Ogłoszenie z dnia 2024-06-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi utrzymania systemu Finansowo – Księgowego Quorum
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Lubelskie - Lubelskie Centrum Innowacji i Technologii
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 387842118
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mieczysława Karłowicza 4
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-027
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: maria.szczur@lcit.lubelskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://lcit.ezamawiajacy.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi utrzymania systemu Finansowo – Księgowego Quorum2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-929840b3-fd4b-11ee-885b-8267c0608453
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00365901
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00094252/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Zakup usługi wsparcia technicznego programu kadrowo-płacowego Quorum F-K dla LAWP w Lublinie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Przedmiot umowy jest finansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Pomocy Technicznej FEL 2021-2027, Priorytet 13 Wsparcie wdrażania Funduszy Europejskich dla Lubelskiego 2021-2027 w ramach EFRR, Działanie 13.1 Wsparcie wdrażania Funduszy Europejskich dla Lubelskiego 2021-2027 w ramach EFRR.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00291933
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 305 ustawy w związku z art. 214 ust. 1 pkt. 1 lit. a i b ustawy z dnia 11 września 2019 r.- Prawo zamówień publicznych – usługa będąca przedmiotem zamówienia może być świadczona tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn:
a) technicznych o obiektywnym charakterze,
b) związanych z ochroną praw wyłącznych wynikających z odrębnych przepisów ‒ jeżeli nie istnieje rozsądne rozwiązanie alternatywne lub rozwiązanie zastępcze, a brak konkurencji nie jest wynikiem celowego zawężenia parametrów zamówienia.
Dalsza część uzasadnienia znajduję się w "Informacjach dodatkowych" Ogłoszenia.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OZP.26.1.19.2024.WIR
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 38046,24 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi utrzymania systemu Finansowo – Księgowego Quorum, moduł F-K (dalej: oprogramowania) (zamówienie podstawowe) oraz usług dodatkowych w ramach prawa opcji.
W ramach zamówienia podstawowego, Wykonawca zapewni autorskie wsparcie techniczne świadczenia usług opieki serwisowej, która obejmuje:
1) nowelizację użytkowanego Oprogramowania wynikającej ze zmian legislacyjnych,
2) nowelizację użytkowanego Oprogramowania wynikającej z wprowadzonych przez Wykonawcę zmian funkcjonalnych.
2. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia zgodnie z opisem wskazanym w umowie.
3. Świadczenie przez Wykonawcę usług dodatkowych, z których Zamawiający będzie mógł skorzystać w ramach Prawa opcji odbywać się będzie na następujących zasadach:
1) zakres usług dodatkowych przewidzianych w ramach Prawa opcji obejmuje:
a) wprowadzanie zmian w funkcjonalności Oprogramowania,
b) przeprowadzanie dodatkowych konsultacji i pomocy w użytkowaniu Oprogramowania w miejscu wskazanym przez Zamawiającego,
c) przeprowadzanie dodatkowych konsultacji i pomocy w użytkowaniu Oprogramowania w formie zdalnej;
2) szczegółowe zasady realizacji Prawa opcji określone zostały w umowie.
4. Podstawą uruchomienia zamówienia w zakresie Prawa opcji będą realne potrzeby Zamawiającego oraz zagwarantowane środki finansowe, przy czym zamówienia nie mogą przekroczyć maksymalnej kwoty przewidzianej dla Prawa opcji, tj. 30 000 zł brutto.
5. Zamawiający zgłosi chęć skorzystania z Prawa opcji składając zapotrzebowanie z określeniem rodzaju usług dodatkowych określonych w ust. 3.
6. Skorzystanie z Prawa opcji jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Wykonawcy przysługuje wyłącznie wynagrodzenie za zamówione i zrealizowane usługi dodatkowe. W przypadku gdy Zamawiający nie skorzysta z Prawa opcji lub skorzysta z niego tylko w części, Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia finansowe.
7. Skorzystanie przez Zamawiającego z Prawa opcji nie jest traktowane jako zmiana Umowy, lecz jako cześć jej realizacji.
8. Usługa będzie świadczona przez okres 12 miesięcy od dnia podpisania umowy.
9. Usługa będzie świadczona dla Lubelskiej Agencji Wspierania Przedsiębiorczości w Lublinie, ul. Wojciechowska 9a, 20-704 Lublin.
