Ogłoszenie z dnia 2023-08-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00226488/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-22
- 2023/BZP 00305756/01 - Wynik z dnia 2023-07-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa lewostr. chodnika wraz z przejściem dla pieszych przy DW nr 977 w m. Gromnik oraz przejściem dla pieszych oraz budowa chodnika wraz z wyk. kanalizacji deszczowej - etap II w m. Siemiechów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GROMNIK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660950
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Witosa 2
1.5.2.) Miejscowość: Gromnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-180
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.7.) Numer telefonu: 146514202, 146514238
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@gromnik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gromnik.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1dbf4d37-e8be-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa lewostr. chodnika wraz z przejściem dla pieszych przy DW nr 977 w m. Gromnik oraz przejściem dla pieszych oraz budowa chodnika wraz z wyk. kanalizacji deszczowej - etap II w m. Siemiechów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1dbf4d37-e8be-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00365958
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00032722/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 „Budowa lewostr. chodnika wraz z przejściami dla pieszych przy DW nr 977 w m. Gromnik oraz przejściem dla pieszych oraz budowa chodnika wraz z wyk. kanalizacji deszczowej - etap II w m. Siemiechów”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00226488
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IK.271.8.2023.ZP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 902576,27 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa lewostronnego chodnika wraz z przejściem dla pieszych przy drodze wojewódzkiej nr 977 w miejscowości Gromnik w km 0+449-0+646 oraz przejściem dla pieszych w km 0+752 odc. 120 oraz budowa chodnika wraz z wykonaniem kanalizacji deszczowej - etap II odc. 060 km 2+700 - 2+937,80 w miejscowości Siemiechów. Zadanie zostało podzielone na dwie części:• część I obejmuje budowę lewostronnego chodnika wraz z przejściem dla pieszych przy drodze wojewódzkiej nr 977 w miejscowości Gromnik w km 0+449-0+646 oraz przejściem dla pieszych w km 0+752 odc. 120;
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna /Projekt budowlany, Szczegółowa Specyfikacja Techniczna (SST) oraz pomocniczo Przedmiar robót/.
Uwaga!
W zakres zadania o którym mowa w pkt. 1 niniejszego rozdziału wchodzi także – zgodnie z udostępnioną dokumentacją dla części I zamówienia – realizacja zadań pn.: „Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 977 (ul. Krynicka) w km 0+449 - 0+757 odc. 120 polegająca na budowie lewostronnego chodnika wraz z przejściami dla pieszych i ich oświetleniem oraz sieci kanalizacji deszczowej”, „Przebudowa ul. Kolejowej w km 0+003,08 – 0+012,24 oraz budowa oświetlenia przejścia dla pieszych w km 0+752 odc. 120 drogi wojewódzkiej nr 977 (ul. Krynicka)”, „Budowa chodników z przejściami dla pieszych wraz z ich oświetleniem wzdłuż Drogi Wojewódzkiej nr 977 w miejscowości Gromnik (ul. Krynicka) km 0+752”, „Utwardzenie powierzchni działki nr 447/3 - dojście do przejścia dla pieszych”,
3. Uwagi końcowe:
– Wykonawca wykona roboty budowlane w oparciu o dokumentacje techniczną, zgodnie z warunkami wykonania i odbioru robót określonymi w SST, z należytą starannością, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami, normami technicznymi, standardami, zasadami sztuki budowlanej, etyką zawodową oraz warunkami projektu umowy /Załącznik nr 7/,
– Wykonawca zobowiązuje się do wykonania oznakowania i zabezpieczenia ruchu i robót na czas prowadzenia robót (wg opracowanego przez Wykonawcę projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót w pasie drogowym) wraz z bieżącym utrzymaniem tego oznakowania i jego likwidacji po zakończeniu robót.
– Wykonawca zobowiązuje się do wprowadzenia stałej organizacji ruchu (wg przekazanego przez Zamawiającego projektu stałej organizacji ruchu – dot. odcinka chodnika, będącego przedmiotem niniejszego zamówienia).
