrolę nad przestrzeganiem postanowień regulaminów obiektu pływalni przez wszystkich jego użytkowników,
c) obsługę ratowniczą obiektu pływalni, w skład której wchodzą:
 basen sportowy o długości 25m i szerokości 15,5m z 6 torami (głębokość: od 120cm do 180cm, o pow. lustra wody 388m2),
 basen rekreacyjny - kształt regularny: do nauki pływania dla dzieci (głębokość 120-140cm), z atrakcjami, o pow. lustra wody 63m2,
 brodzik dla dzieci z atrakcjami (głębokość 0,40m), o pow. lustra wody 33m2,
 dwie wanny hydromasażowe (jacuzzi), dla 5 osób każda, o pow. lustra wody 8m2,
 niecka z ławką z masażem (głębokość 0,80m),
 zespół saun (sucha, parowa, infrared),
3. Wykonawca, w ramach realizacji zamówienia, zobowiązany jest do:
a) zapewnienia bezpieczeństwa osób korzystających z obiektu pływalni stosownie do obowiązujących przepisów prawa, w szczególności ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (Dz. U. z 2023 r., poz. 714) wraz z aktami wykonawczymi,
b) prowadzenia nadzoru i kontroli w zakresie przestrzegania przez osoby korzystające z obiektu pływalni obowiązujących regulaminów obiektu pływalni, przepisów BHP i ppoż., w tym pouczania grup zorganizowanych oraz osób indywidualnych korzystających z obiektu pływalni, o przepisach obowiązujących na jego terenie,
c) kompleksowego zabezpieczenia ratowniczego na terenie obiektu pływalni,
d) udzielania pierwszej pomocy przedlekarskiej w godzinach otwarcia obiektu pływalni,
e) utrzymywanie w należytym stanie sprzętu ratowniczego, urządzeń sygnalizacyjnych i ostrzegawczych oraz sprzętu medycznego – po stronie zamawiającego leży obowiązek zapewnienia wyposażenia w sprzęt ratowniczy, urządzenia sygnalizacyjne i ostrzegawcze,
f) zapewnienia obowiązkowego sprzętu medycznego w hali basenowej i pomieszczeniu pierwszej pomocy a także jego bieżące uzupełnianie,
g) dbania o stanowisko ratownicze oraz konserwację powierzonego sprzętu ratowniczego,
h) zapewnienia ciągłości obsady stanowisk ratowniczych na obiekcie pływalni w godzinach pracy obiektu pływalni z wyłączeniem wybranych świąt oraz tzw. przerwy technologicznej,
i) ustanowienia w ramach obsługi ratowniczej trzech stałych dedykowanych osób - tzw. szef zmiany ratowniczej - osoby te powinny być planowane w grafikach dyżurów jako przełożeni ratowników na poszczególnych zmianach od poniedziałku do niedzieli, dodatkowo jedna z tych osób powinna być wyznaczona jako koordynator ratowników, który będzie odpowiedzialny ze strony wykonawcy między innymi za przygotowanie comiesięcznych harmonogramów dyżurów oraz pełną kontrolę i nadzór nad prawidłowością realizacji zadań całej kadry ratowniczej,
j) bieżącego wyposażenia ratowników w stroje i obuwie zgodne z wymogami BHP,
k) prowadzenia podstawowej dokumentacji i systemu raportowania, w tym "Dziennika pracy ratowników" i "Dziennika pracy punktu sanitarnego", sporządzania innych dokumentów, wynikających z obowiązujących przepisów dotyczących powierzonych obowiązków np. protokół powypadkowy,
l) przestrzegania zakresu obowiązków i czynności ratowników na poszczególnych stanowiskach ratowniczych określonych w załączniku nr 1 do umowy, a także określonych w ramach przygotowanej przez zamawiającego analizy zagrożeń na obiekcie pływalni,
m) przestrzegania wszelkich procedur oraz regulaminów obowiązujących w obiekcie pływalni.
4. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia przez ratowników wodnych stałej kontroli wyznaczonego obszaru wodnego w sposób zapewniający bezpieczeństwo osób korzystających z obiektu pływalni, o których mowa w § 1 ust. 1 umowy.
5. Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usług będących przedmiotem niniejszego zamówienia z należytą starannością, w sposób profesjonalny, ściśle według postanowień niniejszego SWZ z załącznikami, ponosząc pełną odpowiedzialność za rzetelne, kompletne i terminowe wykonanie, przestrzegając obowiązujących przepisów prawa, tym przepisów BHP i Ppoż.
6 . Świadczenie usług ratownictwa wodnego w okresie realizacji przedmiotu zamówienia będzie wykonywane na następujących zasadach:
a) w dni robocze poniedziałek- piątek w godzinach 06:30 – 21:30,
b) sobota – niedziela w godzinach 08:30 – 20:30
c) sobota 19.04.2025 (Wielka Sobota) w godzinach 12:00 – 20:00,
d) dni wolne od pracy (6 dni), w których pływalnia jest otwarta w godzinach 12:00 – 20:00:
• 03.05.2025 Święto Narodowe Trzeciego Maja,
• 19.06.2025 dzień Bożego Ciała,
• 15.08.2024 Wniebowzięcie Najświętszej Maryi Panny,
• 11.11.2024 Narodowe Święto Niepodległości,
• 06.01.2025 Święto Trzech Króli
e) dni, w których pływalnia jest otwarta w godzinach 7:00 – 12:00
• 24.12.2024 (Wigilia)
• 31.12.2024
f) dni, w których pływalnia jest nieczynna:
• 01.11.2024 - Wszystkich Świętych,
• 25.12.2024 – pierwszy dzień Bożego Narodzenia,
• 26.12.2024 – drugi dzień Bożego Narodzenia
• 01.01.2025 – Nowy Rok.
• 20.04.2025 – Wielkanoc,
• 21.04.2025 – Poniedziałek Wielkanocny
• 01.05.2025 – święto państwowe,
Zamawiający wymaga, aby w godzinach otwarcia obiektu pływalni, w tym samym czasie, w wyznaczonych strefach obiektu pływalni w ramach świadczenia usług ratownictwa wodnego, pełniło jednocześnie dyżur trzech ratowników.
7. Szacunkowa maksymalna ilość godzin ratowniczych w okresie realizacji zamówienia przez okres 12 miesięcy wynosi: 14 385 godzin.
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia ilości godzin ratowniczych do minimum 9.000 godzin w przypadku, gdy będzie to niezbędne z powodów ekonomicznych lub bieżących potrzeb. W związku z ograniczeniem ilości godzin wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia w stosunku do zamawiającego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71317200-5 - Usługi w zakresie ochrony zdrowia i bezpieczeństwa

