Ogłoszenie z dnia 2023-08-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00250083/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-06
- 2023/BZP 00412905/01 - Modyfikacja z dnia 2023-09-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż regałów metalowych dla potrzeby archiwum Sądu Rejonowego dla Warszawy-Mokotowa w Warszawie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy dla Warszawy-Mokotowa w Warszawie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001256049
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ogrodowa 51A
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-873
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: anna.swiergocka@mokotow.sr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mokotow.sr.gov.pl/index.php?p=m&idg=m2,245,246
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-df142684-efcc-11ed-9355-06954b8c6cb91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Sąd
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i montaż regałów metalowych dla potrzeby archiwum Sądu Rejonowego dla Warszawy-Mokotowa w Warszawie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-df142684-efcc-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00366028
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00135612/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa regałów na potrzeby archiwum sądu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00250083
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 3 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OG-26-1-6/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 609000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz montaż archiwalnych regałów przesuwnych w budynku Sądu zlokalizowanym w Warszawie przy ul. Elektronowej 2B.
2. Kody dotyczące przedmiotu zamówienia CPV:
39132400-0 - Systemy kołowe
39132000-6 - Systemy aktowe
3. Celem udzielenia przedmiotowego zamówienia jest dostawa i montaż archiwalnych regałów przesuwnych, metalowych szafek na ubrania dla pracowników oraz ławek.
4. Zamawiający dysponuje projektem aranżacji powierzchni archiwalnej, uwzględniający wymogi bezpieczeństwa, który stanowi załącznik nr 1 do OPiW, przy czym w przedmiotem aktualnego zamówienia jest dostawa i montaż przesuwnych regałów archiwalnych w sektorze oznaczonym literą D1, D2, D3.
5. Zamawiający oczekuje, że regały przesuwne będą spełniały poniższe wymagania:
5.1. Regał dwustronny o długości 8 metrów.
5.2. Pierwsza i ostatnia ścianka boczna modułu powinna być wypełniona, malowana lakierem proszkowym w kolorze identycznym co reszta elementów.
5.3. Wysokość regałów- około 2340 cm
5.4. Wymiary pojedynczej półki – długość 1000 mm; głębokość 350 mm
5.5. Liczba półek w pionie 8 + jedna kryjąca
5.6. Odstępy pomiędzy półkami: 240 mm z regulacją co 20 mm
5.7. Grubość półki: 30 mm wykonane z blachy stalowej o grubości 0,7 mm
5.8. Wymagana grubość blachy stalowej dla podstaw jezdnych: min.. 2,0 mm.
5.9. Ścianki działowe: krzyżowe + listwa zapółkowa
5.10. Kolor regałów RAL 7035
5.11. Obciążenie na półkę: minimum 70 kg
5.12. Uchwyty etykiet na froncie regału w formacie minimum A4
5.13. Szyny jezdne: nawierzchniowe, z obustronnymi najazdami
5.14. Ze względu na uwarunkowania architektoniczne budynku hali związane z zamontowanym systemem ogrzewania podłogowego, Zamawiający wymaga aby sposób montażu szyn nie ingerował, nie naruszał struktury posadzki. W celu montażu szyn Zamawiający rekomenduje wykorzystanie metod chemicznych i wymaga od Wykonawcy przedstawienia potwierdzenia, że proponowana przez niego metoda kotwiczenia szyn spełnia wymogi wytrzymałości i odporności mechanicznej wobec oddziałujących sił.
6. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na dostarczone i zamontowane wyposażenie Wykonawcy na co najmniej 5 lat.
7. W ramach realizacji Umowy Wykonawca przeprowadzi szkolenie dla Zamawiającego z zakresu obsługi dostarczonych regałów archiwalnych w wymiarze co najmniej 2 (dwóch) godzin.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39132400-0 - Systemy kołowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39132000-6 - Systemy aktowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 490770 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 673794 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 490770 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE "ROL-MOT" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670065638
7.3.3) Ulica: ul. Czachowskiego 29
7.3.4) Miejscowość: Ciepielów
7.3.5) Kod pocztowy: 27-310
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE "ROL-MOT" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE "ROL-MOT" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 490770 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa zaprojektowania, przygotowania i przeprowadzenia kompleksowego procesu szkoleniowo-rozwojowego pod nazwą Akademia Kompetencji w zakresie Zamówień Publicznych dla pracowników uczelni
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla jednostki Centrum Usług Logistycznych w Juracie
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych stanowiących własność m.st. Warszawy, administrowanych przez ZGN Wola m.st. Warszawy na terenie TZOM Koło (5 lokali).
- Dostawa mebli na wymiar do domu studenckiego AWS w Kampusie Mundurowym w Kaliszu (część II)
- Remont nawierzchni wieży do skoków zlokalizowanej na basenie Pałacu Młodzieży w budynku Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie
- Dostawa materiałów laboratoryjnych
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.