– W przypadku konieczności kierowania ruchem w trakcie realizacji robót Wykonawca musi dysponować pracownikami przeszkolonymi zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 06 lipca 2010 r. w sprawie kierowania ruchem drogowym (Dz. U. z 2016 poz. 143), którzy na podstawie art. 6 ust. 1 pkt 5 Ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2022 r. poz. 988), będą mogli dawać sygnały uczestnikom ruchu lub innym osobom znajdującym się na drodze w czasie prowadzenia robót. W takim przypadku Wykonawca przedstawi Inspektorowi Nadzoru stosowne dokumenty potwierdzające wymagane przeszkolenie pracowników Wykonawcy.
Ponadto Wykonawca powiadamiać będzie przed przystąpieniem do robót oraz o wszelkich późniejszych zmianach organizacji ruchu jednostki odpowiedzialne za organizację ruchu.
– W czasie realizacji robót Wykonawca utrzymywał będzie teren budowy w stanie bez przeszkód komunikacyjnych oraz będzie usuwał i składował wszelkie urządzenia pomocnicze we własnym zakresie i na własny koszt.
– Wykonawca ponosił będzie pełną odpowiedzialność za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników i osób trzecich, a powstałych w związku z prowadzonymi robotami budowlanymi w czasie od daty protokolarnego przejęcia terenu budowy przez Wykonawcę do daty końcowego odbioru robót.
– Wynagrodzenie za realizację przedmiotu umowy płatne będzie w następujący sposób:
• fakturowanie częściowe w roku 2023 w wysokości łącznej nie większej niż 50 % wartości robót objętych przedmiotem umowy z jednoczesnym zastrzeżeniem że wartość ta nie przekroczy wysokości dotacji z Województwa Małopolskiego w oparciu o procentowe zaawansowanie robót w stosunku do wycenionego wykazu elementów rozliczeniowych, potwierdzonych protokołem odbioru, kwota płatności częściowych w roku 2023 nie będzie mogła przekroczyć środków zabezpieczonych w budżecie gminy na realizację zadania,
• fakturowanie częściowe w roku 2024 w wysokości łącznej nie większej niż 25% wartości robót objętych przedmiotem umowy z jednoczesnym zastrzeżeniem, że kwota ta nie może przekroczyć środków finansowych zabezpieczonych w budżecie gminy na realizację zadania w oparciu o procentowe zaawansowanie robót w stosunku do wycenionego wykazu elementów rozliczeniowych, potwierdzonych protokołem odbioru,
• fakturowanie końcowe na podstawie protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia w 2024 roku.
– W wypadku gdyby do realizacji części I i II zamówienia został wyłoniony ten sam Wykonawca zamawiający zastrzega sobie prawo do wskazania kolejności realizacji poszczególnych części zamówienia.
– Wykonawca jest odpowiedzialny za staranne zapoznanie się z dokumentami postępowania. Zaleca się dokonanie wizji lokalnej w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia, celem oszacowania na własną odpowiedzialność kosztów i ryzyka wykonania zamówienia oraz uzyskanie wszelkich danych jakie mogą być niezbędne do rzetelnego przygotowania oferty.
4. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy PZP w sytuacji, gdyby w SWZ oraz załącznikach do SWZ, a więc w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 PZP a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Jako „lub równoważne” Zamawiający będzie uznawał materiały i urządzenia posiadające parametry techniczne, eksploatacyjne i funkcjonalne nie gorsze niż materiały i urządzenia, które zastępują. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego.
