eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówPodniesienie poziomu bezpieczeństwa na drogach w Rzeszowie poprzez doposażenie szkół w narzędzia edukacyjne i tworzenie przejść dla pieszych.



Ogłoszenie z dnia 2023-08-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Podniesienie poziomu bezpieczeństwa na drogach w Rzeszowie poprzez doposażenie szkół w narzędzia edukacyjne i tworzenie przejść dla pieszych.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000650614

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-064

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@erzeszow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.erzeszow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2391dd62-14b2-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Podniesienie poziomu bezpieczeństwa na drogach w Rzeszowie poprzez doposażenie szkół w narzędzia edukacyjne i tworzenie przejść dla pieszych.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2391dd62-14b2-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00366366

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Podmiot dofinansowujący: Skarb Państwa – Centrum Unijnych Projektów Transportowych Program: „Podniesienie poziomu bezpieczeństwa na drogach w Rzeszowie poprzez doposażenie szkół w narzędzia edukacyjne i tworzenie przejść dla pieszych” Program: Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko 2014-2020 Numer identyfikacyjny programu POIS.03.01.00-00-0078/22

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00299890

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-D.271.129.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż, dostawa i montaż mobilnego miasteczka rowerowego dla SP Nr 18 z Oddziałami Dwujęzycznymi w Rzeszowie oraz dla ZSP Nr 11 w Rzeszowie.
Wielkość/Zakres:
- dla SP Nr 18 z Oddziałami Dwujęzycznymi w Rzeszowie zakres zamówienia obejmuję: miasteczko rowerowe o wymiarach ok 16x23m w skład, którego wchodzą: maty gumowe - 1 rondo o średnicy ok. 5 m; maty - przejście dla pieszych; dojazd do ronda, zakręty; maty – jezdnia, w ilościach pozwalających uzyskać wielkość miasteczka ok 16x23m; komplet min. 47 szt. znaków z podstawą w tym: znaki z grupy ostrzegawcze, znaki z grupy zakazu, znaki z grupy nakazu; sygnalizatory świetlne w tym: sygnalizator 3-komorowy - min. 4 szt., sygnalizator 3/2-komorowy - min. 2 szt., sygnalizator kolejowy + rogatka - min. 2 szt.
- dla ZSP Nr 11 w Rzeszowie zakres zamówienia obejmuję: miasteczko rowerowe o wymiarach ok 16x20m w skład, którego wchodzą: maty gumowe - 1 rondo o średnicy ok. 5 m; maty - przejście dla pieszych; dojazd do ronda, zakręty; maty – jezdnia, w ilościach pozwalających uzyskać wielkość miasteczka ok 16x20m; komplet min. 31 szt. znaków z podstawą w tym: znaki z grupy ostrzegawcze, znaki z grupy zakazu, znaki z grupy nakazu;
Zamawiający wymaga dostarczenia przedmiotu zamówienia nowego i wolnego od wad.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
1. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia
2. projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z załącznikami
stanowiące załączniki do SWZ (dostępne w oddzielnych plikach).

4.5.3.) Główny kod CPV: 34000000-7 - Sprzęt transportowy i produkty pomocnicze dla transportu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34920000-2 - Sprzęt drogowy

34922100-7 - Oznakowanie drogowe

4.5.5.) Wartość części: 69511,20 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż, dostawa i montaż symulatorów ruchu drogowego dla SP Nr 18 z Oddziałami Dwujęzycznymi w Rzeszowie.
Wielkość/Zakres:
Symulator roweru – 1 szt., Trenażer czasu reakcji – 1 szt., Symulator zderzenia – 1 szt., Symulator przejścia dla pieszych – 1 szt.
Zamawiający wymaga dostarczenia przedmiotu zamówienia nowego i wolnego od wad.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
1. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia
2. projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z załącznikami
stanowiące załączniki do SWZ (dostępne w oddzielnych plikach).

4.5.3.) Główny kod CPV: 34000000-7 - Sprzęt transportowy i produkty pomocnicze dla transportu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34920000-2 - Sprzęt drogowy

34922100-7 - Oznakowanie drogowe

4.5.5.) Wartość części: 95290,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 68000,01 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 68000,01 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 68000,01 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU EUROBLASK MARIOLA WYRWIAK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5511273138

7.3.3) Ulica: STEFANA BATOREGO

7.3.4) Miejscowość: ANDRYCHÓW

7.3.5) Kod pocztowy: 34-120

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 68000,01 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3 Pzp, zgodnie z którym: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”

Uzasadnienie faktyczne unieważnienia:
W postępowaniu złożona została jedna oferta za cenę 173 000,00 zł. Zamawiający na podstawie art. 275 pkt 2 Pzp przeprowadził negocjacje w wyniku których Wykonawca w dniu 2.08.2023 r. został zaproszony do złożenia oferty dodatkowej, której termin złożenia upłynął w dniu 8.08.2023 r. Wykonawca oferty dodatkowej nie złożył, zatem cena oferty w wysokości 173 000,00 zł brutto, przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. 117 206,70 zł brutto i kwota ta nie zostanie zwiększona.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.