eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańSerwisowanie urządzeń instalacji ppoż. w obiektach administrowanych przez 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Poznaniu - 2023 r



Ogłoszenie z dnia 2023-08-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Serwisowanie urządzeń instalacji ppoż. w obiektach administrowanych przez 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Poznaniu – 2023 r

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 302067654

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bukowska 34

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 60-811

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 14wog.zp@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.14wog.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/14wog

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Serwisowanie urządzeń instalacji ppoż. w obiektach administrowanych przez 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Poznaniu – 2023 r

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-42329bf7-14d0-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00366295

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00057920/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.15 Serwisowanie urządzeń instalacji ppoż. w obiektach administrowanych przez 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Poznaniu – 2023 r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00277607

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 32/z/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Serwisowanie urządzeń instalacji ppoż. w miejscowości Piła przy
ul. Powstańców Wlkp. 180
3. Zakres prac będzie obejmował:
1) Utrzymania w stałej sprawności technicznej przekazanych w konserwację
i serwisowanie:
a) instalacji sygnalizacji pożaru,
b) stałych systemów i urządzeń gaśniczych,
c) urządzeń wentylacji oddymiającej,
d) klap i okien dymowych i klap przeciwpożarowych odcinających,
e) dźwiękowych systemów ostrzegawczych,
f) innych urządzeń pomocniczych współpracujących z instalacją wykrywania
i alarmowania pożarowego w tym EBI (komunikacja).
2) Sprawdzenie stanu technicznego i konserwacja sygnalizatorów akustycznych
i optycznych.
3) Sprawdzenie i konserwacja 100% elementów detekcyjnych w ciągu roku trwania
umowy. (tj. ¼ czujek zamontowanych w instalacji w czasie każdego przeglądu
kwartalnego), w tym czyszczenie komór dozorowych czujek.
4) Sprawdzenie działania i konserwacja central, ich stanu technicznego
i parametrów zgodnie z DTR.
5) Sprawdzenie i konserwacja układu zasilania (dokręcenie i czyszczenie styków).
6)Sprawdzenie wszystkich części i urządzeń systemów pod kątem ewentualnych
zewnętrznych uszkodzeń (naprawa drobnych uszkodzeń).
7) Sprawdzenie zamocowania wszystkich elementów (poprawa mocowania).