5. Zgodnie z art. 101 ust. 5 PZP wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym w tych dokumentach, jest obowiązany udowodnić, poprzez dołączenie do oferty stosownych przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104–107 PZP, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego
45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 443761,92 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa lewostronnego chodnika wraz z przejściem dla pieszych przy drodze wojewódzkiej nr 977 w miejscowości Gromnik w km 0+449-0+646 oraz przejściem dla pieszych w km 0+752 odc. 120 oraz budowa chodnika wraz z wykonaniem kanalizacji deszczowej - etap II odc. 060 km 2+700 - 2+937,80 w miejscowości Siemiechów. Zadanie zostało podzielone na dwie części:• część II obejmuje budowę chodnika wraz z wykonaniem kanalizacji deszczowej - etap II odc. 060 km 2+700 - 2+937,80 w miejscowości Siemiechów.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna /Projekt budowlany, Szczegółowa Specyfikacja Techniczna (SST) oraz pomocniczo Przedmiar robót/.
Uwaga!
W zakres zadania o którym mowa w pkt. 1 niniejszego rozdziału wchodzi także – zgodnie z udostępnioną dokumentacją dla części I zamówienia – realizacja zadań pn.: „Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 977 (ul. Krynicka) w km 0+449 - 0+757 odc. 120 polegająca na budowie lewostronnego chodnika wraz z przejściami dla pieszych i ich oświetleniem oraz sieci kanalizacji deszczowej”, „Przebudowa ul. Kolejowej w km 0+003,08 – 0+012,24 oraz budowa oświetlenia przejścia dla pieszych w km 0+752 odc. 120 drogi wojewódzkiej nr 977 (ul. Krynicka)”, „Budowa chodników z przejściami dla pieszych wraz z ich oświetleniem wzdłuż Drogi Wojewódzkiej nr 977 w miejscowości Gromnik (ul. Krynicka) km 0+752”, „Utwardzenie powierzchni działki nr 447/3 - dojście do przejścia dla pieszych”,
3. Uwagi końcowe:
– Wykonawca wykona roboty budowlane w oparciu o dokumentacje techniczną, zgodnie z warunkami wykonania i odbioru robót określonymi w SST, z należytą starannością, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami, normami technicznymi, standardami, zasadami sztuki budowlanej, etyką zawodową oraz warunkami projektu umowy /Załącznik nr 7/,
– Wykonawca zobowiązuje się do wykonania oznakowania i zabezpieczenia ruchu i robót na czas prowadzenia robót (wg opracowanego przez Wykonawcę projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót w pasie drogowym) wraz z bieżącym utrzymaniem tego oznakowania i jego likwidacji po zakończeniu robót.
– Wykonawca zobowiązuje się do wprowadzenia stałej organizacji ruchu (wg przekazanego przez Zamawiającego projektu stałej organizacji ruchu – dot. odcinka chodnika, będącego przedmiotem niniejszego zamówienia).
– W przypadku konieczności kierowania ruchem w trakcie realizacji robót Wykonawca musi dysponować pracownikami przeszkolonymi zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 06 lipca 2010 r. w sprawie kierowania ruchem drogowym (Dz. U. z 2016 poz. 143), którzy na podstawie art. 6 ust. 1 pkt 5 Ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2022 r. poz. 988), będą mogli dawać sygnały uczestnikom ruchu lub innym osobom znajdującym się na drodze w czasie prowadzenia robót. W takim przypadku Wykonawca przedstawi Inspektorowi Nadzoru stosowne dokumenty potwierdzające wymagane przeszkolenie pracowników Wykonawcy.
Ponadto Wykonawca powiadamiać będzie przed przystąpieniem do robót oraz o wszelkich późniejszych zmianach organizacji ruchu jednostki odpowiedzialne za organizację ruchu.
– W czasie realizacji robót Wykonawca utrzymywał będzie teren budowy w stanie bez przeszkód komunikacyjnych oraz będzie usuwał i składował wszelkie urządzenia pomocnicze we własnym zakresie i na własny koszt.
– Wykonawca ponosił będzie pełną odpowiedzialność za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników i osób trzecich, a powstałych w związku z prowadzonymi robotami budowlanymi w czasie od daty protokolarnego przejęcia terenu budowy przez Wykonawcę do daty końcowego odbioru robót.
