Ogłoszenie z dnia 2024-06-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00316262/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-09
- 2024/BZP 00332980/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana konstrukcji dachu na istniejącym budynku mieszkalnym komunalnym oraz przyległej dobudówce w Eufeminowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BRZEZINY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750147870
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Henryka Sienkiewicza 16 A
1.5.2.) Miejscowość: Brzeziny
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-060
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.7.) Numer telefonu: 46 8743699
1.5.8.) Numer faksu: -
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gminabrzeziny@post.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminabrzeziny.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9e70866a-061c-11ef-bfd2-32fa350b5bfc1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana konstrukcji dachu na istniejącym budynku mieszkalnym komunalnym oraz przyległej dobudówce w Eufeminowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9e70866a-061c-11ef-bfd2-32fa350b5bfc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00366289
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00022033/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Przebudowa dachu i termomodernizacja obiektu w msc. Eufeminów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00316262
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIiRG.271.26.2024.RD
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 499604,28 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie konstrukcji dachu na istniejącym budynku mieszkalnym komunalnym oraz przyległej dobudówce w Eufeminowie.
2. Zakres prac budowlanych obejmuje w szczególności:
- prace demontażowe istniejącej konstrukcji dachu wraz z pokryciem i orynnowaniem,
- demontaż istniejących drewnianych belek stropowych nad parterem,
- likwidacja schodów na strych w budynku mieszkalnym komunalnym,
- montaż prefabrykowanych wiązarów kratowych dachowych pełniących również funkcję stropu nad parterem w budynku mieszkalnym wraz z przykryciem, orynnowaniem i elementami wykończeniowymi,
- montaż konstrukcji drewnianej dachu w dobudówce wraz z przykryciem, orynnowaniem i elementami wykończeniowymi,
- odbudowa i oczyszczenie istniejących trzonów kominowych, kanałów wentylacji grawitacyjnej oraz odbudowa istniejących pionowych kanałów kanalizacji sanitarnej,
- wykonanie izolacji termicznej stropu nad parterem w budynku mieszkalnym komunalnym,
- wykonanie prac wykończeniowych i malarskich w zakresie sufitów i ścian pomieszczeń,
- wymiana wrót garażowych w dobudówce,
- montaż drabiny (technologicznej) zewnętrznej z koszem ochronnym do budynku mieszkalnego.
Dane techniczne budynku mieszkalnego komunalnego :
Powierzchnia zabudowy: 207,66 m2
Kubatura: 1726 m3
Maksymalna wysokość ponad teren: 7,87 mb
Dane techniczne dobudówki:
Powierzchnia zabudowy: 37,06 m2
Kubatura: 111,40 m3
Maksymalna wysokość ponad teren: 3,32mb
3.Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy zawarty został we wzorze umowy stanowiącym załącznik Nr 2 do SWZ.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SWZ. Składają się na niego następujące dokumenty:
1) dokumentacja projektowa,
2) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB),
3) przedmiary robót.
Wykonawca jest zobowiązany wykonać pełny zakres robót, który jest konieczny z punktu widzenia przepisów prawa, wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, dla uzyskania finalnego efektu określonego przedmiotem zamówienia.
Z uwagi na to, że wynagrodzenie wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter ryczałtowy, wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym w dokumentacji projektowej, o której mowa w pkt 1) oraz STWIORB. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Wystąpienie w trakcie realizacji umowy robót nieujętych w przedmiarze lub robót w większej ilości w stosunku do przyjętej w przedmiarze nie będzie uprawniało wykonawcy do żądania dodatkowego wynagrodzenia - jeżeli roboty te ujęte były w dokumentacji projektowej o której mowa w pkt 1) lub STWIORB.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego
45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45321000-3 - Izolacja cieplna
45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych
45410000-4 - Tynkowanie
45442100-8 - Roboty malarskie
45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45422000-1 - Roboty ciesielskie
45320000-6 - Roboty izolacyjne
44400000-4 - Różne produkty gotowe i elementy z nimi związane
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań
45262520-2 - Roboty murowe
45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 569588,19 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 569588,19 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 569588,19 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "DACH-SYSTEM" Mariusz Drej
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6562145238
7.3.3) Ulica: ul. Leśna 5
7.3.4) Miejscowość: Oleszno
7.3.5) Kod pocztowy: 29-105
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 569588,19 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z BRZEZIN
więcej: przetargi w Brzezinach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 90, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Budowa drogi nr L 3P w Leśnictwie Warblewo - Nadleśnictwo Polanów_etap II
- REMONT ŁAZIENEK W INTERNACIE ZSOiT W LIPSKU
- Remont stolarki w trzech Urzędach Skarbowych podległych Izbie Administracji Skarbowej w Warszawie
- "Ścieżki rowerowe w Gorzowie Wielkopolskim - etap IV".
- Naprawa i wymiana elewacji hali gimnastycznej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.