Og³oszenie z dnia 2023-08-24
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00449660/01 - Wynik z dnia 2023-10-18
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Utworzenie terenów zieleni w ramach Projektu: „Realizacja inwestycji w zakresie zielono-niebieskiej infrastruktury na terenie gmin nale¿±cych do Zwi±zku Gmin Dorzecza Wis³oki”,
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Zwi±zek Gmin Dorzecza Wis³oki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370400046
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Konopnickiej 82
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Jas³o
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-200
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Kro¶nieñski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wisloka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://wisloka.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - zwi±zek jednostek samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: ¦rodowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utworzenie terenów zieleni w ramach Projektu: „Realizacja inwestycji w zakresie zielono-niebieskiej infrastruktury na terenie gmin nale¿±cych do Zwi±zku Gmin Dorzecza Wis³oki”,
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-133d4e65-426c-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00366317
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-08-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
„Realizacja inwestycji w zakresie zielono-niebieskiej infrastruktury na terenie gmin nale¿±cych do Zwi±zku Gmin Dorzecza Wis³oki” dofinansowanego ze ¶rodków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego 2014-2021 w ramach Programu: „¦rodowisko, Energia i Zmiany Klimatu”, obszar programowy: Klimat.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-133d4e65-426c-11ee-a60c-9ec5599dddc13.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1) Z zastrze¿eniem postanowieñ zawartych w pkt 11 SWZ, komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a Wykonawcami mo¿e siê odbywaæ wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn±, tj.:
a) poczty elektronicznej – adres e-mail: zamowienia@wisloka.pl,
b) portalu e-Zamówienia – https://ezamowienia.gov.pl/pl/,
c) ePUAPu – https://epuap.gov.pl/wps/portal (nazwa odbiorcy na ePUAP: /wisloka/skrytka)
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1) Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
2) Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
3) Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w Rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych.
4) Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje siê jako za³±czniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie bêd± mia³y bezpo¶redniego zastosowania.
5) Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ wymienione w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postêpowaniu sporz±dza siê w postaci elektronicznej:
a. w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci (i przekazuje siê jako za³±cznik), lub
b. jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej (np. w tre¶ci wiadomo¶ci e-mail lub w tre¶ci „Formularza do komunikacji”).
6) Je¿eli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, zawieraj± informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 1233) Wykonawca, w celu utrzymania w poufno¶ci tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa”.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1) administratorem danych osobowych przekazanych w ramach niniejszego postêpowania jest Zwi±zek Gmin Dorzecza Wis³oki reprezentowany przez Przewodnicz±cego Zarz±du Zwi±zku Gmin Dorzecza Wis³oki z siedzib± w Ja¶le ul. Konopnickiej 82, 38-200 Jas³o
2) inspektor ochrony danych osobowych to osoba wyznaczona przez Administratora odpowiednia do kontaktów w sprawach przetwarzania danych osobowych adres korespondencyjny: ul. Konopnickiej 82, 38-200 Jas³o, dorêczenie osobiste/kurierskie: ul. Towarowa 29, 38-200 Jas³o adres email: iod@wisloka.pl
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZG.BO.271.23.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 3
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ I „Utworzenie ogrodu deszczowego na terenie Gminy Chorkówka”.
W ramach zadania zaplanowano utworzenie ogrodu deszczowego o powierzchni 16 m2 przy Zespole Szkó³ w Zrêcinie. Ogród deszczowy przyczyni siê m.in. do zwiêkszenia zdolno¶ci retencyjnych obszaru, poprawy lokalnego mikroklimatu i jako¶ci powietrza i bêdzie stanowi³ przyk³ad zastosowania zielono-niebieskiej infrastruktury dla lokalnej spo³eczno¶ci.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 77300000-3 - Us³ugi ogrodnicze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie osoby wyznaczonej na Specjalistê ds. terenów zieleni
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ II „Utworzenie ³±ki kwietnej na terenie Miasta Jas³a”.
Zadanie obejmuje utworzenie ³±ki kwietnej o pow. 1 215 m2 wraz z 50-cm pasem trawiastym – ko¶nym od strony ulicy wzd³u¿ ul. Szkolnej w Ja¶le.
