eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JabłonkaRekanalizacja w miejscowości Zubrzyca Dolna, Podwilk i Orawka w 2023r.



Ogłoszenie z dnia 2023-08-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rekanalizacja w miejscowości Zubrzyca Dolna, Podwilk i Orawka w 2023r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA JABŁONKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892222

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 3 Maja 1

1.5.2.) Miejscowość: Jabłonka

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-480

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@jablonka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jablonka.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rekanalizacja w miejscowości Zubrzyca Dolna, Podwilk i Orawka w 2023r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6e15ca1d-1fd9-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00365942

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00057961/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Wykonanie rekanalizacji we wsiach Gminy Jabłonka

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00301880

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RINT.271.1.27.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 218938,24 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie „Rekanalizacja w miejscowości Zubrzyca Dolna, Podwilk i Orawka w 2023r.”- zgodnie z wymogami określonymi w Specyfikacji Warunków Zamówienia, oraz zgodnie ze sztuką budowlaną i wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności techniczno- budowlanymi, normami branżowymi i PN.
2. Zakres robót niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, o którym mowa w ust. 1, obejmuje w szczególności rekanalizacja w miejscowości Zubrzyca Dolna, Podwilk i Orawka w 2023r.
2.1 Charakterystyka zakresu robót - Rekanalizacja w terenach skanalizowanych na terenie miejscowości Zubrzyca Dolna, Podwilk i Orawka – 2023-3.
Zubrzyca Dolna - do podłączenia 2 budynki + I etap kanalizacji w roli Rusnakowej
kanał Ø 160 mm - 30,0 mb
Studzienki(160) - 1 szt.
kanał Ø 200 mm - 423,2 mb
Studzienki(200) - 15 szt.

Podwilk - do podłączenia 3 budynki
kanał Ø 160 mm- 0,0 mb.
studzienki(160)- 0 szt.
kanał Ø 200 mm- 272,0 mb
Studzienki(200) - 96 szt.
Orawka - do podłączenia 3 budynki
kanał Ø 160 mm- 0,0 mb
studzienki(160)- 0 szt
kanał Ø 200 mm - 255,0 mb
Studzienki(200) - 10 szt.

Razem rekanalizacja 2023-3
kanał Ø 160 mm -30,0 mb
Studzienki(160) - 1 szt.
kanał Ø 200 mm - 950,2 mb
Studzienki(200)- 34 szt.
długość razem fi 160, fi 200 - 980,2 mb do podłączenia 8 budynków
Zajęcie pasa drogowego drogi gminnej dla potrzeb wykonania kanalizacji sanitarnej w drodze gminnej.
Zubrzyca Dolna:
Drogi gminne nr 2066/3 i 2090/50
8,50 m x 1,50 m= 12,75 m²
Drogi gminne nr 3763/12 i 5182/1 :
31,5m x 1,50 m= 47,25 m²

Zubrzyca Dolna łącznie: 12,75+ 47,25+=60,0 m²
stawka za 1,0 m²- 10,0zł -za zajętości
1x 10,0x 60,0 = 600,0 zł
Podwilk :
Droga gminna nr 8496
6,50 m x 1,50 m= 9 ,75m²
Stawka za 1,0 m² -10, zł -za zajętość
Podwilk łącznie 9,75 m² x10,0 zł/mkw = 97,50 zł
Orawka:
Droga gminna nr 4013
3,0 m x 1,50 m= 4,5m²
Droga gminna nr 394/2
3,50x1,50 =5,25 m
Stawka za 1,0 m² -10, zł - za zajętość
Orawka łącznie -9,75 m² x10,0 zł/mkw = 97,50 zł
Koszt zajęcia pasa drogowego na potrzeby wykonania robót kanalizacyjnych
600,0 + 97,5 +97,5 = 795,0zł
UWAGA !!!
Opłaty za zajęcie pasa drogowego j/w należy doliczyć do kosztorysu ofertowego.
Szczegółowy zakres prac precyzuje, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót stanowiące załączniki do niniejszej SWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki;
Załącznik Nr 10 Dokumentacja techniczna i załączniki graficzne (w tym m.in. rysunki, część opisowa dokumentacji).
Załącznik Nr 11 Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych
Załącznik Nr 12 Przedmiar robót

4 . Nomenklatura Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych (CPV):
CPV: 45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków.

5. Wymagany okres gwarancji:
Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty budowlane i zastosowane materiały – minimum 36 miesięcy - maksymalnie 60 miesięcy od daty odbioru końcowego robót
UWAGA!!! Zamawiający informuje, że długość udzielonej gwarancji stanowi kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej o wadze 40 %. Wykonawca który zaproponuje najdłuższy okres gwarancji ale nie dłuższy niż 60 miesięcy otrzyma maksymalnie 40 pkt. natomiast wykonawca który zaproponuje wymagany okres gwarancji (36 miesięcy) otrzyma 0 pkt.
Zamawiający nie dopuszcza różnych okresów rękojmi i gwarancji (okres rękojmi i gwarancji ma być taki sam). Okresy rękojmi i gwarancji jakości stanowią kryterium oceny ofert

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 218940,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 497822,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 218940,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HUDRAULIK-a Marcin Puchała

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7372146583

7.3.3) Ulica: Jurków 73

7.3.4) Miejscowość: Jurków

7.3.5) Kod pocztowy: 34-643

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 218940,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.