10. Wykonawca będzie świadczył usługę opieki serwisowej dla posiadanych przez Zamawiającego licencji wieczystych w okresie obowiązywania umowy.
11. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 108 ust. 1 Pzp oraz art. 109 ust. 1 pkt 4, 8 i 10 Pzp.
12. Wyklucza się z postępowania wykonawców na podstawie przesłanek o których mowa w art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 507).
4.5.3.) Główny kod CPV: 72200000-7 - Usługi doradcze w zakresie programowania oprogramowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72260000-5 - Usługi w zakresie oprogramowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16796,88 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16796,88 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16796,88 PLN
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: QNT Systemy Informatyczne Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 008134065
7.3.3) Ulica: ul. Knurowskiej 19
7.3.4) Miejscowość: Zabrze
7.3.5) Kod pocztowy: 41-800
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
QNT SYSTEMY INFORMATYCZNE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
QNT SYSTEMY INFORMATYCZNE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46796,88 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Ceny jednostkowe za wprowadzenie zmian w funkcjonalności oprogramowania na życzenie Zamawiającego, w tym
a) Wynagrodzenie za roboczogodzinę analityka - 832,00 zł;
b) Wynagrodzenie za roboczogodzinę projektanta - 624,00 zł;
c) Wynagrodzenie za roboczogodzinę programisty - 416,00 zł;
d) Cena jednostkowa każdej dodatkowej, przeprowadzania na
życzenie Zamawiającego, dodatkowej sześciogodzinnej sesji konsultacyjnej w formie dodatkowych konsultacji i pomocy w użytkowaniu Oprogramowania, realizowanych w w siedzibie Lubelskiej Agencji Wspierania Przedsiębiorczości w Lublinie - 3 500,00 zł;
e) Cena jednej godziny przeprowadzenia sesji konsultacyjnej,
na życzenie Zamawiającego w formie dodatkowych
konsultacji i pomocy w użytkowaniu Oprogramowania,
realizowanych w formie zdalnej - 416,00 zł;
Wartość zamówienia podstawowego: 16 796,88 zł.
Łączna wartość umowy: 46 796,88 zł, przy czym podstawą uruchomienia zamówienia w zakresie Prawa opcji będą realne potrzeby Zamawiającego oraz zagwarantowane środki finansowe, przy czym zamówienia nie mogą przekroczyć maksymalnej kwoty przewidzianej dla Prawa opcji ( 30 000, 00 zł).
Data podpisani umowy: ostatnia ze stron podpisała umowę w dniu 10.06.2024 r.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa preparatów do higienicznego i chirurgicznego mycia
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym na potrzeby Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Lublinie
- Usługa w zakresie ochrony obiektu Szpitala, obsługę centrali p.poż i radiatora, obsługę szatni głównej i szatni studenckiej, nadzorowanie monitoringu wizyjnego oraz obsługę stanowiska dyspozytora
- Wykonanie i dostawa druków na potrzeby Urzędu Miasta Lublin w 2025 roku
- ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE TELEFONII KOMÓRKOWEJ WRAZ Z DOSTAWĄ FABRYCZNIE NOWYCH TELEFONÓW KOMÓRKOWYCH
- Dostawa warzyw, owoców i produktów podobnych do Domu Pomocy Społecznej "Kalina" w Lublinie
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Migracja systemu Portal Zbiórek Publicznych do nowszej wersji JAVA
- Rozbudowa i modernizacja sieci LAN w siedzibie Nadleśnictwa Legnica - drugie postępowanie
- Zakup jednorocznej subskrypcji Genetec Advantage Renewal, dla Systemu Monitoringu Miejskiego w Łodzi (SMM)
- Usługa udostępnienia systemów naboru elektronicznego do rybnickich jednostek oświatowych na lata szkolne 2025/2026, 2026/2027, 2027/2028 w podziale na zadania (3 zadania)
- "Usługa wsparcia technicznego do oprogramowania będącego na wyposażeniu Zamawiającego".
- Przedłużenie wsparcia technicznego i subskrypcji dla posiadanych przez Zamawiającego licencji oprogramowania
więcej: Usługi doradcze w zakresie programowania oprogramowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.