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

75252000-7 - Służby ratownicze

92620000-3 - Usługi w zakresie sportu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, polegających na udzieleniu w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług i zgodnych z jego przedmiotem do wysokości 20% wartości zamówienia podstawowego.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny złożonych ofert. Postępowanie zostanie rozstrzygnięte w przypadku złożenia co najmniej jednej oferty niepodlegającej odrzuceniu

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.

2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych zapisów;
a) wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę posiadania aktualnej decyzji ministra właściwego do spraw wewnętrznych wyrażającej zgodę na wykonywanie usług w zakresie ratownictwa wodnego, wydaną na podstawie ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (Dz. U. z 2023r. poz. 714),
b) wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę posiadania ważnego wpis do rejestru jednostek współpracujących z systemem Państwowe Ratownictwo Medyczne (PRM), o którym mowa w art. 17 ust. 1 ustawy z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (Dz. U. z 2024 r., poz. 652 t.j.);

3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
a) wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 500.000 zł (pięćset tysięcy złotych 00/100),

4) zdolności technicznej i zawodowej;
a) wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę realizacji w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch usług związanych z przedmiotem zamówienia i do niego proporcjonalnych, polegających na świadczeniu usług ratownictwa wodnego w rozumieniu ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (Dz. U. z 2023r. poz. 714) przez okres ciągły minimum 6 miesięcy o wartości nie mniejszej 200.000 zł (dla jednej usługi) wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;