8) Sprawdzenie i konserwacja Ręcznych Ostrzegaczy Pożarowych.
9) Sprawdzenie wszystkich linii dozorowych poprzez losowo wybrane w każdej
strefie sygnalizatory (czujka lub ostrzegacz pożarowy) pożaru za pomocą
imitatora źródeł zasilania, w celu ustalenia czy centralka sygnalizacji pożaru (CSP) prawidłowo odbiera i wyświetla określone sygnały, emituje alarm akustyczny oraz uruchamia wszystkie urządzenia alarmowe i pomocnicze – przy każdym przeglądzie.
10) Sprawdzenie stanu technicznego przewodów linii dozorowych i sygnałowych,
sprawdzenie ciągłości linii, czyszczenie i dokręcenie styków.
11) Sprawdzenie szczelności elementów (zachowanie IP elementów narażonych
na szkodliwy wpływ czynników atmosferycznych i zalania na skutek awarii
innych instalacji obiektowych).
12) Sprawdzenie i konserwacja urządzeń przełączających.
13) Sprawdzenie poprawności działania wszystkich czujek za pomocą imitatora
dymu, temperatury itp. – co najmniej raz w roku.
14) Sprawdzenie działania i konserwacja urządzeń zewnętrznych sygnalizacyjnych.
15) Wymiana części o ograniczonej żywotności (np. diody, żarówki, bezpieczniki,
szybki ochronne itp.).
16) Usunięcie zauważonych uszkodzeń linii dozorowych, sygnałowych w czasie ich
normalnej eksploatacji, uzupełnienia uchwytów, linek nośnych, poprawienie
mocowań.
17) Regulacja elementów systemu.
18) Sprawdzenie historii alarmów centrali oraz wszystkich zapisów w książce
eksploatacji oraz podejmowanie niezbędnych działań zmierzających
do prawidłowej pracy instalacji.
19) Sprawdzenie i konserwacja (czyszczenie, dokręcenie styków) elementów
rezerwowych źródeł zasilania – pomiar pojemności akumulatorów
20) Dokonywanie wpisów w książce pracy (konserwacji) instalacji
o każdorazowym przeglądzie i wykonanych czynnościach oraz dokonywanych naprawach,
21)Przeprowadzenie w trakcie I przeglądu testu funkcjonalnego poszczególnych systemów w zakresie prawidłowości działania (i współdziałania) urządzeń przeciwpożarowych, w celu ujawnienia ewentualnych rozbieżności pomiędzy ich faktycznym i zaplanowanym działaniem (zgodność z algorytmem sterowań). Testów należy dokonać w sposób nie powodujący: niepożądanych reakcji ludzi, uszkodzenia urządzeń przeciwpożarowych oraz strat finansowych.
22)Sprawdzenie komunikacji pomiędzy centralami obiektowymi ppoż., a centralą główną w obiekcie Strażnicy Ppoż. i Lokalnego Centrum Nadzoru w systemie SECOLOG.
23)Sprawdzenie komunikacji w pętlach głównych i podrzędnych.
24)Sprawdzenie reakcji systemu na przerwy w pętlach.
25)Sprawdzenie komunikacji pomiędzy centralami pożarowymi, a dialerami
i konwerterami światłowodowymi.
26)Sprawdzenie komunikacji i prawidłowości przesyłanych komunikatów przez centrale ppoż. do systemu monitoringu i zarządzania obiektu tzw. EBI (Enterprise Buildings Integrator).

