eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BydgoszczSukcesywna dostawa materiałów szewnych: nici, staplerów



Ogłoszenie z dnia 2024-06-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa materiałów szewnych: nici, staplerów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: WIELOSPECJALISTYCZNY SZPITAL MIEJSKI IM.DR EMILA WARMIŃSKIEGO - SPZOZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092354746

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Szpitalna 19

1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 85-826

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: 52 3709124

1.5.8.) Numer faksu: 52 3709125

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@szpital.bydgoszcz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.szpital.bydgoszcz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?zamawiajacyId=57d58902-8f37-4276-a9be-e702ed0f1563

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa materiałów szewnych: nici, staplerów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7e7e5f8e-fd56-11ee-b81b-aebd110f5279

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00366369

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00293678

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP-270-19-2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Grubość nici: 10/0, długość nici: 30 cm, rodzaj igły: 3/8 koła 6,4-6,55 mm, igła lancetowata (szpatuła) z mikroostrzem podwójna - 2 op. x 12 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne

4.5.5.) Wartość części: 531,94 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

poz. 1 - grubość nici: 5/0, długość nici: 75-100 cm, rodzaj igły: 1/2 koła, podwójna 16-17 mm okrągła - 3 op. x 12 szt.
poz. 2 - grubość nici: 4/0, długość nici: 75-100 cm, rodzaj igły: 1/2 koła, podwójna 19-20 mm okrągła - 3 op. x 12 szt.
poz. 3 - grubość nici: 3/0, długość nici: 75-100 cm, rodzaj igły: 1/2 koła 20-22 mm, okrągła - 5 op. x 12 szt.
poz. 4 - grubość nici: 4/0, długość nici: 75-100 cm, rodzaj igły: 1/2 koła, podwójna 26-27 mm okrągła - 1 op. x 12 szt.
poz. 5 - grubość nici: 1/0, długość nici: 75-100 cm, rodzaj igły: 1/2 koła 30-31 mm okrągła - 1 op. x 12 szt.
poz. 6 - grubość nici: 2/0, długość nici: 75-100 cm, rodzaj igły: 1/2 koła 30-31 mm, okrągła - 15 op. x 12 szt.
poz. 7 - grubość nici: 1/0, długość nici: 75-100 cm, rodzaj igły: 1/2 koła 36-37 mm okrągła - 3 op. x 12 szt.
poz. 8 - grubość nici: 1/0, długość nici: 75-100 cm, rodzaj igły: prosta, podwójna 70 mm, okrągła - 1 op. x 12 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne

4.5.5.) Wartość części: 3046,56 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

poz. 1 - grubość nici: 2/0, długość nici: 75 cm, rodzaj igły: 1/2 koła 25-26 mm okrągła - 17 op. x 36 szt.
poz. 2 - grubość nici: 3/0, długość nici: 75 cm, rodzaj igły: 1/2 koła 25-26 mm okrągła - 2 op. x 36 szt.
poz. 3 - grubość nici: 1/0, długość nici: 75 cm, rodzaj igły: 1/2 koła 30-31 mm okrągła - 5 op. x 36 szt.
poz. 4 - grubość nici: 2, długość nici: 75 cm, rodzaj igły: 1/2 koła 36-37 mm okrągła - 2 op. x 36 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne

4.5.5.) Wartość części: 3645,18 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

poz. 1 - grubość nici: 1, długość nici: pętla 150 cm, rodzaj igły: 1/2 koła 40-41 mm Okrągła - 1 op. x 24 szt.
poz. 2 - grubość nici: 1/0, długość nici: pętla 150 cm, rodzaj igły: 1/2 koła 40-41 mm okrągła - 4 op. x 24 szt.
poz. 3 - grubość nici: 1, długość nici: 90-95 cm, rodzaj igły: 1/2 koła 40-41 mm okrągła - 1 op. x 24 szt.
poz. 4 - grubość nici: 1/0, długość nici: 90-95 cm, rodzaj igły: 1/2 koła 40-41 mm okrągła - 3 op. x 24 szt.
poz. 5 - grubość nici: 1/0, długość nici: 90-95 cm, rodzaj igły: 1/2 koła 36-37 mm okrągła - 7 op. x 24 szt.
poz. 6 - grubość nici: 2/0, długość nici: 70-95 cm, rodzaj igły: 1/2 koła 40-41 mm okrągła - 2 op. x 24 szt.
poz. 7 - grubość nici: 2/0, długość nici: 70-75 cm, rodzaj igły: 1/2 koła 25-26 mm Okrągła o zakończeniu trokarowym - 2 op. x 24 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne

