eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa TarnowskaWymiana wodociągu w ciągu ulicy Długiej w Oleśnie oraz budowa wodociągu w miejscowości Adamierz - Etap I.



Ogłoszenie z dnia 2024-06-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana wodociągu w ciągu ulicy Długiej w Oleśnie oraz budowa wodociągu w miejscowości Adamierz – Etap I.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZWIĄZEK GMIN DO SPRAW WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI W DĄBROWIE TARNOWSKIEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 121454813

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 34

1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa Tarnowska

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-200

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.7.) Numer telefonu: 14 6442122

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzwdt@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/zgdswikdabrowatarnowska

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c4b1d3d0-02d6-11ef-b21f-3ab44b58c1d6

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Związek gmin ds. wodociągów i kanalizacji

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana wodociągu w ciągu ulicy Długiej w Oleśnie oraz budowa wodociągu w miejscowości Adamierz – Etap I.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c4b1d3d0-02d6-11ef-b21f-3ab44b58c1d6

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00366133

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00299273/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Wymiana wodociągu w ciągu ulicy Długiej w Oleśnie oraz budowa wodociągu w miejscowości Adamierz – Etap I

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00309023

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZW.271.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 5210606,99 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia pn.: „Wymiana wodociągu w ciągu ulicy Długiej w Oleśnie oraz budowa wodociągu w miejscowości Adamierz – Etap I” jest wymiana, po istniejącej trasie, wodociągu wykonanego z rur AC Ø 150 mm na rury PE (PCV) Ø 160 mm, o długości około 3800,00 mb, położonego w ciągu ulicy Długiej w Oleśnie (Kod Terytorialny GUS 1204052) od działki nr 492/2 do działki nr 192. Zadanie obejmuje wymianę wodociągu głównego wraz z przyłączeniem do niego wszystkich dotychczasowych odbiorców – byłych pracowników zlikwidowanego PGR-u - a także budowę nowego wodociągu z rur PE (PCV) Ø 110 mm o długości około 1600,00 mb od działki nr 92 do działki nr 300/5.
2. Zamówienie obejmuje:
A - MODERNIZACJĘ PO ISTNIEJĄCEJ TRASIE WODOCIĄGU WYKONANEGO Z RUR AZBESTOWO-CEMENTOWYCH DN 160mm NA RURY PE DN 160mm, o DŁUGOŚCI OKOŁO 3800 MB POŁOŻONEGO w CIĄGU ULICY DŁUGIEJ w OLEŚNIE OD DZIAŁKI NR 492/2 DO DZIAŁKI NR 192.
B - BUDOWĘ SIECI WODOCIĄGOWEJ Z RUR PE-RC 110 mm SDR17
W MIEJSCOWOŚCI ADAMIERZ, GMINA OLESNO.
3. Planowana inwestycja realizowana będzie na działkach nr:
3.1 Dla części A
Olesno: działki nr 492/2, 492/1, 491/2, 491/1, 487, 486, 481/2, 480/2, 480/1, 479, 461/2, 461/1, 460, 459, 458, 457/1, 457/2, 883, 356, 357, 884/4, 886, 422, 421/3, 421/4, 421,1, 420/4, 420/3, 420/1, 419/1, 418, 417/4, 414, 413/2, 413/1, 412, 880, 411, 409, 408, 407, 362/1, 400, 406, 405/2, 405/1, 404, 110, 108/1, 108/2, 107, 106, 105, 103, 102, 99/1, 99/4, 98, 93/1, 90, 89/1, 84, 860, 82, 9, 7, 5/2, 3, 18, 2, 1, 194, 192 Gmina Olesno.
3.2 Dla części B
Adamierz: działki nr 91/3, 91/1, 92, 37, 93, 140/2, 94/3, 94/4, 94/6, 93, 141, 142, 143, 144, 164, 165, 166, 167, 169,170, 171, 172, 173/1, 174, 184, 183, 195, 481, 196, 197, 249, 250, 251, 252, 299/1, 299/2, 300/5 Gmina Olesno.
4. Planowana inwestycja posiada aktualne prawomocne zgłoszenia robót budowlanych dla części A i części B.
5. W ramach zamówienia Wykonawca wykona roboty zgodnie z wykazem zwartym w Rozdziale IV SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia.
6. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczki na poczet wykonania zadania.
7. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumentacji projektowej, Rozdziale IV niniejszej SWZ (Opis Przedmiotu Zamówienia), przedmiarze robót (dla części A i B – przy czym Przedmiar robót należy rozpatrywać łącznie z dokumentacją projektową
i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz innymi dokumentami powiązanymi. Przed przystąpieniem do wyceny lub rozpoczęcia robót, wykonawca powinien zapoznać się z terenem i całością dokumentacji projektowej. Przedmiar robót stanowi tylko materiał pomocniczy do obliczenia wartości robót zawartych w dokumentacji projektowej. Przed zamówieniem materiałów ilości określone w zestawieniu materiałów należy każdorazowo zweryfikować na budowie), Szczegółowej Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (SSTWiOR), w Rozdziale III SWZ pn. Projektowane Postanowienia Umowy, dalej jako „PPU”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2976272,88 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3640549,28 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2976272,88 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowo-Handlowa „MAT-MAT” Krzysztof Mącior

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8732009269; REGON: 850517660

7.3.3) Ulica: Szynwałd 102B

7.3.4) Miejscowość: Szynwałd,

7.3.5) Kod pocztowy: 33-158

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2976272,88 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.