4.5.3.) Główny kod CPV: 50413200-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu gaśniczego

4.5.5.) Wartość części: 106400,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Serwisowanie urządzeń instalacji ppoż. w miejscowości Biedrusko.
3. Zakres prac będzie obejmował:
1) Utrzymania w stałej sprawności technicznej przekazanych w konserwację
i serwisowanie:
a) instalacji sygnalizacji pożaru,
b) stałych systemów i urządzeń gaśniczych,
c) urządzeń wentylacji oddymiającej,
d) klap i okien dymowych i klap przeciwpożarowych odcinających,
e) dźwiękowych systemów ostrzegawczych,
f) innych urządzeń pomocniczych współpracujących z instalacją wykrywania
i alarmowania pożarowego w tym EBI (komunikacja).
2) Sprawdzenie stanu technicznego i konserwacja sygnalizatorów akustycznych
i optycznych.
3) Sprawdzenie i konserwacja 100% elementów detekcyjnych w ciągu roku trwania
umowy. (tj. ¼ czujek zamontowanych w instalacji w czasie każdego przeglądu
kwartalnego), w tym czyszczenie komór dozorowych czujek.
4) Sprawdzenie działania i konserwacja central, ich stanu technicznego
i parametrów zgodnie z DTR.
5) Sprawdzenie i konserwacja układu zasilania (dokręcenie i czyszczenie styków).
6)Sprawdzenie wszystkich części i urządzeń systemów pod kątem ewentualnych
zewnętrznych uszkodzeń (naprawa drobnych uszkodzeń).
7) Sprawdzenie zamocowania wszystkich elementów (poprawa mocowania).
8) Sprawdzenie i konserwacja Ręcznych Ostrzegaczy Pożarowych.
9) Sprawdzenie wszystkich linii dozorowych poprzez losowo wybrane w każdej
strefie sygnalizatory (czujka lub ostrzegacz pożarowy) pożaru za pomocą
imitatora źródeł zasilania, w celu ustalenia czy centralka sygnalizacji pożaru (CSP) prawidłowo odbiera i wyświetla określone sygnały, emituje alarm akustyczny oraz uruchamia wszystkie urządzenia alarmowe i pomocnicze – przy każdym przeglądzie.
10) Sprawdzenie stanu technicznego przewodów linii dozorowych i sygnałowych,
sprawdzenie ciągłości linii, czyszczenie i dokręcenie styków.
11) Sprawdzenie szczelności elementów (zachowanie IP elementów narażonych
na szkodliwy wpływ czynników atmosferycznych i zalania na skutek awarii
innych instalacji obiektowych).
12) Sprawdzenie i konserwacja urządzeń przełączających.
13) Sprawdzenie poprawności działania wszystkich czujek za pomocą imitatora
dymu, temperatury itp. – co najmniej raz w roku.
14) Sprawdzenie działania i konserwacja urządzeń zewnętrznych sygnalizacyjnych.
15) Wymiana części o ograniczonej żywotności (np. diody, żarówki, bezpieczniki,
szybki ochronne itp.).
16) Usunięcie zauważonych uszkodzeń linii dozorowych, sygnałowych w czasie ich
normalnej eksploatacji, uzupełnienia uchwytów, linek nośnych, poprawienie
mocowań.
17) Regulacja elementów systemu.
18) Sprawdzenie historii alarmów centrali oraz wszystkich zapisów w książce
eksploatacji oraz podejmowanie niezbędnych działań zmierzających
do prawidłowej pracy instalacji.
19) Sprawdzenie i konserwacja (czyszczenie, dokręcenie styków) elementów
rezerwowych źródeł zasilania – pomiar pojemności akumulatorów
20) Dokonywanie wpisów w książce pracy (konserwacji) instalacji
o każdorazowym przeglądzie i wykonanych czynnościach oraz dokonywanych naprawach,
21)Przeprowadzenie w trakcie I przeglądu testu funkcjonalnego poszczególnych systemów w zakresie prawidłowości działania (i współdziałania) urządzeń przeciwpożarowych, w celu ujawnienia ewentualnych rozbieżności pomiędzy ich faktycznym i zaplanowanym działaniem (zgodność z algorytmem sterowań). Testów należy dokonać w sposób nie powodujący: niepożądanych reakcji ludzi, uszkodzenia urządzeń przeciwpożarowych oraz strat finansowych.
22)Sprawdzenie komunikacji pomiędzy centralami obiektowymi ppoż., a centralą główną w obiekcie Strażnicy Ppoż. i Lokalnego Centrum Nadzoru w systemie SECOLOG.
23)Sprawdzenie komunikacji w pętlach głównych i podrzędnych.
24)Sprawdzenie reakcji systemu na przerwy w pętlach.
25)Sprawdzenie komunikacji pomiędzy centralami pożarowymi, a dialerami
i konwerterami światłowodowymi.
26)Sprawdzenie komunikacji i prawidłowości przesyłanych komunikatów przez centrale ppoż. do systemu monitoringu i zarządzania obiektu tzw. EBI (Enterprise Buildings Integrator).

4.5.3.) Główny kod CPV: 50413200-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu gaśniczego

4.5.5.) Wartość części: 8500,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Serwisowanie urządzeń instalacji tryskaczowej w bud. nr 1,45,52
przy ul. Bukowskiej 34,w Poznaniu