b)wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę dysponowania 10 osobami skierowanymi do realizacji zamówienia publicznego pełniącymi funkcję ratownika, w tym 1 osoba pełniąca funkcję koordynatora ratowników, które powinny spełniać następujące wymagania:
• posiadać kwalifikacje ratownika wodnego w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (Dz. U. z 2023r. poz. 714),
• posiadać ważne zaświadczenie o ukończeniu kursu w zakresie kwalifikowanej pierwszej pomocy i uzyskaniu tytułu ratownika, wydane na podstawie art. 13 ustawy z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (Dz. U. z 2024 poz. 652 t.j.),
• posiadać jedną z kilku kwalifikacji przydatnych w ratownictwie wodnym, określonych w rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 23 września 2021 r. w sprawie kwalifikacji przydatnych w ratownictwie wod-nym (Dz.U. z 2021 r. poz. 1761),
• posiadać minimum 3 miesięczne doświadczenie zawodowe w wykonywaniu ratownictwa wodnego a osoba pełniąca funkcję koordynatora ratowników co najmniej 24 miesięczne doświadczenie zawodowe na stanowisku osoby kierującej pracownikami wykonującymi ratownictwo wodne (szef zmiany, koor-dynator ratowników itp.).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda następujących dokumentów i oświadczeń:
a) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275 z 2022r. poz.2581 i 2640 oraz z 2023r. poz.852), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 5 do Formularza ofertowego;
b) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
c) Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 7 ust.1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2023 r. poz. 1497), którego wzór stanowi, którego wzór stanowi załącznik nr 6 do Formularza ofertowego;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunku dotyczącego uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, Zamawiający żąda następujących dokumentów:
a) aktualną decyzję ministra właściwego do spraw wewnętrznych wyrażającą zgodę na wykonywanie usług w zakresie ratownictwa wodnego, wydaną na podstawie ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (Dz. U. z 2023r. poz. 714),
b) dokument potwierdzający ważny wpis do rejestru jednostek współpracujących z systemem Państwowe Ratownictwo Medyczne (PRM), o którym mowa w art. 17 ust. 1 ustawy z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (Dz. U. z 2024 r., poz. 652 t.j.);
3) W celu potwierdzenia spełnienia warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający żąda następujących dokumentów:
a) dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną ubezpieczenia, określoną w rozdziale V ust.7 pkt 3 ppkt a SWZ,
b) jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć wymaganych przez Zamawiającego podmiotowych środków dowodowych, o których mowa ust.6 pkt 3 lit a), Wykonawca składa inne podmiotowe środki dowodowe, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu,
4) W celu potwierdzenia spełnienia warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda następujących dokumentów:
a) Wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy, zgodnie z wymogami określonymi dla poszczególnych zadań w rozdziale V ust.7 pkt 4 ppkt a SWZ, - załącznik nr 7 do Formularza ofertowego;
b) Wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, potwierdzający spełnianie warunku określonego w rozdziale V ust.7 pkt 4 ppkt b SWZ, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 8 do Formularza ofertowego;

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

26. Ofertę należy złożyć z wymaganymi załącznikami:

1 Formularz ofertowy sporządzony wg. wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ wraz z Oświadczeniem w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – Załącznik nr 1 do Formularza ofertowego.
2 Oświadczenia, o których mowa w art.125 ust.1 ustawy Pzp o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego
– zgodnie z Załącznikiem nr 2 do Formularza ofertowego;
– zgodnie z Załącznikiem nr 3 do Formularza ofertowego;
3 Pełnomocnictwo - Jeżeli oferta wraz z oświadczeniami składana jest przez pełnomocnika należy do oferty załączyć pełnomocnictwo upoważniające pełnomocnika do tej czynności.
4 Wykonawca, który polega na zasobach innych podmiotów składa wraz z ofertą: 1) oświadczenie podmiotu o udostępnieniu zasobów wskazujące na okoliczności opisane w rozdziale V ust. 8 pkt.3 SWZ,
2) oraz oświadczenia podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdziale V ust. 8 pkt.6 SWZ., zgodnie z załącznikiem 2A i 3A do Formularza ofertowego.
5 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty:
1) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
2) Oświadczenie, z którego wynika jaki zakres rzeczowy wykonania zamówienia realizować zamierzają poszczególni wykonawcy,
3) Oświadczenia o którym mowa w art.125 ust.1 ustawy Pzp o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego – zgodnie z Załącznikami nr 2 i 3 do Formularza ofertowego (składa każdy z wykonawców);
6 Informacja o wystąpieniu u Zamawiającego obowiązku podatkowego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług –z zgodnie z Załącznikiem nr 4 do Formularza ofertowego.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty:
1) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia,
2) oświadczenie, z którego wynika jaki zakres rzeczowy wykonania zamówienia realizować zamierzają poszczególni
wykonawcy,
3) Oświadczenia o którym mowa w art.125 ust.1 ustawy Pzp o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego – zgodnie z Załącznikami nr 2 i 3 do Formularza ofertowego
(składa każdy z wykonawców);

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Określono w dokumentach zamówienia

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-06-24 09:30

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kostrzyn_nad_odra na stronie dotyczącej odpowiedniego postępowania o numerze MOSIR.271.1.2024

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-06-24 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.