Ogłoszenie z dnia 2023-08-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00303366/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa Remizy OSP w Borzęcinie Dolnym –
Etap III: Dostawa i montaż wyposażenia kuchennego i meblowego.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Borzęcin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000532180
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Borzęcin
1.5.2.) Miejscowość: Borzęcin
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-825
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.7.) Numer telefonu: 146846104
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@borzecin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.borzecin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bee43382-209b-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa Remizy OSP w Borzęcinie Dolnym –Etap III: Dostawa i montaż wyposażenia kuchennego i meblowego.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bee43382-209b-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00366090
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00004503/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa Remizy OSP w Borzęcinie Dolnym – Etap III: Dostawa i montaż wyposażenia kuchennego i meblowego.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt dofinansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 11 Rewitalizacja przestrzeni regionalnej, Działanie 11.2 Odnowa obszarów wiejskich z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00303366
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.15.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I: Dostawa i montaż wyposażenia kuchennego dla Remizy OSP w Borzęcinie Dolnym.Przedmiot zamówienia obejmuje: dostawę i montaż wyposażenia kuchennego w Remizie Ochotniczej Straży Pożarnej w Borzęcinie Dolnym- zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia znajdującym się w załączniku nr 5a do niniejszej SWZ.
Przedmiot zamówienia musi być zgodny z parametrami wskazanymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, złożony, gotowy do użytku. Przedmiot zamówienia winien być fabrycznie nowy o gwarantowanej jakości, wolny od wad fizycznych i prawnych. Transport wyposażenia do Remizy OSP Borzęcin Dolny i montaż na miejscu – w cenie. W ramach umowy dostawy Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia do Remizy OSP w Borzęcinie Dolnym przedmiotu zamówienia o parametrach nie gorszych niż określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych tzn., że wszystkie wymienione w opisie przedmiotu zamówienia nazwy producentów i konkretnych modeli wyposażenia należy traktować tylko jako wyznaczniki minimalnych standardów, jakim musi odpowiadać dostarczone w ramach zamówienia wyposażenie.
Dostawę należy wykonać zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42513000-5 - Urządzenia chłodnicze i mrożące
42959000-3 - Zmywarki do naczyń inne niż używane w gospodarstwie domowym
51500000-7 - Usługi instalowania maszyn i urządzeń
4.5.5.) Wartość części: 201040,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II: Dostawa i montaż wyposażenia meblowego dla Remizy OSP w Borzęcinie Dolnym.Przedmiot zamówienia obejmuje: dostawę i montaż wyposażenia meblowego w Remizie Ochotniczej Straży Pożarnej w Borzęcinie Dolnym- zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia znajdującym się w załączniku nr 5b do niniejszej SWZ.
Przedmiot zamówienia musi być zgodny z parametrami wskazanymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, złożony, gotowy do użytku. Przedmiot zamówienia winien być fabrycznie nowy o gwarantowanej jakości, wolny od wad fizycznych i prawnych. Transport wyposażenia do Remizy OSP Borzęcin Dolny i montaż na miejscu – w cenie. W ramach umowy dostawy Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia do Remizy OSP w Borzęcinie Dolnym przedmiotu zamówienia o parametrach nie gorszych niż określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych tzn., że wszystkie wymienione w opisie przedmiotu zamówienia nazwy producentów i konkretnych modeli wyposażenia należy traktować tylko jako wyznaczniki minimalnych standardów, jakim musi odpowiadać dostarczone w ramach zamówienia wyposażenie.
Dostawę należy wykonać zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39112000-0 - Krzesła
39121000-6 - Biurka i stoły
4.5.5.) Wartość części: 45500,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 209999,99 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 305399,16 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 209999,99 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRUPA IGUANA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP:7343501981
7.3.3) Ulica: ul. Tarnowska 153A
7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz
7.3.5) Kod pocztowy: 33-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 209999,99 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-10-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Najkorzystniejsza oferta, złożona przez: New Life Property Sp. z o.o., Nowogrodzka 64/43, 02-014 Warszawa, cena oferty: 54 399,78 zł, przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, czyli kwotę 45 000,00 zł.
Zamawiający nie posiada w chwili obecnej i nie zabezpieczył wyższych środków na sfinansowanie zamówienia i dlatego zasadne jest unieważnienie postępowania na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy Prawo zamówień publicznych
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA I MONTAŻ WYPOSAŻENIA DO ŻŁOBKA PUBLICZNEGO W ŁYSOMICACH
- Budowa nowego przedszkola i żłobka w Bachowicach
- "Dostawa i wykonanie mebli do placówek oświatowych na terenie Gminy Somonino"
- Rozbudowa, remont i wyposażenie świetlic wiejskich w Wierzbowej i Nowej Kuźni jako centrów kulturalnych wsi z podziałem na 2 ( dwie) części zamówienia
- Przebudowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Wały
- Dostawa sprzętu gastronomicznego dla 21 Wojskowego Szpitala Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjnego SP ZOZ w Busku-Zdroju
więcej: Krzesła »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.