Zakres prac będzie obejmował:
1) Utrzymania w stałej sprawności technicznej przekazanych w konserwację
i serwisowanie:
a) instalacji sygnalizacji pożaru,
b) stałych systemów i urządzeń gaśniczych,
c) urządzeń wentylacji oddymiającej,
d) klap i okien dymowych i klap przeciwpożarowych odcinających,
e) dźwiękowych systemów ostrzegawczych,
f) innych urządzeń pomocniczych współpracujących z instalacją wykrywania
i alarmowania pożarowego w tym EBI (komunikacja).
2) Sprawdzenie stanu technicznego i konserwacja sygnalizatorów akustycznych
i optycznych.
3) Sprawdzenie i konserwacja 100% elementów detekcyjnych w ciągu roku trwania
umowy. (tj. ¼ czujek zamontowanych w instalacji w czasie każdego przeglądu
kwartalnego), w tym czyszczenie komór dozorowych czujek.
4) Sprawdzenie działania i konserwacja central, ich stanu technicznego
i parametrów zgodnie z DTR.
5) Sprawdzenie i konserwacja układu zasilania (dokręcenie i czyszczenie styków).
6)Sprawdzenie wszystkich części i urządzeń systemów pod kątem ewentualnych
zewnętrznych uszkodzeń (naprawa drobnych uszkodzeń).
7) Sprawdzenie zamocowania wszystkich elementów (poprawa mocowania).
8) Sprawdzenie i konserwacja Ręcznych Ostrzegaczy Pożarowych.
9) Sprawdzenie wszystkich linii dozorowych poprzez losowo wybrane w każdej
strefie sygnalizatory (czujka lub ostrzegacz pożarowy) pożaru za pomocą
imitatora źródeł zasilania, w celu ustalenia czy centralka sygnalizacji pożaru (CSP) prawidłowo odbiera i wyświetla określone sygnały, emituje alarm akustyczny oraz uruchamia wszystkie urządzenia alarmowe i pomocnicze – przy każdym przeglądzie.
10) Sprawdzenie stanu technicznego przewodów linii dozorowych i sygnałowych,
sprawdzenie ciągłości linii, czyszczenie i dokręcenie styków.
11) Sprawdzenie szczelności elementów (zachowanie IP elementów narażonych
na szkodliwy wpływ czynników atmosferycznych i zalania na skutek awarii
innych instalacji obiektowych).
12) Sprawdzenie i konserwacja urządzeń przełączających.
13) Sprawdzenie poprawności działania wszystkich czujek za pomocą imitatora
dymu, temperatury itp. – co najmniej raz w roku.
14) Sprawdzenie działania i konserwacja urządzeń zewnętrznych sygnalizacyjnych.
15) Wymiana części o ograniczonej żywotności (np. diody, żarówki, bezpieczniki,
szybki ochronne itp.).
16) Usunięcie zauważonych uszkodzeń linii dozorowych, sygnałowych w czasie ich
normalnej eksploatacji, uzupełnienia uchwytów, linek nośnych, poprawienie
mocowań.
17) Regulacja elementów systemu.
18) Sprawdzenie historii alarmów centrali oraz wszystkich zapisów w książce
eksploatacji oraz podejmowanie niezbędnych działań zmierzających
do prawidłowej pracy instalacji.
19) Sprawdzenie i konserwacja (czyszczenie, dokręcenie styków) elementów
rezerwowych źródeł zasilania – pomiar pojemności akumulatorów
20) Dokonywanie wpisów w książce pracy (konserwacji) instalacji
o każdorazowym przeglądzie i wykonanych czynnościach oraz dokonywanych naprawach,
21)Przeprowadzenie w trakcie I przeglądu testu funkcjonalnego poszczególnych systemów w zakresie prawidłowości działania (i współdziałania) urządzeń przeciwpożarowych, w celu ujawnienia ewentualnych rozbieżności pomiędzy ich faktycznym i zaplanowanym działaniem (zgodność z algorytmem sterowań). Testów należy dokonać w sposób nie powodujący: niepożądanych reakcji ludzi, uszkodzenia urządzeń przeciwpożarowych oraz strat finansowych.
22)Sprawdzenie komunikacji pomiędzy centralami obiektowymi ppoż., a centralą główną w obiekcie Strażnicy Ppoż. i Lokalnego Centrum Nadzoru w systemie SECOLOG.
23)Sprawdzenie komunikacji w pętlach głównych i podrzędnych.
24)Sprawdzenie reakcji systemu na przerwy w pętlach.
25)Sprawdzenie komunikacji pomiędzy centralami pożarowymi, a dialerami
i konwerterami światłowodowymi.
26)Sprawdzenie komunikacji i prawidłowości przesyłanych komunikatów przez centrale ppoż. do systemu monitoringu i zarządzania obiektu tzw. EBI (Enterprise Buildings Integrator).

