Ogłoszenie z dnia 2024-06-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00336133/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa zbiornika wyrównawczego na oczyszczalni ścieków w Suścu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SUSIEC
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950368977
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tomaszowska 2
1.5.2.) Miejscowość: Susiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-672
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: (84) 665-48-93
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@susiec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugsusiec.bip.lubelskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5b46fca8-0143-11ef-b81b-aebd110f52791.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa zbiornika wyrównawczego na oczyszczalni ścieków w Suścu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5b46fca8-0143-11ef-b81b-aebd110f5279
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00366281
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00019444/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa zbiornika wyrównawczego na oczyszczalni ścieków w Suścu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00336133
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-I.271.2.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2023980,44 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: „Budowa zbiornika wyrównawczego na oczyszczalni ścieków w Suścu”.
2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje przebudowę zewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej oraz budowę zbiornika wyrównawczego wraz z instalacjami elektrycznymi oraz AKPiA na terenie oczyszczalni ścieków w miejscowości Susiec. Inwestycja zlokalizowana jest na działkach oznaczonych nr ewid. 523/1 i 523/2, obręb nr 0016 Skwarki, położonych w miejscowości Susiec, gmina Susiec. Zakres prac obejmuje zewnętrzne instalacje kanalizacji sanitarnej, połączenie zbiornika z istniejącą instalacją na terenie oczyszczalni ścieków, relokacje stacji zlewnej ścieków dowożonych wraz z podjazdem dla samochodów dowożących ścieki. W ramach zadania należy wykonać:
1) zbiornik dwukomorowy na ścieki składający się z:
- komora 1 na ścieki dowożone, która będzie odprowadzała przywożone ścieki wstępnie oczyszczone za pomocą sita do istniejącego kolektora DN315 na terenie oczyszczalni a następnie do pompowni głównej,
- komora 2 wyrównawcza, która będzie odbierała ścieki oczyszczone mechanicznie oraz ścieki recyrkulowane/ wodę nadosadową, a następnie za pomocą pomp będzie odprowadzała je do komór SBR za pomocą istniejącej instalacji w budynku technicznym rozwiązanie jest przedstawione w projekcie technicznym,
- na płycie zbiornika będzie umieszczona stacja zlewna ścieków (istniejąca znajdująca się na terenie oczyszczalni ścieków) oraz sito do ścieków dowożonych podłączone do stacji zlewnej.
2) Zewnętrzne instalacje składające się z elementów:
- rurociągi grawitacyjne,
- studnie kanalizacyjne z włazami żeliwnymi,
- zbiornik żelbetowy dwukomorowy wraz z pompami,
- rurociąg ciśnieniowy,
- rurociąg ze stali nierdzewnej,
- przewód wodociągowy dla stacji zlewnej ścieków ,
- sito dla ścieków dowożonych,
- stacja serwisowa kamperów.
3) Instalację elektryczną oraz AKPiA dla nowo budowanego zbiornika ścieków. W ramach zadania zostanie wykonana nowa szafa zasilająco-sterownicza dla zbiornika i innych technologicznych urządzeń. W budynku technologicznym rozdzielnia zostanie doposażona o instalacje elektryczną i automatyki na nowe wraz z całym osprzętem.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SWZ. Składają się na niego następujące dokumenty:
1) dokumentacja projektowa pn.: „Budowa zbiornika dwukomorowego na ścieki na terenie gminnej oczyszczalni ścieków”, w tym: Projekt zagospodarowania terenu, Projekt techniczny (wykonawczy), Projekt techniczny – instalacje elektryczne,
2) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB),
3) przedmiar robót
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
45262300-4 - Betonowanie
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:Postępowanie zostało unieważnione na mocy art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, który stanowi: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.
Uzasadnienie faktyczne:
W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w terminie składania ofert ustalonym na dzień 07.06.2024 r. godz. 9:00, wpłynęła jedna oferta: ALTERECO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ Nockowa 25, 39-124 Iwierzyce NIP: 6751752809, REGON: 389285900, Cena oferty brutto (PLN): 2 894 000,00
Przed otwarciem ofert Zamawiający podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w wysokości: 2 000 000,00 PLN/brutto (słownie: dwa miliony złotych 00/100).
Cena jedynej złożonej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia o kwotę 894 000,00 PLN.
Zamawiający po analizie swoich możliwości finansowych stwierdził, iż nie jest możliwe zwiększenie kwoty przeznaczonej na realizację przedmiotowego zamówienia do ceny oferty Nr 1. Biorąc powyższe pod uwagę, Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu przedmiotowego postępowania na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2894000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2894000,00 PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- REMONT KORYTARZY W CZĘŚCI BUDYNKU GŁÓWNEGO WRAZ Z WYKONANIEM INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ OŚWIETLENIA PODSTAWOWEGO ORAZ AWARYJNEGO OŚWIETLENIA EWAKUACYJNEGO W ZST W KOLE
- Zagospodarowanie terenu dla zadania pn.: "Utworzenie 24 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022- 2029 w Klubie Malucha "Koziołek" w Lututowie przy ul. Wieruszowskiej 18"
- Remont pokoi w budynku szpitalnym w Ustroniu, przy ul. Zdrojowej 6 - pełna nazwa w dokumentach zamówienia
- TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU ZIELONOGÓRSKIEGO OŚRODKA KULTURY W ZIELONEJ GÓRZE
- Przebudowa z rozbudową budynku na Placówkę Dziennej Opieki dla seniorów w miejscowości Żeleźnikowa Wielka
- Budowa stacji uzdatniania wody w Kijowcu
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.