4.5.5.) Wartość części: 11753,86 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

poz. 1 - Stapler okrężny zakrzywiony, średnica główki 25-26mm, wysokość zszywki przed zamknięciem 4,8-5,5mm - 2 szt.
poz. 2 - Stapler okrężny zakrzywiony, średnica główki 29-29,5 mm, wysokość zszywki przed zamknięciem 4,8-5,5mm - 2 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne

4.5.5.) Wartość części: 2080 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Stapler liniowy z nożem, zapewniający jednoczesne zszycie i odcięcie tkanki z zakrzywioną, wygiętą głowicą ułatwiającą dostęp do miednicy małej w zabiegach resekcji odbytnicy, długość linii przecięcia 40-45mm, wysokość zszywki przed zamknięciem 4,5-4,8 mm - 4 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne

4.5.5.) Wartość części: 1680 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

poz. 1 - Stapler liniowy, nóż wbudowany w ładunek, posiadający mechanizm powodujący jednakową formację zszywek na całej długości szycia, wysokość zszywki przed zamknięciem 4,5-4,9mm, długość zszycia 55-60 mm - 3 szt.
poz. 2 - Ładunek z wbudowanym nożem, do staplera liniowego, wysokość zszywki przed zamknięciem 4,5-4,9mm, długość zszycia 55-60 mm. Ładunek kompatybilny ze staplerem liniowym – poz. 1 - 3 szt.
poz. 3 - Stapler liniowy, nóż wbudowany w ładunek, posiadający mechanizm powodujący jednakową formację zszywek na całej długości szycia, wysokość zszywki przed zamknięciem 4,5-4,9mm, długość zszycia 75-80 mm - 11 szt.
poz. 4 - Ładunek z wbudowanym nożem, do staplera liniowego, wysokość zszywki przed zamknięciem 4,5-4,9mm, długość zszycia 75-80 mm. Ładunek kompatybilny ze staplerem liniowym – poz. 3 - 8 szt.
poz. 5 - Stapler liniowy, nóż wbudowany w ładunek, posiadający mechanizm powodujący jednakową formację zszywek na całej długości szycia, wysokość zszywki przed zamknięciem 4,5-4,9mm, długość zszycia 100-106 mm - 11 szt.
poz. 6 - Ładunek z wbudowanym nożem, do staplera liniowego, wysokość zszywki przed zamknięciem 4,5-4,9mm, długość zszycia 100-106 mm. Ładunek kompatybilny ze staplerem liniowym – poz. 5 - 6 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne

4.5.5.) Wartość części: 11973,50 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 561,43 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 561,43 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 561,43 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: YAVO Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7691925826

7.3.3) Ulica: Bawełniana 17

7.3.4) Miejscowość: Bełchatów

7.3.5) Kod pocztowy: 97-400

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 561,43 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena oferty najkorzystniejszej w Grupie nr 2 wynosi: 3.642,80 zł, natomiast kwota, którą Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia wynosi: 3.290,28 zł.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena oferty najkorzystniejszej w Grupie nr 3 wynosi: 4.396,29 zł, natomiast kwota, którą Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia wynosi: 3.936,79 zł.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11540,13 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11540,13 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11540,13 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AESCULAP CHIFA SP. Z O. O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7880008829

7.3.3) Ulica: Tysiąclecia 14

7.3.4) Miejscowość: Nowy Tomyśl

7.3.5) Kod pocztowy: 64-300

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11540,13 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2073,6 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2803,68 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2073,6 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SUN-MED Spółka Cywilna Dominik Siekierski Sławomir Naparty

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7262653907

7.3.3) Ulica: Franciszkańska 104/112

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 91-845

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2073,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena oferty najkorzystniejszej w Grupie nr 6 wynosi: 2.246,40 zł, natomiast kwota, którą Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia wynosi: 1.814,40 zł.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11669,4 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13925,52 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11669,4 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SUN-MED Spółka Cywilna Dominik Siekierski Sławomir Naparty

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7262653907

7.3.3) Ulica: Franciszkańska 104/112

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 91-845

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11669,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.