4.5.3.) Główny kod CPV: 50413200-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu gaśniczego

4.5.5.) Wartość części: 25260,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Serwisowanie urządzeń instalacji ppoż. w bud. nr 2,3,4,5,
przy ul. Kulasa 8 w Poznaniu
Zakres prac będzie obejmował:
1) Utrzymania w stałej sprawności technicznej przekazanych w konserwację
i serwisowanie:
a) instalacji sygnalizacji pożaru,
b) stałych systemów i urządzeń gaśniczych,
c) urządzeń wentylacji oddymiającej,
d) klap i okien dymowych i klap przeciwpożarowych odcinających,
e) dźwiękowych systemów ostrzegawczych,
f) innych urządzeń pomocniczych współpracujących z instalacją wykrywania
i alarmowania pożarowego w tym EBI (komunikacja).
2) Sprawdzenie stanu technicznego i konserwacja sygnalizatorów akustycznych
i optycznych.
3) Sprawdzenie i konserwacja 100% elementów detekcyjnych w ciągu roku trwania
umowy. (tj. ¼ czujek zamontowanych w instalacji w czasie każdego przeglądu
kwartalnego), w tym czyszczenie komór dozorowych czujek.
4) Sprawdzenie działania i konserwacja central, ich stanu technicznego
i parametrów zgodnie z DTR.
5) Sprawdzenie i konserwacja układu zasilania (dokręcenie i czyszczenie styków).
6)Sprawdzenie wszystkich części i urządzeń systemów pod kątem ewentualnych
zewnętrznych uszkodzeń (naprawa drobnych uszkodzeń).
7) Sprawdzenie zamocowania wszystkich elementów (poprawa mocowania).
8) Sprawdzenie i konserwacja Ręcznych Ostrzegaczy Pożarowych.
9) Sprawdzenie wszystkich linii dozorowych poprzez losowo wybrane w każdej
strefie sygnalizatory (czujka lub ostrzegacz pożarowy) pożaru za pomocą
imitatora źródeł zasilania, w celu ustalenia czy centralka sygnalizacji pożaru (CSP) prawidłowo odbiera i wyświetla określone sygnały, emituje alarm akustyczny oraz uruchamia wszystkie urządzenia alarmowe i pomocnicze – przy każdym przeglądzie.
10) Sprawdzenie stanu technicznego przewodów linii dozorowych i sygnałowych,
sprawdzenie ciągłości linii, czyszczenie i dokręcenie styków.
11) Sprawdzenie szczelności elementów (zachowanie IP elementów narażonych
na szkodliwy wpływ czynników atmosferycznych i zalania na skutek awarii
innych instalacji obiektowych).
12) Sprawdzenie i konserwacja urządzeń przełączających.
13) Sprawdzenie poprawności działania wszystkich czujek za pomocą imitatora
dymu, temperatury itp. – co najmniej raz w roku.
14) Sprawdzenie działania i konserwacja urządzeń zewnętrznych sygnalizacyjnych.
15) Wymiana części o ograniczonej żywotności (np. diody, żarówki, bezpieczniki,
szybki ochronne itp.).
16) Usunięcie zauważonych uszkodzeń linii dozorowych, sygnałowych w czasie ich
normalnej eksploatacji, uzupełnienia uchwytów, linek nośnych, poprawienie
mocowań.
17) Regulacja elementów systemu.
18) Sprawdzenie historii alarmów centrali oraz wszystkich zapisów w książce
eksploatacji oraz podejmowanie niezbędnych działań zmierzających
do prawidłowej pracy instalacji.
19) Sprawdzenie i konserwacja (czyszczenie, dokręcenie styków) elementów
rezerwowych źródeł zasilania – pomiar pojemności akumulatorów
20) Dokonywanie wpisów w książce pracy (konserwacji) instalacji
o każdorazowym przeglądzie i wykonanych czynnościach oraz dokonywanych naprawach,
21)Przeprowadzenie w trakcie I przeglądu testu funkcjonalnego poszczególnych systemów w zakresie prawidłowości działania (i współdziałania) urządzeń przeciwpożarowych, w celu ujawnienia ewentualnych rozbieżności pomiędzy ich faktycznym i zaplanowanym działaniem (zgodność z algorytmem sterowań). Testów należy dokonać w sposób nie powodujący: niepożądanych reakcji ludzi, uszkodzenia urządzeń przeciwpożarowych oraz strat finansowych.
22)Sprawdzenie komunikacji pomiędzy centralami obiektowymi ppoż., a centralą główną w obiekcie Strażnicy Ppoż. i Lokalnego Centrum Nadzoru w systemie SECOLOG.
23)Sprawdzenie komunikacji w pętlach głównych i podrzędnych.
24)Sprawdzenie reakcji systemu na przerwy w pętlach.
25)Sprawdzenie komunikacji pomiędzy centralami pożarowymi, a dialerami
i konwerterami światłowodowymi.
26)Sprawdzenie komunikacji i prawidłowości przesyłanych komunikatów przez centrale ppoż. do systemu monitoringu i zarządzania obiektu tzw. EBI (Enterprise Buildings Integrator).