– Wynagrodzenie za realizację przedmiotu umowy płatne będzie w następujący sposób:
• fakturowanie częściowe w roku 2023 w wysokości łącznej nie większej niż 50 % wartości robót objętych przedmiotem umowy z jednoczesnym zastrzeżeniem że wartość ta nie przekroczy wysokości dotacji z Województwa Małopolskiego w oparciu o procentowe zaawansowanie robót w stosunku do wycenionego wykazu elementów rozliczeniowych, potwierdzonych protokołem odbioru, kwota płatności częściowych w roku 2023 nie będzie mogła przekroczyć środków zabezpieczonych w budżecie gminy na realizację zadania;
• fakturowanie częściowe w roku 2024 w wysokości łącznej nie większej niż 25% wartości robót objętych przedmiotem umowy z jednoczesnym zastrzeżeniem, że kwota ta nie może przekroczyć środków finansowych zabezpieczonych w budżecie gminy na realizację zadania w oparciu o procentowe zaawansowanie robót w stosunku do wycenionego wykazu elementów rozliczeniowych, potwierdzonych protokołem odbioru,
• fakturowanie końcowe na podstawie protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia w 2024 roku.
– W wypadku gdyby do realizacji części I i II zamówienia został wyłoniony ten sam Wykonawca zamawiający zastrzega sobie prawo do wskazania kolejności realizacji poszczególnych części zamówienia.
– Wykonawca jest odpowiedzialny za staranne zapoznanie się z dokumentami postępowania. Zaleca się dokonanie wizji lokalnej w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia, celem oszacowania na własną odpowiedzialność kosztów i ryzyka wykonania zamówienia oraz uzyskanie wszelkich danych jakie mogą być niezbędne do rzetelnego przygotowania oferty.
4. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy PZP w sytuacji, gdyby w SWZ oraz załącznikach do SWZ, a więc w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 PZP a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Jako „lub równoważne” Zamawiający będzie uznawał materiały i urządzenia posiadające parametry techniczne, eksploatacyjne i funkcjonalne nie gorsze niż materiały i urządzenia, które zastępują. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego.
5. Zgodnie z art. 101 ust. 5 PZP wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym w tych dokumentach, jest obowiązany udowodnić, poprzez dołączenie do oferty stosownych przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104–107 PZP, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
4.5.5.) Wartość części: 458814,35 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 685384,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 685384,52 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 685384,52 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Łukasz Rejkowicz Zakład Remontowo - Budowlany
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8732484243
7.3.4) Miejscowość: Gromnik
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 685384,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 360 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI GROMNIK
- Budowa budynku pojedynczej, wolnostojącej kancelarii leśnictwa Pleśna zlokalizowany na działce nr 1000/1 i 1000/2 w miejscowości Szczepanowice
- Rozbiórka obiektów inwentarzowych w Nadleśnictwie Gromnik z podziałem na dwie części
- Budowa miejsca postojowego w leśnictwie Zalasowa
więcej: przetargi GROMNIK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych wraz z niezbędną infrastrukturą w mieście i gminie Działoszyn
- Budowa elektroen. linii oświet. ulicz. pasadrogi gm.zlokaliz. na dz nr174 i 164/2 w Krzywczy wraz z przezn.do jej zasil. przyłącz nn i podwie. n. opraw oświetl. LED i przewod AsXSn 2x25mm2 w m. Babice
- Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego służącego do gromadzenia wód opadowych oraz roztopowych w m. Otrocz"
- "Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej oraz zastosowanie retencji na terenie Gminy Sulików" w formule "Zaprojektuj i wybuduj"
- "Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego służącego do gromadzenia wód opadowych oraz roztopowych w m. Chrzanów Pierwszy"
- Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1573 K Nowy Sącz - Cieniawa w km 6+739 - 7+463 w miejscowości Mystków
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.