W stanie istniej±cym obszar jest poro¶niêty traw± i znajduje siê na nim 8 drzew.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 77300000-3 - Us³ugi ogrodnicze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie osoby wyznaczonej na Specjalistê ds. terenów zieleni
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ III „Utworzenie Ogrodów zielonych na terenie Gminy Jedlicze”
Utworzenie ogrodów zielonych z nasadzeniem o ³±cznej pow. 970 m2 w 17 lokalizacjach w Gminie Jedlicze. Ogrody zielone maj± pe³niæ funkcjê ozdobn±, rekreacyjn± oraz retencyjn± dla wód opadowych a tak¿e bêdzie siedliskiem dla dzikich owadów zapylaj±cych. Gatunki ro¶lin dobrano w taki sposób, aby przez ca³y okres wegetacyjny zapewniæ nastêpuj±ce po sobie kwiaty. W okresie zimowym widoczne bêd± trawy ozdobne oraz krzewy zimozielone.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 77300000-3 - Us³ugi ogrodnicze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie osoby wyznaczonej na Specjalistê ds. terenów zieleni
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
c. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa:Czê¶æ I „Utworzenie ogrodu deszczowego na terenie Gminy Chorkówka”
Wykonawca winien wykazaæ siê wysoko¶ci± posiadanych ¶rodków lub zdolno¶ci± kredytow± w wysoko¶ci co najmniej 12 000 z³.
Czê¶æ II „Utworzenie ³±ki kwietnej na terenie Miasta Jas³a”
Wykonawca winien wykazaæ siê wysoko¶ci± posiadanych ¶rodków lub zdolno¶ci± kredytow± w wysoko¶ci co najmniej 10 000 z³.
Czê¶æ III „Utworzenie Ogrodów zielonych na terenie Gminy Jedlicze”
Wykonawca winien wykazaæ siê wysoko¶ci± posiadanych ¶rodków lub zdolno¶ci± kredytow± w wysoko¶ci co najmniej 33 000 z³.
d. Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa:
Czê¶æ I „Utworzenie ogrodu deszczowego na terenie Gminy Chorkówka”
Wykonawca musi wykazaæ siê wiedz± i do¶wiadczeniem, w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, w wykonaniu co najmniej 1 zamówienia polegaj±cego na nasadzeniach/wykonaniu trawników/³±ki kwietnej/ogrodu deszczowego w miejscu publicznym o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 12 000,00 (s³ownie: dwana¶cie tysiêcy z³otych 00/100 (PLN)).
• Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji zamówieñ wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, nale¿y wykazaæ zamówienie, w którym Wykonawca bezpo¶rednio uczestniczy³.
Czê¶æ II „Utworzenie ³±ki kwietnej na terenie Miasta Jas³a”
Wykonawca musi wykazaæ siê wiedz± i do¶wiadczeniem, w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, w wykonaniu co najmniej 1 zamówienia polegaj±cego na nasadzeniach/wykonaniu trawników/³±ki kwietnej/ogrodu deszczowego w miejscu publicznym o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 10 000,00 (s³ownie: dziesiêæ tysiêcy z³otych 00/100 (PLN)).
• Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji zamówieñ wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, nale¿y wykazaæ zamówienie, w którym Wykonawca bezpo¶rednio uczestniczy³.
Czê¶æ III „Utworzenie Ogrodów zielonych na terenie Gminy Jedlicze”
Wykonawca musi wykazaæ siê wiedz± i do¶wiadczeniem, w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, w wykonaniu co najmniej 1 zamówienia polegaj±cego na nasadzeniach/wykonaniu trawników/³±ki kwietnej/ogrodu deszczowego w miejscu publicznym o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 33 000,00 (s³ownie: trzydzie¶ci trzy tysi±ce z³otych 00/100 (PLN)).
• Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji zamówieñ wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, nale¿y wykazaæ zamówienie, w którym Wykonawca bezpo¶rednio uczestniczy³.
Zdolno¶æ zawodowa:
Wykonawca musi wskazaæ osoby, które zostan± skierowane do realizacji zamówienia, legitymuj±ce siê kwalifikacjami zawodowymi, uprawnieniami, do¶wiadczeniem i wykszta³ceniem odpowiednimi do funkcji, jakie zostan± im powierzone.
Czê¶æ I „Utworzenie ogrodu deszczowego na terenie Gminy Chorkówka”
Wykonawca, na ka¿d± funkcjê wymienion± poni¿ej wska¿e osoby, które spe³niaj± nastêpuj±ce wymagania:
1) Specjalista ds. terenów zieleni (1 osoba) - posiadaj±cy:
wykszta³cenie wy¿sze kierunkowe tj. architekt krajobrazu lub specjalista kszta³towania terenów zieleni lub ogrodnik posiadaj±cy do¶wiadczenie zawodowe przy nadzorowaniu lub kierowaniu pracami w wykonywaniu zamówieñ polegaj±cych na realizacji terenów zieleni w miejscu publicznym.