4.5.3.) Główny kod CPV: 50413200-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu gaśniczego

4.5.5.) Wartość części: 14150,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Serwisowanie urządzeń instalacji ppoż. bud. nr 2 przy ul. Wojska
Polskiego 86-90 w Poznaniu.
Zakres prac będzie obejmował:
1) Utrzymania w stałej sprawności technicznej przekazanych w konserwację
i serwisowanie:
a) instalacji sygnalizacji pożaru,
b) stałych systemów i urządzeń gaśniczych,
c) urządzeń wentylacji oddymiającej,
d) klap i okien dymowych i klap przeciwpożarowych odcinających,
e) dźwiękowych systemów ostrzegawczych,
f) innych urządzeń pomocniczych współpracujących z instalacją wykrywania
i alarmowania pożarowego w tym EBI (komunikacja).
2) Sprawdzenie stanu technicznego i konserwacja sygnalizatorów akustycznych
i optycznych.
3) Sprawdzenie i konserwacja 100% elementów detekcyjnych w ciągu roku trwania
umowy. (tj. ¼ czujek zamontowanych w instalacji w czasie każdego przeglądu
kwartalnego), w tym czyszczenie komór dozorowych czujek.
4) Sprawdzenie działania i konserwacja central, ich stanu technicznego
i parametrów zgodnie z DTR.
5) Sprawdzenie i konserwacja układu zasilania (dokręcenie i czyszczenie styków).
6)Sprawdzenie wszystkich części i urządzeń systemów pod kątem ewentualnych
zewnętrznych uszkodzeń (naprawa drobnych uszkodzeń).
7) Sprawdzenie zamocowania wszystkich elementów (poprawa mocowania).
8) Sprawdzenie i konserwacja Ręcznych Ostrzegaczy Pożarowych.
9) Sprawdzenie wszystkich linii dozorowych poprzez losowo wybrane w każdej
strefie sygnalizatory (czujka lub ostrzegacz pożarowy) pożaru za pomocą
imitatora źródeł zasilania, w celu ustalenia czy centralka sygnalizacji pożaru (CSP) prawidłowo odbiera i wyświetla określone sygnały, emituje alarm akustyczny oraz uruchamia wszystkie urządzenia alarmowe i pomocnicze – przy każdym przeglądzie.
10) Sprawdzenie stanu technicznego przewodów linii dozorowych i sygnałowych,
sprawdzenie ciągłości linii, czyszczenie i dokręcenie styków.
11) Sprawdzenie szczelności elementów (zachowanie IP elementów narażonych
na szkodliwy wpływ czynników atmosferycznych i zalania na skutek awarii
innych instalacji obiektowych).
12) Sprawdzenie i konserwacja urządzeń przełączających.
13) Sprawdzenie poprawności działania wszystkich czujek za pomocą imitatora
dymu, temperatury itp. – co najmniej raz w roku.
14) Sprawdzenie działania i konserwacja urządzeń zewnętrznych sygnalizacyjnych.
15) Wymiana części o ograniczonej żywotności (np. diody, żarówki, bezpieczniki,
szybki ochronne itp.).
16) Usunięcie zauważonych uszkodzeń linii dozorowych, sygnałowych w czasie ich
normalnej eksploatacji, uzupełnienia uchwytów, linek nośnych, poprawienie
mocowań.
17) Regulacja elementów systemu.
18) Sprawdzenie historii alarmów centrali oraz wszystkich zapisów w książce
eksploatacji oraz podejmowanie niezbędnych działań zmierzających
do prawidłowej pracy instalacji.
19) Sprawdzenie i konserwacja (czyszczenie, dokręcenie styków) elementów
rezerwowych źródeł zasilania – pomiar pojemności akumulatorów
20) Dokonywanie wpisów w książce pracy (konserwacji) instalacji
o każdorazowym przeglądzie i wykonanych czynnościach oraz dokonywanych naprawach,
21)Przeprowadzenie w trakcie I przeglądu testu funkcjonalnego poszczególnych systemów w zakresie prawidłowości działania (i współdziałania) urządzeń przeciwpożarowych, w celu ujawnienia ewentualnych rozbieżności pomiędzy ich faktycznym i zaplanowanym działaniem (zgodność z algorytmem sterowań). Testów należy dokonać w sposób nie powodujący: niepożądanych reakcji ludzi, uszkodzenia urządzeń przeciwpożarowych oraz strat finansowych.
22)Sprawdzenie komunikacji pomiędzy centralami obiektowymi ppoż., a centralą główną w obiekcie Strażnicy Ppoż. i Lokalnego Centrum Nadzoru w systemie SECOLOG.
23)Sprawdzenie komunikacji w pętlach głównych i podrzędnych.
24)Sprawdzenie reakcji systemu na przerwy w pętlach.
25)Sprawdzenie komunikacji pomiędzy centralami pożarowymi, a dialerami
i konwerterami światłowodowymi.
26)Sprawdzenie komunikacji i prawidłowości przesyłanych komunikatów przez centrale ppoż. do systemu monitoringu i zarządzania obiektu tzw. EBI (Enterprise Buildings Integrator).

4.5.3.) Główny kod CPV: 50413200-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu gaśniczego

4.5.5.) Wartość części: 8100,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 3

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23985,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 119257,11 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 119257,11 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ASD sp z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8520506448

7.3.3) Ulica: Podgórna 46

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 70-205

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 119257,11 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 4

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7510,38 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29178,06 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19998,16 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IB Systems sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6342771293

7.3.3) Ulica: Klinkierowa 7

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-104

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19998,16 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-30

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Jedyna oferta została odrzucona

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9655,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9655,50 PLN

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 4

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6150,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14760,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13748,94 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ASD sp z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8520506448

7.3.3) Ulica: Podgórna 46

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 70-205

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13748,94 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-30

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 4

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7995,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19283,94 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9077,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IB Systems sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6342771293

7.3.3) Ulica: Klinkierowa 7

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-104

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9077,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.