Czê¶æ II „Utworzenie ³±ki kwietnej na terenie Miasta Jas³a”
Wykonawca, na ka¿d± funkcjê wymienion± poni¿ej wska¿e osoby, które spe³niaj± nastêpuj±ce wymagania:
1) Specjalista ds. terenów zieleni (1 osoba) - posiadaj±cy:
wykszta³cenie wy¿sze kierunkowe tj. architekt krajobrazu lub specjalista kszta³towania terenów zieleni lub ogrodnik posiadaj±cy do¶wiadczenie zawodowe przy nadzorowaniu lub kierowaniu pracami w wykonywaniu zamówieñ polegaj±cych na realizacji terenów zieleni w miejscu publicznym.
Czê¶æ III „Utworzenie Ogrodów zielonych na terenie Gminy Jedlicze”
Wykonawca, na ka¿d± funkcjê wymienion± poni¿ej wska¿e osoby, które spe³niaj± nastêpuj±ce wymagania:
1) Specjalista ds. terenów zieleni (1 osoba) - posiadaj±cy:
wykszta³cenie wy¿sze kierunkowe tj. architekt krajobrazu lub specjalista kszta³towania terenów zieleni lub ogrodnik posiadaj±cy do¶wiadczenie zawodowe przy nadzorowaniu lub kierowaniu pracami w wykonywaniu zamówieñ polegaj±cych na realizacji terenów zieleni w miejscu publicznym.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 9.2.1 informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 108 ust. 1 pkt. 1 i 2 ustawy PZP oraz w art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP, dotycz±cej orzeczenia zakazu ubiegania siê o zamówienie publiczne tytu³em ¶rodka karnego – sporz±dzonej nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed jej z³o¿eniem;
9.2.2. o¶wiadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 275 z pó¼n. zm.), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow±, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej;
9.2.3 odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, chyba ¿e Wykonawca za³±czy³ te dokumenty do oferty lub wskaza³ w tre¶ci o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia dane umo¿liwiaj±ce dostêp do bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, z których Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ;
9.2.4 o¶wiadczenia Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu z³o¿onym do oferty, w zakresie podstaw do wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 3, art. 108 ust. 1 pkt 4, art. 108 ust. 1 pkt 5, art. 108 ust. 1 pkt 6, art. 109 ust. 1 pkt 5 i od 7 do 10 ustawy PZP oraz na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 9.2.5 wykazu us³ug wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których us³ugi te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty(za³±cznik nr 8a, 8b, 8c);
9.2.6 wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich uprawnieñ i do¶wiadczenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami (za³±cznik nr 7),
9.2.7 informacji banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy, w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Wykonawca obowi±zany jest wnie¶æ wadium w wysoko¶ci: 700,00 z³ (s³ownie: siedemset z³otych 00/100) na I czê¶æ zamówienia;
600,00 z³ (s³ownie: siedemset z³otych 00/100) na II czê¶æ zamówienia;
1 800,00 z³ (s³ownie: tysi±c osiemset z³otych 00/100) na III czê¶æ zamówienia.
przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymywaæ nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w niniejszym rozdziale SWZ.
2. Wadium mo¿e byæ wniesione wed³ug wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (t.j. Dz.U. z 2023r. poz. 462).
3. Termin wnoszenia wadium up³ywa w dniu 07.09.2023 r. o godz. 10:00
4. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³acaæ przelewem na rachunek bankowy numer:
• 82 1600 1071 8980 0000 0155 0155 z zaznaczeniem w tytule przelewu: „Utworzenie terenów zieleni czê¶æ ……………………………………………
Wadium w tej formie uwa¿a siê za wniesione w sposób prawid³owy, gdy ¶rodki pieniê¿ne wp³yn± na konto Zamawiaj±cego przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
12. Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie (np. konsorcjum, spó³ka cywilna).1) Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.
2) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (nie dotyczy spó³ki cywilnej, o ile upowa¿nienie/pe³nomocnictwo do wystêpowania w imieniu tej spó³ki wynika z do³±czonej do oferty umowy spó³ki, b±d¼ wszyscy wspólnicy podpisz± ofertê).
3) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia zobowi±zani s± z³o¿yæ wraz z ofert± stosowne pe³nomocnictwo – zgodnie z ust. 11 pkt 5 lit. e SWZ – nie dotyczy spó³ki cywilnej, o ile upowa¿nienie/pe³nomocnictwo do wystêpowania w imieniu tej spó³ki wynika z do³±czonej
do oferty umowy spó³ki b±d¼ wszyscy wspólnicy podpisz± ofertê. Pe³nomocnictwo, o którym mowa powy¿ej mo¿e wynikaæ albo z dokumentu pod tak± sam± nazw±, albo z umowy Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
4) Oferta musi byæ podpisana w taki sposób, by prawnie zobowi±zywa³a wszystkich Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie (przez ka¿dego z Wykonawców lub upowa¿nionego pe³nomocnika).
5) W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienia przez Wykonawców o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp (ust. 11 pkt 5 lit. a SWZ) sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. O¶wiadczenia te potwierdzaj± spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w którym Wykonawca wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, oraz brak podstaw wykluczenia – ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu z postêpowania w oparciu o wskazane w SWZ podstawy wykluczenia. Oznacza to, i¿:
a) o¶wiadczenie w zakresie braku podstaw wykluczenia musi z³o¿yæ ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia;
b) o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u sk³ada podmiot, który w odniesieniu do danego warunku udzia³u w postêpowaniu potwierdza jego spe³nianie; dopuszcza siê o¶wiadczenie o spe³nieniu warunków z³o¿one ³±cznie, tj. podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie sk³adaj±ce ofertê lub przez pe³nomocnika wystêpuj±cego w imieniu wszystkich podmiotów.
6) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± odpowiednio do oferty o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Pzp (ust. 11 pkt 5 lit. g SWZ), z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
7) Dopuszcza siê, aby wadium zosta³o wniesione przez pe³nomocnika (lidera) lub jednego z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, z poni¿szym zastrze¿eniem.
W przypadku Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln± tre¶æ dokumentu wadialnego musi zapewniaæ mo¿liwo¶æ zaspokojenia interesów Zamawiaj±cego, co oznacza, ¿e uzyskanie zagwarantowanej zap³aty wadium musi obejmowaæ wszystkie wskazane w ustawie przes³anki zatrzymania wadium, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: dzia³ania lub zaniechania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia
8) Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie wy³±cznie z podmiotem wystêpuj±cym jako pe³nomocnik Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
zgodnie z za³±cznikiem 2a i 2b do SWZ7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-09-07 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: po¶rednictwem Formularza do z³o¿enia, zmiany lub wycofania oferty udostêpnionego na e-Zamówienia na stronie https://ezamowienia.gov.pl/pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-09-07 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-10-06
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji:
Czê¶æ 1 : Tak
Czê¶æ 2 : Tak
Czê¶æ 3 : Tak
INNE PRZETARGI Z JAS£A
- Zakup ambulansu sanitarnego, samochodów osobowych i krzes³a transportowego dla Szpitala Specjalistycznego w Ja¶le
- Budowa drogi rowerowej i szlaku na terenie Miasta Jas³a w ramach MOF Jas³o - wykonanie dokumentacji projektowej
- "¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym dla Powiatowego Urzêdu Pracy w Ja¶le w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r."
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych i kurierskich dla Urzêdu Miasta w Ja¶le
- Dostawa mebli i wyposa¿enia w sprzêt dla osób ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w ramach projektu pn. "Rozbudowa bazy dydaktycznej szkolnictwa ogólnego na terenie Powiatu Jasielskiego"
- "Zakup paliw p³ynnych do samochodów i sprzêtu s³u¿bowego Powiatowego Zarz±du Dróg w Ja¶le".
wiêcej: przetargi w Ja¶le »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ¦wiadczenie us³ugi ca³orocznego sprz±tania i pielêgnacji terenów zewnêtrznych bêd±cych we w³adaniu Specjalistycznego Psychiatrycznego ZOZ w £odzi.
- "Utrzymanie czysto¶ci i porz±dku oraz zieleni na terenach zarz±dzanych przez Zarz±d Nieruchomo¶ci Miejskich w Brzegu"
- Us³uga kompleksowego sprz±tania pomieszczeñ wewnêtrznych i terenów zewnêtrznych prokuratur okrêgu koniñskiego wraz z myciem okien, w okresie 12 miesiêcy tj. od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Wykonywanie pielêgnacji zieleni miejskiej w 2025 r.
- Odbetonowanie terenów miejskich w formule zaprojektuj i wybuduj
- Utrzymanie czysto¶ci w obiektach "Uzdrowisko Sopot" Sp. z o.o. oraz na terenie przylegaj±cym do Sanatorium Uzdrowiskowego "Le¶nik" w Sopocie przy ul. 23 Marca 105
wiêcej: Us³ugi ogrodnicze »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.